Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Inspectori la Aiud, Cugir şi Ocna Mureş, şef birou la Zlatna şi locuri de funcţionari în şase comune


Publicat

Mai multe posturi din administraţia publică locală şi judeţeană din Alba sunt scoase la concurs în această perioadă. Vă prezentăm în continuare detalii despre organizarea concursurilor. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare. Posturile sunt pentru perioadă nedeterminată.

Concursuri organizate în august-septembrie şi condiţii de participare:

Primăria Municipiului Aiud:

inspector, clasa I, gradul profesional principal – Serviciul Public de Asistență Socială, Compartiment Autoritate Tutelară, din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Anunţ publicat în 25 iulie, termen de depunere a dosarelor 20 de zile. Concurs: 25 august, ora 10.00, proba scrisă; data interviului va fi stabilită ulterior.

– inspector, clasa I, gradul profesional superior din cadrul Serviciului Administrație Publică Locală, Juridic, Compartiment Agricol. Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul agronomie; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Anunţ publicat în 24 iulie, termen de depunere a dosarelor 20 de zile. Concurs: 28 august, ora 10.00, proba scrisă; data interviului va fi stabilită ulterior.

Primăria Oraşului Cugir:

– inspector, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Serviciului Poliția Locală – Biroul Financiar Contabil, Salarizare, Administrativ, Resurse Umane, Relații Publice, Evidența Persoanelor. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în contabilitate/economie.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor (la sediul primăriei): 13 august 2014. Concurs: 9 septembrie 2014, ora 11.00: proba scrisă; 11 septembrie 2014: interviu.

– referent de specialitate, clasa II, grad profesional superior în cadrul Serviciului Comunitar Local de Utilități Publice – Compartiment Fond Locativ. Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în științe inginerești/economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor (la sediul primăriei): 13 august 2014. Concurs: 2 septembrie 2014, ora 11.00: proba scrisă; 4 septembrie 2014: interviu.

– consilier juridic, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Direcției Venituri, Compartimentul Urmărire, Control și Executare Silită a Taxelor și Impozitelor Locale.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor (la sediul primăriei): 12 august 2014. Concurs: 27 august 2014, ora 11.00: proba scrisă; 29 august 2014: interviu.

Primăria Oraşului Ocna Mureş:

inspector, clasa I, grad profesional debutant – Serviciul Venituri, Taxe și Impozite Locale/Direcția Economică. Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor adminsitrative sau ale comunicării; certificat ECDL complet.

referent, clasa III, grad profesional superior – Serviciul Buget, Contabilitate, Resurse Umane, Salarizare/Direcția Economică. Cerinţe: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; perfecționări/specializări în domeniul resurselor umane, absolvite cu ceritifcat inspector resurse umane; cunoștințe de operare PC – nivel mediu.

Anunţ publicat în 25 iulie, termen de depunere a dosarelor, 20 de zile. Concurs: 25 august 2014, ora 10.00, proba scrisă; data interviului va fi stabilită ulterior.

şef serviciu – Direcția Economică/Serviciu Venituri, Taxe și Impozite Locale;

șef birou – Direcția Economică/Biroul Achiziții Publice, Evidența Domeniului Public și Privat

Anunţ publicat în 18 iulie, termen de depunere a dosarelor, 20 de zile. Concurs: 18 august 2014, ora 10.00, proba scrisă; data interviului va fi stabilită ulterior.

Primăria Oraşului Zlatna: şef Birou Dezvoltare Investiții, Unitate Implementare Proiecte și Achiziții Publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului. (clasa I, gradul II); condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul tehnic sau economic sau juridic sau științe juridice și administrative; să fie absolvent de master sau studii postuniversitare în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 28 iulie, termen de depunere a dosarelor 20 de zile. Concurs: 28 august, ora 10.00, proba scrisă; data interviului va fi stabilită ulterior.

Primăria Oraşului Teiuş:

– poliţist local (referent) asistent, clasa III, Compartiment Poliţia Locală; cerinţe: studii medii liceal absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea sutiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 6 luni; data limită de depunere a dosarelor: 8 august 2014, ora 13.00; Concurs: 19 august, ora 10.00, proba scrisă; data interviului va fi stabilită ulterior.

Primăria Comunei Fărău: inspector debutant, clasa I, Compartimentul Registru Agricol; condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

Anunţ publicat în 31 iulie, termen de depunere a dosarelor 20 de zile. Concurs: 1 septembrie, ora 10.00, proba scrisă; data interviului va fi stabilită ulterior.

Primăria Comunei Ighiu: inspectori (2 posturi)

– inspector, clasa I, gradul profesional asistent – Compartimentul Cadastru, Urbanism și Sistematizarea Teritoriului; cerinţe: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licență inginerie civilă, arhitectură, urbanism, inginerie geodezică; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

inspector, clasa I, gradul profesional debutant – Compartimentul Asistență Socială; cerinţe: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licență asistență socială sau sociologie.

Anunţ publicat în 30 iulie, termen de depunere a dosarelor 20 de zile. Concurs: 2 septembrie, ora 10.00, proba scrisă; data interviului va fi stabilită ulterior.

Primăria comunei Cut:

– inspector, clasa I, grad profesional debutant – Compartimentul Buget-Finanțe, Contabilitate, Taxe și Impozite. Condiţii: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv, studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; cunoștințe operare PC: nivel avansat.

Anunţ publicat în 22 iulie, termen de depunere a dosarelor 20 de zile. Concurs: 20 august 2014, ora 10.00, proba scrisă; 22 august 2014: interviu.

– consilier, clasa I, gradul profesional debutant – Compartimentul Urbanism, Amenajarea Teritoriului, Controlul și Disciplină în Construcții. Cerinţe: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv, studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; cunoștințe operare PC: nivel avansat.

Concurs: 19 august 2014, ora 10:00: proba scrisă; 21 august 2014, ora 10:00: proba interviu.

Primăria Rimetea: referent, clasa III, gradul profesional asistent, în cadrul Compatimentului Financiar-Contabil; cerinţe: studii medii liceale absovite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 6 luni; cunoștințe operare PC nivel mediu. Termen limită pentru depunerea dosarelor: 7 august 2014. Concurs: 18 august 2014, proba scrisă; data interviului va fi stabilită ulterior.

Primăria Jidvei: referent clasa III, gradul profesional asistent la Serviciul Public Comunitar Local de Evidența Persoanelor. Cerinţe: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 6 luni. Anunţ publicat în 18 iulie, termen de depunere a dosarelor, 20 de zile. Concurs: 11 august 2014, ora 10.00, proba scrisă; data interviului va fi stabilită ulterior.

Primăria Noşlac:

consilier, clasa I, gradul profesional debutant – Compartimentul Relații cu Publicul;

consilier (casier), clasa I, gradul profesional debutant – Compartimentul Contabilitate;

consilier (inginer măsurători terestre și cadastru), clasa I, gradul profesional debutant – Compartimentul Agricol.

Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniu

Termen limită pentru depunerea dosarelor: 4 august 2014, ora 15:00. Proba scrisă: 7 august 2014, ora 9.00. Interviu: data și ora vor fi comunicate ulterior.


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


TOP articole in ultimele zile

Publicitate

EVENIMENT

Un bărbat din Sebeș, scos de polițiști de sub pat. De ce se ascundea

Publicat

politie noaptea

Un bărbat din Sebeș a fost prins de polițiști în interiorul unui apartament din municipiu, în care a pătruns, prin efracției, pentru a fura bunuri. Individul se ascundea sub un pat, încercând să scape. A fost reținut și urmează să fie cercetat sub control judiciar.

Potrivit IPJ Alba, în noaptea de 31.03/01.04.2020, în urma unui apel, la 112, prin care un cetățean semnala o posibilă faptă de furt, polițiștii de siguranță publică din Sebeș s-au deplasat în cartierul Mihail Kogălniceanu unde au constatat că gemul unui apartament situat la parter era spart. Apartamentul aparține unui cetățean din Sebeș și este nelocuit.

Cu ocazia verificărilor efectuate, în interiorul acestuia, a fost identificat un bărbat de 30 de ani, din Sebeș, cunoscut cu antecedente penale, care, în încercarea de a scăpa, se ascundea sub un pat.

Bărbatul a fost reținut, sub aspectul săvârșirii infracțiunii de tentativă de furt calificat, iar ulterior a fost prezentat în fața procurorilor din cadrul Parchetului de pe lângă Judecătoria Sebeș care au dispus, față de acesta, măsura preventivă a controlului judiciar.

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

ANAF: Bonificații pentru firme la plata impozitului și scutire de TVA pentru importatorii de materiale sanitare și medicamente

Publicat

anaf ajfp finante alba

Contribuabilii plătitori de impozit pe profit care plătesc impozitul datorat pentru trimestrul I 2020, respectiv pentru plata anticipată aferentă aceluiași trimestru, până la termenul scadent de 25 aprilie 2020, inclusiv, beneficiază de o bonificație calculată asupra impozitului datorat, a transmis ANAF, într-un comunicat de joi.

Bonificațiile sunt acordat astfel:

a) 5% pentru contribuabilii mari;

b) 10% pentru ceilalți contribuabili.

Bonificațiile se aplică în mod corespunzător și pentru:

– contribuabilii care intră sub incidența prevederilor art. 16 alin. (5) din Legea  nr. 227/2015, cu modificările și completările ulterioare.

Acești contribuabili beneficiază de bonificații dacă plătesc impozitul datorat pentru trimestrul/plata anticipată trimestrială până la termenul scadent cuprins în perioada 25 aprilie-25 iunie 2020;

– contribuabilii care intră sub incidența Legii nr. 170/2016 privind impozitul specific unor activități, pentru impozitul pe profit aferent trimestrului I al anului 2020, determinat pentru activitățile desfășurate, altele decât cele corespunzătoare codurilor CAEN prevăzute de lege.

Pentru plata impozitului pe veniturile microîntreprinderilor aferent trimestrului I al anului 2020, până la data de 25 aprilie 2020 inclusiv, contribuabilii beneficiază de o bonificație de 10% calculată asupra impozitului datorat pentru trimestrul respectiv.

Contribuabilii determină impozitul pe profit/impozitul pe veniturile microîntreprinderilor de plată prin scăderea din impozitul datorat a bonificației.

Totodată, Guvernul a aprobat, că nu se face plata efectivă a TVA la organele vamale de către persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA conform art. 316 din Codul fiscal,  care importă, în perioada pentru care s-a instituit starea de urgență și în următoarele 30 de zile calendaristice de la data încetării stării de urgență, medicamente, echipamente de protecție, alte dispozitive sau echipamente medicale și materiale sanitare care pot fi utilizate în prevenirea, limitarea, tratarea și combaterea COVID-19, prevăzute în anexa la OUG 33/2020.

Organele vamale nu solicită plata TVA pentru importurile acestor produse.

Taxa aferentă acestor importuri realizate în cursul perioadei fiscale se evidențiază de către importatori în decontul de taxă, atât ca taxă colectată, cât și ca taxă deductibilă, în limitele și în condițiile stabilite la art. 297-301 din Codul fiscal.

Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 33  din 26 martie 2020 privind unele măsuri fiscale și modificarea unor acte normative  a fost publicată în Monitorul Oficial nr. 260 din 30 martie 2020.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Spitalul din Sebeș, măsuri în contextul epidemiologic actual: Achiziții de aparatură medicală și materiale sanitare

Publicat

Primarul din Sebeș, Dorin Nistor a prezentat într-o postare pe Facebook care sunt măsurile luate în cadrul Spitalului Municipal, în contextul epidemiologic actual. Acesta a prezentat achizițiile de aparatură medicală și materiale sanitare făcute pentru spital, dar și pentru alte instituții locale.

„Achiziție de aparatură medicală necesară pentru compartimentul ATI, în valoare totală de 442.977,5 lei (finanțare de la bugetul local al municipiului Sebeș):

– aparate de ventilație 3 buc., termen de livrare 16 aprilie

– monitoare funcții vitale 4 buc., termen de livrare 10 aprilie

– aparat ASTRUP 1 buc. livrat

– aparat EKG 1 buc. livrat

– injectomate 5 buc. livrate

– tuburi de oxigen cu regulator 20 buc., termen de livrare 1 aprilie

– pulsoximetru portabil 5 buc., termen de livrare 10 aprilie

În magazia spitalului au intrat următoarele cantități de materiale sanitare:

– bonete sanitare: 3.000 buc.

– botoșei unică folosință: 7.000 buc.

– halate unică folosință: 1.500 buc.

– combinezoane: 350 buc.

– mănuși nesterile: 69.700 buc.

– măști: 14.923 buc.

– ochelari de protecție: 135 buc.

Sunt comandate și în curs de livrare următoarele materiale:

– combinezoane impermeabile: 50 buc.

– măști: 5.000 buc.

– măști FFP2: 350 buc.

Pentru achiziția de dezinfectanți și echipamente de protecție a fost alocată suma de 190.907 lei de la bugetul local al municipiului Sebeș.

Mulțumim companiilor care ne-au oferit sprijin financiar.

1. Am achiziționat un aparat de ventilație în valoare de 85.000 lei, din donația de 150.000 lei de la firmele ELIS, ALPIN 57 și OPREAN, iar din restul sumei a fost comandat echpament de protecție pentru personal.

2. Din donația de 100.000 lei primită de la compania Star Transmission Assembly s-a comandat echipament pentru curățenie profesional (cărucioare) – 20 buc. în valoare de 65.000 lei, termenul de livrare fiind 10 aprilie, iar restul sumei a folosită pentru achiziția de dezinfectanți.

Personalul Spitalului Municipal Sebeș este compus din: 47 medici, alt personal cu studii superioare (farmaciști, chimiști, biologi) – 8 persoane, 165 asistenți medicali, personal auxiliar medical – 82 persoane, TESA și deservire – 34 persoane.

Din achizițiile de materiale sanitare achiziționate au fost sprijinite și alte instituții locale: 27 de medici de familie, Direcția de Asistență Socială Sebeș, Poliția Locală și Poliția Municipiului Sebeș, Primăria Municipiului Sebeș, SPAP.

Important!

1. La Spitalul Municipal Sebeș sunt preluate în continuare urgențele minore, care necesită supraveghere medicală de specialitate, iar urgențele majore sunt preluate de către Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia. În conformitate cu prevederile Ordinului Comandantului Acțiunii, Secretar de Stat, șef al Departamentului pentru Situații de Urgență, nr.74527/23.03.2020, au fost suspendate, pe o perioadă de 14 zile, internările pentru intervenții chirurgicale și investigații medicale spitalicești care nu reprezintă urgență și pot și reprogramate, precum și consultațiile programate/programabile în structurile ambulatoriului.

2. Secția Obstetrică-Ginecologie funcționează în regim normal, în perioada 23 mamrtie – 2 aprilie 2020 fiind înregistrate 17 nașteri.

3. Pacienții care solicită eliberarea de rețete, certificate medicale etc., pot lua legătura cu medicii specialiști, iar prin sistem on-line, beneficiază de acestea.”, a transmis primarul Dorin Nistor.

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

VIDEO: O tânără din Alba Iulia postează pe YouTube activități handmade pentru copii și părinți, cu obiecte ce se găsesc în casă

Publicat

corina tripon

O tânără din Alba Iulia vine în ajutorul părinților și al copiilor, care stau acasă, în timpul pandemiei de coronavirus.

Corina Cosma are un canal de YouTube, unde zilnic postează câte o activitate interactivă, care poate fi realizată de copii, dar și de părinți.

În mare parte activitățile sunt de lucru manual și ce este cel important, sunt realizate cu obiecte și materiale care se găsesc în casă.

Video-urile sunt postate de Corina, în fiecare seară, în jurul orei 21.00, pentru a fi accesibile dimineața de către părinți și cei mici.

 

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate