Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI la Consiliul Judeţean Alba, Primăria Alba Iulia şi alte instituţii publice din judeţ. Condiţii

Publicat

birou gol

În această perioadă sunt organizate mai multe concursuri, pentru ocuparea unor posturi vacante, în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Consiliul Judeţean Alba

– inspector de specialitate, gradul IA la Compartimentul Monitorizare şi sustenabilitate proiecte – Serviciul Accesare şi coordonare proiecte din cadrul Direcţiei Dezvoltare şi Bugete.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în Domeniul fundamental (DFI) – Ştiinţe inginereşti, Ramura de ştiinţe (RSI) – Ingineria resurselor vegetale şi animale, Domeniul de licenţă (DL) – Silvicultură; sau în Domeniul fundamental (DFI) – Ştiinţe inginereşti, Ramura de ştiinţe (RSI) – Ingineria mecanică, mecatronică, inginerie industrială şi management, Domeniul de licenţă (DL) – Ingineria mediului sau în Domeniul fundamental (DFI) — Matematică şi ştiinţe ale naturii, ramura de ştiinţe (RSI) – Ştiinţele pământului şi atmosferei, Domeniul de licenţă (DL) Ştiinţa mediului; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de minimum 5 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 19 iulie 2018, ora 16:30

Concurs: 27 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

consilier, clasa I, gradul profesional principal la Compartimentul Arii Protejate, Direcția Amenajarea Teritoriului şi Urbanism

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în Domeniul fundamental (DFI) – Științe inginerești, ramura de științe (RSI) – Ingineria resurselor vegetale și animale, domeniul de licență (DL) – Silvicultură; sau în domeniul fundamental (DFI) – Științe inginerești, ramura de științe (RSI) – Ingineria mecanică, mecatronică, inginerie industrială și management, Domeniul de licență (DL) – Ingineria mediului sau în domeniul fundamental (DFI) – Matematică și științe ale naturii, ramura de științe (RSI) Științele pământului și atmosferei, domeniul de licență (DL) – Știința mediului; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 24 iulie 2018

Concurs: 6 august 2018, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Consiliului Judeţean Alba, Municipiul Alba Iulia, Piața. Ion I.C. Brătianu, nr. 1, telefon: 0731/560.763.

Primăria Municipiului Alba Iulia

– inspector, clasa I, grad profesional principal (post temporar vacant) – Direcţia Cheltuieli – Compartiment transport, liberă iniţiativă

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe economice, specializarea marketing; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 12 iulie 2018, ora 15:00

Concurs: 17 iulie 2018, ora 11.00: proba scrisă – la Centrul de resurse ,Academia Doamnelor“, Str. Gladiolelor nr. 3A, Alba Iulia; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relații suplimentare se obțin la Primăria Municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor nr. 5A, județul Alba, telefon 0258.819.462.

Primăria Municipiului Alba Iulia

– şef serviciu – Serviciul Financiar, Administrativ, Achiziţii Publice din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială a municipiului Alba Iulia

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; cunoştinţe de operare/programare pe calculator – nivel mediu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 11 iulie 2018

Concurs: 24 iulie 2018, ora 09:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 24 iulie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Spitalul de Boli Cronice Câmpeni

– registrator medical

Condiţii: studii medii; ECDL sau curs calculator/operator introducere validare şi prelucrare date.

Termen limită de depunere a dosarelor: 13 iulie 2018, ora 15:00

Concurs: 23 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 26 iulie 2018, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, tel: 0258/771.582, între orele 7.00-15.00

Primăria Oraşului Ocna Mureş

– inspector, clasa I, grad profesional asistent – Birou Achiziţii Publice Evidenţa Domeniului Public şi Privat Compartiment Derulare Contracte Achiziţii Publice;

inspector, clasa I, grad profesional principal – Birou Achiziţii Publice Evidenţa Domeniului Public şi Privat Compartiment Derulare Contracte Achiziţii Publice.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în unul din următoarele domenii: în ramura arhitectură şi urbanism, domeniul urbanism, specializarea, proiectare şi planificare urbană, urbanism şi administrarea teritoriului, amenajarea şi planificarea peisajului; în ramura inginerie civilă, domeniul inginerie civila, specializarea construcţii civile, industriale şi agricole, căi ferate, drumuri şi poduri, amenajări şi construcţii hidrotehnice, inginerie sanitară şi protecţia mediului, îmbunătăţiri funciare şi dezvoltare rurală, inginerie civilă, inginerie urbană şi dezvoltare regională, domeniul inginerie şi management, specializarea, inginerie economică în construcţii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice pentru gradul asistent este de minimum 1 an; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice peniru gradul principal este de minimum 5 ani.

Concurs: 1 august 2018, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Oraş Ocna Mureş: judeţul Alba, strada Nicolae lorga nr. 27, telefon 0258.871.217, e-mail resmse.umane@primariaocnamures.ro.

ALTE POSTURI

Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Alba

– asistent registrator principal, gradul I

Condiţii: studii de specialitate: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, domeniul drept; vechime în muncă: minimum 3 ani şi 6 luni, în specialitate juridică.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 11 iulie 2018, ora 16.30

Concurs: 18 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 24 iulie 2018, ora 10:00: proba interviu.

– asistent registrator principal, gradul II (post pe perioadă determinată)

Condiţii: studii de specialitate: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, domeniul drept; vechime în muncă: minimum 6 luni, în specialitate juridică

– referent treapta I (post temporar)

Condiţii: studii medii: absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în muncă: minimum 3 ani şi 6 luni.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 11 iulie 2018, ora 16.30

Concurs: 18 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 24 iulie 2018, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Alba, din Alba Iulia, str. Septimius Severus nr. 59, etajul 2, camera 207, Judeţul Alba, telefon 0258/813.170, interior 118.

Primăria Municipiului Sebeș

– director executiv  – Direcția Tehnică

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe inginerești; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechime în specialitatea studiilor: minimum 3 ani; să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată, în condiţiile legii.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 16 iulie 2018, ora 14:00

Concurs: 26 iulie 2018, ora 11:00: proba scrisă; 31 iulie 2018, ora 11:00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004, interior 133.

Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș

– inspector de specialitate IA

Condiţii: studii universitare cu diplomă de licenţă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialitatea economică; minimum 5 ani vechime în muncă; cunoştinţe operare PC.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 13 iulie 2018, ora 15.00

Concurs: 23 iulie 2018, ora 10.00: proba scrisă; 26 iulie 2018, ora 10.00: proba practică; 31  iulie 2018, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, str. Viilor nr. 28, Județul Alba, telefon 0258/730.148.

Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Aiud

– şef serviciu – Serviciul Asistenţă Socială, Beneficii Sociale

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe juridice; ştiinţe administrative: specializarea administraţie publică, administraţie europeană, studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 iulie 2018

Concurs: 30 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Ocolul Silvic Sebeş R.A.

– pădurar (2 posturi)

Condiţii: liceu de specialitate sau şcoala profesională de specialitate

– auditor intern cu timp parţial (4 ore/zi )

Condiţii: studii superioare economice de lungă durată; experienţă profesională de 4 ani; curs de auditor intern.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 9 iulie 2018, ora 14:00

Concurs: 16 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 16 iulie 2018, ora 13:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Ocolul Silvic Sebeş R.A., Sebeş, str. Mircea cel Mare (Gaterului ) nr. 109 , județul Alba, telefon 0258.735.725, e-mail: ossebesra@yahoo.com.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax