Connect with us
Publicitate

Administrație

POSTURI la Oficiul de Cadastru Alba, primării, spitale şi alte instituţii publice din judeţul Alba. Condiţii

Publicat

În această perioadă sunt organizate mai multe concursuri, pentru ocuparea unor posturi vacante, în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Alba

asistent registrator principal, gradul I

Condiţii: studii de specialitate: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, domeniul drept; vechime în muncă: minimum 3 ani şi 6 luni, în specialitate juridică.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 11 iulie 2018, ora 16.30

Concurs: 18 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 24 iulie 2018, ora 10:00: proba interviu.

asistent registrator principal, gradul II (post pe perioadă determinată)

Condiţii: studii de specialitate: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, domeniul drept; vechime în muncă: minimum 6 luni, în specialitate juridică

referent treapta I (post temporar)

Condiţii: studii medii: absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în muncă: minimum 3 ani şi 6 luni.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 11 iulie 2018, ora 16.30

Concurs: 18 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 24 iulie 2018, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Alba, din Alba Iulia, str. Septimius Severus nr. 59, etajul 2, camera 207, Judeţul Alba, telefon 0258/813.170, interior 118.

Primăria Municipiului Sebeș

– director executiv  – Direcția Tehnică

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe inginerești; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechime în specialitatea studiilor: minimum 3 ani; să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată, în condiţiile legii.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 16 iulie 2018, ora 14:00

Concurs: 26 iulie 2018, ora 11:00: proba scrisă; 31 iulie 2018, ora 11:00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004, interior 133.

Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș

– inspector de specialitate IA

Condiţii: studii universitare cu diplomă de licenţă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialitatea economică; minimum 5 ani vechime în muncă; cunoştinţe operare PC.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 13 iulie 2018, ora 15.00

Concurs: 23 iulie 2018, ora 10.00: proba scrisă; 26 iulie 2018, ora 10.00: proba practică; 31  iulie 2018, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, str. Viilor nr. 28, Județul Alba, telefon 0258/730.148.

Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Aiud

– şef serviciu – Serviciul Asistenţă Socială, Beneficii Sociale

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe juridice; ştiinţe administrative: specializarea administraţie publică, administraţie europeană, studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 iulie 2018

Concurs: 30 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

consilier, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Financiar, Salarizare, Contabilitate.

Condiţii: studii universitare dc licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă – ştiinţe economice.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 3 iulie 2018

Concurs: 16 iulie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială a municipiului Aiud, situată în Aiud, Str. Unirii nr. 8A, telefon 0258.862.313, e-mail social@aiud.ro.

Primăria Orașului Cugir

– medic şcolar cu 0,5 normă în cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială al Oraşului Cugir – Biroul Asistenţă Medicală, Compartiment Asistenţă Medicală Şcolară

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medicină generală/specialist; membru al Colegiului Medicilor din România; pot participa medici de medicină generală cu drept de liberă practică; medici de medicină generală cu competenţă şcolară; rezidenţi aflaţi în ultimul an de pregătire; specialişti sau primari confirmaţi în specialitatea medicină generală/pediatrie/medicină de familie; îndeplineşte condiţia de vârstă reglementată de prevederile legale, respectiv de art 391 alin. (1 ) din Legea nr. 95/2006, cu modificările şi completările ulterioare.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 6 iulie 2018, ora 13:30

Concurs: 17 iulie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

ALTE POSTURI

Muzeul Naţional al Unirii Alba Iulia

– arheolog, grad I – Secţia Arheologie-Cercetare (2 posturi)

Condiţii: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă profil Istorie; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale – minimum 3 ani şi 6 luni; să fie înscris în Registrul Arheologilor; să fie apt medical pentru munca în teren.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 5 iulie 2018, ora 16.00

Concurs: 13 iulie 2018, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– muzeograf grad I

Condiţii: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă domeniul istorie; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale – minimum 3 ani şi 6 luni

– muzeograf grad II

Condiţii: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă domeniul istorie; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale – minimum 6 luni.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 2 iulie 2018, ora 16.00

Concurs: 10 iulie 2018, ora 10,00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Muzeul Naţional al Unirii Alba Iulia din str. Mihai Viteazul nr. 12-14, telefon: 0258/813.300 sau la adresa de e-mail resurseumane@mnuai.ro.

Primăria Municipiului Alba Iulia

– şef serviciu – Serviciul Financiar, Administrativ, Achiziţii Publice din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială a municipiului Alba Iulia

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; cunoştinţe de operare/programare pe calculator – nivel mediu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 11 iulie 2018

Concurs: 24 iulie 2018, ora 09:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 24 iulie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Ocolul Silvic Sebeş R.A.

– pădurar (2 posturi)

Condiţii: liceu de specialitate sau şcoala profesională de specialitate

– auditor intern cu timp parţial (4 ore/zi )

Condiţii: studii superioare economice de lungă durată; experienţă profesională de 4 ani; curs de auditor intern.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 9 iulie 2018, ora 14:00

Concurs: 16 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 16 iulie 2018, ora 13:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Ocolul Silvic Sebeş R.A., Sebeş, str. Mircea cel Mare (Gaterului ) nr. 109 , județul Alba, telefon 0258.735.725, e-mail: ossebesra@yahoo.com.

Primăria comunei Bistra

– muncitor, treapta profesională II, în cadrul Compartiment întreţinere şi Gospodărire Comunală, din subordinea Primarului/Consiliului Local al Comunei Bistra.

Condiţii: studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în muncă – minimum 3 ani; calificări – certificat calificare profesională – agent de securitate; certificat de calificare profesională – maşinist la maşini pentru terasamente.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 2 iulie 2018, ora 14.00

Concurs: 10 iulie 2018, ora 11.00 proba scrisă; 12 iulie 2018, ora 11.00 proba interviu; 16 iulie 2018, ora 11.00 proba practică.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Comunei Bistra, cu sediul în comuna Bistra, Calea Turzii nr. 100, judeţul Alba, telefon 0258.773.105.

Consiliul Judeţean Alba

– șef serviciu – Serviciul Administrarea Terenurilor, Clădirilor, Rețelelor de Alimentare cu Apă – Direcția Gestionarea Patrimoniului

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în Domeniul fundamental (DFI) – ştiinţe sociale; Ramura de ştiinţe (RSI) – ştiinţe economice sau Domeniul fundamental (DFI) – ştiinţe sociale; Ramura de ştiinţe (RSI) – ştiinţe juridice sau Domeniul fundamental (DFI) – ştiinţe inginereşti; candidaţii trebuie să fie absolvenţi de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; candidaţii trebuie să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitarii funcţiei publice de minim 2 ani; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.

Termen limită de depunere a dosarelor: 2 iulie 2018

Concurs: 12 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– consilier, clasa I, gradul profesional superior – Serviciul Programe, Lucrări, Întreţinere Drumuri – Direcția Gestionarea Patrimoniului

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în Domeniul fundamental (DFI) Științe inginerești, Ramura de ştiinţe (RSI) – Inginerie civilă, Domeniul de licenţă (DL) – Căi ferate, drumuri și poduri; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 2 iulie 2018

Concurs: 11 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Consiliului Judeţean Alba, Municipiul Alba Iulia, Piața Ion I.C.Brătianu nr.1, la Biroul resurse umane, tel. 0731.560.763, e-mail: cjalba@cjalba.ro.

 

 

Primăria Comunei Sohodol

– inspector, clasa I, grad profesional debutant – Compartimentul Protecție Civilă și Mediu.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenţă sau echivalenta, grad profesional debutant, specialitatea tehnica – domeniu de studiu Ingineria mediului – domeniu de licenţă – ingineria mediului; perfecţionări (specializări): cursuri în domeniul situaţiilor de urgenta, dovedite cu certificat corespunzător, respectiv curs șef serviciu voluatari- privat pentru situaţii de urgenţă.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 4 iulie 2018, ora 16.00

Concurs: 16 iulie 2018, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sohodol, Judeţul Alba, telefon 0373.550.063 sau 0733/917.087.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate