Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI la Teatrul de Păpuşi, primăriile din Alba Iulia, Sebeş şi Aiud şi alte instituţii publice din judeţ. Condiţii de participare la concurs


Publicat

posturi job calculator tasteÎn perioada martie-aprilie-mai, sunt organizate concursuri în mai multe instituţii publice din judeţul Alba. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Primăria Municipiului Alba Iulia

consilier (agent turism), gradul II la Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare dc lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă (RSI); istorie sau ştiinţele pământului şi atmosferei; vechimea în specialitatea studiilor necesare: minimum 1 an; constituie un avantaj absolvirea cursului de agent de turism/ghid, absolvit cu certificat de calificare profesională recunoscut de M.M.F.P.S.P.V. şi M.E.N; cunoştinţe de Word, Excel, Power Point, Internet; cunoştinţe de minimum o limbă de circulaţie internaţională nivel avansat.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 31 martie 2017, ora 15:00

Concurs: 11 aprilie 2017, ora 10:00: proba scrisă – la Centrul de resurse „Academia doamnelor” din Alba Iulia, str. Gladiolelor nr. 3A; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

consilier, clasa I, gradul profesional superior la Direcţia venituri, Compartimentul constatare, impunere persoane juridice

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe economice; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 5 aprilie 2017, ora 15:00

Concurs: 18 aprilie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

-asistent medical (8 posturi)

Condiţii: studii postliceale absolvite în specialitatea asistenţă medicală; vechime: minimum 6 luni vechime ca asistent medical; Certificat de membru în Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România; autorizaţie de liberă practică pentru exercitarea profesiunii de asistent medical în unităţile medicale autorizate.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 27 martie 2017, ora 15:00

Concurs: 4 aprilie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din Calea Moţilor nr. 5A, Județul Alba

Teatrul de Păpuşi „Prichindel” din Alba Iulia

-consilier juridic, gradul II în cadrul Compartimentului Financiar-contabilitate, resurse-umane, juridic

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, în domeniul ştiinţe juridice; vechime în specialitatea studiilor absolvite de minimum 5 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 5 aprilie 2016, ora 15.00

Concurs: 5 mai 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 10 mai 2017, ora 11.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Teatrului de Păpuși „Prichindel” din Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon 0258/811.752.

Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș

-consilier IA – Compartiment Achiziţii

Condiții: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în ştiinţe economice, juridice, tehnice; minimum 3 ani vechime în specialitatea studiilor; cunoştinţe operare PC; cunoştinţe întocmire documentaţii specifice şi operare S.E.A.P.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 31 martie 2017, ora 15.00

Concurs: 10 aprilie 2017, ora 10.00: proba scrisă; 13 aprilie 2017, ora 10.00: proba practică; 19 aprilie 2017, ora 10.00: proba interviu

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, str. Viilor nr. 28, Județul Alba, telefon 0258/730.148.

Primăria Municipiului Aiud

asistent medical, grad debutant, din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială, Compartimentul cabinete medicale şi asistenţă medicală comunitară din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud

Condiții: diplomă de absolvire şcoală sanitară postliceală sau echivalentă (PL); certificatul de membru (vizat anual) şi adeverinţa pentru participare la concurs (valabilă 30 de zile de la data emiterii), eliberate de Ordinul asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor Medicali din România.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 5 aprilie 2017, ora 18:00

Concurs: 19 aprilie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013.

Primăria Comunei Gârbova

administrator financiar (0.5 normă)

Condiții: nivelul studiilor: studii de specialitate; vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: minimum 5 ani.

Anunț publicat în 21 martie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere 10 zile.

Concurs: 13 aprilie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 13 aprilie 2017, ora 14:00: proba interviu

-referent debutant în cadrul compartimentului financiar contabil

Condiții: nivelul studiilor medii economice, absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: nu se solicită.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 5 aprilie 2017, ora 14.00

Concurs: 3 aprilie 2017, ora 10.00: proba scrisă; 13 aprilie 2017, ora 14.00: proba intervi

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Gârbova, Județul Alba, str. Vaii, nr. 452, telefon: 0258/748.118.

Primăria comunei Poșaga

-inspector de specialitate, normă întreagă, la Compartiment Taxe şi impozite

Condiții: studii superioare cu diplomă de licenţă în domeniul economic, vechime 1 an.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 4 aprilie 2017, ora 15.00

Concurs: 12 aprilie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Comunei Poșaga, Județul Alba, din sat Poșaga de Jos, nr. 186, telefon: 0258/776.024.

ALTE POSTURI

Centrul de Cultură „Augustin Bena” Alba Iulia

artist instrumentist, gradul IA – trompetă –  Serviciul Ansamblul Folcloric „Augustin Bena” al Judeţului Alba;

Condiţii: învăţământ superior de scurtă durată, de lungă durată sau studii universitare de licenţă – ciclul I; domeniul fimdamental Ştiinţe umaniste şi arte; ramura de ştiinţă Arte; domeniul de licenţă Muzică; specializarea trompetă; cunoştinţe avansate de operare PC – Internet Explorer, Word, Sibelius etc.; vechime în specialitatea studiilor de minimum 6 ani şi 6 luni.

Concurs: 3 aprilie 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 6 aprilie 2017, ora 9.00 – proba practică; 11 aprilie 2017, ora 9.00 – proba interviu.

consultant artistic, gradul IA, studii superioare, Serviciul Ansamblul Folcloric „Augustin Bena” al Judeţului Alba;

Condiţii: învăţământ superior de scurtă durată, de lungă durată sau studii universitare de licenţă – ciclul I: domeniul fundamental Ştiinţe umaniste şi arte; ramura de ştiinţă Arte; domeniul de licenţă Muzică; cunoştinţe avansate de operare PC – Internet Explorer. Word, Sibelius etc.; vechime în specialitatea studiilor de minimum 6 ani şi 6 luni.

Concurs: 3 aprilie 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 6 aprilie 2017, ora 12.00 – proba interviu.

grafician, gradul I, studii superioare, Compartimentul Promovare şi Valorificare a Produselor şi Serviciilor Cultural – Artistice

Condiţii: învăţământ superior de scurtă durată, de lungă durată sau studii universitare de licenţă – ciclul I; domeniul fundamental ştiinţe umaniste şi arte; ramura de ştiinţă arte; domeniul de licenţă arte vizuale; specializarea arte plastice – grafici; cunoştinţe avansate de operare FC – Internet Explorer, Word, Sibelius etc.; vechime în specialitatea studiilor de minimum 6 ani şi 6 luni

Concurs: 4 aprilie 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 7 aprilie 2017, ora 9.00 – proba practică; 12 aprilie 2017, ora 9.00 – proba interviu.

-operator sunet, gradul I, Compartimentul Promovare şi Valorificare a Produselor şi Serviciilor Cultural – Artistice.

Condiţii: învăţământ superior de scurtă durată, de lungă durată sau studii universitare de licenţă – ciclul I; domeniul fundamental ştiinţe sociale sau ştiinţe umaniste şi arte; ramura de ştiinţă ştiinţe economice sau arte; domeniul de licenţă administrarea afacerilor, contabilitate, marketing, management, muzică; specializare obligatorie – curs de formare profesională maestru sunet; cunoştinţe avansate de operare PC – Cubase, Internet Explorer, Word, Sibelius etc.; vechime în specialitatea studiilor de minimum 6 ani şi 6 luni.

Data limită pentru depunerea dosarelor Concursul se va organiza conform calendarului următor: 27 martie 2017, ora 16.00

Concurs: 4 aprilie 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 7 aprilie 2017, ora 12.00 – proba interviu

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Centrului de Cultură „Augustin Bena” din Alba Iulia, str. Mihai Viteazul, nr. 2, Județul Alba, telefon 0258/813.076.

Colegiul Tehnic “Apulum” Alba Iulia

-administrator financiar

Condiţii: absolvenţi de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalenţă în profil economic; vechime în specialitatea studiilor de cel puţin 7 ani din care minim 2 ani în contabilitate bugetară; cunoștințe de operare PC (Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, utilizare echipamente de calcul); cunoaștere programe specifice raportărilor contabile către Primărie / ISJ , MEN, ANAF

Data limită pentru depunerea dosarelor: 30 martie 2017, ora 15.00

Concurs: 7 aprilie 2017 ora 9.00 – proba scrisă; 11 aprilie 2017 ora 12.00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Colegiului Tehnic „Apulum„ Alba lulia din str. Gh. Pop de Băseşti nr. 2. judeţul Alba, telefon 0258834102 / 0258830271.

Colegiul Naţional „David Prodan“ Cugir

-paznic

Condiţii: posesor atestat agent pază; nivelul studiilor: învăţământ obligatoriu 10 clase.

Anunţ publicat în 15 martie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 10 zile.

Concurs: 6 aprilie 2017, ora 9.00 -: proba scrisă; 7 aprilie 2017, ora 09.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Colegiul Naţional „David Prodan“, Cugir, Judeţul Alba, telefon 0258/751306

Primăria Comunei Jidvei

-referent IA, studii medii –  Compartiment Deservire

Condiţii: studii generale; vechime în muncă minimum 15 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 28 martie 2017, ora 15:00

Concurs: 5 aprilie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 6 aprilie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Jidvei din Satul Jidvei, Județul Alba, str. Perilor nr. 15, telefon 0258/881.270

Primăria comunei Sântimbru

şef S.V.S.U. din cadrul Compartimentului Serviciu Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă

Condiţii: studii medii, respectiv studii liceale, absolvite cu diplomă de bacalaureat; cunoştinţe de operare pe calculator (Windos, Word, Excel) – nivel mediu; trebuie să fie apt medical şi psihologie.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 27 martie 2017, ora 15:00

Concurs: 4 aprilie 2017, ora 10:00: proba practică (testarea cunoştinţelor de operare pe calculator); 10 aprilie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Asistenţă Socială

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul asistenţei sociale; cunoştinţe de operare calculator (Windows, Word, Excel): nivel mediu.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 3 aprilie 2017, ora 15:00

Concurs: 13 aprilie 2017, ora 10:00: proba suplimentară; 19 aprilie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sântimbru, str. Blajului nr. 187, Județul Alba, telefon: 0258/842.101.

Primăria Comunei Bistra

-asistent medical comunitar

Condiţii: studii postliceale, absolvite cu diplomă, specializare în asistent medical generalist; membru al Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România; vechime în muncă: fără vechime.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 29 martie 2017, ora 14:00

Concurs: 6 aprilie 2017, ora 11:00: proba scrisă; 10 aprilie 2017, ora 11:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare la Comuna Bistra, cu sediul în localitatea Bistra, Calea Turzii nr. 100, Județul Alba, telefon 0258/773105

 



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EDUCAȚIE

O nouă etapă de testări la SIMULARE EVALUARE NAȚIONALĂ, „în vederea bunei pregătiri a elevilor”. Anunțul ministrului Educației

Publicat

examen

Simularea Evaluarăă naționale se va putea organiza din nou mai ales în județele în care au fost obținute rezultate slabe, anunță ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu.

Acesta a declarat sâmbătă la Digi24 că va lua această măsură „în vederea bunei pregătiri a elevilor”. Prima sesiune de simulări pentru examenele naționale a avut loc în ultimele două săptămâni din luna martie.

Vezi și MODELE de SUBIECTE la EVALUARE NAȚIONALĂ 2021, clasa a VIII-a: TOATE testele de antrenament și BAREMELE la Română și Matematică

„În aceste județe (n.red. în care rezultatele au fost mai slabe la simulare) atenția va fi sporită pentru a explica elevilor și părinților importanța și necesitatea înscrierii în programul de ore remediale, pentru ca până la momentul susținerii examenelor naționale să poată recupera cât mai mult din aceste pierderi.

De asemenea, în județele în care au fost localități carantina se se va putea organiza simularea și, mai mult decât atât, chiar în județele în care s-a dat simularea, în vederea bune pregătiri a elevilor se va putea organiza încă o etapa a simulării”, a declarat Sorin Cîmpeanu.

Vineri Ministerul Educației a publicat rezultatele la Simularea Evaluării Naționale pentru clasa a VIII-a, iar cele mai bune rezultate, adică procentul mediilor peste 5, au fost în Municipiul București (82,1%) și în județele Cluj (77,6%), Argeș (71,5%), Brăila (71,3%) și Prahova (69,9%).

65,6% dintre elevii de clasa a VIII-a participanți au luat peste media 5 la simularea Evaluării Naționale 2021 din martie.

Rezultate la Simulare Evaluare Națională în județul Alba

În județul Alba, prezența la probe a fost de peste 90%. 15 note de 10 au fost obținute în ALBA, majoritatea la Matematică

Potrivit datelor centralizate de IȘJ Alba și transmise Alba24.ro de către inspectorul școlar general adjunct Dan Cherecheș, în urma corectării lucrărilor la simulare Evaluare Națională 2021 în Alba, statisticile sunt următoarele:

– la proba de Română: din 2.369 elevi, au fost 2.053 prezenți; 1.510 note peste 5 (73,55%), o notă de 10

– la proba de Matematică: din 2.369 elevi, au fost 2.030 prezenți; 1.259 note peste 5 (62,01%), 14 note de 10

– la proba de Limba maternă: 47 elevi prezenți, 38 note peste 5 (80,85%), nicio notă de 10.

Comparativ, la sesiunea de simulare a examenului de Evaluare Națională 2019 în Alba, 1.480 de elevi (54,92%) au obţinut medii mai mari sau egale cu 5. Pe discipline, 72,01% – Română, 41,53% – Matematică. A fost o singură medie de 10.

La examenul de Evaluare Națională 2020, rata notelor peste 5 în Alba (după primele rezultate) era de 79,6% (22 medii de 10).

Ministrul Educației mulțumit de rezultatele la Simularea pentru Evaluarea Națională

„Sunt mai mult decât îmbucurătoare rezultatele”, a spus ministrul Sorin Cîmpeanu, care a precizat că „singura explicație posibilă este aceea conform căreia crizele, în general, evidențiază tot ce este mai rău, dar în același timp evidențiază și tot ce este mai bun.

În cazul de față, în cazul simulării pentru Evaluarea Națională, din fericire se constată că au fost scoase în evidență calitățile elevilor, care după o lungă perioadă de predare online au reușit să se mobilizeze în așa fel încât au luat, precum ați precizat deja, peste 20 % în raport cu anul 2016, a fost rata de promovare.

De altfel, în mai toate județele țării rata de promovare a fost peste 50%, avem doar două situații – Vaslui cu 47,5% și Timiș cu 48%, din motive bine cunoscute – au fost foarte multe școli care nu au putut organiza simularea fiind localități carantinate.

E foarte important ca îndată ce va fi ridicată starea de carantină, aceste școli să poată organiza și au posibilitatea prin ordinul de ministru pe care l-am promovat să organizeze simularea și pentru acei elevi”, a spus ministrul Educației.

surse: Digi24, Edupedu.ro

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

OMS: O nouă variantă a coronavirusului, identificată în India. De când a apărut, „procentul cazurilor a crescut considerabil”

Publicat

Organizaţia Mondială a Sănătăţii (OMS) a confirmat joi că a primit datele şi are „pe radar” o variantă a coronavirusului identificată în India, care însă nu se ştie dacă are legătură cu creşterea spectaculoasă a numărului de cazuri de COVID-19 în această ţară, relatează EFE, citată de Agerpres.

Această variantă are două mutaţii în genomul său şi a fost depistată la sfârşitul anului 2020 în două state din India, iar de atunci „procentul cazurilor a crescut considerabil”, a declarat la o conferinţă de presă Maria Van Kerkhove, directoarea departamentului tehnic de combatere a pandemiei de COVID-19 din cadrul OMS.

India a raportat joi un nou record zilnic de cazuri de COVID-19, peste 217.000, în cel de-al doilea val al pandemiei în această ţară, a doua cea mai afectată din lume ca număr de cazuri (14,3 de milioane) şi a patra ca număr al deceselor (174.308).

Depistarea noii variante este rezultatul eforturilor de secvenţiere genetică a coronavirusului SARS-CoV-2, realizate în lume, în încercarea de a detecta cât mai repede orice mutaţie a virusului care îl poate face mai contagios sau capabil să se sustragă testelor, vaccinurilor sau medicamentelor.

„Aşa cum ştim, virusurile se modifică cu timpul, suferă mutaţii iar aceasta este o variantă de interes pe care o urmărim”, a spus experta.

Ea a precizat că mutaţiile identificate au unele similitudini cu cele deja depistate, care pot fi mai contagioase, iar în unele cazuri pot reduce „neutralizarea şi pot avea astfel impact asupra vaccinurilor”.

Von Kerkhove a spus că OMS colaborează cu India şi alte ţări pentru a spori secvenţierile genetice în lume şi a detecta şi evalua variantele de interes – categorie în care a intrat acum şi cea din India – şi cele considerate „îngrijorătoare”.

Din acestea din urmă fac parte variantele identificate primele în Marea Britanie, Africa de Sud şi Brazilia.

Cele trei variante s-au răspândit, în ultimele luni, prin diferite părţi ale lumii.

„Vaccinurile au funcţionat împotriva variantelor îngrijorătoare şi mai ales a simptomelor grave şi este un lucru important care trebuie spus”, a precizat Von Kerkhove.

sursa: agerpres

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș anunță prelungirea înscrierilor la Concursul național de creație literară și artă plastică

Publicat

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș anunță prelungirea perioadei de înscriere și de trimitere a lucrărilor pentru Concursul Național de Creație Literară și Artă Plastică „Laudă semințelor, celor de față și-n veci tuturor”, din cadrul Festivalului Internațional ”Lucian Blaga” Sebeș, ediția 2021.

Conform regulamentului modificat și completat, concursul se va desfășura după următorul calendar: 1 martie – 30 aprilie 2021 (perioada de înscriere), luna mai (jurizarea lucrărilor), festivitatea de premiere a câștigătorilor urmând a se derula în cadrul celei de-a XLI-a ediții a Festivalului Internațional „Lucian Blaga” Sebeș (2021) sau prin corespondență.

Reamintim faptul că acest concurs, parte a Festivalului Internațional „Lucian Blaga” Sebeș, este structurat pe două secțiuni („adulți” și „elevi”), fiecare secțiune având mai multe domenii: creație literară (poezie și eseu – pe teme legate de viața și opera lui Lucian Blaga), traducere (în limbile engleză, franceză sau germană) și artă plastică.

Regulamentul actualizat, condițiile de participare și criteriile de jurizare sunt disponibile pe site-ul Centrului Cultural „Lucian Blaga” Sebeș, www.cclbsebes.ro, la rubrica „Anunțuri”.

Vezi – Regulament modificat și completat ref Concurs ”Lauda semintelor…” Festival ”L Blaga” Sebes, ed XLI 2021

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

CNCAV: Cetățenii români care s-au vaccinat cu prima doză peste hotare pot face rapelul în centre fixe fără programare

Publicat

Cetățenii români sau străini cu drept de ședere în România care au început procesul de imunizare în alt stat și se află pe teritoriul țării noastre pot primi doza de rapel în centrele fixe, fără programare în platforma electronică, a transmis, vineri, Comitetul Național de Coordonare a Vaccinării.

CNCAV a emis instrucțiunea care să reglementeze vaccinarea cetățenilor români sau străini cu drept de ședere în România, care au început procesul de imunizare în alt stat și se află pe teritoriul țării noastre.

Doza a doua de vaccin se va face în centrele fixe, fără programare în platforma electronică.

„Menționăm că vaccinarea cu a doua doză se va realiza cu același tip de vaccin, iar planificarea administrării rapelului pentru cetățenii care au primit doza întâi pe teritoriul altei țări se va realiza prin alegerea unui centru de vaccinare din România.

Beneficiarul va contacta reprezentanții centrului ales, de preferat cu cel puțin 72 de ore înainte de data la care ar trebui să li se administreze rapelul.

Persoanele respective trebuie să se prezinte la vaccinarea cu a doua doză având asupra lor actul de identitate care să ateste legalitatea șederii în România și să facă dovada efectuării primei doze de vaccin, prin prezentarea adeverinței de vaccinare”, au transmis reprezentanții CNCAV.

Potrivit sursei citate, după administrarea vaccinului, datele sunt introduse în Registrul Electronic Național al Vaccinărilor (RENV), iar pe adeverința de vaccinare se vor completa olograf informațiile privind imunizarea, inclusiv documentele doveditoare.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate