Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI la Primăria Alba Iulia, Muzeul Unirii, spitale şi alte instituţii publice din judeţul Alba. Condiţii


Publicat

muzeul unirii alba iulia

În această perioadă sunt organizate mai multe concursuri, pentru ocuparea unor posturi vacante, în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Muzeul Naţional al Unirii Alba Iulia

arheolog, grad I – Secţia Arheologie-Cercetare (2 posturi)

Condiţii: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă profil Istorie; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale – minimum 3 ani şi 6 luni; să fie înscris în Registrul Arheologilor; să fie apt medical pentru munca în teren.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 5 iulie 2018, ora 16.00

Concurs: 13 iulie 2018, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

muzeograf grad I

Condiţii: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă domeniul istorie; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale – minimum 3 ani şi 6 luni

muzeograf grad II

Condiţii: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă domeniul istorie; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale – minimum 6 luni.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 2 iulie 2018, ora 16.00

Concurs: 10 iulie 2018, ora 10,00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Muzeul Naţional al Unirii Alba Iulia din str. Mihai Viteazul nr. 12-14, telefon: 0258/813.300 sau la adresa de e-mail resurseumane@mnuai.ro.

 

Primăria Municipiului Alba Iulia

– şef serviciu – Serviciul Financiar, Administrativ, Achiziţii Publice din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială a municipiului Alba Iulia

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; cunoştinţe de operare/programare pe calculator – nivel mediu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 11 iulie 2018

Concurs: 24 iulie 2018, ora 09:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 24 iulie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

asistent medical – Serviciul Public „Administrarea Patrimoniului Local“, Serviciul Baze Sportive şi Agrement, Compartimentul Bazin Olimpic

Condiţii: studii de specialitate – studii postlieeale absolvite în specialitatea asistenţă medicală; vechime- ; certificat de membru în Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România; autorizaţie de liberă practică pentru exercitarea profesiunii de asistent medical în unităţile medicale autorizate.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 28 iunie 2018, ora 15:00

Concurs: 9 iulie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.Locul organizării probei scrise: la Centrul de Resurse „Academia Doamnelor”, Alba Iulia, Str. Gladiolelor nr. 3 A.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din str. Calea Moţilor nr. 5A, telefon: 0372/586.473.

 

Spitalul Municipal Aiud

– îngrijitor curăţenie – Compartimentul primire urgenţe (perioadă determinată)

Condiţii: studii – şcoala generală

fizician medical – Laboratorul de radiologie şi imagistică medicală (perioadă determinată)

Condiţii: diplomă de licenţă în fizică sau echivalentă; permis de exercitare nivel 2 eliberat de CNCAN; 2 ani vechime ca fizician medical.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 27 iunie 2018, ora 15.00

Concurs: 5 iulie 2018, proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Municipal Aiud, str. Spitalului nr. 2, județul Alba, telefon 0258/861.816, interior 192.

 

Ocolul Silvic Sebeş R.A.

– pădurar (2 posturi)

Condiţii: liceu de specialitate sau şcoala profesională de specialitate

auditor intern cu timp parţial (4 ore/zi )

Condiţii: studii superioare economice de lungă durată; experienţă profesională de 4 ani; curs de auditor intern.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 9 iulie 2018, ora 14:00

Concurs: 16 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 16 iulie 2018, ora 13:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Ocolul Silvic Sebeş R.A., Sebeş, str. Mircea cel Mare (Gaterului ) nr. 109 , județul Alba, telefon 0258.735.725, e-mail: ossebesra@yahoo.com.

 

Primăria Orașului Cugir

– consilier, clasa I, gradul profesional superior – Serviciul Urbanism, amenajarea teritoriului investiţii, cadastru (perioadă determinată)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile – ştiinţe inginereşti, ştiinţe economice specializări inginerie, management; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 27 iunie 2018

Concurs: 3 iulie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

ajutor de bucătar – Serviciul Public de Asistenţă Socială al  Oraşului Cugir – Serviciul Social Specializat Creşă – Creşa Kunlerbunt.

Condiţii: studii generale/ şcoală profesională/ medii; diplomă de bucătar, de preferinţă experienţă în meseria de bucătar de cel puţin 3 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 29 iunie 2018, ora 13:30

Concurs: 10 iulie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

 

Spitalul de Boli Cronice Câmpeni

– economist în cadrul structurii de management al calităţii serviciilor medicale

Condiţii: studii economice universitare dc licenţă absolvite cu diplomă; ECDL sau Curs calculator/operator introducere validare şi prelucrare date.

Termen limită de depunere a dosarelor: 29 iunie 2018, ora 15:00

Concurs: 9 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 12 iulie 2018, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la serviciu personal/RU.N.O.S. al unităţii sau la tel: 0258/771.582 intre orele 7.00-15.00.

 

Primăria comunei Bistra

– muncitor, treapta profesională II, în cadrul Compartiment întreţinere şi Gospodărire Comunală, din subordinea Primarului/Consiliului Local al Comunei Bistra.

Condiţii: studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în muncă – minimum 3 ani; calificări – certificat calificare profesională – agent de securitate; certificat de calificare profesională – maşinist la maşini pentru terasamente.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 2 iulie 2018, ora 14.00

Concurs: 10 iulie 2018, ora 11.00 proba scrisă; 12 iulie 2018, ora 11.00 proba interviu; 16 iulie 2018, ora 11.00 proba practică.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Comunei Bistra, cu sediul în comuna Bistra, Calea Turzii nr. 100, judeţul Alba, telefon 0258.773.105.

 

ALTE POSTURI

Consiliul Judeţean Alba

șef serviciu – Serviciul Administrarea Terenurilor, Clădirilor, Rețelelor de Alimentare cu Apă – Direcția Gestionarea Patrimoniului

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în Domeniul fundamental (DFI) – ştiinţe sociale; Ramura de ştiinţe (RSI) – ştiinţe economice sau Domeniul fundamental (DFI) – ştiinţe sociale; Ramura de ştiinţe (RSI) – ştiinţe juridice sau Domeniul fundamental (DFI) – ştiinţe inginereşti; candidaţii trebuie să fie absolvenţi de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; candidaţii trebuie să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitarii funcţiei publice de minim 2 ani; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.

Termen limită de depunere a dosarelor: 2 iulie 2018

Concurs: 12 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

consilier, clasa I, gradul profesional superior – Serviciul Programe, Lucrări, Întreţinere Drumuri – Direcția Gestionarea Patrimoniului

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în Domeniul fundamental (DFI) Științe inginerești, Ramura de ştiinţe (RSI) – Inginerie civilă, Domeniul de licenţă (DL) – Căi ferate, drumuri și poduri; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 2 iulie 2018

Concurs: 11 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Consiliului Judeţean Alba, Municipiul Alba Iulia, Piața Ion I.C.Brătianu nr.1, la Biroul resurse umane, tel. 0731.560.763, e-mail: cjalba@cjalba.ro.

Direcţia de Asistenţă Socială Alba Iulia

– consilier, grad profesional IA – Compartimentul Resurse Umane, Monitorizare.

Condiţii: studii universitare de licenţa absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă (Dl); economie; vechimea în specialitatea studiilor necesare: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu – certificat ECDL complet.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 28 iunie 2018, ora 15.00

Concurs: 6 iulie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială Alba Iulia, Str. Bucovinei nr. 3, județul Alba, telefon 0258.810.325.

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) Alba

DGASPC Alba – Serviciul de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap

– medic specialist specialitatea medicină internă 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar specialitatea psihiatrie 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar specialitatea neurologie 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar specialitatea oftalmologie 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar specialitatea expertiza medicală a capacităţii de muncă 1/4 post (0,25 normă)

– medic specialist specialitatea expertiza medicală a capacităţii de muncă 1/4 post (0,25 normă)

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diploma de licenţă sau echivalentă în domeniul medical; adeverinţă/certificat de confirmare in gradul profesional în specialitatea: medicină de familie, recuperare, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală; certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

DGASPC Alba – Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos

– medic primar specialitatea psihiatrie 1/2 post (0,5 normă)

– medic primar specialitatea psihiatrie 1/2 post (0,5 normă)

– medic specialist specialitatea psihiatrie (2 posturi)

– medic primar

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea psihiatrie; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizaţie de liberă practica sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

– medic (5 posturi)

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea medicină de familie, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală; adeverinţă/certificat de confirmare in gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizaţie de libera practica sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

DGASPC Alba – Centrul de îngrijire şi Asistenţă Baia de Arieş

– medic

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea medicină de familie, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală; adeverinţă/certificat de confirmare in gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizaţie de libera practica sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

DGASPC Alba – Centrul de Plasament Blaj

– muncitor calificat, treapta II (bucătar);

Condiţii: studii generale, absolvite cu diplomă; curs de calificare bucătar organizat de furnizori autorizaţi de formare profesionala acreditaţi; vechime în profesia de bucătar 6 ani.

DGASPC Alba – Centrul de îngrijire şi Asistenţă Abrud

– muncitor calificat IV (fochist)

Condiţii: studii generale, absolvite cu diplomă; curs de calificare fochist organizat de furnizori autorizaţi de formare profesională acreditaţi.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 27 iunie 2018, ora 16.00

Concurs: 5 iulie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare: la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba din Alba Iulia, Bulevardul I Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115, mobil 0755/069.660.

Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Aiud

consilier, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Financiar, Salarizare, Contabilitate.

Condiţii: studii universitare dc licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă – ştiinţe economice.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 3 iulie 2018

Concurs: 16 iulie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială a municipiului Aiud, situată în Aiud, Str. Unirii nr. 8A, telefon 0258.862.313, e-mail social@aiud.ro.

Primăria Oraşului Ocna Mureş

– director Club Sportiv Ocna Mureş

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul educaţie fizică şi sport; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale de conducere de minimum 3 ani.

îngrijitor – Club Sportiv Ocna Mureş.

Condiţii: studii generale/medii; vechime în muncă, cel puţin 3 ani.

Concurs: 5 iulie 2018: ora 10:00: proba scrisă; 5 iulie 2018: ora 14:00: proba practică; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relaţii suplimentare: la sediul Primăriei Oraş Ocna Mureş, judeţul Alba, strada Nicolae Iorga nr. 27, telefon 0258.871.217.

Primăria Comunei Mogoș

– consilier I debutant – Compartimentul Contabilitate, Aparatul de Specialitate al Primarului Comunei Mogoş.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice.

Concurs: 9 iulie 2018, ora 12:00: proba scrisă; 11 iulie 2018, ora 12.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Mogoș nr. 3A, Judeţul Alba, telefon 0769.094.915, e-mail primariamogos@yahoo.com.

Primăria Comunei Sohodol

– inspector, clasa I, grad profesional debutant – Compartimentul Protecție Civilă și Mediu.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenţă sau echivalenta, grad profesional debutant, specialitatea tehnica – domeniu de studiu Ingineria mediului – domeniu de licenţă – ingineria mediului; perfecţionări (specializări): cursuri în domeniul situaţiilor de urgenta, dovedite cu certificat corespunzător, respectiv curs șef serviciu voluatari- privat pentru situaţii de urgenţă.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 4 iulie 2018, ora 16.00

Concurs: 16 iulie 2018, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sohodol, Judeţul Alba, telefon 0373.550.063 sau 0733/917.087.

Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba

– manager

Condiţii: absolvenţi ai unei instituţii de învăţământ superior medical, economico-financiar sau juridic; sunt absolvenţi ai unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, ori absolvenţi ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii; cel puţin 2 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, conform legii; nu au fost condamnaţi pentru săvârşirea unei infracţiuni comise cu intenţie, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea; sunt apţi din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic); nu au împlinit vârsta standard de pensionare, conform legii.

Termen limită pentru depunerea dosarelor: 29 iunie 2018, ora 15.00

Concurs: 14 iunie 2018 (9.00-14.00), vizitarea spitalului de către candidaţi; 2 iulie 2018 – selectarea dosarelor şi afişarea rezultatelor; 12 iulie, ora 10.00 – susţinerea proiectelor de management

Relaţii suplimentare: la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, din localitatea Alba Iulia, judeţul Alba, Bd. Revoluţiei 1989, nr. 23, telefon 0258/820.825.

 



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Primăria Alba Iulia a cumpărat 10 corturi pliante pentru asigurarea unor puncte de prim ajutor și triere

Publicat

sediu primarie drona

Primăria Alba Iulia a cumpărat zece corturi pliante în vederea asigurării unor puncte de prim ajutor, triere și a altor activități. 

Achiziția a fost făcută miercuri, 23 septembrie, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), prin cumpărare directă, ofertantul fiind firma Scolaro Promo SRL din Alba Iulia.  Potrivit descrierii, achiziționarea de corturi în vederea asigurării punctelor de prim ajutor, triere și a altor activități a fost solicitată de către Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență din cadrul Primăriei municipiului Alba Iulia.

Corturile au dimensiunea de 3 x 3 metri, structura de aluminiu și copertina din poliester culoare alb spre gri/argintiu, impermeabil, rezistent UV. 

Valoarea totală a celor zece pavilioane profesionale pliante este de 11.092,40 de lei, fără TVA

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

DEFINITIVAT 2021: CALENDARUL examenului de definitivare, publicat în Monitorul Oficial. ÎNSCRIERI, până pe 15 octombrie 2020

Publicat

clasa goala

Calendarul examenului național de definitivare a fost publicat miercuri în Monitorul Oficial. Potrivit documentului, înscrierile se fac începând din această săptămână, la unitățile de învățământ, până la data de 15 octombrie 2020. Proba scrisă la Definitivat este programată pentru 14 iulie 2021.

Ordinul privind aprobarea Calendarului de organizare și desfășurare a examenului național de definitivare în învățământ în anul școlar 2020 – 2021 a fost publicat miercuri, 23 septembrie, în Monitorul Oficial.

Calendarul examenului național de Definitivat 2021:

– până la data de 8 octombrie 2020 – Emiterea deciziilor de constituire a comisiilor de examen județene/comisiei de examen a municipiului București

– până la data de 15 octombrie 2020 – Înscrierea candidaților la unitățile de învățământ

– 16 – 30 octombrie 2020 – Transmiterea dosarelor de înscriere la inspectoratul școlar, verificarea și avizarea acestora, conform graficului elaborat și comunicat de inspectoratul școlar. Înștiințarea candidaților cu privire la admiterea sau respingerea dosarului de înscriere

– până la data de 5 iunie 2021 – Efectuarea inspecțiilor de specialitate: prima inspecție în primul semestru, a doua inspecție în al doilea semestru de școală

– 7 – 18 iunie 2021 – Completarea dosarelor și validarea datelor de înscriere existente în aplicația electronică

– 14 iulie 2021 – Susținerea probei scrise

– 21 iulie 2021 – Afișarea rezultatelor

– 21 – 22 iulie 2021 – Înregistrarea contestațiilor

– 22 – 28 iulie 2021 – Soluționarea contestațiilor

– 28 iulie 2021 – Afișarea rezultatelor finale

– 28 iulie – 2 august 2021 – Transmiterea tabelelor nominale cu rezultatele candidaților promovați către Ministerul Educației și Cercetării

– 2 – 9 augsut 2021 – Validarea rezultatelor examenului prin ordin al ministrului educației și cercetării

Concusul de definitivat reprezintă un examen de intrare și avansare în cariera didactică. Examenul poate fi susținut de cadrele didactice care au cel puțin un an vechime în învățământ și este obligatoriu pentru obținerea gradelor didactice.

Cadrele didactice promovate dobândesc dreptul de practică în învățământul preuniversitar, acesta fiind, de altfel, și obiectivul acestui examen național.

Prin dobândirea definitivării în învățământ, cadrul didactic depășește stadiul de debutant și poate intra pe o rută de profesionalizare ascendentă, având dreptul de a deveni titular în sistemul de învățământ preuniversitar și de a participa ulterior la susținerea examenelor pentru obținerea gradelor didactice.

sursa: edu.ro, monitoruloficial.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Rabla pentru electrocasnice 2020: Ce reducere poți primi ca să-ți schimbi televizorul, frigiderul sau mașina de spălat. Noutăți

Publicat

electrocasnice

Românii și-ar putea înlocui echipamentele electocasnice vechi cu ajutor de la stat. Proiectul „Rabla Electrocasnice” 2020 a fost pus în dezbatere publică și prevede finanțare pentru șapte tipuri de echipamente, între care televizoare, frigidere, aspiratoare, uscătoare de rufe sau mașini de spălat. După ce proiectul va fi publicat în Monitorul Oficial, românii vor putea aplica pentru vouchere cuprinse între 200 și 400 de lei.

Sunt mai multe noutăți în acest an în programul „Rabla Electrocasnice”. Proiectul pus în dezbatere de Ministerul Mediului arată că puteți cumpăra anul acesta și aspiratoare sau uscătoare de rufe. În plus, pentru mașinile de spălat vase sau pentru uscătoarele de rufe, puteți aduce la schimb orice produs electrocasnic.

Citește și Ghidul programului „Rabla pentru electrocasnice” 2020. Valoarea voucherelor și procedura de înscriere, în dezbatere publică

Ce valoare au voucherele din Rabla Electrocasnice 2020

Sunt 7 tipuri de aparate electrice sau electrocasnice care intră pe lista finanțărilor. Pentru aspiratoare noi, ajutorul va fi de 200 de lei, pentru mașini de spălat rufe 300 de lei, iar pentru aparate de aer condiționat, frigidere, televizoare și uscătoare de rufe – 400 de lei.

După ce proiectul va fi publicat în Monitorul Oficial, retailerii se vor putea înscrie în program și clienții vor putea aplica online pentru vouchere pe site-ul Administrației Fondului pentru Mediu. Programul are un buget total de 40 de milioane de lei.

În sesiunile din anii trecuți s-au cumpărat peste 100 de mii de produse electrice și electrocasnice.

Ce aparate puteți cumpăra și cu ce reducere

– aspiratoare clasa A – 200 lei

– mașini de spălat rufe clasa A++ – 300 lei

– mașini de spălat vase clasa A++ – 400 lei

– aparate de aer condiționat clasa A++ – 400 lei

– frigidere/combine frigorifice/lăzi frigorifice/congelatoare clasa A++ – 400 lei

– televizoare clasa A – 400 lei

– uscătoare de rufe clasa A++ – 400 lei

sursa: digi24.ro, mmediu.ro

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Facebook și Instagram s-ar putea retrage din Europa, după o hotărâre a Curții de Justiție a UE

Publicat

facebook utilizatori

Europenii ar putea rămâne fără Facebook. Compania a anunțat că s-ar putea retrage din spațiul comunitar după ce Curtea de Justiție a Uniunii Europene i-a interzis să mai transfere datele utilizatorilor UE în Statele Unite.

Argumentul a fost că datele nu sunt suficient de bine protejate de curiozitatea serviciilor de informații americane.

Doar că aceste transferuri, susține Facebook, sunt esențiale pentru funcționarea platformei. Așadar în lipsa lor, nu-și mai poate continua activitatea în Europa.

„În cazul în care compania ar fi supusă unei suspendări complete a transferului datelor utilizatorilor către SUA, nu este clar cum în aceste condiții ar putea continua să funcționeze Facebook și Instagram în UE”, a arătat reprezentantul companiei deținute de Mark Zuckerberg din Irlanda, Yvonne Cunnane, potrivit The Guardian.

sursa: digi24.ro

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate