Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI la Spitalul Județean de Urgență din Alba Iulia, primării și alte instituții publice din Alba. CONDIȚII


Publicat

birou

În această perioadă sunt organizate mai multe concursuri, pentru ocuparea unor posturi vacante, în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

POSTURI VACANTE:

Ministerul Muncii şi Justiţiei Sociale – Direcția Generală Planificare Bugetară și Management Financiar – Unitatea de Implementare a proiectului „Crearea și implementarea serviciilor comunitare integrate pentru combaterea sărăciei și a excluziunii sociale” – județul Alba

– expert județean servicii sociale – asistent social

Condiții: studii universitare absolvite cu diplomă de licență în domeniul asistenței sociale; aviz de exercitare a profesiei de asistent social; vechime în specialitatea studiilor: experiență minimă necesară de 5 ani, în specialitatea studiilor (asistență socială); constituie avantaj experiența în aplicarea managementului de caz și în coordonarea/monitorizarea serviciilor publice locale de asistență socială (conform CV).

Concurs: 2 iulie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 8 iulie 2019, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obține la Ministerul Muncii și Justiției Sociale, str. Dem. I. Dobrescu nr. 2-4, sectorul 1, Bucureşti, telefon 021/315.72.26, interior 866.

Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia (21 posturi) – termen limită pentru depunerea dosarelor: 19 iunie

asistent medical debutant PL la Secția medicină internă – Compartiment endocrinologie

asistent medical debutant PL la Bloc operator (ortopedie și traumatologie)

asistent medical debutant PL la Compartiment diabet zaharat, nutriție și boli metabolice

Condiții: studii – diplomă de bacalaureat, diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliccalc prin echivalare conform G. nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare, promoțiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare; fără vechime; certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R.; adeverință pentru participare la concurs, eliberată de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmând ca persoanele care vor ocupa posturile, să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei; cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 19 iunie 2019

Concurs: 27 iunie 2019, ora 10:00: testare psihologică; 2 iulie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 9 iulie 2019, ora 10:00: proba practică; 12 iulie 2019, ora 10:00: proba interviu.

asistent medical debutant PL la Laborator radiologie și imagistică medical

Condiții: studii – diplomă de bacalaureat, diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform H.G. nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare, promoțiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare; fără vechime; certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R.; adeverință pentru participare la concurs, eliberată de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmând ca persoanele care vor ocupa posturile, să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei; cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 19 iunie 2019

Concurs: 27 iunie 2019, ora 09:00: testare psihologică; 3 iulie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 8 iulie 2019, ora 10:00: proba practică; 11 iulie 2019, ora 10:00: proba interviu.

registrator medical debutant la Compartimcn: urologie

registrator medical debutant la Compartiment diabet zaharat, nutritive și boli metabolice

registrator medical debutant la Serviciul de anatomie patologică – Compartiment prosectură

Condiții: studii – diplomă de bacalaureat; cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unor documente în Word și Excel; fără vechime.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 19 iunie 2019

Concurs: 28 iunie 2019, ora 09:00: testare psihologică; 11 iulie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 16 iulie 2019, ora 10:00: proba practică; 19 iulie 2019, ora 10:00: proba interviu.

kinetoterapeut debutant – la Secția Anestezie, Terapie Intensivă;

kinetoterapeut debutant – la Secția neurologie.

Condiții: diplomă de licență în specialitate; autorizație de liberă practică cu avizul anual pe anul în curs; fără vechime.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 19 iunie 2019

Concurs: 27 iunie 2019, ora 10:00: testare psihologică; 5 iulie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 10 iulie 2019, ora 10:00: proba practică; 15 iulie 2019, ora 10:00: proba interviu.

infirmieră debutantă la Laborator endoscopie digestive, diagnostică și terapeutică;

infirmieră debutantă la Secția ortopedie și traumatologie;

infirmieră debutantă la Compartiment urologie;

infirmieră debutantă la Bloc operator chirurgie;

Condiții pentru posturile de infirmieră: curs de infirmiere organizat de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România sau Curs de infirmiere organizat de furnizori autorizați de Ministerul Muncii, Familiei și Proiecției Sociale cu aprobarea Ministerului Sănătății – Direcția generală resurse umane și certificare. în cazul în care nu posedă diplomă, candidații sunt obligați să facă dovada înscrierii la un curs de infirmier, care se va desfășură în termen de 6 luni; fără vechime.

brancardier (2 posturi) la U.P.U.

Condiții: studii – minimum școală generală; fără vechime.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 19 iunie 2019

Concurs: 28 iunie 2019, ora 09:00: testare psihologică; 12 iulie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 17 iulie 2019, ora 10:00: proba interviu.

îngrijitoare curățenie la Laborator radiologie și imagistică medical

îngrijitoare curățenie la Secția gastroenterologie

îngrijitoare curățenie la Secția boli infecțioase

spălătoreasă la spălătorie

agent DDD debutant la Serviciul de prevenire a infecțiilor asociate asistenței medicale.

Condiții: studii – minimum școală generală; fără vechime.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 19 iunie 2019

Concurs: 28 iunie 2019, ora 9:00: testare psihologică; 15 iulie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 18 iulie 2019, ora 10:00: proba interviu.

muncitor necalificat I spații verzi la Serviciul tehnic administrativ și PSM

Condiții: fără vechime; studii – minimum școală generală.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 19 iunie 2019

Concurs: 28 iunie 2019, ora 09:00: testare psihologică; 1 iulie 2019, ora 10:00: proba practică; 4 iulie 2019, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul din Alba Iulia, Bd. Revoluţiei 1989 nr. 23, judeţul Alba, telefon 0258/820.825, interior 146.

Spitalul Municipal Sebeș

– manager

Condiții pentru candidați: absolvenţi ai unei instituţii de învăţământ superior medical, economico-financiar sau juridic; absolvenţi ai unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, ori sunt absolvenţi ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii; cel puţin 10 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, conform legii; nu au fost condamnați pentru săvârşirea unei infracţiuni comise cu intenţie, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea; sunt apți din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic); nu au împlinit vârsta standard de pensionare, conform legii.

Temele proiectului de management: planificarea şi organizarea serviciilor de sănătate la nivelul spitalului; siguranţa şi satisfacţia pacientului; managementul calităţii serviciilor medicale; managementul resurselor umane; performanţa clinică şi financiară a activităţilor spitalului.

Termen limită de depunere a dosarelor la secretariatul Spitalului Municipal Sebeș: 8 iulie 2019

Calendarul concursului: vizitarea spitalului de către candidații interesați, însoțiți de directorul medical – 9 iulie; selecția dosarelor și afișarea rezultatelor – 10 iulie, ora 13.00; termen pentru depunerea contestațiilor – 11 iulie ora 13.00; termen pentru soluționarea contestațiilor -12 iulie ora 13.00; publicarea proiectelor de management depuse de candidați pe pagina de web:spitalulsebeș@yahoo.ro secțiunea anunțuri – 12 iulie, după ora 12.00; manifestarea intenției de participare, la adresa de e-mail: concursmanager@yahoo.com – 12-15 iulie: transmiterea întrebărilor referitoare la proiectul de management, cu menționarea candidatului căruia îi sunt adresate, la adresa de e-mail: concursmanager@yahoo.com -12-15 iulie; confirmarea intenției de participare de pe adresa de e-mail:concursmanager@yahoo.com – 17 iulie; susținerea proiectului de management și răspunsul la întrebările comisie -18 iulie ora 9.00; afișarea rezultatelor -18 iulie ora 14.00; termen pentru depunerea contestațiilor – 19 iulie ora 14.00; termen pentru soluționarea contestațiilor – 22 iulie ora 14.00

Relații suplimentare se pot obține la telefon 0258/731.712 sau la sediul Spitalului Municipal Sebeș – serviciul RUNOS

Primăria comunei Roşia de Secaş

– asistent comunitar

Condiții: nivelul studiilor – medii de specialitate; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

Concurs: 1 iulie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 2 iulie 2019, ora 10:00, proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Comuna Roşia de Secaş, Str. Principală nr. 458, judeţul Alba, telefon 0258/765.777, 0768/184.504.

Primăria comunei Blandiana

– secretar al comunei

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 iunie 2019

Concurs: 9 iulie 2019, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

ALTE POSTURI

Consiliul Județean Alba

– inspector de specialitate, gradul I la Compartimentul autorizare, disciplina în construcții, cadastru, G1S din cadrul Direcției Amenajarea Teritoriului și Urbanism

Condiții: nivelul studiilor: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în Domeniul fundamental (DFI) – Științe inginerești, Ramura de științe (RSI) – Inginerie geologică, mine, petrol și gaze, Domeniul de licență (DL) – Inginerie geodezică, Specializarea (S) – Măsurători terestre și cadastru: certificat de autorizare, cel puțin categoria C conform Ordinului MA1 – A.N.C.P.I. nr. 107/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea și recunoașterea autorizării persoanelor fizice și juridice în vederea realizării și verificării lucrărilor de specialitate în domeniul cadastrului, geodezici și cartografiei pe teritoriul României, cu modificările și completările ulterioare; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de minimum 3 ani 6 luni.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 14 iunie 2019, ora 13.00

Concurs: 25 iunie 2019, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului și a probei practice vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare, la sediul autorității, situat în Alba lulia, Piața Ion I.C. Brătianu nr. 1. la Biroul Resurse Umane, telefon 0731.560.763, fax 0258813325, email: cjalba@cjalba.ro

Autoritatea Sanitară Fitosanitară – Oficiul fitosanitar judeţean Alba

– şef birou

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în unul din următoarele domenii de licenţă: agronomie, horticultură, biologie sau chimie; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată, în condiţiile legii.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 iunie 2019

Concurs: 1 iulie 2019, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria oraşului Ocna Mureş

– auditor, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Audit Public Intern

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani; cunostinţe de operare calculator- nivel mediu dovedite pe baza unor documente care să ateste deţinerea competenţelor respective, emise în condiţiile legii.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 iunie 2019

Concurs: 2 iulie 2019, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Şona

– consilier, clasa I, grad profesional superior la Compartimentul agricol-fond funciar

Condiţii: nivelul studiilor – studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în una dintre specializările: agricultură sau horticultură; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – minimum 7 ani.

Concurs: 24 iunie 2019, ora 11.00: proba scrisă; 27 iunie 2019, ora 11.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Comunei Şona, Strada Lungă nr. 2, judeţul Alba, telefon 0258/884.144.

 



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

DOCUMENT: LISTA cu toate restricțiile care vor fi ridicate de la 1 iunie prin Hotărâre de Guvern. Care sunt noile reguli

Publicat

Premierul Ludovic Orban a anunţat joi, la începutul şedinţei de Guvern, că va fi adoptată o Hotărâre care să modifice Hotărârea de Guvern pentru instituirea stării de alertă, urmând a fi incluse deciziile adoptate anterior de Comitetul Național pentru Situații de Urgență. Cele mai importante prevederi vizează redeschidea teraselor, plajelor, în baza unor măsuri de protejare a clienților. De asemenea, se reiau competițiile sportive, spectacolele cu maxim 500 de persoane, transportul internațional sau deplasările în afara localităților, tot în baza unor măsuri de distanțare.

Guvernul și-a asumat Hotărârea Comitetului Național pentru Situții de Urgență (Nr.26/28.05.2020), privind relaxarea unora dintre restricțiile impuse în 15 mai, când s-a instituit starea de alertă.

Decizia adoptată de Consiliul Naţional pentru Situaţii de Urgenţă:

Art.1 (1) Începând cu data de 1 iunie se permite organizarea şi desfăşurarea competiţiilor sportive în aer liber, fără spectatori, cu respectarea măsurilor de protecţie sanitară stabilite prin ordinul comun al ministrului tineretului şi sportului şi ministrului sănătăţii, emis în temeiul art. 43 şi al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020.

(2) Începând cu data de 1 iunie se permite organizarea şi desfăşurarea în bazine acoperite sau aflate în aer liber, a activităţilor de pregătire fizică a sportivilor profesionişti şi a competiţiilor sportive, fără participarea spectatorilor, cu respectarea măsurilor de protecţie sanitară stabilite prin ordinul comun al ministrului tineretului şi sportului şi ministrului sănătăţii, emis în temeiul art. 43 şi al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020.

(3) Începând cu data de 1 iunie se permite desfăşurarea, de către sportivii profesionişti, a activităţilor de pregătire fizică în spaţii închise, cu respectarea regulilor de distanţare între participanţi, astfel încât să se asigure minim 7 mp/persoană şi cu respectarea măsurilor de protecţie sanitară stabilite prin ordinul comun al ministrului tineretului şi sportului şi ministrului sănătăţii, emis în temeiul art. 43 şi al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020.

(4) Măsurile prevăzute la alin. (1) şi (3) nu se aplică activităţilor de pregătire şi competiţiilor sportive din domeniul sporturilor de contact.

Art. 2 Începând cu data de 1 iunie, este permisă organizarea şi desfăşurarea spectacolelor, concertelor, altor evenimente culturale în aer liber, precum şi a festivalurilor publice şi private, cu participarea a cel mult 500 de spectatori cu locuri pe scaune aflate la distanţă de minimum 2 metri, unul faţă de celălalt, purtarea măştii de protecţie şi respectarea condiţiilor stabilite prin ordinul comun al ministrului culturii şi ministrului sănătăţii, emis în temeiul art. 44 şi al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020.

Art. 3 Începând cu data de 1 iunie, se ridică restricţiile/interdicţiile privind deplasarea persoanelor în afara localităţii/zonei metropolitane.

Art. 4 Începând cu data de 1 iunie, se reia transportul feroviar internaţional de persoane prin servicii regulate, servicii regulate speciale şi servicii ocazionale în trafic internaţional, pentru toate cursele efectuate de către operatorii de transport din şi către România, cu respectarea condiţiilor stabilite potrivit art. 32,34 şi 37 din Legea nr. 55/2020.

Art. 5 Începând cu data de 1 iunie, se reia transportul rutier internaţional de persoane prin servicii regulate, servicii regulate speciale şi servicii ocazionale în trafic internaţional, pentru toate cursele efectuate de către operatorii de transport din şi către România, cu respectarea condiţiilor stabilite potrivit art. 32, 35 şi 37 din Legea nr. 55/2020.

Art. 6 Începând cu data de 1 iunie, se permite prepararea, comercializarea şi consumul produselor alimentare şi băuturilor alcoolice şi nealcoolice în spaţiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu asigurarea unei distanţe de minimum 2 m între mese şi participarea a maximum 4 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, şi cu respectarea măsurilor de protecţie sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătăţii, ministrului economiei, energiei şi mediului de afaceri şi preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor, emis în temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020.

Art. 7 Începând cu data de 1 iunie, accesul persoanelor pe plaje se realizează doar cu asigurarea obligatorie de şezlonguri pentru fiecare dintre persoanele prezente, asigurarea unei distanţe de minimum 2 m între şezlongurile care sunt utilizate de persoane din familii diferite şi cu respectarea normelor de prevenire stabilite prin ordin comun al ministrului economiei, energiei şi mediului de afaceri, ministrului sănătăţii şi ministrului mediului,apelor şi pădurilor, emis în temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020.

Art. 8 Începând cu data de 1 iunie, se permite organizarea de spectacole de tip drive-in, ocupanţii unei maşini fiind membri aceleiaşi familii, măsurile de protecţie sanitară fiind stabilite prin ordin comun al ministrului culturii şi al ministrului sănătăţii, emis în temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020.

Art. 9 Prezenta Hotărâre se comunică tuturor componentelor Sistemului Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă pentru punere în aplicare prin ordine şi acte administrative ale conducătorilor acestora.

De asemenea, ministrul Sănătăţii şi preşedintele Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor au emis joi un Ordin pentru  următorul ordin pentru aprobarea Normei privind stabilirea măsurilor specifice de prevenire a răspândirii virusului SARS-CoV-2 pe perioada stării de alertă în unităţile de alimentaţie publică. 

Ordinul stabileşte măsurile specifice care trebuie aplicate pe durata stării de alertă în unităţile de alimentaţie publică în legătură cu activităţile de manipulare, preparare, comercializare, livrare şi consum a produselor alimentare.

Vezi AICI documentul (.PDF)

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: HARTĂ interactivă de „reconectare” la natură, în Munții Apuseni. Locații și puncte de odihnă cu panorame unice

Publicat

Administrația Parcului Natural Apuseni le propune turiștilor circa 40 de locații de reconectare la natură, aflate în mijlocul munţilor. Locurile de relaxare au fost amenajate pe raza județelor Alba, Bihor și Cluj și le oferă montaniarzilor posibilitatea de a se odihni și de a admira panorame unice.

Pe raza județului nostru sunt marcate mai multe locații, printre care punctele de belvedere de la Sohodol, Rosești, Coltău sau Fluțărești – Gârda, pârâul Trâncești și Poiana Ghețarul de la Scărișoara. 

Administrația Parcului Natural Apuseni s-a alăturat acțiunii „Parcuri sănătoase, Oameni sănătoși” prin proiectul de Re-Conectare la Natură, derulată în perioada aprilie – mai 2020 pentru celebrarea Zilei Europene a Parcurilor. Cu această ocazie au fost amenajate mai multe locații de reconectare la natură, pe raza județelor Alba, Bihor și Cluj.

Fiecare din aceste locuri este evidențiat pe o hartă, alături de câteva imagini și coordonatele sale geografice, astfel încât turiştii să le găsească cu uşurinţă. Când vor ajunge acolo, montaniarzii vor găsi băncuțe din bușteni pe care se vor putea odihni, dar şi panouri informative.

Vezi harta interactivă de reconectare la natură, în Parcul Natural Apuseni:

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Peste 200 de elevi și profesori din Alba au fost testați joi pentru COVID-19, în laboratorul DSP. Toate rezultatele, NEGATIVE

Publicat

226 de teste pentru COVID-19 au fost efectuate joi, 28 mai, în laboratorul Direcției de Sănătate Publică Alba, la elevi din ani terminali și personal didactic/nedidactic din unități de învățământ. Toate rezultatele au ieșit negative, a transmis directorul DSP Alba, Alexandru Sinea.  

Potrivit reprezentanților DSP Alba, comunicarea nominală a rezultatelor va fi efectuată prin intermediul structurilor Inspectoratului Școlar Județean Alba.

Citește și ALBA: 20 de infectări noi cu COVID, în ultimele 24 de ore. DSP: NU este vorba despre un nou focar. De unde provin cazurile

Vineri, 29 mai, testarea va continua în unitățile de învățământ.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Când se redeschid sălile de fitness și culturism. Reguli stricte și măsuri de siguranță ce trebuie respectate

Publicat

Sălile de fitness și forță se vor deschide din 15 iunie, a anunțat Gabriel Toncean, președintele Federației Române de Culturism și Fitness, care a avut joi o discuție cu reprezentanții Ministerului Sănătății.

Intrarea în sala de fitness va fi condiționată de un set de reguli de igienă și distanțare, a precizat Gabriel Toncean. De asemenea, sălile care oferă exclusiv spațiu pentru aerobic se vor deschide într-o etapă ulterioară.

„Prieteni, am vești bune! Data de 15 iunie a devenit o certitudine în privința redeschiderii sălilor de fitness.

Ca urmare a discuțiilor pe care le-am purtat astăzi la Ministerul Sănătății, împreună cu reprezentanții Institutului Național de Sănătate Publică, mă bucur să vă pot anunța că vom putea face sport la aparate în curând.

Este important de precizat că, în prima etapă, vor fi redeschise doar sălile cu aparate de forță, nu și cele care oferă exclusiv spațiu pentru aerobic.

Printre măsurile de siguranță care sunt luate în calcul se află următoarele puncte:

– accesul în sală să se facă doar cu programare prealabilă;

– distanța între sportivi să fie de 4 metri pătrați;

– aparatele de aer condiționat vor fi folosite, însă va fi necesară curățarea filtrelor;

– se recomandă și aerisirea naturală;

– va fi permisă folosirea supravegheată a vestiarelor;

– nu va fi permisă folosirea dușurilor;

– în timpul antrenamentului se va lăsa un aparat liber, între două aparate folosite.

Până la data de 10 iunie se va face publică lista finală a măsurilor de siguranță, care vor trebui respectate în interiorul sălilor de fitness”, a anunțat Gabriel Toncean pe Facebook.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate