Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI la Prefectura Alba, Direcţia Copilului, primării şi alte instituţii publice din judeţ. Condiţii de participare la concurs


Publicat

cj alba prefectura

institutia prefectului alba consiliu judeteanÎn lunile mai şi iunie, sunt organizate concursuri în mai multe instituţii publice din judeţul Alba. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Instituţia Prefectului – Județul Alba

– consilier IA

Condiţii: vechime minimă în specialitatea studiilor necesare: 9 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul specializării Automatizări şi Calculatoare, Electronică aplicată, Telecomunicaţii, Informatică

– arhivar

Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de licenţă: curs de calificare – specializarea arhivar absolvit cu certificat acreditat la nivel naţional.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 31 mai 2017, ora 16.00

Concurs: 12 iunie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Instituţia Prefectului – Județul Alba din Alba Iulia, telefon: 0258/812.377.

 

Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba

Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos

medic primar specialitatea psihiatrie (1/2 post (0,5 normă)

medic primar specialitatea psihiatrie 1/2 post (0,5 normă)

medic specialist specialitatea psihiatrie – 2 posturi

medic primar.

Centrul de îngrijire şi Asistenţă Baia de Arieş:

medic.

Condiţii pentru posturile de medic primar şi medic specialist specialitatea psihiatrie: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea psihiatrie; adeverinţă/ certificat de confirmare în gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

Condiţii pentru posturile de medic primar şi medic: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea medicină de familie, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală: adeverinţă/ certificat de confirmare în gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 14 iunie 2017, ora 16.00

Concurs: 22 iunie 2017, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755/069.660.

Serviciul Public de Gospodărire Locală Blaj

contabil şef, Serviciul Public de Gospodărire Locală Blaj

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţe economice, vechime în specialitatea studiilor, minimum 10 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 31 mai 2017

Concurs: 13 iunie 2017, ora 10:00, proba scrisă; 15 iunie 2017, ora 14:00, proba interviu.

Dosarele de concurs se depun la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, din cadrul U.A.T. Municipiul Blaj, tel 0258/710110.

 

Serviciul Public Administraţia Patrimoniului Local Aiud

– şofer, treapta profesională I din cadrul Compartimentului reparaţii, întreţinere drumuri

Condiţii: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în meserie: minimum 3 ani; permis de conducere: categoria B şi C; certificat de calificare profesională lucrător maşinist utilaje

Termenul limită de depunere a dosarelor: 30 mai 2017, ora 15:00

Concurs: 12 iunie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 16 iunie 2017, ora 10:00 – proba practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se obţin la sediul Serviciului Public Administraţia Patrimoniului Local Aiud, Judeţul Alba, 0258/861.593, interior 13.

 

Primăria Oraşului Ocna Mureş

– şofer I în cadrul Serviciului de Transport Public local

Condiţii: studii profesionale/medii; permis auto de conducere în categoria de transport B, C, C+E, D; atestat profesional de transport public de persoane; aviz psihologic valabil pentru conducător auto transport intern persoane categoria D; aviz medical valabil pentru conducător auto transport intern persoane categoria D; vechime în meseria de şofer – minimum 10 ani; abilităţi de comunicare şi muncă în echipă, capacitate de analiză şi sinteză, gândire logică, seriozitate şi corectitudine, profil moral corespunzător funcţiei, conduită profesională corespunzătoare; disponibilitate la un program flexibil.

Termen limită pentru depunerea dosarelor de concurs, 30 mai.

Concurs: 12 iunie 2017: ora 10:00: proba scrisă; 12 iunie 2017: ora 14:00: proba practică;

data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare la sediul: Primăriei Oraş Ocna Mureş, judeţul Alba, strada Nicolae lorga nr. 27, telefon 0258.871.217.

 

Primăria Comunei Vinţu de Jos

– consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului buget-finanţe, contabilitate, resurse umane, strategii-programe, proiecte, impozite şi taxe locale.

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, specializare în ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor: minimum 1 an.

Termen limită de depunere a dosarelor: 6 iunie 2017, ora 16:00

Concurs: 15 iunie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 19 iunie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Vinţu de Jos, tel/fax 0258.739.234, interior 18.

 

Primăria Comunei Fărău

– șef S.V.S.U.

Condiţii: să fie apt medical; să fie absolvent de liceu – obligatoriu bacalaureat; vechime: 0 ani.

Termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 29 mai

Concurs: 16 iunie 2017, ora 9.00 – proba practică; 16 iunie 2017, ora 12.00 – proba scrisă.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Informaţii suplimentare la sediul Primăriei Fărău sau la tel./fax 0258/867.102, zilnic 09.00-13.00.

Primăria oraşului Câmpeni – compartiment Poliţia Locală

– 3 funcţii publice clasa III, grad profesional asistent

– 2 funcţii publice clasa III, grad profesional debutant

Condiţii: studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat; permis de conducere categoria B; aviz psihologic care să ateste că este apt pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie de poliţist local; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: 6 luni pentru funcţia publică poliţist local, clasa a III-a, grad profesional asistent.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 12 iunie 2017, ora 16.00

Concurs: 26 iunie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Oraşului Câmpeni, din Piaţa Avram Iancu nr. 5, județul Alba, telefon: 0258/771.215, interior 37

 

Primăria Comunei Arieşeni

inspector, clasa I, gradul profesional asistent la Compartimentul contabilitate

Condiţii: studii universitare de licența absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licența sau echivalenta în domeniul științelor economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 1 an

inspector, clasa I, gradul profesional principal la Compartimentul protecția mediului

Condiţii: studii universitare de licența absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta în domeniul protecției mediului; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 5 ani

inspector, clasa I, gradul profesional debutant la Compartimentul achiziții publice

Condiţii: studii superioare universitare de licență absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licența sau echivalenta, în domeniul științe economice.

consilier, clasa I, grad profesional debutant la Compartimentul asistenţă socială

Condiţii: studii superioare universitare de licență absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licența sau echivalenta, în domeniul asistentei sociale.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 7 iunie 2017, ora 16:00

Concurs: 19 iunie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Arieşeni din satul Arieşeni nr. 19, comuna Arieşeni. judeţul Alba, telefon 0788.249.386.

 

Şcoala Gimnazială Meteş

– îngrijitor curăţenie I.

Condiţii: studii gimnaziale sau medii.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 31 mai 2017

Concurs: 14 iunie 2017, ora 12:00: proba practică; 16 iunie 2017, ora 13:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Şcoala Gimnazială Meteş, cu sediul în localitatea Meteş, Str. Principală nr. 51, judeţul Alba, telefon 0258/849011.

ALTE POSTURI

CONSILIUL JUDEŢEAN ALBA

şef-serviciu, gradul IIServiciul pentru implementarea programului Alba-România 100

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de  licenţă sau echivalentă: Domeniul fundamental (DFI) – Ştiinţe inginereşti, Ramura de ştiinţe (RSI) – Inginerie civilă; Domeniul de licenţă (DL) – Construcţii civile, industriale şi agricole; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

– şef-serviciu, gradul IIServiciul achiziţii publice şi monitorizarea implementării contractelor

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

şef-serviciu, gradul IIServiciul juridic-contencios

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă: Domeniul fundamental (DFI) – Ştiinţe sociale, Ramura de ştiinţe (RSI) – Ştiinţe juridice; Domeniul de licenţă (DL) – Drept; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării mneţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

şef-birou, gradul IIBiroul programe şi proiecte mediu;

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă: Domeniul fundamental (DFI) – Ştiinţe inginereşti; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

consilier, clasa I, gradul profesional superior Biroul programe şi proiecte mediu

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă: Domeniul fundamental (DFI) – Ştiinţe inginereşti; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 9 ani.

Anunţ publicat în 12 mai, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile.

Concurs: 12 iunie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Consiliul Judeţean Alba – Serviciul Achiziții Publice și Monitorizarea Implementării Contractelor

– inspector de specialitate gradul IA

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice/ științe juridice/ științe inginerești; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: minimum 6 ani și 6 luni

– inspector de specialitate gradul I

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice/ științe juridice/ științe inginerești; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: minimum 3 ani și 6 luni

Termenul limită de depunere a dosarelor: 17 mai 2017, ora 16:30

Concurs: 25 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la sala de şedinţe a Direcţiei Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, situată în Mun. Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Consiliului Judeţean Alba, Municipiul Alba Iulia, str. I.I.C. Brătianu, nr. 1, telefon: 0731/560.763.

SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ ALBA (43 de posturi)

– registrator medical debutant la Serviciul Județean de Medicină Legală Alba

registrator medical debutant la Internări informații

Condiţii: diplomă de bacalaureat; cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unor documente în Word şi Excell; fără vechime.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 7 iunie 2017, ora 09:00: testare psihologică; 22 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 27 iunie 2017, ora 10:00: proba practică.

asistent medical principal de farmacie PL la Farmacie spital

Condiţii: diplomă de bacalaureat și diplomă de absolvire şcoală postliceală sau echivalentă (PL) în domeniu; certificatul de membru OAMGMAMR; avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei sau adeverință pentru participare la concurs, eliberate de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmand ca persoanele care vor ocupa posturile, să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei; vechime în muncă minim 5 ani ca asistent medical de farmacie și adeverință de grad principal; cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document.

asistent social debutant la CSM Adulți.

Condiţii: diplomă de licenţă în specialitate; fără vechime.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 7 iunie 2017, ora 09:00: testare psihologică; 13 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 16 iunie 2017, 14:00: proba interviu.

inspector de specialitate I la Serviciul achiziţii publice, aprovizionare şi transport

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul economic/ tehnic/ juridic; cursuri specifice de perfecţionare în domeniul achiziţiilor publice; vechime în specialitatea studiilor, minimum 6 ani şi 6 luni; cunoştinţe operare PC – nivel avansat

– sociolog la Compartimentul relaţii cu publicul şi consiliere

Condiţii: diplomă de licenţă în specialitate; vechime în specialitate: minimum 6 luni.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 7 iunie 2017, ora 09:00: testare psihologică; 9 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 14 iunie 2017, 14:00: proba interviu

asistent medical debutant PL la CPCIN

Condiţii: diplomă de bacalaureat și diplomă de absolvire şcoală postliceală sau echivalentă (PL) în domeniu; certificatul de membru OAMGMAMR; avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei sau adeverință pentru participare la concurs, eliberate de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmand ca persoanele care vor ocupa posturile, să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei; cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document; fără vechime; în cazul admiterii la concurs are obligația efectuării specializării în igienă și sănătate publică până la data de 31.12.2017.

infirmier la secția psihiatrie acuți;

infirmier la comp. recuperare neurologică;

infirmier la secția neurologie;

infirmier la secția neurologie- comp. terapie acută;

infirmier debutant la secţia oncologie medical;

infirmier debutant la secția neurologie- comp. terapie acută;

– infirmier debutant la Bloc operator chirurgie general;

Condiţii pentru posturile de infirmier: studii:minim școală generală; curs de infirmiere organizat de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din Romania sau Curs de infirmiere organizat de furnizori autorizati de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale cu aprobarea Ministerului Sănătăţii- Direcţia generală resurse umane si certificare; vechime in specialitate – minim 6 luni.

Condiţii pentru posturile de infirmier debutant: studii:minim școală generală; curs de infirmiere organizat de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din Romania sau Curs de infirmiere organizat de furnizori autorizati de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale cu aprobarea Ministerului Sănătăţii- Direcţia generală resurse umane si certificare. În cazul în care nu posedă diplomă, candidații sunt obligați să facă dovada înscrierii la un curs de infirmier, care se va desfășura în termen de 6 luni; fără vechime.

brancardier la UPU;

brancardier la secția neurologie;

Condiţii pentru posturile de brancardier:  studii: minim școală generală; fără vechime.

îngrijitoare de curățenie la CPCIN;

îngrijitoare de curățenie la comp. nefrologie (2 posturi);

îngrijitoare de curățenie la secţia oncologie medicală;

îngrijitoare de curățenie la secţia chirurgie generală;

îngrijitoare de curățenie la stația de hemodializă;

îngrijitoare de curățenie la secția cardiologie;

îngrijitoare de curățenie la sectia ortopedie si traumatologie.

Condiţii pentru posturile de îngrijitoare de curățenie: minim școală generală; fără vechime.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 7 iunie 2017, ora 9:00 – testare psihologică; 19 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 22 iunie 2017, 10:00: proba interviu.

asistent medical principal PL la UPU;

asistent medical principal PL la secţia obstetrică ginecologie;

Condiţii pentru posturile de asistent medical principal: diplomă de bacalaureat și diplomă de absolvire şcoală postliceală sau echivalentă (PL) în domeniu; certificatul de membru OAMGMAMR; avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei sau adeverință pentru participare la concurs, eliberate de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmand ca persoanele care vor ocupa posturile, să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei; cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document; vechime minim 5 ani ca asistent medical şi adeverință de grad principal

asistent medical debutant PL la secția pediatrie;

asistent medical debutant PL la bloc operator chirurgie generală;

asistent medical debutant PL la secţia obstetrică ginecologie (2 posturi);

asistent medical debutant PL la compartiment hematologie;

– asistent medical debutant PL la secţia oncologie medical (2 posturi)

asistent medical debutant PL la secţia neonatologie (2 posturi);

asistent medical debutant PL la secţia cardiologie;

asistent medical debutant PL la Laboratorul de radiologie și imagistică medicală;

asistent medical debutant PL la CSM Adulți.

Condiţii pentru posturile de asistent medical debutant: diplomă de bacalaureat și diplomă de absolvire şcoală postliceală sau echivalentă (PL) în domeniu; avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei sau adeverință pentru participare la concurs, eliberate de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmand ca persoanele care vor ocupa posturile, să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei; cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document; fără vechime.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 8 iunie 2017, ora 09:00: testare psihologică; 12 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 15 iunie 2017, 14:00: proba practică.

– muncitor II – conducător auto la comp. conducatori auto

Condiţii: studii medii cu diploma de bacalaureat; permis de conducere pentru şofer profesionist valabil pentru autovehicule din categoria B si C; 3 ani vechime ca şofer (conducător auto) profesionist

– muncitor II – croitor la comp. confecționare, reparare şi întreținere inventar moale

Condiţii: calificare în meseria de croitor; vechime, minim 6 ani în meserie.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 8 iunie 2017, ora 09:00: testare psihologică; 20 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă/practică; 23 iunie 2017, 10:00: proba interviu.

– maseur principal la compartiment recuperare neurologică

maseur principal la secția neurologie

maseur principal la secția recuperare, medicină fizică și balneologie

Condiţii: studii: diplomă de liceu sanitar sau şcoala sanitară de profil; vechime minim 5 ani în specialitate şi adeverință de grad principal

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 8 iunie 2017, ora 09:00: testare psihologică; 21 iunie 2017, ora 10:00: proba practică; 26 iunie 2017, 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, cu sediul în localitatea Alba Iulia, judeţul Alba, Bd. Revoluţiei 1989, nr. 23, telefon 0258.820.825/interior 146

 

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Alba

– şofer autosanitară II la Substaţia Zlatna.

Condiţii: diplomă de bacalaureat; permis de conducere pentru şofer profesionist, categoria B şi C; diplomă de absolvire a cursului de ambulanțier; 3 ani vechime ca şofer profesionist.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 mai 2017, ora 13:00

Concurs: 7 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 12 iunie 2017, ora 10:00: proba practică; 13 iunie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Alba din Alba Iulia, str. Calea Moţilor nr. 83, Judeţul Alba, telefon: 0258/834.211.

 

Centrul de Cultură „Augustin Bena” Alba Iulia

şef serviciu gradul I, Serviciul Ansamblul Folcloric „Augustin Bena“

Condiţii: învăţământ superior de scurtă durată, de lungă durată sau studii universitare de licenţă – ciclul I, domeniul fundamental Ştiinţe umaniste şi arte; ramura de ştiinţă Arte; domeniul de licenţă Muzică; cunoştinţe avansate de operare PC – Internet Explorer, Word, Sibelius etc.; vechime în specialitatea studiilor de minimum 3 ani.

– artist instrumentist gradul II, violă, Compartimentul Orchestra de Cameră, „Augustin Bena“

Condiţii: învăţământ superior de scurtă durată, de lungă durată sau studii universitare de licenţă – ciclul I; domeniul fundamental Ştiinţe umaniste şi arte; ramura de ştiinţă Arte; domeniul de licenţă Muzică; specializarea violă; cunoştinţe avansate de operare PC – Internet Explorer, Word, Sibelius etc.; vechime în specialitatea studiilor de minimum 6 luni.

Data limită pentru depunerea dosarelor; 23 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 31 mai 2017, ora 09:00: proba scrisă; 8 iunie 2017, ora 09:00: proba practică/interviu; 13 iunie 2017, ora 9:00: proba interviu.

producător delegat gradul I, studii superioare, Serviciul Ansamblul Folcloric „Augustin Bena” al Judeţului Alba

Condiţii: învăţământ superior de scurtă durată, de lungă durată sau studii universitare de licenţă – ciclul I, domeniul fundamental Ştiinţe sociale sau ramura de ştiinţă Ştiinţe economice, domeniul de licenţă Administrare Afacerilor, Contabilitate, Marketing, Management; cunoştinţe avansate de operare PC – Internet Explorer, Word, Excel etc.; vechime în specialitatea studiilor de minimum 6 ani şi 6 luni.

îngrijitor, Compartimentul Administrativ.

Condiţii: studii gimnaziale.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 23 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 31 mai 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 8 iunie 2017, ora 9.00 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Centrului de Cultură „Augustin Bena” din Alba Iulia, str. Mihai Viteazul, nr. 2, Județul Alba, telefon 0258/813.076.

 

Primăria Oraşului Cugir

– consilier juridic, clasa I, gradul profesional debutant în cadrul Compartimentului Contecios.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul drept; fără vechime necesară în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 31 mai 2017

Concurs: 12 iunie 2017, ora 11:00: proba scrisă; 15 iunie 2017: proba interviu.

şofer, treaptă profesională I

Condiţii: şcoală profesională/ medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat cu profil mecanic auto/ elcctromecanic/ conducător auto; sau şcoală profesională/ medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat şi posesor al certificatului de pregătire profesională a conducătorilor auto; posesor al permisului de conducere categoriile B, C, E; aviz psihologic conducător auto; minimum 5 ani vechime în muncă din care minimum 6 luni vechime în meseria de conducător auto/mecanie auto.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 25 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 7 iunie 2017, ora 11:00: proba scrisă; 12 iunie 2017, proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

 

Şcoala Gimnazială „Josif Pervain“ Cugir

– muncitor întreţinere.

Condiţii: nivelul studiilor: minimum 8 clase; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: nu se solicită.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017, ora 15:00

Concurs: 7 iunie 2017, ora 09:00: proba practică; 9 iunie 2017, ora 9:00 – proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la Şcoala Gimnazială „Josif Pervain“ Cugir, cu sediul în localitatea Cugir, Strada 21 Decembrie 1989 nr. 157, judeţul Alba, telefon 0258.752.287.

Centrul de Transfuzie Sanguină Alba

– casier cu 0,5 normă

Condiţii: studii (obligatoriu): diplomă de bacalaureat; vechime (obligatoriu): minimum 6 luni; cunoştinţe operare PC – nivel mediu.

Concurs: 29 mai 2017, ora 12.00 – proba scrisă; 31 mai 2017, ora 12.00 – proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Centrului de Transfuzie Sanguină Alba, din Alba Iulia, bd. Revoluţiei nr. 23-25, Judeţul Alba, telefon 0258/834.050 sau 0774/665.471.

 

Colegiul Naţional „Bethlen Gabor” Aiud

administrator financiar

Condiţii: studii superioare în domeniul economic; vechime în specialitate: nu se solicită.

Concurs: 22 mai 2017, ora 13:00: termenul limită de depunere a dosarelor; 29 mai 2017, ora 9:00: proba scrisă; 29 mai 2017, ora 15:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Colegiului Naţional „Bethlen Gabor” din Aiud, str. Bethlen Gabor nr. 1, Judeţul Alba, telefon: 0255/251.467.

 

Primăria Comunei Vinţu de Jos

consilier, gradul I, în cadrul Biroului Buget- Finanţe, Contabilitate, Resurse Umane, Strategii – Programe, Proiecte, Impozite şi Taxe Locale

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor: mmimum 3 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 30 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 6 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 8 iunie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Vinţu de Jos, tel/fax 0258.739.234, interior 24.

 

Şcoala Gimnazială „Avram Iancu“, comuna Avram Iancu

– administrator financiar (patrimoniu) debutant S – 0,50 normă

Condiţii: studii economice superioare de lungă durată absolvite cu diplomă-economist; vechimea în specialitatea studiilor de minimum 6 luni în funcţia de administrator financiar (patrimoniu) în instituţie de învăţământ.

Concurs: 6 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 9 iunie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Şcoala Gimnazială „Avram Iancu“, Comuna Avram Iancu, Judeţul Alba, telefon 0258/786063.

 

Şcoala Gimnazială „Mihail Kogălniceanu“ Sebeş

muncitor întreţinere şcoală.

Condiţii: nivelul studiilor: medii; vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: – 3 ani.

Concurs: 6 iunie 2017, ora 12:00: proba scrisă; 6 iunie 2017, ora 14:00 – proba practică; 8 iunie 2017, ora 14:00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la Şcoala Gimnazială „Mihail Kogălniceanu“, cu sediul în Sebeş, telefon 0258/731506.

Primăria Municipiului Sebeş (5 posturi)

inspector, clasa I, grad profesional superior din Compartimentul Patrimoniu şi Transport

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 25 mai 2017, ora 14:00

Concurs: 6 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004, interior 133



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Județul Alba va pierde aproape un sfert din populație până în 2050. Studiu Eurostat: Situația din România

Publicat

Județul Alba va pierde aproape un sfert din populație până în 2050, arată un raport Eurostat. În același timp, România rămâne pe un trend drastic de descreștere a populației. 

Țara a intrat în cel de-al 32-lea an de declin al populației alimentat prin scădere naturală și prin migrație externă netă negativă.

În anul 2020, România a pierdut 143.000 de locuitori, arată o analiză realizată de Vasile Gheţău, directorul Centrului de Cercetări Demografice „Vladimir Trebici“ al Academiei Române, bazată pe datele Eurostat.

Scenariul arată că populația României va ajunge de la 19,4 milioane de persoane în 2019 la 15,5 milioane de persoane în 2050.

Sursă: Eurostat

În România, cea mai drastică scădere a populației va fi la Teleorman.

În județul Alba, scăderea va ajunge la aproximativ 24 %.

Județele cu declin mai redus, sub 15 la sută, sunt fie județe mai dezvoltate și care atrag migrație internă, fie județe, nu multe, în care dimensiunea scăderii naturale este mai moderată, prin natalitate și mortalitate încă neafectate la cotele cele mai mari.

Este și cazul Clujului, al Sibiului și al Timișului, unde scăderea va fi moderată.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Cât de mult a plouat în zilele cu inundații catastrofale din Apuseni. Bilanțul precipitațiilor căzute în perioada 15 – 21 iulie

Publicat

Echipele Sistemului de Gospodărire a Apelor (SGA) Alba continuă, de mai bine de o săptămână, intervențiile, cu forțe umane și mecanizate, pentru degajarea albiilor colmatate și deblocarea podurilor și a podețelor în urma inundațiilor din Munții Apuseni.

Se acționează susținut pentru înlăturarea blocajelor, inclusiv prin igienizarea cursurilor de apă afectate. Totodată, sunt recalibrate albiile în vederea refacerii secțiunilor de scurgere a apelor râurilor Ocoliș și Sohodol (afluenții ai râului Arieș).

Potrivit reprezentanților SGA Alba, aceste operațiuni sunt necesare pentru restabilirea stării inițiale a cursurilor de apă și a funcționalității infrastructurii esențiale de acces, afectate de evenimentele hidrometeorologice care au avut loc în județ.

Astfel, în intervalul 15 – 21 iulie, s-au produs precipitații însemnate cantitativ pe râurile:

– Arieș (la stațiile hidrometrice: Arieșeni – 92,8 l/mp, Albac- 108,9 l/mp, Scărișoara – 136 l/mp, Câmpeni – 235,4 l/mp, Baia de Arieș – 142,8 l/mp)

– Abrud (la stația hidrometrică Abrud – 145,4 l/mp)

– Poșaga (la stația hidrometrică Poșaga – 164,3 l/mp)

– Geoagiu (la stația hidrometrică Valea Mânăstirii – 112, 3 l/mp)

– Neagra (la stația hidrometrică Vadu Moților – 103,5 l/mp)

– Arieșul Mic (la stația hidrometrică Ponorel – 103,5 l/mp)

Cea mai mare cantitate de precipitații s-a înregistrat pe Valea Ierii, la stația hidrometrică Ocoliș când, într-un interval de 12 ore, au căzut 250 l/mp.

Precipitațiile torențiale, în intervale scurte de timp, au generat scurgeri însemnate de pe versanți, torenți și pâraie. În același timp, au antrenat și transportat aluviuni, bolovani și material lemnos.

Potrivit SGA Alba, aceste fenomene cu caracter sever au produs eroziuni accentuate de mal și colmatări ale albiilor.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

TRAFIC ÎNGREUNAT pe DN1, pe raza localității Sântimbru, după ce un TIR s-a defectat

Publicat

Traficul rutier este îngreunat marți, 27 iulie, pe DN 1, pe raza localității Sântimbru, în jurul orei 18.00, din cauza unui TIR care s-a defectat și a rămas pe carosabil.

Potrivit IPJ Alba la fața locului sunt prezenți polițiști rutieri care fluidiează traficul.

 

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

REZULTATE finale DEFINITIVAT 2021: Notele după contestații, publicate miercuri. Candidații află mediile definitive

Publicat

Ministerul Educației publică miercuri, 28 iulie, rezultatele finale la examenul de Definitivat 2021.

Concursul de definitivat reprezintă un examen de intrare și avansare în cariera didactică. Examenul poate fi susținut de cadrele didactice care au cel puțin un an vechime în învățământ și este obligatoriu pentru obținerea gradelor didactice.

În structura lucrării scrise, subiectul de specialitate a avut o pondere de 60%, iar subiectul de metodică de 30%, 10% din punctaj fiind acordat din oficiu.

AICI vor fi publicate rezultatele finale la Definitivat 2021.

Pentru promovarea examenului de definitivare în învăţământ, candidatul trebuie să obţină:

  • minimum 8 media aritmetică a notelor finale la inspecții și portofoliu
  • nu mai puțin de 7 la fiecare din probele respective
  • nota minimă de promovare a examenului este 8

În județul Alba, 18 profesori au depus contestații după publicarea primelor rezultate. Înainte de contestații, în Alba, au fost două medii de 10.

Vezi și FOTO: Profesori de 10 din ALBA. TOP 10 MEDII în județ după rezultatele la Definitivat 2021. Rata de promovare la examen, 76,61%

Alți 52 de candidați au obținut medii peste 9.

Rata de promovare a concursului a fost, înainte de contestații, de 76,61%. Dintre cei 124 de profesori, 95 au luat medii peste 8.

Județul Alba era pe locul 7, în clasamentul național în funcție de rata de promovare a examenului.

Vezi și Rezultate DEFINITIVAT 2021: ALBA, pe locul 7 după rata de promovare a examenului. Situația din țară

Proba scrisă a fost organizată pentru 140 de candidați la 29 de specializări în Alba. Majoritatea candidaților înscriși au fost de învățământ preșcolar în limba română (58 de candidați), învățământ primar (17 candidați), educație fizică și sport (12 candidați), matematică (10 candidați).

La proba scrisă din această sesiune au fost prezenți 133 de candidați (95%) din cei 140 înscriși. Dintre aceștia, 9 candidați s-au retras. Nu au fost lucrări anulate în centrele de evaluare.

Din totalul celor 124 de candidaţi cu lucrări evaluate, 73 de candidați au obținut note situate pe segmentul 8 – 10. Dintre aceștia, 4 candidaţi au fost notați cu 10 la proba scrisă, iar 15 candidați au primit note între 9,50 și 9.99 la această probă. De asemenea, 38 de candidați au avut note între 5 și 7,99. Cu note sub 5 au încheiat proba scrisă 10 candidați.

Calendarul examenului național de Definitivat 2021:

14 iulie 2021 – Susținerea probei scrise

21 iulie 2021 – Afișarea rezultatelor

21 – 22 iulie 2021 – Înregistrarea contestațiilor

22 – 28 iulie 2021 – Soluționarea contestațiilor

28 iulie 2021 – Afișarea rezultatelor finale

28 iulie – 2 august 2021 – Transmiterea tabelelor nominale cu rezultatele candidaților promovați către Ministerul Educației și Cercetării

2 – 9 august 2021 – Validarea rezultatelor examenului prin ordin al ministrului educației și cercetării

Evaluarea lucrărilor – Definitivat 2021

Pentru evaluarea lucrărilor scrise şi soluţionarea contestaţiilor se constituie centre de evaluare a lucrărilor scrise, respectiv de soluţionare a contestaţiilor, denumite în continuare centre de evaluare – CEV, respectiv centre de contestaţii – CC.

În structura lucrării scrise, subiectul de specialitate are o pondere de 60%, iar subiectul de metodică de 30%, 10% din punctaj fiind acordat din oficiu.

Fiecare lucrare scrisă este evaluată independent, în săli separate, de doi profesori evaluatori, şi apreciată separat, cu note de la 10 la 1, incluzând şi punctul/punctele din oficiu, conform baremului de evaluare şi notare, fără a se face însemnări pe lucrare.

Fiecare evaluator stabileşte, prin raportare la baremul de evaluare şi notare, nota lucrării scrise. Pentru validarea evaluărilor, diferenţa dintre notele acordate de cei doi evaluatori nu trebuie să fie mai mare de 1 punct.

Dacă diferenţa dintre notele acordate de cei doi evaluatori este mai mică sau egală cu 1 punct, notele sunt trecute pe teze de cei doi evaluatori, care semnează fiecare în dreptul notei acordate. Preşedintele comisiei de evaluare calculează şi scrie, în borderoul centralizator şi pe fiecare lucrare, media aritmetică a celor două note, cu două zecimale, fără rotunjire, aceasta reprezentând nota obţinută de candidat la proba scrisă.

În cazul în care diferenţa dintre notele acordate de cei doi evaluatori este mai mare de 1 punct, lucrarea respectivă este evaluată de un al treilea evaluator, asigurându-se respectarea baremului, în conformitate cu procedura specifică privind evaluarea lucrărilor scrise şi soluţionarea contestaţiilor. Cel de-al treilea evaluator trece nota pe lucrare în spaţiul rezervat şi semnează în dreptul notei acordate. Nota finală acordată lucrării este media aritmetică a notelor acordate de cei 3 evaluatori. În acest caz, pe lucrare, în spaţiul rezervat notei finale, se calculează şi se trece media respectivă, validată prin semnătura preşedintelui.

Nota obţinută la examen se calculează după formula: ND = (NI1 + NI2 + NP + 7NS)/10, unde ND reprezintă nota la examen, NI1 reprezintă nota inspecţiei de specialitate 1, NI2 reprezintă nota inspecţiei de specialitate 2, NP reprezintă nota acordată pentru portofoliu, iar NS reprezintă nota la proba scrisă, toate notele fiind obţinute de candidat în sesiunea de examen curentă. Nota minimă de promovare a examenului este 8 (opt).

Soluționarea contestațiilor – Definitivat 2021

În cazul în care diferenţa – în plus sau în minus – dintre nota acordată la soluţionarea contestaţiei şi nota acordată la evaluarea lucrării este mai mică de 1,5 puncte sau egală cu 1,5 puncte, rămâne definitivă nota acordată la soluţionarea contestaţiei.

În cazul în care diferenţa – în plus sau în minus – dintre nota acordată la soluţionarea contestaţiei şi nota acordată la evaluarea lucrării este mai mare de 1,5 puncte, lucrarea este reevaluată de alţi doi evaluatori, nominalizaţi prin decizie a inspectorului şcolar general, în conformitate cu prevederile procedurii specifice privind evaluarea lucrărilor scrise şi soluţionarea contestaţiilor.

Rezultatul acestei ultime evaluări este definitiv, reprezintă nota finală acordată ca urmare a soluţionării contestaţiei şi poate fi atacat numai prin procedura contenciosului administrativ, contestaţia reprezentând plângerea din cadrul procedurii prealabile reglementate de art. 7 din Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

După afişarea rezultatelor finale, candidaţii pot solicita comisiei de examen să îşi vadă lucrarea, fără ca, în urma vizualizării, să obţină reevaluarea lucrării şi/sau modificarea notelor acordate.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate