Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI la Inspectoratul Şcolar Alba, DGASPC, primării, şcoli şi alte instituţii publice din judeţ. Condiţii

Publicat

muncaacasa

În perioada următoare, sunt organizate mai multe concursuri pentru ocuparea unor posturi vacante în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Inspectoratul Şcolar Judeţean Alba

– consilier IA (S) – Compartiment Informatizare

Condiţii: studii superioare în specialitatea postului; vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 9 ani vechime.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 7 martie 2018

Concurs: 15 martie 2018, ora 10.00: proba scrisă; 19 martie 2018, ora 10.00: proba practică; 19 martie 2018, ora 12.00: proba interviu.

consilier IA (S), Compartiment Juridic

Condiţii: studii superioare în specialitatea postului; vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 9 ani vechime.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 7 martie 2018

Concurs: 15 martie 2018, ora 10.00: proba scrisă; 19 martie 2018, ora 10.00: proba practică; 19 martie 2018, ora 12.00: proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Alba din Alba Iulia, strada Gabriel Bethlen nr. 7, judeţul Alba, telefon 0258/817.255.

Grădiniţa cu Program Prelungit „Scufiţa Roşie“ Alba Iulia

administrator financiar

Condiţii: studii superioare de lungă durată în domeniul economic; vechime în contabilitatea bugetară minimum 6 ani; cunoştinţe operare PC, Word, Excel şi programe specifice contabilităţii (E.D.U.S.AL., R.E.V.I.S.A.L., F.O.R.E.X.E.B.U.G., CA.B., S.E.A.P.); cunoaşterea legislaţiei în vigoare; abilităţi excelente de comunicare;

Data limită de depunere a dosarelor: 7 martie 2018

Concurs: 15 martie 2018, ora 09.00 proba scrisă; 15 martie 2018, ora 13.00 proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Grădiniţa cu Program Prelungit „Scufiţa Roşie“, cu sediul în Alba Iulia, str. Călăraşi nr. 2, telefon 0258.811.820.

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba

– consilier, clasa I, gradul superior – Biroul Evidenţă Plată şi Prestaţii Sociale

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diploma de licenţă sau echivalentă, în domeniul informatică, specializarea informatică; vechime în specialitate studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 9 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 6 martie 2018, ora 16:00

Concurs: 19 martie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

referent IA – Serviciul Achiziţii, Patrimoniu, Tehnic şi Administrativ

Condiţii: studii medii, absolvite cu diplomă; curs arhivar; 6 ani şi 6 luni vechime pe studii medii.

farmacist – Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos

Condiţii: studii superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, licenţiat în farmacie; vechime în specialitatea studiilor absolvite de minimum 1 an, atestat de liberă practică eliberat de Colegiul Farmaciştilor din România

infirmier debutant – Locuinţa Protejată pentru Persoane cu Handicap nr. 15 Abrud

Condiţii: studii generale, absolvite cu diplomă; curs de calificare infirmier organizat de furnizori autorizaţi de formare profesională acreditaţi.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 2 martie 2018, ora 16.00

Concurs: 12 martie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare: la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr, 68, Alba Iulia, tel. 0258/818.266, interior 115, mobil 0755.069.660.

Liceul Teologic Romano-Catolic „Grof Majlath Gusztáv Karoly“ Alba Iulia

administrator financiar (0,5 normă, post pe perioadă determinată)

Condiţii: nivelul studiilor – studii superioare economice de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în muncă necesare ocupării postului -15 ani în specialitatea studiilor; vechime în învăţământ 10 ani; cunoştinţe de utilizare a tehnologie informaţiei – Microsoft Office (Word, Excel), programe de contabilitate bugetară; operare SIIIR.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 26 februarie 2018, ora 14.00

Concurs: 6 martie 2018, ora 15.00 – proba scrisă; 7 martie 2018, ora 15.00 – proba practică; 8 martie 2018, ora 15.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare la sediul Liceului Teologic Romano-Catolic „Grof Majlâth Gusztâv Kâroly“, Alba Iulia, Str. Păcii nr. 4, judeţul Alba, telefon 0258.819.869, fax 0258.819.869, e-mail gmgksecretariat@yahoo.ro.

Primăria Municipiului Sebeş

– consilier IA – la Biroul Buget, Finanţe, Contabilitate, Salarizare.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialitatea economică; vechime în specialitatea studiilor – minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 9 martie 2018, ora 14:00

Concurs: 16 martie 2018, ora 11:00: proba scrisă – Sebeş, Parcul Arini nr. 1; 20 martie 2018, ora 12:00: proba interviu – Sebeş, Parcul Arini nr. 1.

inspector, clasa I, grad profesional superior – Biroul Executări Silite şi Control Fiscal

Condiţii: candidatul trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 – privind Statutul funcţionarilor publici cu modificările şi completările ulterioare; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialităţile – economice sau juridice; vechime în specialitatea studiilor – minimum 9 ani.

inspector, clasa I, grad profesional asistent – Biroul Executări Silite şi Control Fiscal

Condiţii: candidatul trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 – privind Statutul funcţionarilor publici cu modificările şi completările ulterioare; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialităţile – economice sau juridice; vechime în specialitatea studiilor – minimum 1 an.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 12 martie 2018, ora 14:00

Concurs: 19 martie 2018, ora 11.30: proba scrisă; 22 martie 2018, ora 14.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Sebeş.

Căminul pentru Persoane Vârstnice Sebeş

– îngrijitoare

Condiţii: studii – minimum 8 clase; nu necesită vechime.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 5 martie 2018, ora 13.00

Concurs: 13 martie 2018, ora 10.00 – proba scrisă; 14 martie 2018, ora 10.00 – proba practică.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Căminului pentru Persoane Vârstnice din Sebeş, str. Peneş Curcanu, nr. 17, judeţul Alba, telefon 0258/734.999, fax 0258.731.772, e-mail cpv_sebes.alba@yahoo.com.

Primăria Orașului Cugir

– educator puericultor – Serviciul Public de Asistenţă Socială al Oraşului Cugir – Serviciul Social Specializat Creşă – Creşa „Kunterbunt”.

Condiţii: studii de specialitate pedagogice medii, liceale, postliceale, superioare dovedite cu diplomă sau adeverinţă de absolvire; de preferinţă diplomă/adeverinţă absolvire curs modul pedagogic sau specializare în ocupaţia de educator.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 7 martie 2018, ora 16:00

Concurs: 16 martie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Şcoala Gimnazială „Singidava“ Cugir

– administrator financiar, treapta 2 (4 ore/zi).

Condiţii: studii superioare economice absolvite cu diplomă de licenţă; vechime – minimum 3 ani în specialitatea studiilor absolvite.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 5 martie 2018, ora 15.00

Concurs: 14 martie 2018, ora 09.00: proba scrisă; 19 martie 2018, ora 09.00: proba practică; 22 martie 2018, ora 09.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Şcoala Gimnazială “Singidava” cu sediul în: localitatea Cugir, strada Alexandru Sahia, nr. 16, județul Alba, tel: 0258751727.

Primăria oraşului Zlatna

– inspector de specialitate (agent de turism – ghid), gradul profesional debutant

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; abilităţi operare PC, certificate prin atestat de competenţe profesionale de operare pe calculator; absolvent curs agent de turism sau ghid de turism atestat prin certificat de calificare profesională sau dovada înscrierii la un curs de agent de turism sau ghid de turism, cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională, certificată prin atestat.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 2 martie 2018, ora 16.00

Concurs: 12 martie 2018, ora 11.00 proba scrisă; 16 martie 2018, ora 11.00 proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Zlatna din Zlatna, str. Unirii nr.1 A, Județul Alba, telefon 0258/856.337.

Primăria Comunei Vinţu de Jos

– mediator socio – comunitar (243202) – expert în cadrul proiectului „CCI Sibiseni – Creşterea Calităţii Vieţii şi Incluziunii Sociale – ID 103385“

Condiţii: studii superioare finalizate cu licenţă; experienţă solicitată – pentru ocuparea postului este necesară experienţă bazală în realizarea medierii socio-comunitare, expertiză în gestionarea demersurilor de rezolvare a problemelor de ordin social din cadrul comunităţii şi de realizare a lintului între membrii comunităţilor defavorizate – 2 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 26 februarie 2018, ora 16.00

Concurs: 14 martie 2018, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

– consilier asistenţă socială (post temporar, perioadă determinată) – expert în cadrul proiectului „CCI SIBISENI – Creşterea calităţii vieţii şi incluziunii sociale – ID 103385“

Condiţii: studii superioare finalizate cu licenţă, specializarea asistenţă socială, experienţă bazată în realizarea consilierii de asistenţa socială, expertiză în gestionarea demersurilor de rezolvare a problemelor de ordin social din cadrul comunităţii, prin acţiuni specifice de asistenţă socială – 1 an.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 februarie 2018, ora 16:00

Concurs: 5 martie 2018, ora 10.00: proba scrisă; 7 martie 2018, ora 10.00: proba interviu.

consilier psiho-social (post temporar, perioadă determinată) – expert în cadrul proiectului „CCI SIBISENI – Creşterea calităţii vieţii şi incluziunii sociale-ID 103385“.

Condiţii: studii superioare finalizate cu licenţă, specializarea psihologie – 4 ani; experienţă în realizarea consilierii psiho-sociale, expertiză minimală în construirea şi implementarea demersului de consiliere psiho-socială în comunităţile defavorizate, alături de gestionarea documentelor aferente – 2 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 februarie 2018, ora 16:00

Concurs: 5 martie 2018, ora 10.00: proba scrisă; 7 martie 2018, ora 10.00: proba inteviu.

Relații suplimentare: sediul Primăriei Comunei Vinţu de Jos, tel/fax 0258.739.234, interior 24.

ALTE POSTURI

Şcoala Gimnazială „Iuliu Maniu” din Vinţu de Jos

(3 posturi perioadă determinată, temporar vacante, în cadrul proiectului CCI Sibişeni – Creşterea Calităţii Vieţii şi a Incluziunii Sociale în Vinţu de Jos – POCU/18/4/4.1/103385):

expert profesor informatică – 2 ore/săptămână;

expert profesor geografie/orientare turistică – 4 ore/săptămână;

expert psiholog – logoped – 2 ore/zi.

Condiţii: studii superioare finalizate cu licenţă în specialitatea postului; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 februarie 2018

Concurs: 6 martie 2018, ora 15.00: proba interviu și evaluarea CV-ului.

Relații suplimentare: la sediul Şcolii Gimnaziale „Iuliu Maniu” din Vinţu de Jos, judeţul Alba, str. Mihai Eminescu nr. 12, judeţul Alba, telefon 0741/330.734, 0258/739.118.

Primăria Oraşului Ocna Mureş

– inspector, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Organizarea şi Amenajarea Teritoriului, Protecţia Mediului

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în unul din următoarele domenii: în ramura „arhitectură şi urbanism“ domeniul „urbanism“, specializarea, „proiectare şi planificare urbană“, „urbanism şi administrarea teritoriului“, „amenajarea şi planificarea peisajului“; în ramura „inginerie civilă“ domeniul „inginerie civilă“ specializarea „construcţii civile, industriale şi agricole“, „căi ferate, drumuri şi poduri“, „amenajări şi construcţii hidrotehnice“, „inginerie sanitară şi protecţia mediului“, „îmbunătăţiri funciare şi dezvoltare rurală“, „inginerie civila“, „inginerie urbană şi dezvoltare regională“; cunoaşterea legislaţiei în vigoare care reglementează administraţia publică locală, responsabilitate, eficienţă, competenţă, politeţe, iniţiativă, punctualitate, disponibilitate, abilitate în gestionarea situaţiilor conflictuale; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 9 ani.

Concurs: 19 martie 2018, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare: la sediul Primăriei Oraş Ocna Mureş, judeţul Alba, strada Nicolae lorga nr. 27, telefon 0258.871.217.

Primăria Municipiului Aiud

– director executiv (concurs organizat de ANFP) Direcţia de Asistenţă socială

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în asistenţă socială sau sociologie/ psihologie sau ştiinţe ale educaţiei/ drept/ ştiinţe administrative/ sănătate / economie sau management, finanţe, contabilitate; pot participa la concursul organizat pentru ocuparea funcţiei publice de conducere de director executiv şi absolvenţi cu diplomă de licenţă ai învăţământului universitar de lungă durată în alte domenii decât cele prevăzute mai sus, cu condiţia să fi absolvit studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile art. 13 alin. (3) din Anexa nr. 2 la HG nr. 797/2017 pentru aprobarea regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare ale serviciilor publice de asistenţă socială şi a structurii orientative de personal; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

director executiv (concurs organizat de ANFP) Direcţia Economică

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

arhitect şef

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice 1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; atestat eliberat de Registrul Urbaniştilor din România.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 28 februarie 2018

Concurs: 13 martie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax