Actualitate
POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Inspector la spital şi auditor la Primăria Alba Iulia, arhitect şef la Zlatna. LISTA completă
În perioada martie-aprilie se organizează concursuri pentru mai multe posturi vacante în administraţiile publice locale sau servicii, direcţii ori instituţii subordonate. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Concursuri organizate în martie şi aprilie, condiţii de participare:
Primăria Oraşului Zlatna
– arhitect şef – Serviciul Urbanism şi amenajarea teritoriului din cadrul Primăriei oraşului Zlatna
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul arhitectură, urbanism sau în domeniul inginerie civilă, absolvent de master sau studii postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului, absolvent al cursurilor de formare profesională continuă de specialitate în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi autorizării construcţiilor, în condiţiile preverilor art. 36 indice 1 lit. c) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile art. 31 alin. (1) din Legea nr. 284/2010 – legea cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.
Anunţ publicat în 19 martie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere 20 de zile.
Concurs: 20 aprilie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
– inspector de specialitate, gradul profesional II. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă – specializarea cadastru sau topografie; vechime în specialitatea studiilor: minimum l an.
Termen limită pentru depunerea dosarelor: 30 martie 2015, ora 16:00.
Concurs: 7 aprilie 2015, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia
– auditor gradul I – Compartimentul Audit Public Intern. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor economice; vechime în specialitatea studiilor minim 4 ani; avizul şefului compartimentului de audit public intern, din cadrul instituţiei care scoate postul la concurs; să fie apt din punct de vedere medical; să nu fi suferit condamnări care l-ar face incompatibil în exercitarea funcţiei.
– inspector de specialitate – Serviciul Resurse Umane și Relații cu Publicul. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor economice; vechime în specialitatea studiilor minim 6 ani şi 6 luni; cunoştinţe de operare pe calculator.
Termen limită pentru depunerea dosarelor: 6 aprilie 2015
Concurs: 15 aprilie 2015, ora 10:00: interviul pentru obținerea avizului din partea șefului Compartimentului de Audit Public Intern – la sediul Spitalului (pentru auditor gradul I);
16 aprilie 2015, ora 10:00: testarea psihologică – la sediul Spitalului;
20 aprilie 2015, ora 10:00: proba scrisă – la sediul Spitalului;
23 aprilie 2015, ora 10:00: proba interviu – la Sala de Ședințe, Alba Iulia, bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68 (pentru auditor gradul I)
23 aprilie 2015, ora 12:00: proba interviu – la Sala de Ședințe, Alba Iulia, bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68 (pentru inspector de specialitate – Serviciul Resurse Umane și Relații cu Publicul).
Primăria Municipiului Alba Iulia
– auditor, clasa I, grad profesional principal – Compartimentul Audit intern din cadrul Primăriei municipiului Alba Iulia, judeţul Alba.
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă economie sau drept; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 5 ani.
Anunţ publicat în 18 martie, termen pentru depunerea contestaţiilor 20 de zile.
Concurs: 17 aprilie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
– inspector clasa I, gradul principal – Serviciul prestaţii sociale şi evaluare socială primară, compartiment ajutoare financiare speciale
Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă delicenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: psihologie; cunoştinţe de operare calculator, nivel operare – mediu
Anunţ publicat în data de 11 martie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere 8 zile.
Concurs: 26 martie 2015, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
– referent, treapta I, la Serviciul Administrarea Activităților Domeniului Public. Condiţii: minimum 6 ani și 6 luni vechime în specialitatea studiilor; studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat în specializarea tehnică veterinară; cunoștințe operare calculator, nivel operare mediu;
Termenul limită de depunere a dosarelor: 18 martie 2015, ora 15.00.
Concurs: 25 martie 2015, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Primăria Municipiului Aiud
– muncitor necalificat din cadrul Biroului Administrația Pieței.
Condiţii: studii generale; vechime în muncă: minimum 5 ani.
Termen limită de depunere a dosarelor: 30 martie 2015, ora 16:00
Concurs: 8 aprilie 2015, ora 10:00: proba practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior
Centrul de Cultură „Augustin Bena” Alba Iulia
– artist instrumentist, debutant – vioară (studii superioare)
– artist instrumentist, debutant – violoncel (studii superioare)
– solist instrumentist, treapta II – violă (studii medii)
Data limită pentru depunerea dosarelor: 25 martie 2015, ora 16.00
Concurs: 3 aprilie 2015, ora 10.00: proba scrisă – sala de şedințe – bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68, Alba Iulia; 7 aprilie 2015, ora 10.00: proba practică; 10 aprilie 2015, ora 10,00: proba interviu.
Primăria Municipiului Sebeş
– consilier, clasa I, gradul profesional superior la Compartimentul Relații Publice și Comunicare. Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul informatică sau ingineria sistemelor, calculatoare și tehnologia informației; cunoștințe operare PC: nivel avansat; cunoștințe de întreținere hardware și software; cunoștințe de bază în proiectarea și gestionarea bazelor de date;
cunoștințe de configurare și întreținere rețele LAN; cunoștințe de securitate în internet.
– referent, clasa III, grad profesional superior la Compartiment Situaţii de Urgenţă. Condiţii: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoștințe operare PC: nivel mediu; curs inspector Protecție Civilă.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 25 martie 2015, ora 16.30
Concurs: 6 aprilie 2015, ora 10:00, proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior
– şef birou – Biroul Buget, finanţe, contabilitate, Salarizare
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile art. 31 alin. (1) din Legea nr. 284/2010 – legea cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; cunoştinţe operare calculator – nivel mediu.
Concurs: 30 martie 2015, ora 9:00: proba suplimentară de testare a cunoștințelor PC; 30 martie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Citeşte şi Funcţiile de ARHITECT ŞEF şi SECRETAR al judeţului ALBA, scoase la concurs. Condiţiile de participare la examenul din 3 aprilie
Primăria Comunei Vidra
– șofer. Condiţii: permis de conducere categoria D; aviz psihologic de la cabinet autorizat de Ministerul Transporturilor; atestat profesional pentru conducătorii auto care efectuează transport public de persoane în termen de valabilitate; cazierul conducătorului auto de la Serviciul Circulație al Județului Alba; cartelă tahograf electronic valabilă.
Termen limită pentru depunerea dosarelor: 27 martie 2015, ora 12:00.
Concurs: 07 aprilie 2015, ora 13:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
AICI, alte posturi.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News