Connect with us
Publicitate

Evenimente Alba

POSTURI la Casa de Asigurări, APIA, primăriile din Sebeş, Cugir, Abrud şi alte instituţii publice din judeţ. Condiţii de participare la concurs

Publicat

casa judeteana de asigurari de sanatate alba În perioada decembrie 2016-ianuarie 2017, sunt organizate concursuri în mai multe instituţii publice din judeţul Alba. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, ce ţin de studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Concursuri organizate în luna decembrie şi condiţii de participare:

Casa de Asigurări de Sănătate Alba

referent, clasa III, grad superior

Condiţii: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe operare Word, Excel.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 5 ianuarie 2017, ora 10:00

Concurs: 18 ianuarie 2107 – proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Casei de Asigurări de Sănătate Alba cu sediul în Alba Iulia, str. Vasile Goldiș nr. 5, Județul Alba, telefon: 0258/834.339.

Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură – Centrul Judeţean Alba

consilier, clasa I, grad profesional asistent – Centrul Local Baia de Arieş

consilier, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Autorizare Plăţi (funcţie publică de execuţie temporar vacantă )

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 28 decembrie 2016, ora 16:00

Concurs: 4 ianuarie 2017, ora 9.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie peniru Agricultură – Centrul Judeţean Alba, cu sediul în Alba lulia, Str. Moţilor, nr. 112, judeţul Alba, telefon 0258/830.650.

Primăria Municipiului Sebeş

consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Comparti mentului Investiţii Publice – Aparatul de specialitate al primarului. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată tehnice, economice sau juridice, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor: minimum 9 ani.

consilier, clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului Investiţii Publice – Aparatul de specialitate al primarului. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată tehnice, economice sau juridice, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor: minimum 5 ani.

consilier, clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului Investiţii Publice – Aparatul de specialitate al primarului. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată tehnice, economice sau juridice, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor: minimum 5 ani.

consilier, clasa I. grad profesional asistent din cadrul Compartimentului Investiţii Publice – Aparatul de specialitate al primarului. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv siudii superioare de lungă durată tehnice, economice sau juridice, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor: minimum 1 an.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 6 ianuarie 2017, ora 16:00

Concurs: 18 ianuarie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Biroului Colectare Creanţe Bugetare – Aparatul de specialitate al primarului. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată economice, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor: minimum 9 ani.

inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Biroului Colectare Creanţe Bugetare – Aparatul de specialitate al primarului. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialităţile – economice sau juridice; vechime în specialitatea studiilor: minimum 9 ani.

-inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Biroului Executări Silite şi Control Fiscal – Aparatul de specialitate al primarului. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialităţile – economice sau juridice; vechime în specialitatea studiilor: minimum 9 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 6 ianuarie 2017, ora 14:00

Concurs: 16 ianuarie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

inspector, clasa I, grad profesional superior – Compartiment Patrimoniu şi Transport (3 posturi);

consilier, clasa I, grad profesional superior – Compartiment Patrimoniu şi Transport

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialităţile – economice, juridice sau tehnice; vechime în specialitatea studiilor: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 30 decembrie 2016, ora 14:00

Concurs: 9 ianuarie 2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, Județul Alba, Piaţa Primăriei nr. 1 ,la camera 2C-Resurse Umane.

Primăria Orașului Cugir

consilier, clasa I, gradul profesional superior pentru Compartimentul Achiziţii publice

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: inginerie civilă şi instalaţii, drept, administraţie publică, contabilitate sau economie; vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 9 ianuarie 2017

Concurs: 18 ianuarie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 20 ianuarie 20179 ianuarie 2017 -: proba interviu.

inspector de specialitate – Compartiment Cabinet Primar. (funcţie temporar vacantă)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul tehnic sau economic; vechime în specialitatea studiilor: minimum 3 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 3 ianuarie 2017

Concurs: 11 ianuarie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 16 ianuarie 2017: proba interviu.

Primăria Orașului Cugir

inspector, clasa I, grad profesional superior pentru Compartimentul managementul calităţii

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul ştiinţe economice, respectiv domeniile: economie, administrarea afacerilor, contabilitate, finanţe, management: marketing

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 27 decembrie 2016

Concurs: 17 ianuarie 2017, ora 11.00: proba scrisă; 19 ianuarie 2017: proba interviu.

inspector clasa I, gradul profesional superior în cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială al Oraşului Cugir – Compartiment autoritate tutelară şi protecţia copilului

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 27 decembrie 2016

Concurs: 10 ianuarie 2017, ora 11.00: proba scrisă; 12 ianuarie 2017: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Grădiniţa cu Program Prelungit nr. 2 Aiud

muncitor I (bucătar)

Condiţii: nivelul studiilor – studii de specialitate în domeniu, vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de bucătar 10 ani.

Concurs: 23 ianuarie 2017, ora 13.00 – proba practică; 25 ianuarie 2017, ora 13.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Grădiniţa cu Program Prelungit nr. 2 Aiud cu sediul în loc. Aiud. Str. Unirii nr. 10. jud. Alba, tel. 0258/861747.

Primăria Orașului Zlatna

şef serviciu, gradul II, la Serviciul Public de Gospodărie Comunală

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe inginereşti; vechime în specialitatea studiilor minimum 5 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 4 ianuarie 2017, ora 16:00

Concurs: 12 ianuarie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 18 ianuarie 2017, ora 11.00 – proba interviu;

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Zlatna din Zlatna, Calea Moților nr. 12, Județul Alba, telefon 0258/856.337.

Primăria Oraşului Abrud

consilier, clasa I, grad profesional principal în cadrul Compartimentului Buget – Contabilitate

Condiţii: nivelul studiilor – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului – 5 ani

Concurs: 17 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba suplimentară de testare cunoștințe PC; 17 ianuarie 2017, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Abrud din Piaţa Eroilor, nr. 1, telefon 0258/780.519, interior 18.

Primăria comunei Fărău

îngrijitor la Centrul de îngrijire Persoane Vârstnice (perioadă determinată, 2 ani)

Condiţii: să fie apt medical; să fie absolvent de liceu; vechime 0 ani; să nu aibă antecedente penale.

Concurs: 9 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 9 ianuarie 2017, ora 12.00 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Informaţii suplimentare la sediul Primăriei Fărău sau la tel./fax 0258/867.102, zilnic 09.00-13.00

Primăria Comunei Ighiu

referent, gradul I

Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat, vechimea în muncă – minim 3,6 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 9 ianuarie 2017, ora 16:00

Concurs: 18 ianuarie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Comunei Ighiu, Județul Alba, din Ighiu, nr. 56, telefon: 0258/844.103.

ALTE POSTURI

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Alba

operator registrator de urgenţă debutant la Staţia Centrală Alba Iulia

Condiţii: diplomă de bacalaureat; diplomă de absolvire a cursului de operator registrator de urgenţă; cunoştinţe operare PC.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 27 decembrie 2016, ora 15:00

Concurs: 5 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 10 ianuarie 2017, ora 10:00 – proba practică; 11 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul de Ambulanţă Judeţean Alba, cu sediul în Alba Iulia, Calea Moţilor nr. 83, judeţul Alba, telefon 0258834211.

Unitatea Militară 01585 Petreşti (8 posturi)

– muncitor calificat IV (strungar)

– muncitor calificat IV (vopsitor)

– muncitor calificat IV (lăcătuş mecanic) din cadrul sectorului evidenţă şi depozitare/grupa întreţinere, reparaţii, conservare şi manipulare muniţii

– muncitor calificat IV (electrician) din plutonul deservire/ atelier de reparaţii tehnică auto, scule şi ispositive speciale.

La U.M. 01496 Vinţu de Jos:

– muncitor calificat IV (lăcătuş mecanic) din cadrul sectorului evidenţă şi depozitare/grupa întreţinere, reparaţii, conservare şi manipulare muniţii;

asistent medical debutant/ PL din cadrul infirmeriei.

La U.M. 01497 Aiud:

referent debutant/ M din sectorul evidenţă şi depozitare/ şef sector

– muncitor calificat IV (sudor electric) din cadrul sectorului evidenţă şi depozitare, grupa întreţinere, manipulare, conservare, dezmembrare şi casare muniţii.

Condiţii: fără vechime pentru toate funcţiile vacante.

Condiţii studii:

– pentru muncitorii calificaţi: studii generale/profesionale în domeniu sau curs de calificare în meseriile menţionate;

– pentru referent debutant/M: studii medii liceale cu diplomă de bacalaureat;

– pentru asistent medical debutant/PL: diplomă de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 30 decembrie 2016, ora 14:00

Concurs: 9 ianuarie 2017 (proba scrisă), ora 11.00; 13 ianuarie 2017 (proba practică), ora 11.00; 19 ianuarie 2017 (proba interviu), ora 11.00.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Unității Militare 01585 din Petreşti, str. Valea Sebeşului nr. 58, Judeţul Alba, telefon: 0258/743.795, interior 106.

Liceul German Sebeş

ajutor analist – 0,5 post

Condiţii: nivelul studiilor: medii cu diplomă de bacalaureat şi certificat de competenţe profesionale ajutor analist-programator; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: fără vechime.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 29 decembrie 2016, ora 16:00

Concurs: 25 ianuarie 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 26 ianuarie 2017, ora 8.30 – proba practică; 26 ianuarie 2017, ora 11:00 – proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Grupării de Jandarmi Mobile Timişoara, cu sediul în Timişoara, str. Gh. Bariţiu, nr. 19-21, judeţul Timiş, telefon 0371348884.

Spitalul Municipal Aiud

referent III – Biroul RUNOS

Condiţii: diplomă de absolvire a învăţământului superior de scurtă durată în specialitate; 6 luni vechime în specialitate,

secretar – Compartiment Administrativ secretariat

Condiţii: diplomă de bacalaureat sau diplomă de absolvire a şcolii generale; 6 luni vechime în activitate.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 27 decembrie 2016, ora 15:00

Concurs: 11/12 ianuarie 2017 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– muncitor calificat, telefonist la Centrală telefonică

Condiţii: centrală telefonică cu 50 – 400 de posturi telefonice în funcţie; certificat de calificare pentru meseria de telefonist; 3 ani vechime în activitate.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 27 decembrie 2016, ora 15:00

Concurs: 13 ianuarie 2017 – proba scrisă; data și ora probei practice/ interviului vor fi comunicate ulterior.

asistent igienă – Compartiment CSPCIN. Condiţii: diplomă de şcoală sanitară postliceală profil igiena sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenţilor liceelor sanitare, promoţiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare profil igienă; asistent medical generalist cu curs de specializare igienă; certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R. vizat 2016 şi adeverinţă pentru participare la concurs, conform H.G. nr. 35/2015; 6 luni vechime ca asistent igienă.

asistent farmacie – studii postliceale – Farmacia cu circuit închis. Condiţii: diplomă de şcoală sanitară postliceală profil farmacie sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenţilor liceelor sanitare, promoţiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare; certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R. vizat 2016 şi adeverinţă pentru participare la concurs, conf. H.G. nr. 35/2015; 6 luni vechime ca asistent farmacie.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 27 decembrie 2016, ora 15:00

Concurs: 9 ianuarie 2017 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

infirmier – studii generale – Secţia Chirurgie Generală (2 posturi)

infirmier – studii generale – Secţia Psihiatrie

infirmier – studii generale – Compartiment Obstetrică Ginecologie

îngrijitor curăţenie – studii generale – Compartiment Obstetrică Ginecologic

brancardier – studii generale – Compartimentul Primire Urgenţă

spălătoreasă – studii generale – Spălătorie.

Condiţii pentru posturile de infirmier: şcoala generală; curs de infirmiere organizat de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România sau curs de infirmiere organizat de furnizori autorizaţi de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale cu aprobarea Ministerului Sănătăţii – Direcţia generală resurse umane şi certificare; 6 luni vechime în activitate.

Condiţii pentru posturile de îngrijitor curăţenie, brancardieri şi spălătoreasă: şcoala generală.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 27 decembrie 2016, ora 15:00

Concurs: 5 ianuarie 2017 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se obțin la Spitalul Municipal Aiud, din localitatea Aiud, Str. Spitalului nr. 2, Judeţul Alba, telefon: 0258/861.816, interior 162/192

Colegiul Naţional „Titu Maiorescu” Aiud

– bibliotecar

Condiţii: absolvirea, cu examen de diplomă, a unei instituţii de învăţământ, secţia de biblioteconomie, sau a altor instituţii de învăţământ ai căror absolvenţi au studiat în timpul şcolarizării disciplinele de profil din domeniul biblioteconomiei; fără vechime.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 6 ianuarie 2017, ora 14.00

Concurs: 11 ianuarie 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 11 ianuarie 2017, ora 12.00 – proba interviu.

Relații suplimentare la Colegiul Naţional „Titu Maiorescu”, Aiud, judeţul Alba, din str. Ecaterina Varga nr. 10, telefon 0258861946

Şcoala Gimnazială „Ştefan cel Mare” din Cetatea de Baltă

îngrijitor pentru Şcoala Gimnazială Tătârlaua

Condiţii: minim studii gimnaziale; vechime minimum 10 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 29 decembrie 2016, ora 14.00

Concurs: 9 ianuarie 2017, ora 12.00, proba practică; 9 ianuarie 2017, ora 14.00, proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Școala Gimnazială „Ştefan cel Mare” din Cetatea de Baltă, str. Poştei nr. 18, Judeţul Alba, telefon: 0258/886.114, 0748/108.659.

Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Alba

expert, grad profesional superior – Compartiment Execuţie Bugetară, Financiar Contabilitate şi Administrare Fond de Garantare pentru Plata Creanţelor Salariale Serviciul Administrare Buget

Condiţii: pregătire de specialitate studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, 9 ani; cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, Internet nivel mediu; iniţiativă şi creativitate, capacitate de adaptare la muncă în echipă, efort intelectual, seriozitate.

Anunţ publicat în 8 decembrie, termen pentru depunerea dosarelor, 20 de zile.

Concurs: 12 ianuarie 2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul AJOFM Alba din Municipiul Alba Iulia, str. Nicolae Titulescu nr. 10B, bloc Columna, telefon: 0258/811.470, 0258/831.137.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate