Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI la Prefectura Alba, primării şi alte instituţii publice din judeţ. Condiţii de participare la concurs


Publicat

birou gol

În următoarea perioadă, se organizează mai multe concursuri pentru ocuparea unor posturi vacante în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Instituţia Prefectului – Județul Alba

consilier juridic, clasa I, grad profesional principal în cadrul Serviciului verificarea legalităţii actelor, contencios administrativ, urmărirea aplicării actelor cu caracter reparatoriu, alegeri

Condiţii: vechime minimă în specialitatea studiilor necesare – 5 ani; studii universitare de licenţa absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice.

consilier, clasa I, grad profesional principal în cadrul Serviciului financiar-contabilitate, resurse umane, relaţii publice, administrativ

Condiţii: vechime minimă în specialitatea studiilor necesare – 5 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Instituţia Prefectului – Județul Alba din Alba Iulia, telefon: 0258/812.377.

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba

– şef serviciu la Achiziţii, Patrimoniu, Tehnic şi Administrativ

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite eu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de cel puţin 2 ani; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 7 februarie 2018, ora 16.00

Concurs: 20 februarie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare: Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba din Alba Iulia, telefon: 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755/069.660.

Primăria Municipiului Alba Iulia

– șofer – Serviciul public Administrarea patrimoniului local – Biroul deservire generală

Condiţii: studii medii; vechime în specialitate necesară – minimum 3 ani; permis de conducere categoria B.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 2 februarie 2018, ora 15:00

Concurs: 12 februarie 2018, ora 11:00: proba scrisă – la Centrul de Resurse „Academia Doamnelor”, Alba Iulia, Str. Gladiolelor nr. 3 A; Data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

consilier clasa I, gradul superior – Direcţia Venituri – Biroul urmărire impozite taxe locale persoane fizice şi juridice.

Condiţii: studii de specialitate – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă (DL) – ştiinţe economice, ştiinţe juridice sau ştiinţe administrative; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termen limită de depunere a dosarelor: 30 ianuarie 2018, ora 15:00

Concurs: 12 februarie 2018, ora 11.00: proba suplimentară eliminatorie de testare a cunoştinţelor de operare PC – la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor nr. 5A, Alba Iulia; 13 februarie 2018, ora 11.00: proba scrisă – la Centrul de resurse ,Academia Doamnelor“, Str. Gladiolelor nr. 3A, Alba Iulia; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

şef serviciu – Direcţia urbanism, amenajarea teritoriului – Serviciul autorizări

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă: ştiinţe inginereşti – domeniile de licenţă – inginerie civilă, ingineria instalaţiilor, inginerie electrică, inginerie geologică, inginerie geodezică, inginerie mecanică, inginerie industrială, ingineria materialelor sau inginerie şi management şi în domeniile de licenţă – arhitectură şi urbanism; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; studii de masterat sau postuniversitare în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; să fie numiţi intr-o funcţie publică de clasa I; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentei legi; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 29 ianuarie 2018, ora 15:00

Concurs: 13 februarie 2018, ora 11.00: proba suplimentară eliminatorie de testare a cunoştinţelor de operare PC (pentru deţinătorii certificatului E.C.D.L. complet, se va echivala proba suplimentară pentru testarea cunoştinţelor de nivel mediu); 14 februarie 2018, ora 11.00: proba scrisă – la Centrul de resurse „Academia Doamnelor”, Str. Gladiolelor nr. 3A, Alba Iulia; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

consilier clasa I, gradul principal, la Direcţia de Asistenţă Socială, Serviciul beneficii sociale şi evaluare primară, Compartiment financiar contabilitate

Condiţii: studii universitate de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe economice; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termen limită de depunere a dosarelor: 29 ianuarie 2018, ora 15:00

Concurs: 7 februarie 2018, ora 11.00: proba suplimentară eliminatorie de testare a cunoştinţelor de operare PC – la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor nr. 5A, Alba Iulia; 8 februarie 2018, ora 11.00: proba scrisă – la Centrul de resurse “Academia Doamnelor“, Str. Gladiolelor nr. 3A, Alba Iulia; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din str. Calea Moţilor nr. 5A, telefon: 0372/586.473.

Primăria Orașului Cugir

îngrijitor în cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială al Oraşului Cugir – Serviciul Social Specializat Creşă – Creşa „Kunterbunt”.

Condiţii: studii admise – generale/şcoală profesională/medii; disponibilitate de a lucra cu copii cu vârsta de 0-3 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 6 februarie 2018, ora 16:00

Concurs: 16 februarie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

ALTE POSTURI

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud

– referent, clasa III, grad profesional superior, din cadrul Serviciului Economic, Tehnic, Investiţii – Compartiment Casierie, Încasări Venituri

Condiţii: studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 5 februarie 2018, ora 14:00

Concurs: 15 februarie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Serviciului Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud, din str.Tribun Tudoran nr. 9, județul Alba, telefon 0258/861.593 interior 13.

Primăria Municipiului Blaj

– medic specialist la cabinet medical şcolar

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv Studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medicină, membru al Colegiului Medicilor din România, autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor, vizat pentru anul în curs.

Data limită de depunere a dosarelor: 1 februarie 2018

Concurs: 9 februarie 2018, ora 10.00 proba scrisă; 13 februarie 2018, ora 14.00 proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Blaj din Blaj, Piața 1848 nr. 16, Județul Alba, telefon 0258/710.110.

Liceul Tehnologic „Ştefan Manciulea” Blaj

– administrator patrimoniu cu 0,5 normă (post temporar vacant, perioadă determinată)

Condiţii: nivelul studiilor – medii cu diplomă de bacalaureat/studii superioare; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: la studii medii – 3 ani vechime, la studii superioare – nu se solicită.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 29 ianuarie 2018, ora 16.00

Concurs: 6 februarie 2018, ora 09.00: proba scrisă; 7 februarie 2018, ora 09.00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Liceului Tehnologic „Ştefan Manciulea” din Blaj, Piaţa 1848 nr. 3, judeţul Alba, telefon: 0723/549.624.

Şcoala Gimnazială „Avram Iancu” Unirea

– îngrijitor (0,5 normă)

Condiţii: nivelul studiilor: medii; nu necesită vechime.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 31 februarie 2018, ora 14:00

Concurs: 13 februarie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 13 februarie 2018, ora 12:00: proba practică; 13 februarie 2018, ora 14:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Şcoala Gimnazială „Avram Iancu“, Unirea, cu sediul în comuna Unirea, str. Avram Iancu nr. 69. judeţul Alba, telefon 0258/876.108

Primăria Oraşului Abrud

– consilier, clasa I, grad profesional superior, în cadrul Compartimentului Administraţie publică locală, registratura, arhivă

Condiţii: nivelul studiilor – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului – 9 ani.

Concurs: 15 februarie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Oraşului Abrud cu sediul în Abrud, Piaţa Eroilor nr. 1, judeţul Alba, telefon 0258780519.

Unitatea Militară 02401 Alba Iulia

– administrator financiar I

Condiţii: studii medii, cu o vechime în specialitatea studiilor de minimum 10 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 29 ianuarie 2018, ora 12.00

Concurs: 7 februarie 2018, ora 08.30: proba scrisă; 9 februarie 2018, ora 09.00: proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Unității Militare 02401, Alba Iulia din Ministerul Apărării Naţionale, Alba Iulia, Bd. Revoluţiei nr. 25, telefon 0258/834.010, interior 123.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Doi șoferi din Alba au pus în pericol siguranța traficului rutier. Unul era băut și altul nu avea permis de conducere

Publicat

politie

Reprezentanții IPJ Alba au anunțat că au descoperit în trafic doi șoferi care au pus în pericol circulația rutieră. 

La data de 19 ianuarie 2022, în jurul orei 08.30, polițiștii Secției 2 Poliție Rurală Vințu de Jos au depistat un bărbat, de 39 de ani, din comuna Berghin, în timp ce conducea un autoturism, pe raza comunei, fiind sub influența băuturilor alcoolice.

În urma testării conducătorului auto, cu aparatul etilotest, a rezultat valoarea de 0,51 mg/l alcool pur în aerul expirat, motiv pentru care a fost condus la spital unde i-au fost recoltate mostre de sânge, în vederea stabilirii alcoolemiei.

Față de conducătorul auto, cercetările sunt continuate sub aspectul săvârșirii infracțiunii de conducere sub influența alcoolului.

La data de 19 ianuarie 2022, în jurul orei 23.20, polițiștii Secției 7 Poliție Rurală Vințu de Jos au depistat un tânăr, de 20 ani, din comuna Șibot, în timp ce conducea un autoturism, pe raza comunei, fără să dețină permis de conducere pentru nici o categorie de autovehicule.

Față de conducătorul auto, cercetările sunt continuate pentru săvârșirea infracțiunii de conducere fără permis.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

Peste 1.100 de posturi noi în învățământ, majoritatea pentru educatori. Câte creșe din Alba vor fi preluate de minister

Publicat

Guvernul a aprobat suplimentarea posturilor în învățământ. Sunt disponibile 1.175 posturi noi, în special pentru educația antrepreșcolară în creșe.

Decizia a fost luată și având în vedere preluarea unor creșe de către Ministerul Educației. În Alba, trei creșe sunt propuse pentru trecerea din administrare locală la cea din sistemul național.

Hotărârea de Guvern aprobată modifică şi completează HG 369/2021 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei.

„În principal, aceste posturi suplimentare sunt destinate învăţământului preuniversitar de stat, inclusiv învăţământului special, Centrelor judeţene de resurse şi asistenţă educaţională, Centrului municipiului Bucureşti de resurse şi asistenţă educaţională, 1.100 de posturi alocate suplimentar pentru această direcţie”, a anunțat purtătorul de cuvânt al Guvernului, Dan Cărbunaru.

Potrivit acestuia, suplimentarea este impusă de faptul că, începând cu acest an şcolar, este necesară creşterea gradului de cuprindere a copiilor cu vârste între 3-5, 6 ani în învăţământul preşcolar şi a celor cu vârste de 6-18 ani în învăţământul obligatoriu.

„Şi este necesară îmbunătăţirea serviciilor de asistenţă psihopedagogică şi consiliere educaţională pentru un număr cât mai mare de elevi şi preşcolari din învăţământul preuniversitar”, a completat purtătorul de cuvânt al Guvernului.

Ce prevede hotărârea de Guvern

Actul normativ prevede:

a) suplimentarea cu 1.100 de posturi a numărului total de posturi din învățământul preuniversitar de stat, inclusiv învățământul special, centrele județene de resurse și asistență educațională/ Centrul Municipiului București de Resurse și Asistență Educațională, pentru a se putea asigura personalul necesar desfășurării educației antepreşcolare din creșe care fac parte din sistemul național de învățământ preuniversitar;

b) suplimentarea cu 25 de posturi a numărului de posturi pentru inspectoratele şcolare, în vederea asigurării în toate judeţele a inspectorilor şcolari pentru învăţământul în limbile minorităţilor naţionale, altele decât cea maghiară.

c) suplimentarea cu 50 de posturi a numărului de posturi pentru aparatul propriu al Ministerul Educaţiei, în vederea realizării obiectivelor din domeniile sale de activitate, precum și pentru crearea structurilor de implementare a componentei de educație din PNRR

Posturile suplimentare propuse prin prezentul proiect de act normativ, la care se adaugă şi posturile vacante identificate în sistemul de învăţământ preuniversitar de stat, vor asigura până la finalul anului 2022:

  • finalizarea procesului de preluare a tuturor creşelor din administrarea autorităţilor publice locale, precum şi angajarea în creşe a personalului didactic calificat în vederea asigurării serviciilor integrate de educație, îngrijire și supraveghere;
  • îmbunătăţirea serviciilor de asistenţă psihopedagogică, consiliere educaţională si orientare şcolară pentru un număr mai mare de elevi şi preşcolari din învăţământul preuniversitar;
  • reducerea abandonului şcolar;
  • dezvoltarea transportului şcolar necesar pentru asigurarea accesului la educaţie, diminuarea sau chiar lichidarea în anumite zone a învăţământului în regim simultan;
  • respectarea măsurilor de igienă şi de protecţie sanitară în învățământul preuniversitar, în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2.

După aprobarea prezentului act normativ, Ministerul Educației repartizează, prin ordin, inspectoratelor şcolare, numărul maxim de posturi finanțat din bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Educației, pentru unitățile de învățământ preuniversitar de stat, respectiv pentru inspectoratele şcolare.

Cum este justificată suplimentarea de posturi

În nota de fundamentare a actului normativ, Guvernul amintește de finalizarea construcției de noi grădinițe și de diminuarea numărului de elevi/preşcolari din care se constituie formaţiunile de studiu în învăţământul preuniversitar.

De asemenea, învăţământul secundar superior şi grupa mare din învăţământul preşcolar au devenit obligatorii din 2020, grupa mijlocie devine obligatorie până cel mai târziu în anul 2023, iar grupa mică până în anul 2030.

Prin urmare, s-a impus suplimentarea numărului de posturi pentru învățământul preuniversitar, pentru ca, începând cu anul şcolar 2021-2022, să se asigure:

  • creșterea gradului de cuprindere a copiilor cu vârste de 3-5/6 ani în învățământul preșcolar
  • creșterea gradului de cuprindere a tinerilor cu vârste cuprinse între 6 și 18 ani în învățământul obligatoriu
  • îmbunătăţirea serviciilor de asistenţă psihopedagogică şi consiliere educaţională pentru un număr mai mare de elevi şi preşcolari din învăţământul preuniversitar
  • respectarea măsurilor de igienă în învățământul preuniversitar, în contextul situației epidemiologice.

În 2021, a fost suplimentat numărul total de posturi din învățământul preuniversitar de stat cu 3.500 posturi. Dintre acestea 2.700 de posturi au fost deja repartizate inspectoratelor şcolare.

Începând cu anul şcolar 2021-2022, creşele fac parte din sistemul național de învățământ preuniversitar, acestea fiind incluse în reţeaua şcolară ca structuri arondate unor unităţi de învăţământ cu personalitate juridică.

Asigurarea personalului necesar desfășurării educației antepreşcolare din creşe se face de către Ministerul Educației.

Potrivit datelor comunicate de inspectoratele şcolare, în prezent funcţionează 395 de creşe cu 22.296 de copii.

În acest an şcolar, sunt în curs de preluare 148 de creşe din 28 de judeţe şi municipiul Bucureşti în care sunt 1.898 de posturi ocupate.

În județul Alba, sunt propuse pentru preluare de către Ministerul Educației următoarele creșe:

  • Creșa Kunterbunt Cugir, arondată Școlii Gimnaziale nr. 3 Cugir
  • Creșa Prichindel Cugir, arondată Școlii Gimnaziale Singidava
  • Creșa Aiud, arondată Grădiniței cu Program Prelungit nr. 2 Aiud

Întrucât creșele sunt preluate în rețeaua școlară ca unități de învățământ fără personalitate juridică, personalul care a ocupat funcția de director/coordonator de creșă va fi preluat dacă îndeplineşte condiţiile de ocupare a uneia dintre funcţiile din sistemul de învăţământ: educator-puericultor, medic, asistent medical, administrator sau alte funcții prevăzute de legislaţia în vigoare.

Dacă vor fi preluate toate creşele de stat, conform proiectului “România Educată”, până la finalului anului 2022, se impune o suplimentare a numărului de posturi din învăţământul preuniversitar de stat cu 6.429 de posturi.

De asemenea suplimentarea numărului de posturi pentru învăţământul preuniversitar de stat se impune şi din următoarele considerente, potrivit notei de fundamentare HG:

  • diminuarea numărului de elevi la clasă conduce la creşterea numărului de clase şi implicit la creşterea numărului de posturi: pentru anul şcolar 2021-2022, prevederile Legii nr. 185/2020 s-au aplicat la clasele de început pentru învăţământul primar, gimnazial şi liceal, respectiv la clasele pregătitoare, clasele a V-a şi clasele a IX-a; începând cu anul 2022-2023 prevederile se vor aplica la clasele pregătitoare şi clasele I, clasele a V-a şi VI-a şi clasele a IX-a şi a X-a
  • se diminuează numărul de elevi/preşcolari alocat unui post de profesor dintr-un cabinet de asistenţă psihopedagogică, ceea ce conduce implicit la creşterea numărului de profesori în centre şi cabinete de asistenţă psihopedagogică
  • necesitatea angajării mediatorilor şcolari în localităţile situate în zone dezavantajate, în vederea reducerii abandonului şcolar.
  • necesitatea angajării de şoferi pentru asigurarea transportului cu microbuzele şcolare care vor fi achiziţionate prin PNRR.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Radu Tuhuț, deputat PSD de Alba: Moții au nevoie de redeschiderea pe timp de iarnă a DN1R, drum care leagă județele Alba de Cluj

Publicat

”DN1R, care leagă Alba de Cluj, pe ruta Albac – Horea – Mătişeşti – Poiana Horea (comuna Beliș) – Huedin este, an de an, închis pe timp de iarnă, pe o porțiune de câțiva kilometri în zona graniței dintre cele două județene. Pentru redeschiderea sa voi pregăti un memoriu pe care îl voi înainta ministrului Transporturilor, vicepremier Sorin Grindeanu.

Tronsonul este de o importanță capitală, nu doar din punct de vedere turistic, ci și economic, pentru fermierii de bovine din mai multe localități, pe care drumul le traversează, dar și din împrejurimile sale. Din județul Cluj, pe această rută, vin periodic mai multe cisterne, în județul Alba, pentru colectarea laptelui direct de la producători. Închiderea drumului face ca oamenii din mai multe localități din Apuseni să își valorifice mai greu laptele (bun, proaspăt, ecologic și de calitate superioară) produs de vacile pe care le dețin.

Această situație mi-a fost sesizată de către echipa PSD de la Horea, de către consilierii noștri locali, dar și de către un număr însemnat de cetățeni din Apuseni, nemulțumiți de această situație. Astfel, alături de subprefectul Corneliu Mureșan, am fost prezent miercuri în zona respectivă pentru a vorbi cu fermierii și cu moții care își doresc redeschiderea drumului.

Așadar, în cursul zilei de astăzi voi pregăti un memoriu pe care îl voi înainta ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu. În cadrul acestui document voi aduce la cunoștința ministrului mesajele și doleanțele oamenilor.

Transursoaia este unul dintre drumurile care oferă cele mai spectaculoase și pitorești imagini din România. Acesta pornește din Albac, urcă la o altitudine de peste 1.300 de metri, iar apoi coboară până în orașul clujean Huedin.

Ruta alternativă pentru a ajunge în județul Cluj este DN 75, însă distanța pentru locuitorii comunei Horea și împrejurimi este mult mai mare. Redeschiderea DN1R înseamnă sprijinirea satului românesc, fermierilor și turismului din Apuseni. Nu lăsăm să moară viața de la țară!

Cu respect pentru locuitorii județului Alba, deputat Radu Marcel Tuhuț”.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

20 ianuarie: Peste 19.000 de cazuri COVID și 43 decese înregistrate în România, în ultimele 24 de ore. Bilanțul parțial

Publicat

Au fost înregistrate 19.000 de cazuri COVID în ultimele 24 de ore, potrivit datelor transmise joi, 20 ianuarie, de Grupul de Comunicare Strategică. 

Conform datelor existente la nivelul CNCCI la data de 20 ianuarie 2022, ora 10.00, în intervalul de 24 de ore, au fost înregistrate 19.105 cazuri de persoane pozitive cu SARS-COV-2.

De asemenea, au fost raportate 43 decese, dintre care 4 anterioare. Vom detalia datele în buletinul informativ de la ora 13.00.

Comparativ, miercuri erau înregistrate 16.610 cazuri în 24 de ore.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate