Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI la Oficiul de Cadastru Alba, primării, spitale şi alte instituţii publice din judeţul Alba. Condiţii


Publicat

În această perioadă sunt organizate mai multe concursuri, pentru ocuparea unor posturi vacante, în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Alba

asistent registrator principal, gradul I

Condiţii: studii de specialitate: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, domeniul drept; vechime în muncă: minimum 3 ani şi 6 luni, în specialitate juridică.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 11 iulie 2018, ora 16.30

Concurs: 18 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 24 iulie 2018, ora 10:00: proba interviu.

asistent registrator principal, gradul II (post pe perioadă determinată)

Condiţii: studii de specialitate: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, domeniul drept; vechime în muncă: minimum 6 luni, în specialitate juridică

referent treapta I (post temporar)

Condiţii: studii medii: absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în muncă: minimum 3 ani şi 6 luni.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 11 iulie 2018, ora 16.30

Concurs: 18 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 24 iulie 2018, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Alba, din Alba Iulia, str. Septimius Severus nr. 59, etajul 2, camera 207, Judeţul Alba, telefon 0258/813.170, interior 118.

Primăria Municipiului Sebeș

– director executiv  – Direcția Tehnică

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe inginerești; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechime în specialitatea studiilor: minimum 3 ani; să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată, în condiţiile legii.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 16 iulie 2018, ora 14:00

Concurs: 26 iulie 2018, ora 11:00: proba scrisă; 31 iulie 2018, ora 11:00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004, interior 133.

Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș

– inspector de specialitate IA

Condiţii: studii universitare cu diplomă de licenţă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialitatea economică; minimum 5 ani vechime în muncă; cunoştinţe operare PC.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 13 iulie 2018, ora 15.00

Concurs: 23 iulie 2018, ora 10.00: proba scrisă; 26 iulie 2018, ora 10.00: proba practică; 31  iulie 2018, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, str. Viilor nr. 28, Județul Alba, telefon 0258/730.148.

Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Aiud

– şef serviciu – Serviciul Asistenţă Socială, Beneficii Sociale

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe juridice; ştiinţe administrative: specializarea administraţie publică, administraţie europeană, studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 iulie 2018

Concurs: 30 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

consilier, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Financiar, Salarizare, Contabilitate.

Condiţii: studii universitare dc licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă – ştiinţe economice.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 3 iulie 2018

Concurs: 16 iulie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială a municipiului Aiud, situată în Aiud, Str. Unirii nr. 8A, telefon 0258.862.313, e-mail social@aiud.ro.

Primăria Orașului Cugir

– medic şcolar cu 0,5 normă în cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială al Oraşului Cugir – Biroul Asistenţă Medicală, Compartiment Asistenţă Medicală Şcolară

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medicină generală/specialist; membru al Colegiului Medicilor din România; pot participa medici de medicină generală cu drept de liberă practică; medici de medicină generală cu competenţă şcolară; rezidenţi aflaţi în ultimul an de pregătire; specialişti sau primari confirmaţi în specialitatea medicină generală/pediatrie/medicină de familie; îndeplineşte condiţia de vârstă reglementată de prevederile legale, respectiv de art 391 alin. (1 ) din Legea nr. 95/2006, cu modificările şi completările ulterioare.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 6 iulie 2018, ora 13:30

Concurs: 17 iulie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

ALTE POSTURI

Muzeul Naţional al Unirii Alba Iulia

– arheolog, grad I – Secţia Arheologie-Cercetare (2 posturi)

Condiţii: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă profil Istorie; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale – minimum 3 ani şi 6 luni; să fie înscris în Registrul Arheologilor; să fie apt medical pentru munca în teren.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 5 iulie 2018, ora 16.00

Concurs: 13 iulie 2018, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– muzeograf grad I

Condiţii: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă domeniul istorie; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale – minimum 3 ani şi 6 luni

– muzeograf grad II

Condiţii: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă domeniul istorie; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale – minimum 6 luni.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 2 iulie 2018, ora 16.00

Concurs: 10 iulie 2018, ora 10,00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Muzeul Naţional al Unirii Alba Iulia din str. Mihai Viteazul nr. 12-14, telefon: 0258/813.300 sau la adresa de e-mail resurseumane@mnuai.ro.

Primăria Municipiului Alba Iulia

– şef serviciu – Serviciul Financiar, Administrativ, Achiziţii Publice din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială a municipiului Alba Iulia

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; cunoştinţe de operare/programare pe calculator – nivel mediu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 11 iulie 2018

Concurs: 24 iulie 2018, ora 09:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 24 iulie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Ocolul Silvic Sebeş R.A.

– pădurar (2 posturi)

Condiţii: liceu de specialitate sau şcoala profesională de specialitate

– auditor intern cu timp parţial (4 ore/zi )

Condiţii: studii superioare economice de lungă durată; experienţă profesională de 4 ani; curs de auditor intern.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 9 iulie 2018, ora 14:00

Concurs: 16 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 16 iulie 2018, ora 13:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Ocolul Silvic Sebeş R.A., Sebeş, str. Mircea cel Mare (Gaterului ) nr. 109 , județul Alba, telefon 0258.735.725, e-mail: ossebesra@yahoo.com.

Primăria comunei Bistra

– muncitor, treapta profesională II, în cadrul Compartiment întreţinere şi Gospodărire Comunală, din subordinea Primarului/Consiliului Local al Comunei Bistra.

Condiţii: studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în muncă – minimum 3 ani; calificări – certificat calificare profesională – agent de securitate; certificat de calificare profesională – maşinist la maşini pentru terasamente.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 2 iulie 2018, ora 14.00

Concurs: 10 iulie 2018, ora 11.00 proba scrisă; 12 iulie 2018, ora 11.00 proba interviu; 16 iulie 2018, ora 11.00 proba practică.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Comunei Bistra, cu sediul în comuna Bistra, Calea Turzii nr. 100, judeţul Alba, telefon 0258.773.105.

Consiliul Judeţean Alba

– șef serviciu – Serviciul Administrarea Terenurilor, Clădirilor, Rețelelor de Alimentare cu Apă – Direcția Gestionarea Patrimoniului

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în Domeniul fundamental (DFI) – ştiinţe sociale; Ramura de ştiinţe (RSI) – ştiinţe economice sau Domeniul fundamental (DFI) – ştiinţe sociale; Ramura de ştiinţe (RSI) – ştiinţe juridice sau Domeniul fundamental (DFI) – ştiinţe inginereşti; candidaţii trebuie să fie absolvenţi de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; candidaţii trebuie să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitarii funcţiei publice de minim 2 ani; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.

Termen limită de depunere a dosarelor: 2 iulie 2018

Concurs: 12 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– consilier, clasa I, gradul profesional superior – Serviciul Programe, Lucrări, Întreţinere Drumuri – Direcția Gestionarea Patrimoniului

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în Domeniul fundamental (DFI) Științe inginerești, Ramura de ştiinţe (RSI) – Inginerie civilă, Domeniul de licenţă (DL) – Căi ferate, drumuri și poduri; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 2 iulie 2018

Concurs: 11 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Consiliului Judeţean Alba, Municipiul Alba Iulia, Piața Ion I.C.Brătianu nr.1, la Biroul resurse umane, tel. 0731.560.763, e-mail: cjalba@cjalba.ro.

 

 

Primăria Comunei Sohodol

– inspector, clasa I, grad profesional debutant – Compartimentul Protecție Civilă și Mediu.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenţă sau echivalenta, grad profesional debutant, specialitatea tehnica – domeniu de studiu Ingineria mediului – domeniu de licenţă – ingineria mediului; perfecţionări (specializări): cursuri în domeniul situaţiilor de urgenta, dovedite cu certificat corespunzător, respectiv curs șef serviciu voluatari- privat pentru situaţii de urgenţă.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 4 iulie 2018, ora 16.00

Concurs: 16 iulie 2018, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sohodol, Judeţul Alba, telefon 0373.550.063 sau 0733/917.087.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Eurostat: România are cei mai puţini posesori de maşini la mia de locuitori din Uniunea Europeană

Publicat

România este pe ultimul loc în Uniunea Europeană în ceea ce priveşte numărul de automobile de pasageri la mia de locuitori.

Astfel, la o mie de locuitori, parcul auto din România număra 357 de maşini la finele lui 2019, arată cele mai recente date publicate de Eurostat, biroul european de statistică.

În același timp, România are şi unul dintre cele mai învechite parcuri auto. Vârsta medie a maşinilor aflate în circulaţie în România este de 16,5 ani, potrivit Asociaţiei Producătorilor Europeni de Automobile (ACEA).

De cel puţin 30 de ani, Luxemburg a înregistrat cea mai mare rată de motorizare dintre statele membre ale Uniunii Europene, mai arată datele Eurostat.

În 2019, existau 681 de autoturisme la mia de locuitori luxemburghezi. Această cifră poate fi influenţată de lucrătorii transfrontalieri care folosesc maşini de companie înmatriculate în ţară, notează sursa citată.

Luxemburg a fost urmat de Italia pe locul doi, cu 663 de maşini la mia de locuitori. Următoarele în topul listei au fost Cipru (645 de maşini), Finlanda şi Polonia (ambele cu 642 de maşini).

La polul opus, cele mai scăzute rate de motorizare s-au găsit în România (357 autoturisme), Letonia (381 autoturisme) şi Ungaria (390 autoturisme).

În ceea ce priveşte vechimea parcului auto, Lituania (16,8 ani), Estonia (16,7 ani) şi România (16,5 ani) au cele mai vechi flote, cu vehicule mai vechi de 16 ani.

Cele mai noi maşini pot fi găsite de asemenea în Luxemburg (6,5 ani) şi Austria (8,3 ani), potrivit datelor ACEA.

sursă: Mediafax

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Încărcător comun pentru toate tipurile de telefoane, tablete și alte dispozitive. Propunere a Comisiei Europene

Publicat

Consumatorii europeni vor putea utiliza un singur încărcător pentru toate produsele electronice portabile.

Comisia Europeană a făcut joi un pas important împotriva deşeurilor electronice şi a inconvenientelor cauzate consumatorilor de prevalenţa diferitelor încărcătoare incompatibile pentru dispozitivele electronice şi a prezentat o propunere de stabilire a unei soluţii comune de încărcare pentru toate dispozitivele relevante.

Potrivit propunerii de directivă revizuită privind echipamentele radio prezentată joi, portul de încărcare şi tehnologia de încărcare rapidă vor fi armonizate: USB-C va deveni portul standard pentru toate telefoanele inteligente, tabletele, camerele, căştile, difuzoarele portabile şi consolele video portabile.

În plus, Comisia propune separarea vânzării încărcătoarelor de cea a dispozitivelor electronice. Acest lucru este menit să amelioreze confortul consumatorilor şi să reducă amprenta de mediu asociată producţiei şi eliminării încărcătoarelor, sprijinind astfel tranziţia verde şi cea digitală.

„Consumatorii europeni au fost frustraţi suficient de mult în ceea ce priveşte încărcătoarele incompatibile care le umplu sertarele. Am acordat industriei destul timp pentru a-şi găsi propriile soluţii, acum este momentul să se ia măsuri legislative pentru un încărcător comun. Acesta este un câştig important pentru consumatorii noştri şi pentru mediu şi în conformitate cu ambiţiile noastre verzi şi digitale”, a declarat Margrethe Vestager, vicepreşedintă executivă a CE pentru O Europă pregătită pentru era digitală, citată într-un comunicat al Comisiei.

Un singur încărcător pentru toate dispozitivele portabile

„Datorită propunerii noastre, consumatorii europeni vor putea utiliza un singur încărcător pentru toate produsele electronice portabile – un pas important pentru a spori confortul şi a reduce deşeurile”, a declarat la rândul său Thierry Breton, comisarul european pentru piaţa internă

În urma propunerii CE, USB-C va deveni portul de încărcare comun pentru toate dispozitivele electronice. Acest lucru le va permite consumatorilor să îşi încarce dispozitivele cu acelaşi încărcător cu port USB-C, indiferent de marca dispozitivului.

Apoi, tehnologia de încărcare rapidă armonizată va contribui la prevenirea faptului că diferiţi producători limitează în mod nejustificat viteza de încărcare şi va ajuta la asigurarea faptului că viteza de încărcare este aceeaşi atunci când se utilizează orice încărcător compatibil pentru un dispozitiv.

De asemenea, în urma separării vânzării unui încărcător de cea a dispozitivului electronic, se estimează că reducerea producţiei şi eliminării noilor încărcătoare va reduce cantitatea de deşeuri electronice cu aproape o mie de tone pe an.

Nu în ultimul rând, Comisia doreşte informaţii mai pertinente pentru consumatori. Astfel, producătorii vor trebui să furnizeze informaţii relevante cu privire la performanţa de încărcare, inclusiv privind puterea cerută de dispozitiv şi dacă acesta permite încărcarea rapidă.

Consumatorii ar urma să-şi dea seama astfel dacă încărcătoarele lor pe care le posedă îndeplinesc cerinţele noului lor dispozitiv sau vor putea să aleagă un încărcător compatibil.

Măsuri pentru limitarea deșeurilor electronice

Revizuirea Directivei privind echipamentele radio face parte din acţiunea mai amplă a CE de abordare a durabilităţii produselor, în special a produselor electronice de pe piaţa UE, care se va afla în centrul unei viitoare propuneri privind produsele durabile.

Propunerea de directivă revizuită privind echipamentele radio de joi va trebui să fie adoptată de Parlamentul European şi de Consiliul UE prin procedura legislativă ordinară (codecizie). Executivul comunitar consideră că o perioadă de tranziţie de 24 de luni de la data adoptării va oferi industriei suficient timp pentru a se adapta înainte de intrarea în vigoare.

Pentru a avea în cele din urmă un încărcător comun, este însă necesară interoperabilitatea deplină la ambele capete ale cablului: dispozitivul electronic şi sursa externă de alimentare cu energie. Finalizarea interoperabilităţii dispozitivului, care este de departe cea mai mare provocare, ar urma să fie realizată prin propunerea de joi.

Interoperabilitatea sursei externe de alimentare va fi abordată în cadrul revizuirii Regulamentului privind proiectarea ecologică al Comisiei. Aceasta va fi lansată mai târziu în cursul acestui an, astfel încât intrarea sa în vigoare să poată fi aliniată la propunerea de joi.

Potrivit comunicatului CE, se estimează că încărcătoarele eliminate şi neutilizate generează până la 11.000 de tone de deşeuri electronice în fiecare an.

sursă: Agerpres

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

Chestionarul pentru vaccinarea elevilor, distribuit în școli. Părinții își pot exprima opțiunea de imunizare a copiilor

Publicat

scrisoare

Chestionarul prin care părinții își vor putea exprima acordul sau dezacordul privind vaccinarea copiilor în școli a fost validat de Ministerul Sănătății și este distribuit prin intermediul inspectoratelor școlare.

„Ministerul Sănătății a validat chestionarul de exprimare a intenției de vaccinare în rândul elevilor minori.

Începând de vineri, 24 septembrie 2021, chestionarul va fi diseminat în unitățile de învățământ, prin intermediul inspectoratelor școlare județene. Acesta nu este obligatoriu, nu constituie obligație de vaccinare și va fi pus la dispoziția părinților în vederea completării.

Persoana desemnată pentru protecția sanitară la nivelul unității de învățământ, în conformitate cu dispozițiile ordinului comun al ministrului Sănătății și al ministrului Educației, va transmite Direcțiilor de Sănătate Publică (DSP) chestionarele completate de către părinți/tutori legali.

În cazul exprimării intenției de vaccinare, vaccinarea elevilor minori se va efectua numai cu acordul informat, exprimat în scris, în prezența părintelui/tutorelui legal al copilului”, a transmis Ministerul Educației, potrivit dcnews.ro.

Chestionarele nu trebuie semnate

Scopul completării chestionarului este sprijinirea celor care doresc să se vaccineze și beneficiază de acordul informat, exprimat în scris, al părinților sau reprezentanților legali, prin organizarea de echipe mobile de vaccinare în școli de către Comitetul Național de Coordonare a Activităților privind vaccinarea împotriva COVID-19 (CNCAV) și Direcțiile de Sănătate Publică.

Chestionarele nu necesită asumare prin semnătură și pot fi transmise și în format, potrivit sursei citate.

Vezi Chestionar intentie de vaccinare elevi

Echipe mobile de vaccinare în școli

Din datele centralizate la nivelul a 26 de judeţe, până la data de 17 septembrie, sunt 2.468 de unităţi de învăţământ care vor beneficia de vaccinare cu sprijinul echipelor mobile, sunt propuse 201 centre de vaccinare proprii care vor fi organizate în unităţile de învăţământ, iar alte 1.062 de şcoli sunt arondate unor centre de vaccinare din proximitate, potrivit CNCAV.

În Alba, sunt 11 echipe mobile ce asigură vaccinarea în școli, la solicitarea acestora.

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

Târgul Apulum Agraria 2021, în acest weekend, la Alba Iulia. Standuri cu produse agricole, ateliere, concursuri. PROGRAM

Publicat

La Alba Iulia începe vineri Târgul ”Apulum Agraria” 2021, în cadrul căruia producătorii locali prezintă produse din recolta de toamnă. Evenimentul, ajuns la ediția a XXIX-a, se desfășoară în spațiul expozițional din Piața Pascu.

Cei interesați vor putea vedea standurile prezentate de producătorii locali și vor putea cumpăra legume, fructe și alte alimente, produse tradiționale, de artizanat, produse pentru grădină, echipamente și utilaje agricole.

Vor mai fi standuri cu material săditor, produse fitosanitare, expoziții de animale, păsări.

Organizatorii au pregătit și concursuri, ateliere și alte momente de divertisment.

De exemplu, la standurile ”made in Alba”, veți putea găsi:

  • pupuri cu varză, ceapă, cartofi şi brânză, pâine, produse de patiserie şi cofetărie, turtă dulce
  • preparate de carmangerie de la Săsciori, Cugir şi Pianu de Sus
  • păstrăv proaspăt şi la conservă de la Mărtinie
  • produse de la stână din Vinţu de Jos
  • conserve din fructe şi legume
  • chipsuri din cartofi de Alba
  • vin şi must proaspăt stors de la Ighiu
  • produse de artizanat făcute de meşteri populari din Munţii Apuseni,
  • aranjamente florale din plante stabilizate şi din săpun
  • utilaje pentru grădină.

Târgul va fi deschis de vineri, 24 septembrie, până duminică, 26 septembrie, în Piața Pascu, între orele 10.00 și 18.00.

Târgul Apulum Agraria este organizat de Consiliul Județean Alba în parteneriat cu grupurile de acțiune locală GAL pe Mureș și pe Târnave, GAL Țara Secașelor Alba-Sibiu, GAL Valea Ampoiului – Valea Mureșului, GAL Munții Metaliferi, Trascău și Muntele Mare și Primăria Alba Iulia.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate