Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI la Cadastru, primării, spitale, şcoli şi alte instituţii publice din judeţul Alba. Condiţii


Publicat

În perioada noiembrie – decembrie, se organizează concursuri pentru ocuparea mai multor posturi vacante în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară – C.P.I. Alba

–  registrator de carte funciară gradul IA (post temporar vacant, pentru implementarea Programului naţional de cadastru şi carte funciară)

Data limită pentru depunerea dosarelor: 10 noiembrie 2017, ora 16.30

Concurs: 20 noiembrie 2017, ora 10.00: proba scrisă – București, str. Splaiul Independenţei nr. 202 A, sectorul 6, etajul 2, camera 4; 24 noiembrie 2017, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară din București, str. Splaiul Independenţei nr. 202 A, sectorul 6, etajul 1, registratura A.N.C.P.I., telefon 021/317.69.33.

Primăria Municipiului Alba Iulia

inspector, clasa I, gradul asistent (Resurse umane)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în ramura de ştiinţă (RS1): ştiinţe economice; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 15 noiembrie 2017, ora 15.00

Concurs: 27 noiembrie 2017, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– director executiv – Direcţia Venituri

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe economice, științe juridice sau științe administrative; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 6 noiembrie 2017, ora 15:00

Concurs: 21 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

– şef serviciu, la Serviciul Comunitar pentru Cadastru și Agricultură

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă, în domeniul de licență (DL): inginerie geodezică sau mine, petrol și gaze, specialitatea: topografie minieră; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; cunoştinţe de operare PC – nivel avansat, program AUTOCAD.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 8 noiembrie 2017, ora 15.00

Concurs: 22 noiembrie 2017, ora 11.00: proba suplimentară (eliminatorie) de testare a cunoștințelor PC; 23 noiembrie 2017, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din Calea Moţilor nr. 5A, județul Alba, Telefon: 0258/819.462.

Universitatea “1 Decembrie 1918” Alba Iulia

– muncitor calificat II – bucătar
Condiţii: studii medii (minimum 10 clase); deţinerea unui certificat de calificare în meseria de bucătar; minimum 3 ani vechime în meseria de bucătar/ajutor bucătar.

– muncitor calificat II – ospătar
Condiţii: studii medii (minimum 10 clase); deţinerea unui certificat de calificare în meseria de ospătar

Termenul limită de depunere a dosarelor: 15 noiembrie 2017, ora 16.00

Concurs: 23 noiembrie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 24 noiembrie 2017, ora 10:00: proba practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Informaţii suplimentare: sediul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, judeţul Alba, telefon 0258/806.276.

Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba

şef serviciu – Serviciul Management de caz pentru copii şi managementul calităţii serviciilor de tip familial (concurs organizat de ANFP)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ştiinţe juridice, psihologie, asistenţă socială sau sociologie; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concurs: 29 noiembrie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare: Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Relaţii suplimentare la la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, judeţul Alba, tel. 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755/069.660.

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Alba

–  consilier juridic gradul I A la Staţia Centrală Alba Iulia

Condiţii: diplomă de licenţă în specialitate; 6 ani şi 6 luni în specialitate; cunoştinţe operare PC.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 10 noiembrie 2017, ora 13:00.

Concurs: 20 noiembrie 2017, ora 09:00: proba scrisă; 23 noiembrie 2017, ora 10:00: proba practică; 24 noiembrie 2017, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Alba din Alba Iulia, str. Calea Moţilor nr. 83, Judeţul Alba, telefon: 0258/834.211.

Grădiniţa cu Program Prelungit „Step By Step“ Nr. 12 Alba Iulia

– administrator patrimoniu

Condiţii: studii medii în profil economic; vechime în funcţia de administrator patrimoniu/gestionar de minimum 1 an; abilităţi foarte bune de operare pe calculator în limbaje specifice (ex. gestiuni); cunoştinţe de lucru pe platforma SEAP; nu are cazier judiciar; are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 10 noiembrie 2017, ora 13:00

Concurs: 20 noiembrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; 21 noiembrie 2017, ora 10.00: proba practică; 21 noiembrie 2017, ora 14.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Grădiniţei cu Program Prelungit Step By Step“ nr. 12 din Alba Iulia, str. Ştefan cel Mare, nr. 11, telefon 0258/830879.

Colegiul Tehnic „Dorin Pavel” Alba Iulia

– mediator şcolar (0,5 normă).

Condiţii: nivelul studiilor: superioare (domeniile psihologie, științe sociale, filologie, drept) cu experiență în mediere; vechime minimum 2 ani în câmpul muncii.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 10 noiembrie 2017, ora 14:00

Concurs: 23 noiembrie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 24 noiembrie 2017, ora 12:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Colegiul Tehnic „Dorin Pavel”, Alba Iulia, str. Tudor Vladimirescu nr. 39, județul Alba, telefon 0258/816.938.

Primăria Municipiului Aiud

consilier, clasa I, grad profesional superior – Direcţia Tehnică, Compartiment Implementare proiecte, Monitorizare servicii publice, Energetic

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe inginereşti; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Concurs: 7 decembrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, str. Cuza Vodă nr. 1, județul Alba, telefon 0258/861/310, interior 1013.

director executiv – Direcţia de Asistenţă socială

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

director executiv – Direcţia Economică

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

arhitect şef al municipiului (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice 1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Spitalul de Pneumoftiziologie Aiud

– asistent medical generalist cu grad principal în radiologie – la Dispensarul T.B.C.

Condiţii: absolvent al şcolii sanitare postliceale, examen de grad principal în radiologie, permis de exercitare în domeniul nuclear, certificate de membru eliberat de O.A.M.G.M.A.R.. vizat la zi, cunoştinţe de operare calculator.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 14 noiembrie 2017, ora 15:00

Concurs: 23 noiembrie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 27 noiembrie 2017, proba interviu.

Relații suplimentare la sediul Spitalului de Pneumoftiziologie din Aiud, str. Ecaterina Varga nr. 6, Judeţul Alba, telefon 0258/861.302, interior 102.

Primăria Sebeş

– şef formaţie intervenţie la Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă Sebeş

Condiţii: studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; cunoştinţe operare pe calculator; vechime în muncă, minimum 3 ani.

– pompier servant la Serviciul Voluntar pentru Situaţie de Urgenţă Sebeş

Condiţii: studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 16 noiembrie 2017, ora 16:00

Concurs: 23 noiembrie 2017, ora 11.00: proba scrisă; 27 noiembrie 2017, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Unitatea Administrativ – Teritorială Municipiul Sebeş, Parcul Arini nr.1.

şef serviciu – Serviciul Cheltuieli şi Resurse Umane (Primăria Sebeş)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Şcoala Gimnazială Petreşti

– îngrijitor (0,5 normă)

Condiţii: studii generale; experienţă ca îngrijitor în învăţământ; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: 1 an.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 14 noiembrie 2017

Concurs: 23 noiembrie 2017, ora 12.00: proba scrisă; 27 noiembrie 2017, ora 12.00: proba practică; 27 noiembrie 2017, ora 14.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obține la Şcoala Gimnazială Petreşti, cu sediul în Petreşti, str. Mihai Viteazu nr. 3, județul Alba, telefon 0258/743.112.

Şcoala Gimnazială „Avram Iancu“ Unirea

– îngrijitor, 1/2 post

Condiţii: nivelul studiilor – medii (cu bacalaureat); nu necesită vechime.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 13 noiembrie 2017, ora 14:00

Concurs: 22 noiembrie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 22 noiembrie 2017, ora 12:00: proba practică; 22 noiembrie 2017, ora 14:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Şcoala Gimnazială „Avram Iancu“, Unirea, cu sediul în comuna Unirea, str. Avram Iancu nr. 69. judeţul Alba, telefon 0258.876.108.

Primăria comunei Valea Lungă

consilier, clasa I, gradul profesional debutant la Compartimentul Fond Funciar și Registrul Agricol

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă: domeniul fundamental (DFI) științe inginerești, ramura de științe (RSI) – inginerie geodezică; domeniul de licență (DL) – măsurători terestre și cadastru.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 22 noiembrie 2017, ora 16.00

Concurs: 5 decembrie 2017, ora 11.00: proba scrisă; 7 decembrie 2017, ora 11.00: proba interviu

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Valea Lungă, Str. Victoriei nr. 328 B, Județul Alba, telefon 0258/888.102.

Școala Gimnazială Doștat

– secretar școală – 0.5 normă

Condiţii: nivelul studiilor universitare; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

Concurs: 24 noiembrie 2017, ora 09.00: proba scrisă; 24 noiembrie 2017, ora 14.30: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Școala Gimnazială Doștat, județul Alba, strada Principală nr. 31, telefon 0258/764.601.

Liceul Tehnologic Jidvei

– îngrijitor curăţenie

Condiţii: nivelul studiilor – medii sau gimnaziale; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

Concurs: 24 noiembrie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 29 noiembrie 2017, ora 09:00: proba practică; 29 noiembrie 2017, ora 13:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Liceului Tehnologic Jidvei, str. Perilor nr. 19, Judeţul Alba, telefon: 0258/881.124.

ALTE POSTURI

Liceul de Arte „Regina Maria“ Alba Iulia

– secretar şef

Condiţii: vechime în muncă – 8 ani; nivelul studiilor – studii superioare.

şofer, categoria D1, D.

Condiţii: vechime în muncă – 8 ani; nivelul studiilor – studii medii.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 8 noiembrie 2017

Concurs: 16 noiembrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; 17 noiembrie 2017, ora 10.00: proba practică; 17 noiembrie 2017, ora 12.00: proba interviu

Relaţii suplimentare: Liceul de Arte „Regina Maria“, Alba Iulia, judeţul Alba din Strada Călăraşilor nr. 2, tel. 0258/812.473.

Serviciul Public de Gospodărie Comunală Blaj

– muncitor calificat – zidar – 2 posturi

Condiţii: studii 8 clase şi curs de calificare sau şcoala profesională, vechime în muncă 5 ani

– muncitor calificat – zugrav – 2 posturi

Condiţii: studii 8 clase şi curs de calificare sau şcoală profesională, vechime în muncă 5 ani;

şofer

Condiţii: studii 8 clase, vechime în muncă 5 ani, permis de conducere B, C.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 7 noiembrie 2017, ora 14.00

Concurs: 20 noiembrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; 22 noiembrie 2017, ora 14.00: proba interviu.

Relații suplimentare: la sediul Serviciului Public de Gospodărie Comunală Blaj, județul Alba, telefon 0258/710.110,0724/060.511.

Primăria Orașului Cugir

– inspector de specialitate, gradul IA la Compartiment Cabinet Primar (post temporar, pe perioadă determinată)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe: juridice, administrative, politice şi economice, perfecţionări sau specializări în domeniul studiilor de specialitate: juridice /administrative / economice / politice, limba engleză – nivel avansat (atestat/diplomă/certificat).

Termenul limită de depunere a dosarelor: 10 noiembrie 2017

Concurs: 20 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă; 23 noiembrie 2017, proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15 sau 6, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Şcoala Gimnazială Scărişoara

– administrator financiar, 0,5 normă

Condiţii: nivelul studiilor – studii superioare în domeniul economic, cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor – minimum 3 ani vechime în instituţii publice; cunoaşterea programelor specifice raportărilor contabile către Inspectoratul Şcolar Judeţean, Ministerul Educaţiei Naţionale, Agenţia Naţională dc Administrare Fiscală.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 8 noiembrie 2017, ora 13.00

Concurs: 16 noiembrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; 16 noiembrie 2017, ora 14.30: proba interviu.

Relații suplimentare: sediul Şcolii Gimnaziale Scărişoara, str. Centru nr. 194, Judeţul Alba, telefon: 0258/777.529, 0767.265.602.

Primăria Comunei Mihalț

– consilier, clasa I, grad profesional debutant – Compartimentul Fond Funciar.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor inginereşti – măsurători terestre şi cadastru.

Concurs: 27 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Mihalţ, judeţul Alba, telefon 0258/718.101.

Spitalul de Boli Cronice Cîmpeni

– director medical – norma întreagă, perioadă determinată

Condiţii: absolvent de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea medicină; cel puţin medic specialist; minimum 5 ani vechime în specialitatea respectivă

Termen limită pentru depunerea dosarelor de înscriere: 10 noiembrie, ora 15.00, la Spitalul de Boli Cronice Cimpeni – serviciul RUNOS

Concurs: 20 noiembrie, ora 10.00, la sediul spitalului, test-grilă/ lucrare scrisă de verificare a cunoştinţelor din legislaţia specifică postului; 21 noiembrie, ora 10.00, susţinerea proiectului de specialitate pe o temă din domeniul de activitate al postului; 22 noiembrie, ora 10.00, interviu.

director financiar-contabil (normă întreagă, perioadă determinată).

Condiţii: absolvent de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în profil economic; cel puţin 2 ani vechime în specialitatea studiilor.

Termen limită pentru depunerea dosarului de înscriere: 17 noiembrie 2017, ora 15.00

Concurs: 27 noiembrie, ora 10.00, la sediul spitalului, test-grilă/lucrare scrisă de verificare a cunoştinţelor din legislaţia specifică postului; 28 noiembrie, ora 10.00, susţinerea proiectului de specialitate pe o temă din domeniul de activitate al postului; 29 noiembrie, ora 10.00, interviul.

Detalii la Serviciul Resurse Umane, telefon 0258/771.582.

Primăria municipiului Blaj

– architect şef al municipiului (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice 1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 11:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria oraşului Zlatna

auditor, clasa I, gradul profesional principal (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează; cel puţin calificativul «bine» la evaluarea anuală a performanţelor individuale în ultimii 2 ani calendaristici; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.

Concurs: 13 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Mai multe detalii despre posturile scoase la concurs le puteţi afla de la fiecare instituţie care organizează procedurile de angajare.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

1 Comentariu

1 Comment

  1. Bomba Atomica

    luni, 06.11.2017 at 08:06

    nare rost ! e pe pile si relatii tot ! ce naiba doar e romania !

    oiile ies in strada in turme conduse de ciobanii penali , si penalii ofera locuri caldute la pretenii lor penalii dar nu le ofera la oii ce le folosesc in strada !

    DNA e cea mai coropta ! si Militia e corupta ! defapt toata tara e hoata !

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Mircea Hava anunță schimbarea subprefectului Rașcovici. „O atitudine perversă, USR a „pariat” un întreg sistem pe mâna unui om”

Publicat

Europarlamentarul PNL Mircea Hava a anunțat joi seara, pe rețeaua de socializare Facebook, că subprefectul USR de Alba, Viorel Rașcovici „nu va mai fi subprefect”. 

Reamintim faptul că scandalul legat de studiile sub-prefectului de Alba (USR PLUS) a ajuns în faza instituțiilor statului. Reprezentanții Universității ”Babeș Bolyai” din Cluj-Napoca admit într-un răspuns pentru Alba24 că studiile post-universitare pe care actualul subprefect de Alba, Viorel Rașcovici, spune că le-a urmat la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, ar putea să nu aibă la bază o diplomă de licență valabilă. 

Citește și UBB Cluj-Napoca, SUSPICIUNI legate de studiile post-universitare ale subprefectului de Alba: Vom proceda la măsuri legale

„Qoud erat demonstrandum!

Evidența care se prefigura de câteva luni de zile ni s-a înfățișat. În adevărata sa lumină, cu acte și confirmare.

„Steaua” meteorică a subprefectului Rașcovici a apus, în ciuda celor care au vrut-o strălucitoare, cu orice preț. Un episod de „stand-up hypocrisy” în care actorul a fost susținut prea mult timp de o audiență incertă, inertă și greu convinsă să nu permită nici măcar genericul celei mai mari aberații din politica locală recentă.

Pata de pe uniforma polițiștilor cinstiți și ofensa adusă autorității și cetățenilor ne rămân exemple ale inconștienței unor politicieni locali dar și de la centru. Oameni care nu au înțeles că orice mic dubiu în privința unei persoane, într-o funcție publică, trebuie tratat cu responsabilitate, nicidecum cu toleranță și îngăduință. Sunt pregătit și de eventualele insinuări ale celor care ar putea spune că și PNL face parte din această coaliție. Da, e adevărat! Nici PNL nu e, întotdeauna, un model de deontologie la capitolul numiri politice. Însă, aici s-a depășit orice putea fi imaginat, fără precedent în Alba, cu un personaj a cărui semnătură nu valorează nimic nici în condica de prezență, cu atât mai puțin pe actele unei instituții ca Prefectura.

Așa cum mulți se așteptau, și cum altfel era normal, domnul Rașcovici nu va mai fi subprefect.

Este trist că sistemul încă permite astfel de erori, însă este bine că același sistem este pregătit să le îndrepte.

La fel de trist este și faptul că „oamenii noi” din USR, o „veritabilă” pepinieră de caractere, au decis să-l nominalizeze pe domnul Rașcovici pentru acest post, în condițiile în care știau foarte bine problemele grave pe care le ridica CV-ul acestuia. Poate chiar mai trist este faptul că însuși domnul Rașcovici, proaspăt îmbrăcat în haine politice și cu insigna USR la rever, a acceptat acest post, știind foarte bine situația în care se află și s-a aflat de-atât timp. Ne-am fi așteptat de la cel care a îmbrăcat niște ani buni haina de subofițer de Poliție, să dea dovadă de coloană vertebrală și corectitudine. Nu să se folosească de o conjunctură de moment ori de pârghiile pe care așa zis noii oameni ai politicii tocmai le-au descoperit, pentru a-și urmări propriu interes și propria căpătuială.

„Falsul de la Alba Iulia” rămâne, dincolo de urmările legale care nu se vor lăsa așteptate, o mostră de atitudine perversă prin care USR a „pariat” un întreg sistem pe mâna unui om.

Vinovăția în cazul Rascovici trebuie înțeleasă fără să facem abstracție de o întreagă conjunctură. De un lung șir de oameni care au girat impostura acestui om. Cu orice preț și orice mijloace. Cu nepăsare, îngâmfare și un, de neînțeles, munte de mediocritate toxică”, a scris joi seara europarlamentarul Mircea Hava, pe pagina de Facebook.

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

RABLA pentru ELECTROCASNICE: Ministerul Mediului AMÂNĂ lansarea anunțată în ”Vinerea Verde” și complică înscrierea în program

Publicat

electrocasnice

Programul Rabla pentru electrocasnice suferă o nouă amânare, transmit surse din cadrul instituţiei. Programul trebuie să înceapă vineri 8 mai, după cum declarase chiar ministrul Mediului.Nu ar fi la prima amânare, anul trecut programul nici măcar nu a mai fost lansat.

Aştfel, Rabla pentru electrocasnice nu va mai debuta pe 7 mai, aşa cum promitea ministrul Mediului Tanczos Barna, ci abia săptămâna viitoare.

În plus programul va fi modificat, iar cei din industrie se tem că înscrierea le va da bătăi de cap clienţilor.

Înscrierea va fi mai complicată în acest an

Anul acesta, transmit aceleaşi surse din cadrul Ministerului Mediului citate de Antena3, înscrierea va fi ceva mai complicată.

Cei care îşi doresc electrocasnice noi, vor fi nevoiţi să îşi facă mai întâi un cont pe site ul AFM, ceea ce înainte nu era o obligaţie.

Mai apoi, voucherele de reducere vor fi obţinute treptat: întâi pentru electrocasnicele mari şi după, pentru celelalte categorii.

La sfârșitul lunii aprilie ministrul Mediului preciza că programul va avea trei subcategorii pentru a nu se transforma într-un „program de cumpărat televizoare”.

Program focusat pe consum mai mic de energie

Potrivit acestuia, programul se va focusa pe aparatură care va avea consum mic de energie și va avea trei subcategorii.

„Eficiența prin reducerea consumului să fie maximă. Ne concentrăm în prima fază pe mașinile de spălat, frigidere, după care venim cu a doua etapă, probabil la două săptămâni, vom veni cu a doua etapă, pentru laptop, tabletă și televizor, astfel încât să asigurăm pentru familiile care trebuie să doteze gospodăria cu tablete și laptopuri.

Copiii au mare nevoie de asemenea sprijin pentru a putea participa la ore. În ultima fază, la probabil 4 săptămâni de la lansare, venim cu programul pentru aparate de aer condiționat, mașină de uscat rufe și ce mai rămâne.

Ele vor fi disponibile pentru cetățeni pe bugete alocate pe fiecare subgrupă, astfel încât eficiența programului să fie maximă și ca nu cumva să transformăm într-un program de cumpărat televizoare”, a mai spus ministrul.

Inițial, Rabla pentru electrocasnice” trebuia să înceapă în 15 decembrie, însă programul a fost amânat.

Fostul ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor Mircea Fechet anunța că Programul are un buget total de 40 de milioane de lei și va permite utilarea caselor cu aparate electrocasnice de ultimă generație, pentru cel puțin 100.000 de români.

Rabla pentru Electrocasnice 2020 a introdus în lista echipamentelor finanțate prin Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) patru produse care nu au existat în edițiile anterioare: aspiratoare, uscătoare de rufe, laptopuri și tablete.

Valoarea voucerelor pentru rabla pentru electrocansnice

Valoarea voucherului pentru fiecare dintre cele 9 echipamente fiananțate este de:

– laptopuri – finanțare de 500 de lei;

– aparate de aer condiționat, frigidere sau combine frigorifice, televizoare, uscătoare de rufe, mașini de spălat vase, cu o finanțare nerambursabilă de 400 de lei;

– tablete și mașini de spălat rufe – finanțare nerambursabilă de 300 de lei;

– aspiratoare, cu o finanțare nerambursabilă de 200 de lei.

Inițial, Rabla pentru electrocasnice trebuia să înceapă pe 15 decembrie 2020, însă programul a fost amânat din cauza problemelor tehnice apărute la platforma de înscriere on-line.

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

Cum pot verifica restaurantele care dintre clienți sunt vaccinați, pentru a putea deschide 100%. Cîțu: Putem să avem o aplicație

Publicat

Restaurantele ar putea să verifice fiecare client într-o bază de date, cu CNP-ul introdus într-o aplicație, a anunțat prim-ministrul Florin Cîțu la Constanța, după o ședință cu autoritățile locale și reprezentanții industriei HORECA.

Premierul a fost întrebat cum vor ști restaurantele care dintre clienți sunt vaccinați pentru a putea deschide la capacitatea de 100%.

„Este o propunere pe care o vom discuta vineri, vom avea soluții.

S-ar putea să existe aplicații. Azi se știe că se poate verifica în aplicație, cu un simplu CNP.

Ne gândim să o facem și mai simplu, avem timp până la 1 iunie să găsim soluții, să vedem care va fi forma pentru a redeschide restaurantele. Cred că s-ar putea face o aplicație, dar acum cu CNP se poate verifica dacă cineva e vaccinat în aplicația pe care o avem”, a răspuns Florin Cîțu.

Întrebat dacă în aceste condiții, s-ar putea considera o discriminare față de turiștii nevaccinați, premierul a răspuns: „Propunerile pe care noi le facem le-am văzut și în alte țări care au rată avansată de vaccinare. În Israel erau și penalități, noi nu facem asta. Trebuie să înțelegem propunerile în contextul campaniei de vaccinare”.

sursa: digi24.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Femeie în vârstă de 50 de ani, găsită spânzurată în locuință, într-un cartier din Alba Iulia

Publicat

O femeie s-a sinucis joi după-amiaza, într-o locuință din municipiul Alba Iulia. Potrivit unor surse Alba24, femeia avea 50 de ani și locuia în zona cartierului Ampoi 3. 

Aceasta ar fi fost găsită spânzurată în locuință de către o tânără, care ar fi fiica concubinului femeii.

Tânăra a fost cea care a anunțat mai apoi Serviciul de Urgență 112.

 

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate