Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI la DGASPC Alba, primării, şcoli şi alte instituţii publice din judeţ. Condiţii şi detalii concursuri


Publicat

munca birou

În perioada ianuarie-februarie, se organizează mai multe concursuri pentru ocuparea unor posturi vacante în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Primăria Municipiului Alba Iulia

șofer – Serviciul public Administrarea patrimoniului local – Biroul deservire generală

Condiţii: studii medii; vechime în specialitate necesară – minimum 3 ani; permis de conducere categoria B.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 2 februarie 2018, ora 15:00

Concurs: 12 februarie 2018, ora 11:00: proba scrisă – la Centrul de Resurse „Academia Doamnelor”, Alba Iulia, Str. Gladiolelor nr. 3 A; Data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

consilier clasa I, gradul superior – Direcţia Venituri – Biroul urmărire impozite taxe locale persoane fizice şi juridice.

Condiţii: studii de specialitate – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă (DL) – ştiinţe economice, ştiinţe juridice sau ştiinţe administrative; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termen limită de depunere a dosarelor: 30 ianuarie 2018, ora 15:00

Concurs: 12 februarie 2018, ora 11.00: proba suplimentară eliminatorie de testare a cunoştinţelor de operare PC – la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor nr. 5A, Alba Iulia; 13 februarie 2018, ora 11.00: proba scrisă – la Centrul de resurse ,Academia Doamnelor“, Str. Gladiolelor nr. 3A, Alba Iulia; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Centrul Naţional de Informare şi Promovarea Turistică Municipiul Alba Iulia (Primăria Alba Iulia)

– consilier (agent turism), gradul debutant

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă (RSI): istorie, ştiinţe economice, ştiinţe juridice sau filologie (DL): limbi modeme aplicate; vechimea în specialitatea studiilor necesare: -; curs de agent de turism/ghid. absolvit cu certificat de calificare profesională recunoscut de M.M.F.P.S.P V, şi M.E.N.; cunoştinţe de: Word, Excel, Power Point, Internet; cunoştinţe de minimum o limbă de circulaţie internaţională nivel avansat; constituie un avantaj cunoaşterea unei a doua limbă de circulaţie internaţională nivel avansat

Data limită pentru depunerea dosarelor: 23 ianuarie 2018, ora 15.00

Concurs: 6 februarie 2018, ora 11.00 proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

şef serviciu – Direcţia urbanism, amenajarea teritoriului – Serviciul autorizări

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă: ştiinţe inginereşti – domeniile de licenţă – inginerie civilă, ingineria instalaţiilor, inginerie electrică, inginerie geologică, inginerie geodezică, inginerie mecanică, inginerie industrială, ingineria materialelor sau inginerie şi management şi în domeniile de licenţă – arhitectură şi urbanism; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; studii de masterat sau postuniversitare în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; să fie numiţi intr-o funcţie publică de clasa I; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentei legi; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 29 ianuarie 2018, ora 15:00

Concurs: 13 februarie 2018, ora 11.00: proba suplimentară eliminatorie de testare a cunoştinţelor de operare PC (pentru deţinătorii certificatului E.C.D.L. complet, se va echivala proba suplimentară pentru testarea cunoştinţelor de nivel mediu); 14 februarie 2018, ora 11.00: proba scrisă – la Centrul de resurse „Academia Doamnelor”, Str. Gladiolelor nr. 3A, Alba Iulia; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

consilier clasa I, gradul principal, la Direcţia de Asistenţă Socială, Serviciul beneficii sociale şi evaluare primară, Compartiment financiar contabilitate

Condiţii: studii universitate de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe economice; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termen limită de depunere a dosarelor: 29 ianuarie 2018, ora 15:00

Concurs: 7 februarie 2018, ora 11.00: proba suplimentară eliminatorie de testare a cunoştinţelor de operare PC – la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor nr. 5A, Alba Iulia; 8 februarie 2018, ora 11.00: proba scrisă – la Centrul de resurse “Academia Doamnelor“, Str. Gladiolelor nr. 3A, Alba Iulia; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

şef birou – Direcţia venituri – Biroul constatare, impunere persoane fizice

Condiţii: studii de specialitate: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă (DL): ştiinţe economice, ştiinţe juridice sau ştiinţe administrative; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 2 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 15 ianuarie 2018, ora 15:00

Concurs: 30 ianuarie 2018, ora 11.00: proba scrisă (Centrul de resurse, Academia Doamnelor“, Str. Gladiolelor nr. 3A, Alba Iulia); data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din str. Calea Moţilor nr. 5A, telefon: 0372/586.473.

 

 

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba

– şef serviciu la Achiziţii, Patrimoniu, Tehnic şi Administrativ

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite eu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de cel puţin 2 ani; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 7 februarie 2018, ora 16.00

Concurs: 20 februarie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare: Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba din Alba Iulia, telefon: 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755/069.660.

 

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud

– referent, clasa III, grad profesional superior, din cadrul Serviciului Economic, Tehnic, Investiţii – Compartiment Casierie, Încasări Venituri

Condiţii: studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 5 februarie 2018, ora 14:00

Concurs: 15 februarie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Serviciului Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud, din str.Tribun Tudoran nr. 9, județul Alba, telefon 0258/861.593 interior 13.

 

Primăria Municipiului Blaj

– medic specialist la cabinet medical şcolar

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv Studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medicină, membru al Colegiului Medicilor din România, autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor, vizat pentru anul în curs.

Data limită de depunere a dosarelor: 1 februarie 2018

Concurs: 9 februarie 2018, ora 10.00 proba scrisă; 13 februarie 2018, ora 14.00 proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Blaj din Blaj, Piața 1848 nr. 16, Județul Alba, telefon 0258/710.110.

 

Liceul Tehnologic „Ştefan Manciulea” Blaj

– administrator patrimoniu cu 0,5 normă (post temporar vacant, perioadă determinată)

Condiţii: nivelul studiilor – medii cu diplomă de bacalaureat/studii superioare; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: la studii medii – 3 ani vechime, la studii superioare – nu se solicită.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 29 ianuarie 2018, ora 16.00

Concurs: 6 februarie 2018, ora 09.00: proba scrisă; 7 februarie 2018, ora 09.00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Liceului Tehnologic „Ştefan Manciulea” din Blaj, Piaţa 1848 nr. 3, judeţul Alba, telefon: 0723/549.624.

 

Primăria Comunei Galda de Jos

– administrator public (funcţie temporar vacantă, perioadă determinată)

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă (RSI) ştiinţe economice, ştiinţe juridice, ştiinţe administrative, sau ştiinţe inginereşti; vechimea minimă necesară în specialitatea studiilor absolvite este de 10 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 25 ianuarie 2018

Concurs: 8 februarie 2018, ora 10.00: proba scrisă; 9 februarie 2018, ora 14.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Comunei Galda de Jos, nr. 90, județul Alba, telefon 0258/846.032 în intervalul orar 08.00 – 15.00.

 

Şcoala Gimnazială „Avram Iancu” Unirea

– îngrijitor (0,5 normă)

Condiţii: nivelul studiilor: medii; nu necesită vechime.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 31 februarie 2018, ora 14:00

Concurs: 13 februarie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 13 februarie 2018, ora 12:00: proba practică; 13 februarie 2018, ora 14:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Şcoala Gimnazială „Avram Iancu“, Unirea, cu sediul în comuna Unirea, str. Avram Iancu nr. 69. judeţul Alba, telefon 0258/876.108

 

Primăria Oraşului Abrud

– consilier, clasa I, grad profesional superior, în cadrul Compartimentului Administraţie publică locală, registratura, arhivă

Condiţii: nivelul studiilor – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului – 9 ani.

Concurs: 15 februarie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Oraşului Abrud cu sediul în Abrud, Piaţa Eroilor nr. 1, judeţul Alba, telefon 0258780519.

 

ALTE POSTURI

Inspectoratul de Poliţie Judeţean Alba

operator controlor date III -I la Serviciul Rutier – Sistematizare, control tehnic, legalitatea transporturilor şi suport, poziţia 127 din statul de organizare al unităţii.

Condiţii: absolvenţi de liceu cu diplomă de bacalaureat; absolvenţi de curs operare calculator; apţi medical, psihologic; să deţină/să obţină autorizaţie de acces la informaţii clasificate „Secrete de serviciu”.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 26 ianuarie 2018

Concurs: 2 martie 2018, ora 12.00 proba scrisă; 7 martie 2018, ora 12.00 proba interviu.

– muncitor calificat IV – I (bucătar) la Serviciul Logistic – Administrarea patrimoniului imobiliar şi intendenţă – Popotă, poziţia 72 din statul de organizare al unităţii.

Condiţii: absolvenţi de studii generale; absolvenţi a uneia din următoarele forme de pregătire: absolvent de şcoală de arte şi meserii/şcoală profesională, domeniul turism şi alimentaţie, calificare bucătar sau absolvent al unui curs de calificare în meseria de bucătar; apţi medical şi psihologic.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 26 ianuarie 2018

Concurs: 2 martie 2018, ora 11.00 proba practică; 7 martie 2018, ora 11.00 proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obține la Inspectoratul de Poliţie Judeţean Alba, eu sediul în Alba lulia, Piaţa Ion .C. Brătianu nr. 1B, telefon 0258/806161, interior 20112, de luni până vineri, între orele 08.00 – 16.00

Citeşte şi ANGAJĂRI din SURSĂ EXTERNĂ la POLIŢIE. Peste 700 posturi scoase la concurs în Alba şi în ţară. ÎNSCRIERI

Clubul Sportiv Şcolar Blaj

– administrator financiar  (0,5 normă)

Condiţii: nivelul studiilor – superioare; vechime în specialitate – minimum 3 ani.

Concurs: 31 ianuarie 2018, ora 10.00 – proba scrisă; 2 februarie 2018, ora 10.00 – proba practică; 6 februarie 2018, ora 10.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Clubului Sportiv Şcolar Blaj, telefon: 0258/710.427

Primăria comunei Jidvei

referent, clasa III, gradul profesional debutant la Compartimentul Cadastru fond funciar.

Condiţii: studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 ianuarie 2018, ora 9.00

Concurs: 12 februarie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 16 februarie 2018, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Jidvei din Satul Jidvei, Județul Alba, str. Perilor nr. 15, telefon 0732.145.832.

Şcoala Gimnazială „Horea“

– administrator financiar – 0.5 normă.

Condiţii: nivelul studiilor – studii superioare în domeniul economic; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

Concurs: 30 ianuarie 2018, ora 10.00: proba scrisă; 31 ianuarie 2018, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Şcoala Gimnazială „Horea“, cu sediul în Horea, strada Nicola Vasilşc Ursunr. 22, judeţul Alba, tel. 0765202700.

Liceul Tehnologic „Ţara Moţilor“Albac

– administrator patrimoniu (perioadă determinată, 29.01.2018 – 30.01.2018)

Condiţii: studii superioare economice cu diplomă de licenţă; cunoştinţe de operare PC; minimum 2 ani vechime în domeniu economic.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 25 ianuarie 2018, ora 13:00

Concurs: 29 ianuarie 2018, ora 10.00: proba scrisă; 30 ianuarie 2018, ora 14.00: proba practică; 30 ianuarie 2018, ora 17.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obține la Liceul Tehnologic „Ţara Moţilor“, comuna Albac, judeţul Alba, telefon 0258700768

Unitatea Militară 02401 Alba Iulia

– administrator financiar I

Condiţii: studii medii, cu o vechime în specialitatea studiilor de minimum 10 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 29 ianuarie 2018, ora 12.00

Concurs: 7 februarie 2018, ora 08.30: proba scrisă; 9 februarie 2018, ora 09.00: proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Unitatății Militare 02401, Alba Iulia din Ministerul Apărării Naţionale, Alba Iulia, Bd. Revoluţiei nr. 25, telefon 0258/834.010, interior 123.



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

AFM: Aproape 14.000 de proiecte au fost aprobate în cadrul programului Casa Verde Fotovoltaice. Marți, consultare publică online

Publicat

Aproximativ 14.000 de proiecte au fost aprobate în cadrul Programului Naţional „Casa Verde Fotovoltaice”, iar rezultatele pentru toate contestaţiile depuse în aplicaţia informatică vor fi publicate în cel mai scurt timp, anunţă Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM), într-un comunicat de presă.

De asemenea, oficialii instituţiei menţionează că miercuri, 12 august, va avea loc prima consultare publică în cadrul Programului Naţional „Casa Verde Fotovoltaice”, în mediul online.

„În cadrul programului avem aproximativ 14.000 de proiecte aprobate. Îi invităm pe toți beneficiarii să depună ATR-urile la instalatorii validați care le vor genera contractele de finanțare nerambursabilă, de la semnarea cărora au un termen de 8 luni pentru realizarea investițiilor. Rezultatele pentru toate contestațiile depuse în aplicația informatică aferentă Programului Casa Verde Fotovoltaice vor fi publicate pe site-ul instituției noastre – www.afm.ro, în cel mai scurt timp.

Având în vedere volumul foarte mare de documente și raportat la situația actuală a stării de alertă decretată la nivel național, care presupune anumite restricții, precum și la capacitatea instituțională limitată, am depus eforturi consistente, însă soluționarea acestora a presupus mai mult timp”, a transmis președintele AFM, Andreea Kohalmi – Szabo.

Cetățenii sunt invitați ca până luni, 10 august 2020, să transmită sugestii cu privire la Programul Național Casa Verde Fotovoltaice la adresa de e-mail: propunerifotovoltaice@afm.ro.

„Îmi doresc ca pe lângă constatările noastre cu privire la desfășurarea programului, să primim și punctele de vedere ale factorilor interesați, astfel încât în sesiunea din toamnă lucrurile să aibă un parcurs simplificat, atât în ceea ce privește procesul de înscriere, cât și de evaluare a proiectelor.

De asemenea, propunerile primite vor fi dezbătute în cadrul unui eveniment online pe platforma Webex organizat miercuri, 12 august 2020, ora 11:00.

Cei care doresc să participe la evenimentul online se vor înregistra printr-un e-mail la adresa presa@afm.ro, urmând ca link-ul de conectare în platformă să le fie transmis ulterior pe adresa de e-mail”, a mai declarat preşedintele AFM.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Aparat de radiologie modern, cu prindere în tavan, instalat în premieră la Spitalul Municipal din Aiud

Publicat

Continuă modernizarea Laboratorului de Radiologie și Imagistică Medicală (LRIM) din cadrul Spitalului Municipal Aiud. Potrivit reprezentanților instituției, a fost finalizată pregătirea spațiului și instalarea aparatului de radiologie Didital DRGEM Co (Corea de Sus), model GXR-82 SD cu prindere în tavan. 

Aparatul digital cu prindere în tavan, o premieră în cadrul LRIM, oferă multiple avantaje operatorilor și permite un diagnostic mai rapid și mai precis.

„Telediagnosticul devine astfel o opțiune nu doar în ceeea ce privește diagnosticul prin Tomografia Computerizată dar și prin Radiodiagnosticul digital.

Sistemul integrat PACS permite transmiterea rapidă a informațiilor către secțiile și specialiștii care au solicitat examinarea din cadrul spitalului sau în afara la instituțiile cu care se colaborează. Documentația pentru obținerea autorizației a fost trimisă la CNCAN conform procedurii urmând ca în scurt timp aparatul să fie efectiv dat în folosință.

Chiar și în această perioadă dificilă încercăm să continuăm dezvoltarea serviciilor medicale pentru a fi la înălțimea chemării pe care o trăim zi de zi”, au transmis reprezentanții instituției medicale.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Cât costă lunar curățenia și întreținerea pasajului subteran dintre B-dul Transilvaniei și Parcul Unirii din Alba Iulia

Publicat

Administrația locală din Alba Iulia plătește 10.000 de lei lunar, fără TVA, pentru curățenia și întreținerea pasajului care face legătura între Parcului Unirii și Bulevardul Transilvaniei din municipiu, pasaj deschis în urmă cu aproximativ trei săptămâni. 

Primăria Alba Iulia a cumpărat la sfârșitul lunii iulie, prin achiziție directă, servicii de curățenie și întreținere pentru grupul sanitar aflat în pasajul subteran dintre B-dul Transilvaniei și Parcul Unirii, servicii de curățenie a pasajului și a lifturilor. Ofertantul este Total Cleaning SRL din Alba Iulia, iar valoarea contractului este de 50.000 de lei, pentru o perioadă de cinci luni.

Vezi și VIDEO: Momentul în care trei minori vandalizează pasajul subteran din Alba Iulia, dat în folosință cu câteva ore înainte

Potrivit descrierii, curățenia grupurilor sanitare va fi asigurată de către trei angajați. Programul va fi zilnic, între intervalul orar 08:00 – 24:00.

Punctul de lucru va fi dotat cu aspirator, cărucior curățenie cu mopuri, detergenți profesionali, dezinfectanți aprobați de Ministerul Sănătății, hârtie igienică, prosoape de mâini, săpun lichid, dispensere pentru consumabile, saci menajeri și odorizant de toaletă.

Vezi și FOTO-VIDEO: Infiltrații după ploaie în pasajul subteran din Alba Iulia, recent inaugurat

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Gheorghe Beleiu: Solicit autorităților locale să își asume măsurile privind descurajarea infracționalității din Alba Iulia (P)

Publicat

Candidatul PRO România la Primăria din Alba Iulia, avocatul Gheorghe Beleiu, va sesiza, prin mijloace legale, autoritățile locale privitor la instalarea, cât mai rapid, a unor camere de supraveghere pe raza muncipiului.

„Aud, tot mai des, de faptul că persoane certate cu legea comit, pe raza municipiului Alba Iulia, diferite fapte penale, plecând de la cele cu violență până la intrări prin efracție sau sustragere de bunuri din diverse locații.

Solicit, imperativ, Primăriei și Consiliului Local să-ia în serios datoria, măcar morală, față de cetățenii pe care îi reprezintă și să găsească banii necesari pentru achiziția și amplasarea de camere de luat vederi.

Vă dau doar exemplul recent a unei firme al cărei sediu a fost spart de 3 ORI, în numai câteva săptămâni. E o dovadă de delăsare, ca să nu spun mai mult, să nu investești în siguranța albaiulienilor. Asta, ca să nu mai spun de faptul că munca de teren a polițiștilor ar fi mult ușurată dacă, la fel ca în lumea civilizată, am avea și noi niște camere de supraveghere. Sunt convins că un oraș ca Alba Iulia își permite costul unei astfel de investiții. Dacă actuala administrație nu e capabilă să implementeze un astfel de proiect, vă promit că, după alegeri, PRO România va arăta că se poate”, a transmis Gheorghe Beleiu, într-un comunicat de presă

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate