Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Şef birou la Primăria Sebeş, inspectori la Cugir şi Aiud. LISTA funcţiilor vacante


Publicat

sediu Primaria Alba Iulia

primaria sebes 3În perioada noiembrie-decembrie sunt scoase la concurs mai multe posturi din administraţia publică locală şi judeţeană din Alba. Vă prezentăm în continuare detalii despre organizarea concursurilor. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare. Posturile sunt pentru perioadă nedeterminată.

Concursuri organizate în noiembrie şi decembrie şi condiţii de participare:

Primăria Municipiului Sebeș

– şef birou,  grad II – Biroul Contencios Juridic și Administrație.

Condiții: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe juridice; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 2 ani; cunoștințe operare PC: nivel mediu.

Termen limită de depunere a dosarelor:  4 decembrie 2014, ora 16.30.

Concurs: 15 decembrie 2014 proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– consilier, clasa I, gradul profesional debutant – Compartimentul Relații Publice și Comunicare
Condiții: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul informatică sau ingineria sistemelor, calculatoare și tehnologia informației; cunoștințe operare PC: nivel avansat; cunoștințe de întreținere hardware și software; cunoștințe de bază în proiectarea și gestiunea bazelor de date; cunoștințe de configurare și întreținere rețele LAN; cunoștințe de securitate în Internet.
referent, clasa III, gradul profesional superior – Compartimentul Situații de Urgență
Condiții: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; curs de inspector protecție civilă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 9 ani; cunoștințe operare PC: nivel mediu.
Termen limită de depunere a dosarelor de înscriere: 10 noiembrie, ora 16.30.
Concurs: 24 noiembrie 2014, ora 10.00 proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Primăria Orașului Cugir

inspector, clasa I, grad profesional debutant – Serviciului Public de Asistență Socială, Compartimentul Autoritate Tutelară și Protecția Copilului.

Condiții:  studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe administrative, asistență socială, drept.

Termen limită de depunere a dosarelor: 02 decembrie 2014

Concurs: 16 decembrie 2014, ora 11:00: proba scrisă; 18 decembrie 2014: proba interviu.

inspector, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Serviciului Public de Asistență Socială, Compartimentul Consiliere Persoane Vârstnice.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe administrative, asistență socială, drept.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 24 noiembrie 2014

Concurs: 10 decembrie 2014, ora 11.00 proba scrisă; 12 decembrie 2014: proba interviu.

– inspector, clasa I, grad profesional principal în cadrul Compartimentului Managementul Proiectelor cu Finanțare Internațională.
Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; absolvent al unui program de perfecționare/ specializare profesională pentru manager proiect, organizat de M.M.P.S./M.E.C.I./A.N.F.P.; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.
Termen limită pentru depunerea dosarelor 12 noiembrie 2014
Concurs: 25 noiembrie 2014, ora 11:00: proba scrisă; 27 noiembrie 2014: proba interviu.

polițist local, clasa III, grad profesional asistent în cadrul Serviciului Poliția Locală – Compartimentul Protecția Animalelor

Condiţii: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 6 luni.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 20 noiembrie 2014

Concurs: 9 decembrie 2014, ora 11:00: proba scrisă; 11 decembrie 2014: proba interviu.

Primăria Municipiului Aiud

– inspector, clasa I, gradul profesional debutant – Direcția Economică – Compartimentul Impozite și Taxe Locale, Persoane Juridice; Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe juridice

– inspector, clasa I, gradul profesional debutant – Direcția Economică – Compartimentul Executare Silită și Încasări Venituri. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe administrative, specializările: administrație publică; administrație europeană;

polițist local, clasa I, gradul profesional debutant – Serviciul Poliția Locală – Compartiment Ordine și Liniște Publică, Paza Bunurilor, Protecție Civilă, Situații de Urgență – Compartimentul Protecție Civilă, Situații de Urgență. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe juridice.

Anunț publicat în 10 noiembrie, termenul de depunere a dosarelor este de 20 zile de la publicarea anunţului.

Concurs: 12 decembrie 2014, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Casa de Asigurări de Sănătate Alba

consilier (medical), clasa I, gradul profesional superior

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 25 noiembrie 2014, ora 10.00

Concurs: 9 decembrie 2014, ora 12.00: proba scrisă; 11 decembrie 2014, ora 12.00: proba interviu.

Primăria Alba Iulia

consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Direcției Urbanism, Amenajarea Teritoriului/Biroul Disciplină în Construcții

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licență inginerie civilă, ingineria instalațiilor, inginerie electrică, inginerie energetică, geologică, geodezică, mecanică, industrială și ingineria materialelor; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoștințe de operare PC: nivel avansat.

Anunţ publicat în 5 noiembrie, termen de depunere a dosarelor de înscriere 20 de zile.

Concurs: 5 decembrie 2014, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorilor Regiunea Centru Brașov – C.J.P.C. Alba

consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul drept; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Termen limită de depunere a dosarelor: 19 noiembrie 2014

Concurs: 2 decembrie 2014, ora 11:00: proba scrisă; 4 decembrie 2014, ora 11:00: proba interviu.

Camera Agricolă Județeană Alba

– consilier, clasa I, gradul profesional superior – Compartimentul Buget Finanțe, Contabilitate și Venituri Proprii

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor economice
consilier, clasa I, gradul profesional superior – Asistență Tehnică Zonală
Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul zootehnic.
Termen limită de depunere a dosarelor de înscriere: 10 noiembrie, ora 14.00.
Concurs: 20 noiembrie 2014, ora 10.00 proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Direcţia pentru Agricultură Judeţeană Alba

– consilier, clasa I, grad profesional debutant, Serviciul Inspecții Implementare Politici și Statistici Agricole.

Anunţ publicat în 17 octombrie, termen de depunere a dosarelor de înscriere 20 de zile.

Concurs: 20 noiembrie 2014, ora 11.00: proba scrisă; 24 noiembrie 2014, ora 11:00: proba interviu.

Primăria Daia Română

– inspector, clasa I, gradul profesional debutant – Compartimentul Buget Finanțe-Contabilitate, Taxe și Impozite Locale
Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice.
consilier, clasa I, gradul profesional principal – Compartimentul Administrație Publică Locală și Secretariat Administrativ, Resurse și Gestiunea Funcțiilor Publice
Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.
Termen limită de depunere a dosarelor: 11 noiembrie 2014, ora 16.00
Concurs: 21 noiembrie 2014, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Primăria Municipiului Blaj

– consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Biroului Juridic Contencios.
Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe juridice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Termen limită pentru depunerea dosarelor: 13 noiembrie 2014
Concurs: 25 noiembrie 2014, ora 10:00: proba scrisă; 27 noiembrie 2014, ora 14:00: proba interviu.

 



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Comisia Europeană vrea să asigure medicamente mai ieftine și suficiente stocuri pentru bolile grave și rare

Publicat

Comisia Europeană a adoptat, miercuri, o strategie farmaceutică prin care vrea să asigure disponibilitatea medicamentelor inovatoare și iefitne pe piață, inclusiv pentru boli grave unde există deficiențe. De asemenea, Comisia își propune să îmbunătățească mecanismele de pregătire și răspuns la crize, precum cea Covid-19.

“Comisia a adoptat astăzi, 25 noiembrie, o Strategie farmaceutică pentru Europa vizând asigurarea disponibilității pentru pacienți a unor medicamente inovatoare și accesibile financiar, precum și sprijinirea competitivității, a capacității de inovare și a sustenabilității industriei farmaceutice din UE. Strategia va permite Europei să își satisfacă nevoile farmaceutice, inclusiv în perioade de criză, prin intermediul unor lanțuri de aprovizionare solide. O componentă esențială a construirii unei Uniuni Europene a sănătății mai puternice, astfel cum a menționat-o președinta von der Leyen în discursul ei privind starea Uniunii, strategia va contribui la instituirea unui sistem farmaceutic al UE care să fie adaptat exigențelor viitorului și rezistent la crize”, potrivit unui comunicat de presă.

Strategia farmaceutică pentru Europa are patru obiective principale:

  • Asigurarea disponibilității pentru pacienți a unor medicamente accesibile financiar și abordarea nevoilor medicale nesatisfăcute (de exemplu, în domeniul rezistenței la antimicrobiene, al cancerului, al bolilor rare);
  • Sprijinirea competitivității, a inovării și a sustenabilității industriei farmaceutice din UE și crearea unor medicamente de înaltă calitate, sigure, eficace și mai ecologice;
  • Îmbunătățirea mecanismelor de pregătire și răspuns la crize și abordarea securității aprovizionării;
  • Asigurarea unei voci puternice a UE pe plan mondial, prin promovarea unui nivel înalt al standardelor în materie de calitate, eficacitate și siguranță.

“Deși strategia reprezintă mult mai mult decât un simplu instrument de răspuns la crize, ea este inspirată din răspunsul inițial la pandemia de COVID-19 și face ca sectorul farmaceutic din Europa să fie mai bine pregătit și mai rezistent.

Strategia prezintă acțiuni concrete pentru a asigura existența, disponibilitatea și accesibilitatea financiară a medicamentelor. Ea susține lanțuri de aprovizionare diversificate și sigure, asigurând o autonomie strategică deschisă a UE pe plan mondial, și promovează produse farmaceutice sustenabile din punct de vedere ecologic.

Strategia va asigura, de asemenea, faptul că politica farmaceutică a UE continuă să servească sănătății publice într-un mediu în continuă schimbare, caracterizat de transformări științifice și comerciale. Ea va susține inovațiile centrate pe pacienți și va permite adaptarea la schimbările digitale și tehnologice.

Acțiunile vor viza întregul ecosistem al produselor farmaceutice, dar și unele aspecte ale dispozitivelor medicale. Strategia creează sinergii cu Pactul verde și cu acțiunile noastre din cadrul abordării strategice a UE privind prezența substanțelor farmaceutice în mediu, pentru a reduce riscul lor pentru mediu, pentru a aborda poluarea cauzată de reziduurile farmaceutice și pentru a promova fabricarea, utilizarea și eliminarea lor prin metode mai ecologice. Ea este, de asemenea, legată de planul de acțiune privind proprietatea intelectuală prezentat astăzi (hiperlinkul urmează să fie introdus de SPP).

Printre acțiunile emblematice ale strategiei se numără:

  • O revizuire a legislației farmaceutice de bază* (data-țintă pentru o propunere: 2022) pentru ca acest cadru legislativ să fie adaptat exigențelor viitorului și să faciliteze inovarea;
  • O propunere privind o Autoritate a UE pentru răspuns în situații de urgență sanitară (propunere: al 2-lea semestru din 2021);
  • O revizuire a reglementărilor privind medicamentele pentru copii și pentru boli rare;
  • Inițierea unui dialog structurat cu și între toți actorii din industria farmaceutică și autoritățile publice pentru a identifica vulnerabilitățile lanțului global de aprovizionare cu medicamente esențiale și pentru a defini opțiunile în materie de politici menite să consolidez continuitatea și securitatea aprovizionării în UE;
  • Cooperarea între autoritățile naționale în ceea ce privește politicile în materie de prețuri, plăți și achiziții publice, pentru a îmbunătăți accesibilitatea financiară, eficiența în raport cu costurile aferente medicamentelor și sustenabilitatea sistemului de sănătate;
  • Crearea unei infrastructuri digitale solide, inclusiv o propunere privind un spațiu european al datelor referitoare la sănătate (data-țintă pentru o propunere: 2021);
  • Sprijin pentru cercetare și inovare, în special prin intermediul programelor Orizont 2020 și EU4Health;
  • Acțiuni de promovare a abordărilor inovatoare vizând C&D și achizițiile publice de antimicrobiene și de alternative ale acestora, precum și măsuri de restricționare și optimizare a utilizării lor”, mai arată sursa citată.

Strategia va fi discutată la nivel politic în cadrul reuniunii Consiliului EPSCO din 2 decembrie 2020.

sursa: ec.europa.eu

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Teste ale sistemului ITS, pe lotul 1 al Autostrăzii A10 Sebeș – Turda. Primele imagini afișate pe panourile de informare

Publicat

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a testat miercuri seara sistemul inteligent de transport (ITS), pe lotul 1 al Autostrăzii A10 Sebeș – Turda. Panourile led de informare dintre Lancrăm și Alba Iulia au afișat primele imagini. 

Reamintim faptul că CNAIR împreună cu constructorul pregătesc deschiderea tronsonului între Lancrăm și Alba Iulia până pe data de 1 Decembrie. Potrivit reprezentanților companiei, deschiderea circulației ar putea fi amânată doar de vremea rea, respectiv în situația în care va interveni un îngheț.

Citește și Tronsonul Alba Iulia – Sebeș de pe Autostrada A10, deschis circulației până în 1 Decembrie. Mobilizare masivă înainte de alegeri

Sistemul ITS asigură participanțiilor la trafic o informare în timp real asupra condițiilor meteorologice și a condițiilor de trafic (punctele în care traficul este aglomerat) și furnizează informații către autorități ce țin de siguranța circulației.

Sistemele inteligente de transport oferă și servicii suplimentare de informare în timp real a șoferilor, constituind și baza viitoarelor aplicații de comunicare inteligentă între vehicul, drum și autoritățiile competente.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Legea adopției, modificată: Rudele copilului vor fi căutate o singură dată şi doar până la gradul al treilea

Publicat

adoptie

Legea adopției, cu modificări, a fost promulgată de preşedintele Klaus Iohannis. Potrivit noilor prevederi, rudele copilului vor fi căutate o singură dată şi doar până la gradul al treilea, fiind scurtate perioadele în care ei rămân în sistemul de protecţie. De asemenea, copiii care au inclusiv peste 14 ani vor rămâne adoptabili până la majorat.

Actul normativ vizează modificarea şi completarea Legii nr. 273/2004 privind procedura adopţiei, precum şi pentru abrogarea art. 5 alin. (7) lit. ş) şi cc) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 11/2014 privind adoptarea unor măsuri de reorganizare la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Prin modificările aduse, cadrul normativ în materia adopţiei este revizuit, fiind flexibilizată procedura de evaluare a adoptatorilor şi a etapei de monitorizare post-adopţie. Totodată, se elimină din procedură identificarea rudelor de până la gradul al IV-lea în cazurile în care planul individualizat de protecţie a copilului are ca finalitate adopţia; se flexibilizează procedura de adopţie pentru copiii care au împlinit vârsta de 14 ani, precum şi a grupurilor de fraţi care nu pot fi separaţi.

Rudele copilului vor fi căutate o singură dată şi doar până la gradul al treilea, fiind scurtate perioadele în care ei rămân în sistemul de protecţie. De asemenea, copiii care au inclusiv peste 14 ani vor rămâne adoptabili până la majorat.

În lege sunt introduse şi măsuri pentru părinţii adoptatori, fiind prelungită perioada de valabilitate a atestatului de adoptator de la 2 la 5 ani.

De asemenea, concediul de acomodare şi indemnizaţiile pe care aceştia le primesc sunt aliniate cu cele ale părinţilor biologici.

În cazul în care adoptatorul sau familia adoptatoare aparţine minorităţilor naţionale, evaluarea şi pregătirea se pot face, la cerere, în limba minorităţii naţionale respective. AGERPRES

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Medic: Tehnologia vaccinurilor anti-COVID va putea fi folosită inclusiv pentru tratarea cancerului

Publicat

Medicul Valeriu Gheorghiță, coordonatorul campaniei de vaccinare împotriva COVID-19, a explicat la Digi24 care este tehnologia pe baza căreia au fost dezvoltate vaccinurile aflate cel mai aproape de lansarea pe piață. El a spus că este o tehnologie revoluționară care va fi folosită în viitor și pentru tratarea altor boli, inclusiv a cancerului.

Vaccinurile dezvoltate de Moderna și Pfizer sunt pe bază de mesager ARN, care este un cod, și nu conțin virus inactivat.

Medicul a explicat că, după ce cercetătorii au obținut secvența genomică a coronavirusului SARS-CoV2, au pornit de la cunoștințele pe care le aveau deja legate de virusurile SARS și MERS. Proteina față de care se formează anticorpi protectori, existentă în virus, are un cod ARN.

„Reprezintă, dacă vreți, rețeta după care se fabrică acea proteină. Vaccinul conține de fapt acea rețetă, strict pentru acea proteină. Acest segment de ARN face parte din secvența ARN. Acest lucru a permis să avem într-un timp scurt o cantitate mare de ARN mesager care a putut fi studiat în aceste studii clinice. Este și motivul pentru care s-a putut ajunge în acest stadiu de studii de preaprobare într-un interval de câteva luni”, a spus medicul.

Valeriu Gheorghiță a precizat că odată administrat unei persoane, organismul acesteia decodifică acest mesaj și produce proteina fără să mai facă boala, însă va face anticorpi strict împotriva acestei proteine și va fi protejată față de infecția eventuală cu SARS-CoV2.

„Nu va fi finalul acestei vaccinări COVID, foarte probabil această tehnologie va fi folosită de aici înainte ani de zile pentru multe alte boli infecto-contagioase, dar și pentru terapii genice și pentru terapia în cancer și alte boli genetice. Este un salt uriaș pe care medicina l-a făcut și cred că tot acest efort conjugat al cercetării medicale furnizează rezultatele extrem de valoroase de astăzi”, a mai spus acesta.

sursa: digi24.ro

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate