Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI la CJ Alba, primăriile Alba Iulia, Cugir, Aiud, Ocna Mureş şi alte instituţii publice din judeţ. Condiţii de participare la concurs


Publicat

munca birou calculator administrativ mouse telefonÎn perioada aprilie-mai, sunt organizate concursuri în mai multe instituţii publice din judeţul Alba. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Consiliul Judeţean Alba

şofer I la Serviciul administrativ.

Condiţii: studii medii; vechime în muncă minimum 5 ani; carnet de şofer categoria B.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 18 aprilie 2017, ora 16.30

Concurs: 25 aprilie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Consiliului Judeţean Alba, Municipiul Alba Iulia, str. I.I.C. Brătianu, nr. 1, telefon: 0731/560.763.

Primăria Municipiului Alba Iulia

-auditor, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Audit intern (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă: economie sau drept; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere la ANFP, 20 de zile

Concurs: 9 mai 2017, ora 9:00 – proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 9 mai 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726

Unitatea Militară 01020 C Câmpeni

-administrator I.

Condiţii: studii medii, liceu cu diplomă de bacalaureat cu o vechime în muncă de cel puţin 3 ani şi 6 luni.

Concurs: 4 mai 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 9 mai 2017, ora 10.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul U.M. 01020 C, Câmpeni, str. Horea, numărul 56 judeţul Alba, telefon 0358/401771

Grădiniţa cu Program Prelungit „Step By Step”, nr. 12 Alba Iulia

-îngrijitoare grupă învăţământ preşcolar.

Condiţii: studii medii; vechime 1 ani în post similar; cursul avizat de M. Sănătăţii, MECS – însuşirea noţiunilor fundamentale de igienă – Curs de formare pentru îngrijitoare; are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează; nu are cazier judiciar.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 14 aprilie 2017

Concurs: 25 aprilie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 26 aprilie 2017, ora 10:00 – proba practică; 26 aprilie 2017, ora 14:00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Grădiniţa cu Program Prelungit „Step By Step”, nr. 12, Alba Iulia, str. Ştefan cel Mare, nr. 11, județul Alba, telefon 0258.830.879

Primăria Muncipiului Aiud

-arhitect – şef al municipiului Aiud (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

director executivDirecţia de Asistenţă socială din subordinea Consiliului Local Aiud (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

director executiv – Direcţia Economică (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726

inspector, clasa I, grad profesional asistent – Direcţia Economică – Compartiment Impozite şi taxe locale persoane fizice

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință – științe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an

consilier, clasa I, grad profesional superior – Direcţia Economică – Compartiment Executare silită şi încasare venituri

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință – științe economice; ramura de știință – științe juridice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani

consilier, clasa I, grad profesional principal – Direcţia Economică – Compartiment Executare silită şi încasare venituri.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință – științe economice; ramura de știință – științe juridice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Anunţ publicat în 6 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile.

Concurs: 10 mai 2017, ora 12:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013

Primăria Orașului Cugir

-muncitor calificat – treapta profesională I pentru sectorul de activitate Gospodărie comunală, spaţii verzi

Condiţii: studii – şcoală profesională/ medii liceale cu profil mecanic; curs calificare profesională pentru operarea şi conducerea utilajelor terasiere (buldoexcavator sau excavatorist) finalizate cu atestat/diplomă pentru operarea şi conducerea diferitelor utilaje terasiere (buldoexcavator sau excavator); minimum 3 ani vechime în meseria de buldoexcavatorist/excavatorist; posesor al permisului de conducere categoria C.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 19 aprilie 2017, ora 16:00

Concurs: 27 aprilie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 3 mai 2017, ora 10:00 – proba practică.

-muncitor calificat I

Condiţii: studii – şcoală profesională/ medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;
b) posesor al permisului dc conducere categoria C; minimum 3 ani vechime în muncă.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 25 aprilie 2017, ora 16:00

Concurs: 4 mai 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 10 mai 2017, proba practică.

Primăria Cugir – Biroul Asistenţă Medicală

– medic dentist specialist

Condiţii: diplomă de licenţă de medic stomatolog sau diplomă de licenţă de medic dentist, eliberate de o instituţie de învăţământ superior în domeniul medicinii dentare, acreditată din România; membru al Colegiului Medicilor Dentişti din România; stagiul de rezidenţiat terminat cu examen de medic specialist

– medic şcolar

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medicină; membru al Colegiului Medicilor din România; pot participa medici de medicină generală cu drept de liberă practică, rezidenţi aflaţi în ultimul an de pregătire, specialişti sau primari confirmaţi în specialitatea medicină generală/ pediatrie

-asistent medical şcolar

Condiţii: studii admise – asistent medical cu studii postliceale; asistent medical cu studii medii; vechime: de preferinţă minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor; certificat de membru emis de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România; aviz anual pentru autorizarea exercitării profesiei de asistent medical generalist/ asistent medical emis de Ordinul asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România.

– mediator sanitar

Condiţii: studii – învăţământ general obligatoriu; absolvent al cursurilor de formare profesională ca mediator sanitar, dovedite prin certificat de mediator sanitar; recomandare din partea unei organizaţii active ale comunităţii de rromi din unitatea teritorial-administrativă Cugir.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 20 aprilie 2017, ora 16:00

Concurs: 28 aprilie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 5 mai 2017, ora 10:00 – proba practică.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15 sau 6, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115

 

Primăria Oraşului Ocna Mureş

auditor, clasă I, grad profesional superior – Compartimentul Audit public intern (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţelor de operare PC – nivel mediu.

Concurs: 9 mai 2017, ora 9.00 – proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726

Primăria Oraşului Zlatna

-arhitect – şef al oraşului Zlatna (concurs organizat de Agenţia Naţională de Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul arhitectură, urbanism sau în domeniul inginerie civilă absolvent de master sau studii postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului, absolvent al cursurilor de formare profesională continuă de specialitate în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi autorizării construcţiilor, în condiţiile prevederilor art. 36 indice lit. c) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726

inspector, clasa I, gradul profesional debutant – Biroul Dezvoltare Investiţii, Unitate Implementare Proiecte şi Achiziţii Publice Primăria Zlatna

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile

Concurs: 8 mai 2017, ora 11:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Zlatna din Zlatna, Piața Unirii, nr. 1A, Județul Alba, telefon 0258/856.337

Liceul cu Program Sportiv „Florin Fleşeriu” Sebeş

-îngrijitor

Condiţii: studii medii; vechimea: 3 ani în specialitatea postului.

Anunţ publicat în 6 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor, 10 zile.

Concurs: 9 mai 2017, ora 10.00, proba scrisă; 12 mai 2017, ora 10.00, proba interviu

Relaţii suplimentare se obţin la Liceul cu Program Sportiv „Florin Fleşeriu”, Sebeş, Judeţul Alba sau la telefon 025.873.12.20

Liceul Tehnologic Jidvei

-administrator financiar (contabil şef)

Condiţii: nivelul studiilor superioare, în specialitatea postului; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: 3 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 19 aprilie 2017

Concurs: 26 aprilie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 3 mai 2017, ora 10.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Liceului Tehnologic Jidvei, str. Perilor nr. 19, Judeţul Alba, telefon: 0258/881.124, 0726/311.413.

Liceul Teoretic Teiuş

-îngrijitoare

Condiţii: studii generale/medii.

Concurs: 3 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 3 mai 2017, ora 12:00 – proba practică; 3 mai 2017, ora 14:00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare la Liceul Teoretic Teiuş, cu sediul în localitatea Teiuş, str. Decebal nr.22, judeţul Alba, telefon: 0258.851.157, fax: 0258.851.157, e-mail: liceulteius@yahoo.com.

Primăria comunei Poiana Vadului

secretar al comunei (concurs organizat de Agenţia Naţională de Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor la ANFP, 20 de zile

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Ceru Băcăinţi

-secretar al comunei (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere la ANFP, 20 de zile

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Horea

-secretar al comunei (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere la ANFP, 20 de zile

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Cetatea de Baltă

-secretar al comunei (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere la ANFP, 20 de zile

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Ciuruleasa

-secretar al comunei (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere la ANFP, 20 de zile

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Ponor

-secretar al comunei (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere la ANFP, 20 de zile

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Şona

-secretar al comunei (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere la ANFP, 20 de zile

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Şugag

-secretar al comunei (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere la ANFP, 20 de zile

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Şcoala Gimnazială „Ion Pop Reteganul” Sâncel

-îngrijitor grădiniţă

Condiţii: studii gimnaziale; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: nu este cazul.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 17 aprilie 2017, ora 12:00

Concurs: 27 aprilie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Şcolii Gimnaziale „Ion Pop Reteganul” Sincel, str. Mihai Eminescu nr. 27, telefon 0752141171

Şcoala Gimnazială din Hopârta

-îngrijitor 0,5 normă

Condiţii: studii medii; nu necesită vechime.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 aprilie 2017

Concurs: 28 aprilie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 28 aprilie 2017, ora 12:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Şcolii Gimnaziale din Hopârta, nr. 22, Judeţul Alba, telefon 0258/875.730

ALTE POSTURI

Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Alba

– inspector social, clasa I, grad profesional superior –Biroul Inspecţie Socială.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau asistenţă socială; vechimea minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe operare PC.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 19 aprilie 2017

Concurs: 2 mai 2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Alba, din municipiul Alba Iulia, Str.N. Titulescu nr. 10B, telefon 0258/812.736, interior 105.

Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba

Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos:

– 1/2 post (0.5 normă) de medic primar specialitatea psihiatrie;

-1/2 post (0,5 normă) de medic primar specialitatea psihiatrie;

-2 posturi de medic specialist specialitatea psihiatrie;

Centrul de îngrijire şi Asistenţă Baia de Arieş:

– 1 post de medic.

Condiţii:

– pentru posturile de medic primar şi medic specialist specialitatea psihiatrie: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea psihiatrie; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional; asigurare Malpraxis; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

– pentru postul de medic: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţa sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea medicină de familie, psihiatrie, medicină internă sau medic de medicină generală; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional; asigurare Malpraxis; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 10 aprilie 2017, ora 16.00

Concurs: 20 aprilie 2017, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115.

Spitalul Municipal Aiud

– infirmier – studii generale – Secţia Chirurgie Generală (2 posturi)

Condiţii: şcoală generală, curs de infirmiere organizat de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti. Moaşelor si Asistenţilor Medicali din România; sau curs de infirmiere organizat de furnizori autorizaţi de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale cit aprobarea Ministerului Sănătăţii – Direcţia generală resurse umane şi certificare;

6 luni vechime în activitate.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 10 aprilie 2017, ora 15:00

Concurs: 20 aprilie 2017, ora 9.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se obțin la Spitalul Municipal Aiud, din localitatea Aiud, Str. Spitalului nr. 2, Judeţul Alba, telefon: 0258/861.816, interior 192.

Primăria Oraşului Câmpeni – Compartiment Poliţie Locală

şef serviciu, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Poliţia Locală

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă şi studii universitare de maşter, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice; – conform MO, partea a III-a, nr. 420/30.03.2017; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani; aviz medical cu menţiunea apt pentru funcţia publică de conducere de şef serviciu, obţinut în urma examenului medical de medicina muncii; aviz psihologic obţinut în vederea angajării în care sunt precizate următoarele concluzii: apt psihologic pentru şef serviciu/conducător auto/port armă; permis categoria B.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 aprilie 2017, ora 16.00

Concurs: 28 aprilie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– 4 funcţii publice de execuţie vacante, clasa III, grad profesional asistent, studii medii

– 3 funcţii publice de execuţie vacante, clasa III, grad profesional debutant, studii medii;

Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor, potrivit art. 57 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – doar pentru gradul profesional asistent – minimum 6 luni; aviz medical cu menţiunea apt pentru funcţia publică de poliţist local, obţinut în urma examenului medical de medicina muncii; aviz psihologic obţinut în vederea angajării în care sunt precizate următoarele concluzii: apt psihologic pentru poliţist loc al /conducător auto/port armă; permis categoria B.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 21 aprilie 2017, ora 16.00

Concurs: 3 mai 2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Oraşului Câmpeni, din Piaţa Avram Iancu nr. 5, județul Alba, telefon: 0258/771.215, interior 37.

Şcoala Gimnazială „Iuliu Maniu” din Vinţu de Jos

– administrator financiar

Condiţii: nivelul studiilor: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul economic (vechime cel puţin 5 ani); master, certificate/atestate în domeniu, constituie avantaj; cunoştinţe operare PC (MS Office, operare baze de date, navigare Internet), programe de contabilitate; cunoaşterea unei limbi străine de circulaţie internaţională (engleză/franceză), noţiuni de bază (citit, scris, vorbit); spirit organizatoric; abilităţi de comunicare, relaţionare şi învăţare; abilităţi de coordonare a echipelor; capacitate de gestionare a timpului şi priorităţilor.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 13 aprilie 2017

Concurs: 24 aprilie 2017, ora 09.00: proba scrisă; 24 aprilie 2017, ora 11.00: proba practică; 24 aprilie 2017, după proba practică: proba interviu.

administrator de patrimoniu

Condiţii: vechime în muncă – 5 ani; nivelul studiilor: studii medii; cunoştinţe de operare PC (Word şi Excel); abilităţi de comunicare, organizare, îndrumare şi control; seriozitate, responsabilitate, adaptabilitate, autocontrol; capacitate de a rezolva problemele.

Termen limită de depunere a dosarelor: 14 aprilie 2017, ora 12:00

Concurs: 25 aprilie 2017, ora 9:00: proba scrisă; 25 aprilie 2017, ora 11:00: proba practică; 25 aprilie 2017: proba interviu (după proba practică).

Relații suplimentare se pot obține la sediul Şcolii Gimnaziale „Iuliu Maniu” din Vinţu de Jos, str. Mihai Eminescu nr. 12, Judeţul Alba, telefon 0726/285.623, 0258/739.118.

 



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

Scriitorul albaiulian Aurel Pantea, distins cu Ordinul „Meritul Cultural” în grad de Cavaler din partea președintelui Iohannis

Publicat

Scriitorul albaiulian Aurel Pantea a primit Ordinul „Meritul Cultural” în grad de Cavaler, Categoria A – „Literatura”, din partea președintelui Klaus Iohannis. Distincția a fost oferită cu ocazia Zilei Culturii Naționale.

Ordinul „Meritul Cultural” se acordă atât instituțiilor cât și personalităților care, prin activitatea lor, contribuie la educarea prin cultură a publicului de toate vârstele, transmite Biblioteca Județeană Alba.

”Poetul Aurel Pantea a oferit de-a lungul timpului cititorilor săi o operă poetică impresionantă nu atât prin volum cât mai ales prin valoare. Primul în inițierea unor proiecte culturale de interes național, posesor al mai multor premii de prestigiu, acum, iată, colegul nostru este onorat cu o excelentă distincție, „Meritul Cultural” în grad de Cavaler. Este o recunoaștere a valorii operei sale în pragul senectuții, dar și o deosebită mândrie a noastră a tuturor celor care i-am fost alături de-a lungul timpului”, declară Cornel Nistea, președintele Filialei Alba-Hunedoara a Uniunii Scriitorilor din România, filială al cărei membru fondator este Aurel Pantea.

De-a lungul timpului, scriitorul Aurel Pantea a avut intense colaborări cu Biblioteca Județeană „Lucian Blaga” Alba, atât în calitate de scriitor cât și de fost Președinte al Filialei Alba-Hunedoara a Uniunii Scriitorilor din România.

,,Suntem onorați că am putut fi alături de scriitorul Aurel Pantea în toți acești ani și am dori să îl asiguram de deplina noastră dorință de a sprijini și în continuare elitele literare”, a declarat Silvan Stâncel, manager al Bibliotecii Județene “Lucian Blaga” Alba.

 

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

”Românii din Diaspora NU se pot vaccina în țară”. Situație semnalată în Parlamentul României

Publicat

Într-o interpelare în Parlament, un deputat susține că românii din Diaspora nu se pot vaccina în țară. Documentul este adresat coordonatorului campaniei naționale de vaccinare și are la bază o sesizare primită de la un român din străinătate care a încercat să se programeze în platformă.

Deputata USR-PLUS Diana Stoica a adresat o interpelare doctorului Valeriu Gheorghiță, Coordonatorul Comitetului național de coordonare a activităților privind vaccinarea împotriva COVID-19, prin care sesizează faptul că românii din diaspora nu se pot înscrie la vaccinare deși au CNP valid, în cazul în care aceștia au domiciliul în străinătate (deținătorii de pașaport românesc), potrivit dcnews.ro.

Sesizarea inițială a venit de la român din străinătate care s-a confruntat cu această situație în momentul în care a încercat să se programeze pe platforma pusă la dispoziție de autorități, mai scrie sursa citată.

Românii din diaspora nu se pot vaccina în țară. De ce?

Subiectul întrebării adresată de Diana Stoica: „Imposibilitatea înscrierii la vaccinare a românilor cu CNP valid, dar cu domiciliul în străinătate”.

Iată ce conține documentul depus la Parlament, conform Ştiri Diaspora.

„Stimate domnule coordonator,

Vă felicit pentru asumarea acestei responsabilități într-o perioadă critică pentru întreaga comunitate internațională și vă asigur de colaborarea mea pentru demersurile menite să îmbunătățească sănătatea românilor. Am primit o sesizare și vă scriu în speranța că această problemă va fi soluționată rapid, astfel încât toate persoanele eligibile pentru etapele 2 și 3 să se poată vaccina.

Textul sesizării este următorul: ‘Vă scriu în numele meu și a potențialilor concetățeni supuși discriminării la înregistrarea pe platforma vaccinarecovid.gov.ro , persoane în etate și bolnavi cronici, cetățeni români care domiciliază în străinătate și care se află temporar în România, unii chiar pentru tratarea unor boli cronice.

Problema constă în faptul că la înregistrarea în platforma vaccinare-covid.gov.ro sunt acceptați doar cetățenii români care dispun de o carte de identitate (adică aceia care au domiciliul sau reședința în România). Astfel, cetățenii români care au doar pașaport românesc cu domiciliul în străinătate (având codul numeric personal totuși înscris în pașaport) nu se pot înregistra pentru vaccinare dacă nu dețin și o carte de identitate.

Problema se extinde și la programările care se fac prin intermediul liniilor telefonice.

Am semnalat problema de mai multe ori, dar se pare ca nu-i nimeni să ne audă. Sperăm totuși că se poate găsi o soluție care să elimine aceste bariere discriminatorii dintre cetățenii români, mai ales în aceste vremuri tulburi.

Va mulțumim pentru aducerea la cunoștință a problemei noastre în fata organelor competente în domeniu.

P.S. Paradoxul este că noi plătim și contribuția de asigurări sociale de sănătate la CNAS, ceea ce face nedreptatea și mai pregnantă (cei neasigurați, dar care au buletin, beneficiind de dreptul de a fi vaccinați, noi nu). Rezolvarea acestei probleme ar fi simplă și ar consta în scrierea unei linii de programare de către cei de la STS care să se permită și înregistrarea cu pașaportul (urmând scanarea lui la centrul de vaccinare, așa cum s-a putut face când am votat).’

Prin urmare, vă rog să îmi comunicați cu celeritate răspunsul la următoarea întrebare:

Care este varianta prin care cetățenii români care au CNP, dar nu au CI, ci pașaport românesc cu domiciliul în străinătate, se pot înscrie la vaccinare?

Vă rog să îmi transmiteți răspunsul în scris și în format electronic, la diana.stoica@cdep.ro „.

Faza a doua a campaniei de vaccinare a demarat la 15 ianuarie, iar bolnavii cronici și persoanele peste 65 de ani se pot programa în platforma special concepută în acest sens: https://programare.vaccinare-covid.gov.ro/.

sursă: dcnews.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

Evaluare Națională 2021: Când vor fi publicate noi teste de antrenament și programa actualizată la Română pentru clasa a VIII-a

Publicat

examen

În următoarea perioadă ar urma să fie disponibile pentru elevii de clasa a VIII-a noi teste de antrenament și programa de Limba română actualizată.

Președintele Federației Naționale a Asociațiilor de Părinți din Învățământul Preuniversitar, Iulian Cristache, a anunțat pe Facebook cele mai recente detalii în urma întâlnirii online pe care a avut-o cu șeful Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație.

“În această după-amiază, FNAP a organizat pe platforma zoom o întâlnire la care au participat, alături de părinți şi cadre didactice, profesori de limba română, şi domnul Marian Șuță – Director General CNPEE căruia ȋi mulţumim că a răspuns invitației.

Ȋn cadrul discuţiilor s-au exprimat puncte de vedere privind noua programă de limba română pentru Evaluarea Naţională 2021, abordarea acestei programe pe parcursul claselor V – VII pentru această generaţie, posibilitatea reducerii programei, structura noilor modele de subiecte, necesitatea apariţiei cât mai curând posibil a unor teste de antrenament, susţinerea unei simulări a EN.

Concluzii ȋn urma discuţiilor de astăzi:

  • la ȋnceputul semestrului al 2-lea se va publica noua programă de EN
  • după data de 15 februarie vor ȋncepe să fie publicate teste antrenament, câte un test săptămânal

Cu ajutorul cadrelor didactice se va depune zilele viitoare la CNPEE si MEC un document cu propunerile discutate”, a anunțat Iulian Cristache.

Reamintim că ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, a declarat pe 11 ianuarie că programa pentru examenele de Bacalaureat și Evaluarea Națională se va modifica: „Va fi adaptată modului în care elevii au asimiliat și nu modului în care profesorii au predat”.

Potrivit sursei citate, se va face mai întâi o evaluare la nivel național a cunoștințelor asimilate de elevi sau pierdute în această perioadă de învățare online, după care va decide “modificarea tematicii” pentru examenele naționale.

Noile modele de subiecte pentru Evaluarea Națională 2021 au fost publicate de Ministerul Educației pe 2 noiembrie 2020 și includ tipuri de subiecte concepute pe modelul testărilor internaționale.

Vezi EVALUARE NAȚIONALĂ 2021: Noile modele de subiecte pentru examen, publicate de Ministerul Educației. Care sunt cerințele

Evaluarea Națională 2021 se susține pentru prima dată după o nouă programă, de către elevi care au învățat după un nou curriculum bazat pe competențe, nu pe conținuturi.

Probele scrise de la Evaluarea Națională pentru clasa a VIII-a au loc în acest an pe 22 și 24 iunie.

Calendar Evaluare Națională 2021:

7 – 11 iunie 2021: înscrierea la Evaluarea Națională

11 iunie 2021: încheierea cursurilor pentru elevii de clasa a VIII-a

22 iunie 2021: Limba și literatura română – probă scrisă

24 iunie 2021: Matematică – probă scrisă

25 iunie 2021: Limba și literatura maternă – probă scrisă

29 iunie 2021: afișarea rezultatelor înaintea contestațiilor (până la ora 14:00)

29 iunie 2021 (ora 16:00 – ora 19:00) – 30 iunie 2021 (ora 8:00 – ora 12:00): depunerea contestațiilor

30 iunie – 4 iulie 2021: soluționarea contestațiilor

4 iulie 2021: afișarea rezultatelor finale după soluționarea contestațiilor

surse: edupedu.ro, Facebook

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Măsuri decise de Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba pentru localitățile Gârbova, Mihalț, Pianu și Unirea

Publicat

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba a decis joi măsuri de aplicat pentru localitățile Gârbova, Mihalț, Pianu și Unirea.

Decizia intră în vigoare de vineri, 22 ianuarie, ora 00.00.

HOTĂRÂREA nr. 15 din 21.01.2021 privind stabilirea unor măsuri de limitare și prevenire  a răspândirii virusului SARS-CoV-2 pe raza unităților administrativ-teritoriale Gârbova, Mihalț, Pianu și Unirea

HOTĂRÂREA NR. 15 – CJSU ALBA

Art. 1 (1) La nivelul comunelor Gârbova și Mihalț, unde rata de incidență cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2 este între 1,5 și 3 cazuri la 1.000 de locuitori, începând cu data de 22.01.2021, ora 0000, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

a) Organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este permisă, cu participarea publicului până la 30% din capacitatea maximă a spațiului;

b) Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;

c) Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);

d) Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;

e) Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

f) Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 23.00-5.00, cu următoarele excepții:

  • deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
  • deplasarea pentru asistență medicală care nu poate fi amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
  • deplasarea în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane și care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
  • deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copilului, asistența persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități, ori decesul unui membru de familie;

g) Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este permisă în intervalul orar 0600-2300, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;

h) Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă în intervalul orar 0600-2300, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;

i) Măsurile stabilite la lit. g) și lit. h) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

j) Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă, este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

k) Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. i), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

l) Nu este permisă activitatea în baruri, cluburi și discoteci;

m) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este permisă, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului, cu obligația respectării orarului de lucru cu publicul între orele 0600-2300;

Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există.

Măsurile stabilite la aliniatul (1) se aplică pentru o perioadă de 14 zile, urmând a fi reevaluate la finalul acesteia, sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență.

Art. 2 La nivelul comunelor Pianu și Unirea, unde s-a înregistrat un trend descrescător a ratei de incidență de sub 1,5 cazuri la 1000 de locuitori de îmbolnăvire cu noul coronavirus SARS-CoV-2, începând cu data de 22.01.2021, ora 00.00, încetează aplicarea măsurilor stabilite pentru diminuarea riscului, prin Hotărârea C.J.S.U. Alba nr. 6/09.01.2021.

Hotărârile adoptate de Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba până la data adoptării acestei hotărâri își mențin aplicabilitatea în măsura în care prevederile acestora nu contravin măsurilor stabilite în prezenta hotărâre.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate