Administrație
POSTURI la Casa de Asigurări de Sănătate Alba, Consiliul Judeţean, DGASPC, Clubul Sportiv Unirea, primării şi alte instituţii publice din judeţ. Condiţii
În iulie-august, sunt organizate concursuri pentru ocuparea unor posturi vacante în mai multe instituţii publice. Candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.
Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:
Consiliul Judeţean Alba
– administrator
Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă domeniul fundamental (DPT)-ştiinţe inginereşti; ramura de ştiinţe (RSI)—inginerie civilă sau domeniul fundamental (DFI)—ştiinţe umaniste şi arte; ramura de ştiinţe (RSI) -arhitectură; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de minimum 10 ani; experienţă in funcţii de conducere de minimum 5 ani; experienţă în administraţia publică centrală sau locală de minimum 5 ani.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 17 iulie 2017, ora 16:00
Concurs: 25 iulie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
– consilier, clasa I, gradul profesional superior la Serviciul administrarea domeniului public şi privat
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă: domeniul fundamental (DFI) Ştiinţe inginereşti, ramura de ştiinţe (RSI) – Inginerie civilă; domeniul de licenţă (DL) – Căi ferate, drumuri şi poduri; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, minimum 9 ani.
Concurs: 26 iulie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.
Relații suplimentare se obțin la U.A.T. Judeţul Alba prin Consiliul Judeţean Alba cu sediul în Municipiul Alba Iulia, Piaţa Ion I.C. Brătianu nr.1, judeţul Alba, telefon: 0731/560763.
Casa de Asigurări de Sănătate Alba
– consilier, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Analiză Cereri şi Eliberare Decizii Îngrijiri la Domiciliu şi Dispozitive Medicale
Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, în domeniul ştiinţelor biologice şi biomedicale, ramura de ştiinţă farmacie; minimum 9 ani vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice; cunoştinţe SIUI şi ERP;
– consilier clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Evaluare – Contractare
Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, în domeniul ştiinţelor economice; minimum 9 ani vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice; cunoştinţe SIUI şi ERP.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 27 iulie 2017, ora 10:00
Concurs: 9 august 2017, proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Casa de Asigurări de Sănătate Alba, cu sediul în Alba Iulia, Str. Vasile Goldiş nr., telefon 0258/834339.
Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba
– asistent medical debutant de farmacie la Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos (2 posturi)
Condiţii: studii postliceale asistenţă medicală în specialitatea farmacie absolvite cu diplomă; certificatul de membru O.A.M.G.M.A.M.R. în specialitatea farmacie, urmând ca persoana care va ocupa postul, să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 17 iulie 2017, ora 16.00
Concurs: 25 iulie 2017, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755/069.660.
Club Sportiv Municipal „Unirea” Alba lulia
– administrator. Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitate necesară 9 ani.
– magaziner. Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitate necesară: 9 ani
– electromecanic Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitate necesară: 9 ani.
– îngrijitor. Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitate necesară: 9 ani.
– muncitor mecanic (5 posturi). Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitate necesară: 9 ani.
– muncitor întreţinere (4 posturi). Condiţii: muncitor întreţinere: studii generale; vechime în specialitate necesară: 9 ani.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 19 iulie 2017, ora 15:00
Concurs: 27 iulie 2017, ora 9.00 – proba practică; 28 iulie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.
Relatii suplimentare la Compartimentul Juridic, Resurse Umane, Achiziţii şi Casierie, din cadrul Club Sportiv Municipal Unirea Alba lulia, telefon 0358-404.793.
Primăria Municipiului Alba Iulia
– şef serviciu, gradul II la Serviciul Public Administrarea Patrimoniului Local, Serviciul Baze Sportive şi Agrement
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental DFI: ştiinţe inginereşti; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 iulie 2017, ora 15:00
Concurs: 8 august 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.
– consilier, clasa I, gradul profesional superior la Serviciului public.
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe juridice sau ştiinţe economice; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 iulie 2017, ora 15:00
Concurs: 7 august 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.
– consilier manager proiect, gradul profesional IA, funcţie contractuală de execuţie – Direcţia programe
Condiţii: studii de specialitate: studii universitare de licenţă, absolvite eu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţe (RSI): ştiinţe juridice; vechimea în specialitatea studiilor necesare: minimum 7 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu; cunoştinţe limba engleză – nivel mediu; certificat manager de proiect; certificat expert achiziţii publice.
– consilier manager proiect, gradul profesional II, funcţie contractuală de execuţie – Direcţia programe
Condiţii: studii de specialitate: studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă (DL): economie şi finanţe; vechimea în specialitatea studiilor necesare: minimum 1 an; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu; cunoştinţe limba engleză – nivel mediu; certificat evaluator de proiect; certificat expert achiziţii publice.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 12 iulie 2017, ora 15:00
Concurs: 20 iulie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
– şef birou, gradul II, Biroul evidenţă patrimoniu, sistem informatic geografic
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental (DPI): ştiinţe inginereşti; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoştinţe de operare PC- nivel superior program AutoCAD,GeoMedia, Microsoft Office.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 19 iulie 2017, ora 15:00
Concurs: 1 august 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la Centrul de resurse „Academia Doamnelor“ din Alba Iulia, Str. Gladiolelor nr. 3A; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.
Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din str. Calea Moţilor nr. 5A, telefon 0372/586.473.
Primăria Municipiului Aiud
– consilier, clasa I, grad profesional principal – Direcția Economică – Compartimentul Executare Silită și Încasări Venituri.
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă – ştiinţe economice; ramura de ştiinţă – ştiinţe juridice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.
Anunţ publicat în 4 iulie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile
Concurs: 7 august 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
– consilier, clasa I, grad profesional debutant – Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor, Compartiment Evidenţa persoanelor
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă – ştiinţe juridice; ramura de ştiinţă – ştiinţe administrative: specializarea administraţie publică: domeniul de ierarhizare: informatică; cunoştinţe de operare pe calculator: nivel mediu.
Concurs: 1 august 2017, ora 9.00 – proba suplimentară de testare a cunoștințelor de operare PC; 1 august 2017, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013.
Primăria Municipiului Blaj
– inspector superior, Serviciul Asistenţă Socială
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul asistență socială; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 iulie 2017
Concurs: 31 iulie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 2 august 2017, ora 14.00 – proba interviu.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Blaj din Blaj, Piața 1848 nr. 16, Județul Alba, telefon 0258/710.110.
Primăria Orașului Cugir
– şef serviciu – Serviciul Public de Salubrizare şi Gospodărie Comunală
Condiţii: studii universitare dc licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniile: ştiinţe inginereşti şi ştiinţe tehnice, vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei minimum 2 ani; experienţă profesională în servicii de utilităţi publice de salubrizare/întreţinere şi administrare a domeniului public şi privat al unităţilor administrativ teritoriale – minimum 5 ani vechime în muncă.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 19 iulie 2017
Concurs: 27 iulie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 31 iulie 2017, proba interviu.
– şef serviciu – Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă al Oraşului Cugir.
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, minimum 1 an vechime în muncă.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 20 iulie 2017
Concurs: 28 iulie 2017, ora 11:00: proba scrisă; 1 august 2017, proba interviu.
– muncitor calificat, treapta profesională I pentru sectorul de activitate Gospodărie comunală, spaţii verzi
Condiţii: studii – şcoală profesională/medti liceale cu diplomă de bacalaureat; curs calificare profesională pentru operarea şi conducerea utilajelor terasier (buldoexcavator sau excavatorist) finalizate cu atestat/diplomă pentru operarea şi conducerea diferitelor utilaje terasiere (buldoexcavator sau excavator) – opţional; vechime în meseria de buldoexcavatorist/exscavatorist opţional; posesor al permisului de conducere categoria B; minimum 5 ani vechime în muncă.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 iulie 2017, ora 16:00
Concurs: 26 iulie 2017, ora 11:00: proba scrisă; 28 iulie 2017, proba interviu.
– paznic în cadrul Serviciului Poliţia Locală al Oraşului Cugir – Compartiment Supraveghere sistem de monitorizare video
Condiţii: studii medii absolvite eu diplomă de bacalaureat; curs calificare profesională pentru exercitarea profesiei de agent de pază/securitate și ordine/ adeverință; minimum 3 ani vechime în muncă; aviz psihologic pentru exercitarea funcţiei de agent de pază.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 14 iulie 2017, ora 13:30
Concurs: 24 iulie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 27 iulie 2017 – proba interviu.
– consilier, clasa I, gradul profesional superior – Compartimentul Achiziţii publice
Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: inginerie civilă şi instalaţii, drept, administraţie publică, contabilitate sau economie; vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.
Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 12 iulie 2017
Concurs: 26 iulie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 28 iulie 2017 – proba interviu.
– electrician, treapta profesională I pentru sectorul de activitate iluminat public
Condiţii: şcoală profesională/medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat, profil tehnic: întreţinere şi reparaţii industriale, construcţii, mecanic, instalaţii; sau minimum 8 clase + curs calificare profil tehnic: întreţinere şi reparaţii industriale, construcţii, mecanic maşini şi utilaje, instalaţii electrice, minimum 5 ani vechime în muncă.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 10 iulie 2017, ora 16:00
Concurs: 18 iulie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 20 iulie 2017, proba practică.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.
Primăria Municipiului Sebeş
– poliţist local, clasa III, grad profesional principal din cadrul Direcţiei Poliţia Locală Sebeş – Compartiment Protecţia Mediului, Disciplina în Construcţii, Activitate Comercială
Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor: minimum 5 ani; aviz psihologic valabil pentru îndeplinirea funcţiei publice de poliţist local.
– poliţist local, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Direcţiei Poliţia Locală Sebeş – Compartiment Evidenţa Persoanelor, Baze de Date, Juridic
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialităţile – juridice sau economice; vechime în specialitatea studiilor – 0 ani; aviz psihologic valabil pentru îndeplinirea funcţiei publice de poliţist local.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 19 iulie 2017, ora 16:00
Concurs: 31 iulie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004, interior 133.
Primăria Orașului Teiuș
– asistent medical comunitar debutant la Compartiment Sănătate
Condiţii: studii postliceale, absolvite cu diplomă, specializarea în asistent medical generalist; certificat de membru şi adeverinţă pentru participare la concurs (valabilă 30 de zile de la data emiterii) eliberate de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România; permis conducere categoria B.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 13 iulie 2017, ora 16.00
Concurs: 24 iulie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 26 iulie 2017, ora 10.00 – proba interviu.
– muncitor necalificat I la Compartiment administrare domeniu public şi privat
Condiţii: studii generale; vechime în specialitate necesară -.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 4 iulie 2017, ora 16.00
Concurs: 12 iulie 2017, ora 10.00 – proba practică; 14 iulie 2017, ora 10.00 – proba interviu
– inspector, clasa I, gradul debutantl principal la Compartiment achiziţii publice
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalenta în domeniul ştiinţelor economice, juridice, inginerie civilă.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 5 iulie 2017, ora 16:00
Concurs: 17 iulie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare se obţin la sediul Primăriei Orașului Teiuș, Str. Clujului nr. 80, Județul Alba, telefon 0258/851/101, interior 24.
Primăria Comunei Vinţu de Jos
– consilier, clasa I, grad profesional principal – Compartimentul Cadastru şi Fond Funciar
Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, specializare în măsurători terestre şi cadastru; vechime în specialitatea studiilor: minimum 5 ani.
Termen limită de depunere a dosarelor: 21 iulie 2017, ora 16:00
Concurs: 1 august 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 4 august 2017, ora 10:00 – proba interviu.
– consilier, clasa I, grad profesional asistent – Compartimentul Urbanism, amenajarea teritoriului şi lucrări publice
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor inginereşti, domeniul de licenţă construcţii civile/studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în arhitectură sau urbanism şi amenajarea teritoriului; vechime în specialitatea studiilor: minimum 1 an.
Termen limită de depunere a dosarelor: 21 iulie 2017, ora 16:00
Concurs: 1 august 2017, ora 10:00: proba scrisă; 4 august 2017, ora 10:00: proba interviu.
Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Vinţu de Jos, tel/fax 0258.739.234, interior 18.
Primăria comunei Bistra
– şofer, treapta profesională 1, Compartiment Drumuri şi Poduri
Condiţii: studii medii / școala profesională; vechime în muncă: minimum 2 ani; permis de conducere categoria B, C și E; atestat profesional transport marfă valabil; cartelă tahograf valabilă; fișă medicală eliberată de unități medicale agreate de Ministerul Transporturilor; examinare psihologică a persoanelor cu atribuții în siguranța transporturilor
– muncitor, treapta profesională II, Compartiment Întreţinere şi Gospodărire Comunală
Condiţii: studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în muncă: minimum 5 ani; certificat calificare profesională – Agent de pază și ordine; calificări – minim una din următoarele: electrician, zugrav, vopsitor, tâmplar, dulgher.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 13 iulie 2017, ora 14:00
Concurs: 24 iulie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 26 iulie 2017, ora 11:00 – proba interviu; 28 iulie 2017, proba practică – șofer.
Relaţii suplimentare: la sediul Primăriei Comunei Bistra, Calea Turzii nr, 100, telefon 0258/773105
Primăria Comunei Sohodol
– clasa I, grad profesional asistent – Compartimentul Financiar – Contabil
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul financiar-contabil; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 24 iulie 2017, ora 16.00
Concurs: 3 august 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sohodol, Judeţul Alba, telefon 0733/917.076.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News