Connect with us
Publicitate

Administrație

POSTURI la Biblioteca Judeţeană Alba, Direcţia de Dezinsecţie, UAB, Primăria Alba Iulia şi alte instituţii publice

birou

Publicat

În perioada februarie-martie sunt organizate mai multe concursuri, pentru ocuparea unor posturi vacante, în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

POSTURI vacante şi condiţii de participare la concurs:

Biblioteca Județeană „Lucian Blaga” Alba

– inspector de specialitate, gradul IA – Compartimentul Administrativ

Condiţii: studii superioare de lungă durată în științe inginerești sau științe economice sau științe juridice; vechime minimă în muncă de 6 ani și 6 luni pe studii superioare de lungă durată; posesor al permisului de conducere categoria B.

Concurs: 6 martie 2019, ora 09.00: proba scrisă; 12 martie 2019, ora 09.00: proba interviu.

Relații suplimentare cu privire la bibliografie și conținutul dosarului pentru concurs se obțin la telefon 0258.811.443, la Compartimentul Resurse Umane.

Direcția Județeană de Dezinsecție și Ecologizare Mediu Alba

– consilier, gradul IA, la Centrul Alba

Condiţii: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) – științe inginerești, ramura de științe (RSI) – Ingineria resurselor vegetale și animale, domeniul de licență (DL) – agronomie; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de minimum 6 ani 6 luni.

Termen limită de depunere a dosarelor: 25 februarie 2019

Concurs: 5 martie 2019, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției Județene de Dezinsecție și Ecologizare Mediu Alba din Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon 0258/816.209.

Primăria Municipiului Alba Iulia

– inspector, clasa I, gradul profesional superior – Serviciul public comunitar local de evidență a persoanelor.

Condiţii: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință (RSI) – informatică; cunoștințe de operare PC – nivel superior; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 7 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 5 martie 2019, ora 15:00

Concurs: 18 martie 2019, ora 11.00: proba suplimentară eliminatorie de testare a cunoștințelor de operare PC – nivel superior – la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, Calea Moților nr. 5A, Alba Iulia; 20 martie 2019, ora 11.00: proba scrisă – la Centrul de resurse ,Academia Doamnelor“, Str. Gladiolelor nr. 3A, Alba Iulia; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relații suplimentare se obțin la Primăria Municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor nr. 5A, județul Alba, telefon 0258.819.462.

Universitatea „1 Decembrie 1918” Alba Iulia

– muncitor calificat IV – ospătar la Serviciul Social – Cantina Studențească

Condiţii: studii medii (minimum 10 clase) și absolvirea unui curs de calificare în meseria de ospătar.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor la registratura universității (corp C – parter): 25 februarie 2019, ora 16.00

Concurs: 6 martie 2019, proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen nr. 5, judeţul Alba, telefon 0258/813.994.

Palatul Copiilor Alba Iulia

– secretar

Condiţii: studii superioare; vechime în muncă/specialitate – minimum 6 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 28 februarie 2019

Concurs: 6 martie 2019, ora 09.00: proba scrisă; 7 martie 2019, ora 09.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obține la Palatul Copiilor Alba Iulia, str. Decebal nr. 23, judeţul Alba, telefon 0258.811.750.

Spitalul Orăşenesc Câmpeni

– manager

Condiţii: absolvent al unei instituții de învățământ superior medical, economico – financiar sau juridic; absolvent al unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, ori sunt absolvenţi ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată potrivit legii; cel puţin 10 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, conform legii; sa nu fi fost condamnat pentru săvârșirea unei infracțiuni comise cu intenție, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea; sa fie apt din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic); sa nu aiba vârsta de pensionare, conform legii.

Termen limită pentru depunerea dosarelor: 20 martie, ora 15.00

Concurs: 22 martie, ora 12.00 – selectarea dosarelor şi afişarea rezultatelor; 3 aprilie, ora 9.00 – susţinerea proiectului de management şi răspunsuri la întrebările comisiei

Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon: 0258/771.717 int. 49, sau la sediul Spitalului Orăşenesc Câmpeni

Spitalul Orăşenesc Câmpeni (7 posturi)

– asistent medical debutant – PL – Laborator Radiologie și Imagistică Medicală

Condiţii: diplomă de bacalaureat și diplomă dc absolvire școală post liceală sau echivalentă (PL) în domeniu; candidații vor prezenta certificatul dc membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști. Moașelor și Asistenților Medicali din România, certificat însoțit de adeverința tip emisă de către O.A.M.G.M.A.M.R.; curs de radioprotecție; curs de specializare în domeniul radiologie și imagistică medicală (6 luni) conform Școlii Naționale de Sănătate Publică Management și Perfecționare în Domeniul Sanitar; aviz psihologic.

– fizician medical – S – Laborator Radiologie și Imagistică Medicală

Condiţii: diplomă de bacalaureat și diplomă de licență; aviz psihologic

– îngrijitoare – M – Bloc alimentar și dietetică

Condiţii: adeverință absolvire 10 clase; curs de bucătar sau școala profesională de bucătar; aviz psihologic.

– inginer IA – S – Compartimentul Administrativ

Condiţii: diplomă de bacalaureat și diplomă de licență; cunoștințe avansate de utilizare PC (MS Office); 6 ani și 6 luni vechime în specialitate

– referent debutant – M – Compartimentul Administrativ

Condiţii: diplomă de bacalaureat; cunoștințe avansate de utilizare PC (MS Office); aviz psihologic.

– muncitor III – G – Centrală Termică

Condiţii: studii generale; autorizație de fochist; 3 ani vechime în specialitate.

– consilier juridic debutant – S – Structura de Management al Calității Serviciilor Medicale

Condiţii: studii:diplomă de bacalaureat și diplomă de absolvent licențiat în șiințe juridice.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 18 februarie 2019, ora 15:00

Concurs: 28 februarie 2019, ora 09:00: proba scrisă; 5 martie 2019, ora 09:00: proba practică/ interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Spitalul Orăşenesc Câmpeni din Câmpeni, str. Horea nr. 63, judeţul Alba, telefon 0258771717, interior 49.

Școala Gimnazială Câlnic

profesor învățământul primar/gimnazial – afterschool – 2 posturi temporar vacante, ½ normă

Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă, experiența minimă < 5 ani

Concurs: 4 martie 2019, ora 09.00: proba scrisă; 5 martie 2019, ora 11.00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la Școala Gimnazială, comuna Câlnic, județul Alba, Vitan Andrei, tel. 0747358691 sau 0258/747.116.

ALTE POSTURI

Ocolul Silvic Sebeş

– șef district pentru District Bistra

Condiţii: studii medii sau postliceale de specialitate; vechime de minimum 5 ani în domeniu.

– pădurar

Condiţii: liceu de specialitate sau școală profesională de specialitate pentru postul de pădurar.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 22 februarie 2019, ora 13:00

Concurs: 28 februarie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 28 februarie 2019, ora 13:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Ocolul Silvic Sebeş R.A., Sebeş, Str. Mircea cel Mare (Gaterului ) nr. 109 , județul Alba, telefon 0258/735.725.

Liceul cu Program Sportiv Alba Iulia

– muncitor calificat

Condiţii: apt de muncă; vârsta peste 18 ani; studii generale sau medii; vechime în muncă minimum – 9 ani; curs calificare profesională școală profesională.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 19 februarie 2019, ora 14.00

Concurs: 27 februarie 2019, ora 10:00: proba practică; 1 martie 2019, ora 11:00: proba interviu.

– îngrijitor (0,5 normă)

Condiţii: apt de muncă; vârsta peste 18 ani; studii medii; vechime minimum 5 ani; curs igienizare valabil.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 19 februarie 2019, ora 14.00

Concurs: 28 februarie 2019, ora 12:00: proba practică; 28 februarie 2019, ora 14:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Liceul cu Program Sportiv Alba lulia, judeţul Alba, telefon 0258,835.346.

Primăria comunei Blandiana

– secretar

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

În cazul în care la concurs nu se prezintă persoane care îndeplinesc condiţiile de participare, pot candida şi persoane care nu îndeplinesc aceste condiţii, în următoarea ordine:

a) persoane care au studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ştiinţe juridice sau administrative şi vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani;

b) persoane care au studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ştiinţe juridice sau administrative; c)persoane care au studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în altă specialitate

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 20 februarie 2019

Concurs: 5 martie 2019, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare. la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria Comunei Sâncel

– consilier, clasa I, grad profesional superior, la Compartimentul buget – finanțe

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.

Concurs: 11 martie 2019, ora 11:00: proba scrisă; 14 martie 2019, ora 11:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sâncel, str. Mihai Eminescu nr. 70, Judeţul Alba, telefon 0258/885.101, e-mail primariasancel@yahoo.com.

Primăria comunei Câlnic

– consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului financiar contabil și situații de urgență

Condiţii: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată juridice, absolvite cu diplomă de licență; vechime în specialitatea studiilor – minimum 7 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 20 februarie 2019, ora 14.00

Concurs: 4 martie 2019, ora 11.00, proba scrisă; 6 martie 2019, ora 11.00, proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la Primăria Comuna Câlnic, Str. Principală nr. 20, judeţul Alba, telefon 0747358691.

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Alba

– inspector, clasa I, grad profesional principal – Compartiment Resurse Umane, Salarizare, Comunicare și Secretariatul CC

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; cunoașterea limbii engleze sau franceze – nivel mediu – dovada expertizei se va face pe baza unor documente care să ateste deținerea competențelor respective, emise în condițiile legii; cunoștințe operare PC – nivel mediu – dovada expertizei se va face pe baza unor documente care să ateste deținerea competențelor respective, emise în condițiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; inițiativă și creativitate, capacitate de adaptare la muncă în echipă, efort intelectual, aptitudini de comunicare și redactare foarte bune.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 19 februarie 2019

Concurs: 5 martie 2019, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Alba, cu sediul în Alba Iulia, str. Nicolae Titulescu nr. 10B, bloc „Columna”, telefon 0258.811.470, e-mail ajofm@ab.anofm.ro.

Primăria Municipiului Sebeş

– consilier, clasa I, grad profesional superior, din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidența Persoanelor Sebeș, Compartimentul Evidența Persoanelor

Condiţii: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor juridice sau științelor economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 7 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 februarie, ora 17:00

Concurs: 27 februarie 2019, ora 11.00: proba scrisă; 1 martie 2019, ora 11.00: proba interviu.

– inspector, clasa I, grad profesional superior – Biroul Buget, Finanțe, Contabilitate, Salarizare

Condiţii: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 7 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 februarie 2019, ora 14:00

Concurs: 28 februarie 2019, ora 11.00: proba scrisă; 5 martie 2019, ora 11.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la Unitatea Administrativ – Teritorială Municipiul Sebeş, județul Alba, telefon 0258.731.318, email secretariat@primariasebes.ro

Primăria comunei Blandiana

– secretar al comunei (oncurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

În cazul în care la concurs nu se prezintă persoane care îndeplinesc condiţiile de participare, pot candida şi persoane care nu îndeplinesc aceste condiţii, în următoarea ordine:

– persoane care au studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ştiinţe juridice sau administrative şi vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani;

– persoane care au studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ştiinţe juridice sau administrative; c)persoane care au studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în altă specialitate

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 20 februarie 2019

Concurs: 5 martie 2019, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Bucerdea Grânoasă

– consilier, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Fond Funciar, Agricol

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință RSI: ingineria resurselor vegetale și animale, medicină veterinară, științe juridice sau științe administrative; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 22 februarie 2019

Concurs: 4 martie 2019, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la Primăria comunei Bucerdea Grânoasă, telefon 0258.883.301.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate