Connect with us
Publicitate

ABRUD

POSTURI la Primăria Alba Iulia, UAB, DGASPC, spitale şi alte instituţii publice din Alba. Condiţii


Publicat

primarie

În perioada octombrie-noiembrie, se organizează concursuri pentru ocuparea mai multor posturi vacante în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Primăria Municipiului Alba Iulia

– director executiv- Direcţia Venituri

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe economice, științe juridice sau științe administrative; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 6 noiembrie 2017, ora 15:00

Concurs: 21 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

– şef serviciu, la Serviciul Comunitar pentru Cadastru și Agricultură

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă, în domeniul de licență (DL): inginerie geodezică sau mine, petrol și gaze, specialitatea: topografie minieră; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; cunoştinţe de operare PC – nivel avansat, program AUTOCAD.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 8 noiembrie 2017, ora 15.00

Concurs: 22 noiembrie 2017, ora 11.00: proba suplimentară (eliminatorie) de testare a cunoștințelor PC; 23 noiembrie 2017, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

consilier, clasa I, gradul profesional debutant / Direcţia venituri – Biroul constatare, impunere persoane fizice

consilier, clasa I, gradul profesional debutant / Compartimentul încasări impozite şi taxe locale

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă In ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe economice, ştiinţe juridice sau ştiinţe administrative; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: -; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 30 octombrie 2017, ora 15:00

Concurs: 13 noiembrie 2017, ora 11:00: proba eliminatorie de testare a cunoştinţelor de operare PC – la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor, nr. 5 A; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la Centrul de Resurse „Academia Doamnelor“, Alba Iulia, Str. Gladiolelor nr. 3 A; data și ora interviului va fi comunicată ulterior

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din Calea Moţilor nr. 5A, județul Alba, Telefon: 0258/819.462.

şef serviciu – Serviciul Urbanism – Primăria Alba Iulia (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă arhitectură – specializarea arhitectură, conservarea şi restaurare de arhitectură sau în domeniul de licenţă urbanism – specializarea proiecte şi planificare urbană sau urbanism şi administrarea teritoriului; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani; cunoştinţelor de operare PC – nivel mediu.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

şef serviciu – Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor – Primăria Alba Iulia (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani; cunoştinţelor de operare PC – nivel mediu.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– muncitor necalificat

Condiţii: studii generale; vechime în specialitate necesară: -.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 31 octombrie 2017, ora 15:00

Concurs: 8 noiembrie 2017, ora 11:00: proba practică la „Adăpostul public al câinilor fără stăpân” din municipiul Alba Iulia, Str. Rogozului nr. 40; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Unitatea Militară 02401 – Colegiul Naţional Militar Alba Iulia

– muncitor calificat (zugrav-vopsitor) I – personal civil contractual

Condiţii: studii profesionale, cu o vechime în specialitatea studiilor de minimum 10 ani

îngrijitor (studii: minimum 10 clase) – personal civil contractual

Data limită pentru depunerea dosarelor: 3 noiembrie 2017, ora 15.00

Concurs: 10 noiembrie 2017, ora 9.30-  proba scrisă; 14 noiembrie 2017, ora 09.00: proba interviu

Relații suplimentare se pot obține la sediul Unitatății Militare 02401, Alba Iulia din Ministerul Apărării Naţionale, Alba Iulia, Bd. Revoluţiei nr. 25, telefon 0258/834.010, interior 123.

Universitatea “1 Decembrie 1918” Alba Iulia

administrator financiar gradul II S – Serviciul Financiar – Contabilitate

Condiţii: studii superioare de lungă durată (S) absolvite cu diplomă (Ciclul I şi II Bologna) sau echivalentă acestora, specializarea ştiinţe economice (finanţe sau contabilitate); minimum 3 ani vechime în muncă în domeniul financiar-contabil pe funcţii ce necesită studii superioare de lungă durată; cunoştinţe de utilizare a calculatorului (Word, Internet, Excel).

administrator patrimoniu treapta I M – Serviciul Social – Cantina Studenţească

Condiţii: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat, profil tehnologic, specializarea/ domeniul: Economic/ Turism şi alimentaţie/ Industrie alimentară; minimum 10 ani vechime în muncă în specialitatea studiilor liceale absolvite

îngrijitor – Serviciul Social – Cămine studenţeşti.

Condiţii: studii medii (minimum 10 clase); minimum 1 an vechime în muncă.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 31 octombrie 2017, orele 8.00 – 16.00

Concurs: 8 noiembrie 2017: proba scrisă/ practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Universitatea „1 Decembrie 1918“ Alba Iulia – Serviciul Social – Cantina Studenţească

– muncitor calificat II – bucătar
Condiţii: studii medii (minimum 10 clase); deţinerea unui certificat de calificare în meseria de bucătar; minimum 5 ani vechime în meseria de bucătar.

– muncitor calificat II – ospătar
Condiţii: studii medii (minimum 10 clase); deţinerea unui certificat de calificare în meseria de ospătar; minimum 3 ani vechime în meseria de ospătar.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 23 octombrie 2017, ora 16.00

Concurs: 31 octombrie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 2 noiembrie 2017, ora 10:00: proba practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la Universitatea „1 Decembrie 1918″ din Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, judeţul Alba, telefon 0258.806.276.

Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba

Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos

– medic primar, specialitatea psihiatrie 1/2 post (0,5 normă)

– medic primar, specialitatea psihiatrie 1/2 post (0,5 normă)

– medic specialist, specialitatea psihiatrie – 2 posturi

– medic 5 posturi

Centrul de îngrijire şi Asistenţă Baia de Arieş

– medic.

Serviciul de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap:

– medic primar, specialitatea medicină internă – 1/4 post (0,25 normă)

– medic specialist, specialitatea psihiatrie – 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar, specialitatea neurologie – 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar, specialitatea oftalmologie – 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar, specialitatea expertiza medicală a capacităţii de muncă – 1/4 post (0,25 normă)

Condiţiile pentru posturile de medic/medic specialist medic primar: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional în specialitatea: medicină de familie, recuperare, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală; certificat de membru al Colegiului Medicilor din Romania vizat pe anul în curs.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 1 noiembrie 2017, ora 16.00

Concurs: 10 noiembrie 2017, ora 11.00 proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, judeţul Alba, tel. 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755/069.660.

şef birou – Biroul Adopţii şi Postadopţii din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ştiinţe juridice, psihologie sau asistenţă socială; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

şef birou – Biroul Evidenţă şi Plată Prestaţii Sociale

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în asisţenţă socială, drept, administraţie publică, ştiinţe inginereşti sau ştiinţe economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

şef serviciu la Serviciul Juridic şi Contencios

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diploma de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice, specializarea drept; vechime în specialitate studiilor necesare exercitării funcţiei publice de cel puţin 2 ani; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 16 octombrie 2017, ora 16:00

Concurs: 25 octombrie 2017, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755/069.660.

Primăria Comunei Ciugud

– şef Serviciu Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă, grad profesional superior, în cadrul Compartimentului Situaţii de Urgenţă

Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în muncă de minimum 9 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 30 octombrie 2017, ora 16.00

Concurs: 7 noiembrie 2017, ora 11.00: proba scrisă; 9 noiembrie 2017, ora 11.00: proba interviu.

şofer – Compartimentul Administrarea domeniului public şi privat

Condiţii: studii generale; permis de conducere categoria B; vechime în muncă de minimum 6 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 30 octombrie 2017, ora 16.00

Concurs: 7 noiembrie 2017, ora 11.00: proba scrisă; 9 noiembrie 2017, ora 11.00: proba practică; 13 noiembrie 2017, ora 11.00: proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Comunei Ciugud, str. Principală, nr.141, judeţul Alba, telefon 0258/841.205.

 

Spitalul de Boli Cronice Cîmpeni

– director medical – norma întreagă, perioadă determinată

Condiţii: absolvent de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea medicină; cel puţin medic specialist; minimum 5 ani vechime în specialitatea respectivă

Termen limită pentru depunerea dosarelor de înscriere: 10 noiembrie, ora 15.00, la Spitalul de Boli Cronice Cimpeni – serviciul RUNOS

Concurs: 20 noiembrie, ora 10.00, la sediul spitalului, test-grilă/ lucrare scrisă de verificare a cunoştinţelor din legislaţia specifică postului; 21 noiembrie, ora 10.00, susţinerea proiectului de specialitate pe o temă din domeniul de activitate al postului; 22 noiembrie, ora 10.00, interviu.

director financiar-contabil (normă întreagă, perioadă determinată).

Condiţii: absolvent de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în profil economic; cel puţin 2 ani vechime în specialitatea studiilor.

Termen limită pentru depunerea dosarului de înscriere: 17 noiembrie 2017, ora 15.00

Concurs: 27 noiembrie, ora 10.00, la sediul spitalului, test-grilă/lucrare scrisă de verificare a cunoştinţelor din legislaţia specifică postului; 28 noiembrie, ora 10.00, susţinerea proiectului de specialitate pe o temă din domeniul de activitate al postului; 29 noiembrie, ora 10.00, interviul.

Detalii la Serviciul Resurse Umane, telefon 0258/771.582.

ALTE POSTURI

Primăria Municipiului Aiud

director executiv – Direcţia de Asistenţă socială

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

director executiv – Direcţia Economică

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

arhitect şef al municipiului (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice 1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

auditor, clasa I, gradul profesional asistent

Condiţii: cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează; să fi obţinut cel puţin calificativul «bine» la evaluarea anuală a performanţelor individuale în ultimii 2 ani calendaristici; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria municipiului Blaj

– architect şef al municipiului (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice 1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 11:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Spitalul Municipal Aiud

– director medical

Condiţii: absolvenţi de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea medicină; sunt confirmaţi cel puţin medic specialist; au minimum 5 ani vechime în specialitatea respectivă.

Anunţ publicat în 10 octombrie, data limită pentru depunerea dosarului de concurs, 10 zile, la sediul instituţiei.

Concurs: 15 noiembrie 2017, ora 10.00: test – grilă/lucrare scrisă de verificare a cunoştinţelor din legislaţia specifică postului; 20 noiembrie 2017: susţinerea proiectului de specialitate pc o temă din domeniul de activitate al postului; 23 noiembrie 2017: interviul de selecţie.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Municipal Aiud, str. Spitalului nr. 2, județul Alba, telefon 0258/861.816, interior 192.

Primăria Municipiului Sebeş

şef serviciu – Serviciul Cheltuieli şi Resurse Umane (Primăria Sebeş)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Spitalul Municipal Sebeş

asistent medical debutant (2 posturi)

Condiţii: nivelul studiilor, superioare, de scurtă durată, postliceale; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime

îngrijitor de curăţenie

Condiţii: nivelul studiilor, medii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime.

registrator medical debutant

Condiţii: nivelul studiilor, medii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime.

asistent medical debutant (6 posturi)

Condiţii: nivelul studiilor: superioare, de scurtă durată, postliceale; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime.

–  îngrijitor de curăţenie (5 posturi)

Condiţii: nivelul studiilor, medii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime

registrator medical debutant

Condiţii: nivelul studiilor, medii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime

inginer IA

Condiţii: nivelul studiilor, superioare; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului 5 ani

Anunţ publicat în 10 octombrie, termen pentru depunerea dosarelor, 10 zile

Concurs: 6 noiembrie 2017, ora 09.00: proba scrisă; 8 noiembrie 2017, ora 09.00: proba practică/ interviu

Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Municipal Sebeş, str. Şurianu nr. 41, judeţul Alba, telefon 0722/565.427.

Primăria Oraşului Cugir

inspector clasa I, gradul profesional superior – Biroul Resurse Umane, Arhivă.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: drept, administraţie publică, ştiinţe politice și administrative, contabilitate sau economie; vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 25 octombrie 2017

Concurs: 7 noiembrie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 9 noiembrie 2017 – proba interviu.

consilier, clasa I, gradul profesional principal – Compartimentul Achiziții Publice.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: drept, administraţie publică, contabilitate, finanțe sau economie; vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 23 octombrie 2017

Concurs: 1 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă; 3 noiembrie 2017 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Primăria oraşului Abrud

– secretar al oraşului (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria oraşului Zlatna

auditor, clasa I, gradul profesional principal (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează; cel puţin calificativul «bine» la evaluarea anuală a performanţelor individuale în ultimii 2 ani calendaristici; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Galda

auditor, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Audit (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Mai multe detalii despre posturile scoase la concurs le puteţi afla de la fiecare instituţie care organizează procedurile de angajare.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

Avertizare Infotrafic: Restricția de circulație pe autostrada A1 Sebeș – Sibiu, rămâne și pe timpul nopții

Publicat

Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că, restricţia aplicată (prima bandă şi cea de urgenţă) între km 274-272, raza localităţii Sălişte, jud. Sibiu, sensul de deplasare Sebeș – Sibiu, va rămâne şi pe timpul nopţii, până la finalizare, semnalizată corespunzător.

În zonă se fac pentru lucrări de colmatare a fisurilor din asfalt

Pentru prevenirea accidentelor rutiere, Poliția sfătuiește conducătorii auto să ruleze cu prudenţă sporită, să păstreze distanţa regulamentară între vehicule şi să se asigure temeinic la schimbarea direcţiei de deplasare.

foto: arhivă

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

După pandemie, 45% dintre români vor să-și schimbe locul de muncă. IT-iştii și specialiştii, cele mai mari șanse

Publicat

angajat lucru munca

Primul lucru pe care îl vor face 45% dintre români, după pandemie, va fi să îşi schimbe locul de muncă, iar cea mai mare încredere în şansele de a găsi un post disponibil o au IT-iştii, specialiştii şi muncitorii calificaţi, reiese dintr-un sondaj întocmit de o platformă de recrutare online.

Potrivit eJobs România, 14,5% dintre respondenţi nu au în plan să facă vreo schimbare, 11% vor să urmeze un proces de reconversie profesională, iar 9% au de gând să plece din ţară.

De asemenea, 6,5% din totalul celor chestionaţi spun că vor să-şi deschidă un business odată ce economia îşi va reveni, în timp ce 5% se gândesc să solicite o mărire salarială.

Întrebaţi care cred că sunt categoriile profesionale care îşi vor găsi cel mai uşor un loc de muncă la finalul pandemiei, 23% dintre participanţii la sondaj au pus pe primul loc specialiştii, iar 21% cred că şansele cele mai mari le au IT-iştii şi 15% menţionează muncitorii calificaţi. În ierarhie urmează tinerii fără experienţă (14%), muncitorii necalificaţi (12,5%) şi candidaţii peste 45 de ani (7,4%).

În această vară, cel mai bun moment pentru schimbarea locului de muncă

Conform datelor centralizate, pe ultimele locuri apar liber profesioniştii (freelancers) – cu 4,3% dintre sufragii, şi managerii (2,8%).

În acest context, peste jumătate dintre români (52%) sunt de părere că acum este cel mai bun moment pentru a se angaja sau a-şi schimba locul de muncă, în timp ce 20% cred că, în această vară, va fi ocazia potrivită pentru o astfel de schimbare, 12% cred că din toamnă, iar 10% estimează că abia din 2022 piaţa muncii îşi va reveni.

Principalul motiv pentru care cei mai mulţi candidaţi ar schimba în acest moment angajatorul este un salariu mai mare, menţionat de 31% dintre respondenţi. 17% ar pleca pentru oportunităţi mai bune de creştere, 12% s-ar muta într-o companie mai stabilă şi 11% ar pleca dacă ar găsi un loc de muncă într-un alt domeniu de activitate.

O pondere de 6,1% dintre cei chestionaţi au declarat că ar renunţa la locul actual de muncă dacă ar avea posibilitatea să plece în altă ţară şi tot atât de mulţi şi-ar da demisia pentru un pachet de beneficii extra-salariale mai bun decât cel pe care îl au în prezent.

Sondajul eJobs a fost realizat în perioada aprilie – mai 2021, pe un eşantion de 700 de respondenţi.

În acest moment, peste 28.000 de locuri de muncă pentru Romania şi străinătate sunt disponibile pe platforma eJobs şi, pentru acestea, sunt înregistrate, în fiecare lună, între 1,1 şi 1,5 milioane de aplicări.

sursă: Agerpres

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Elevii din județul Alba pot participa la concursul RoboTEC. În acest an, competiția se desfășoară atât online, cât și fizic

Publicat

Liga Studenților din Facultatea de Automatică și Calculatoare a Universității Politehnica Timișoara organizează și în acest an un proiect de tradiție – RoboTEC (Robot Engineering Contest). Elevii din județul Alba sunt invitați să participe. 

Cea de-a VI-a ediție a competiției va avea loc în perioada 21-23 mai 2021, atât online, cât și fizic.

RoboTEC este un concurs internațional și se adresează atât elevilor de liceu cât și studenților pasionați de robotică.

Participanții au ocazia de a-și pune în practică cunoștințele în acest domeniu, dar și a-și măsura creativitatea.

Ediția din acest an beneficiază de sprijinul Universității Politehnica din Timișoara, prin Facultatea de Automatică și Calculatoare.

Noutatea din cadrul acestui proiect constă în susținerea unor sesiuni de workshop pentru cei dornici de a afla informații în domeniul roboticii.

Proiectul este structurat în 4 probe și două formate:

Format on-site:

Line follower
Maze

La probele on-site (în format fizic) participanții trebuie să construiască un robot, să-l trimită echipei de organizare, robotul având scopul de a naviga printr-un labirint și de a urma un traseu.

Format online:

Freestyle: are rolul de a testa imaginația participanților, fiind o probă de tip remote;

Computer Vision Simulation: are scopul de a testa capacitățile tehnice, desfășurându-se prin intermediul unui simulator.

Înscrierile în cadrul concursului sunt deschise pe site-ul Ligii AC până în data de 20 mai 2021, iar câștigătorii vor beneficia de premii în bani, ediția din acest an fiind susținută de patru companii partenere din Timișoara.

Pentru probele on-site, participanții trebuie să-și trimită roboții cu 2 săptămâni înainte de deadline.

Pentru a afla informații suplimentare, cei interesați sunt invitați să viziteze site-ul proiectului, https://robotec.ligaac.ro.

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

OFICIAL: Academia de Poliție va rămâne doar cu două facultăți din cele șase. Declarațiile miniștrilor Educației și Internelor

Publicat

Academia de Poliție va avea doar două facultăți pentru studiile de licență, în locul celor șase de acum. Ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, a dat detalii despre schimbările aprobate joi, prin hotărâre de Guvern.

Este vorba despre reorganizarea studiilor de licenţă la nivelul Academiei de Poliţie „Alexandru Ioan Cuza” exclusiv în cadrul a două facultăţi, în vederea formării iniţiale a ofiţerilor, respectiv:

  • Facultatea de Poliţie (domeniul de licenţă „Drept”, specializarea „Drept”, şi domeniul de licenţă „Ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică”, specializarea „Ordine şi siguranţă publică”)

şi

  • Facultatea de Pompieri (domeniul de licenţă „Ingineria instalaţiilor”, specializarea „Instalaţii pentru construcţii-pompieri”).

Vezi și ADMITERE ACADEMIA de POLIȚIE 2021: Înscrieri, calendar, condiții, probe, documente, taxă. Detalii pentru candidați

Facultatea de Poliţie se înfiinţează prin reorganizarea Facultăţii de Poliţie, Facultăţii de Jandarmi, Facultăţii de Poliţie de Frontieră şi a Facultăţii de Ştiinţe Juridice şi Administrative din cadrul Academiei şi preluarea de la acestea a atribuţiilor formative, a elementelor de structură şi a personalului didactic.

AICI, proiectul de reorganizare a Academiei de Poliție.

De asemenea, Școala doctorală de Drept, înființată în anul 1997, precum și Școala doctorală de Ordine și Siguranță Publică, înființată în anul 2002, vor fi desființate. La nivel de master, pe modelul european, va exista doar masteratul profesional.

Mai mult, Academia de Poliție va fi supusă și unei evaluări făcute de Agenția Română de Asigurare a Calității în Învățământul Superior (ARACIS), însărcinată prin lege cu evaluarea, acreditarea și autorizarea temporară a învățământului superior din România. Evaluarea aceasta se face o dată la 5 ani, iar Academia de Poliție a ajuns chiar la finalul termenului, urmând ca în următoarele luni să aibă loc o nouă evaluare, potrivit edupedu.ro.

„Practic, la nivel de licență, din șase facultăți rămân două, Facultatea de Arhivistică va intra în lichidare în următorii doi ani, va mai școlariza în lichidare, la nivel de licență. La nivel de master, pe modelul european, va susține masteratul profesional, asta va ridica semnificativ nivelul de pregătire al ofițerilor de poliție. Este o măsură de profesionalizare a cadrelor MAI. La nivel de doctorat, așa cum a prezentat și domnul ministru, intră în lichidare cele două școli doctorale, Școala doctorală de Drept, înființată în anul 1997, precum și Școala doctorală de Ordine și Siguranță publică, înființată în anul 2002.

Ambele școli doctorale intră în lichidare. În concluzie, Academia de Poliție va pregăti ofițeri profesioniști pe diverse specialități la nivel de licență, master profesional și, la fel ca orice altă universitate din România, va acorda atenție nivelului de calificare 5, nivelul colegiilor de învățământ terțiar non-universitar, postliceal cu alte cuvinte. Deci, Academia de Poliție va avea absolvenți cu calificări de licență nivel 6 și calificări de master nivel 7. Toate aceste acțiuni au fost realizate și în vederea pregătirii evaluării instituționale de către ARACIS. Anul acesta se împlinesc 5 ani de la ultima evaluare instituțională și Academia de Poliție va intra lunile următoare în evaluarea instituțională ARACIS.”

Ministrul de Interne, Lucian Bode: se reduc funcții de conducere

„În contextul acumulării în ultimii ani a unor probleme legate de funcționarea Academiei, în deosebi din perspectiva corpului profesoral și al eficienței pregătirii corpului polițienesc, am decis reorganizarea Academiei de Poliție pornind de la câteva aspecte fundamentale. (…) Ne-am propus prin acest demers să restabilim moralitatea și etica academică și profesională în ideea că studenții care ies de pe băncile Academiei de Poliție să fie bine pregătiți profesional și cu o înaltă ținută morală. (…)

Facultatea de Poliție va fi produsul reorganizării anterioarelor facultăți de poliție, de jandarmi, poliției de frontieră și cea de științe juridice și adimistrative. În urma adoptării HG de reorganizare, se reduc, pentru început, o serie de funcții de conducere, spre exemplu patru funcții de decan.

Formarea continuă va fi asigurată prin masterate profesionale destinate doar absolvenților de studii universitare de licență în specializările necesare MAI. (…) De asemenea, reorganizarea Academiei de Poliție vizează desființarea celor două școli doctorale, care, din păcate, au adus mari prejudicii de imagine instituției. Totodată, proiectul de HG prevede desființarea facultății de arhivistică (…)

Programele de studii universitare curente vor continua până la finalizare, conform planurilor de învățământ deja aprobate în cadrul Facultății de Poliție nou înființate.

Numărul maxim de studenți care pot fi școlarizați în acest an este de 740 la Facultatea de Poliție, învățământ la zi, respectiv 150 la învățământ la distanță și cu frecvență redusă. La Facultatea de Pompieri, numărul de locuri aprobat este de 50”, a declarat, joi, ministrul de Interne.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate