Actualitate
POSTURI la Universitate, Ambulanţă, DGASPC, primării, şcoli şi alte instituţii din Alba. Condiţii
În următoarea perioadă, se organizează concursuri pentru ocuparea mai multor posturi vacante în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.
Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:
Serviciul de Ambulanţă Judeţean Alba (posturi temporar vacante)
– asistent medical debutant generalist PL la Substaţia Sebeş
Condiţii: diplomă de şcoală sanitară post liceală sau echivalentă; diplomă de bacalaureat;
certificat de membru O.A.MG.M.A.M.R. vizat la zi; adeverinţă de participare la concurs eliberată de O.A.M.G.M.A.M.R.;
– şofer autosanitară I la Staţia Centrală Alba lulia
Condiţii: diplomă de bacalaureat; permis de conducere pentru şofer profesionist, cat. B şi C; diplomă de absolvire a cursului de ambulanţier; 6 ani vechime ca şofer profesionist.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 31 octombrie 2017, ora 15.00
Concurs: 8 noiembrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; 13 noiembrie 2017, ora 10.00: proba practică; 14 noiembrie 2017, ora 10.00: proba interviu.
Relaţii suplimentare se pot la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Alba din Alba Iulia, str. Calea Moţilor nr. 83, Judeţul Alba, telefon: 0258/834.211.
Universitatea “1 Decembrie 1918” Alba Iulia
– bibliotecar, grad II S – Serviciul Bibliotecă (post temporar, perioadă determinată)
Condiţii: studii superioare absolvite cu diplomă în domeniul biblioteconomiei sau studii superioare absolvite cu diplomă în alte domenii plus curs de specializare/perfecţionare finalizat sau în curs de finalizare în domeniul biblioteconomiei; vechime în muncă: minimum 1 an; cunoştinţe de utilizare a calculatorului (Word, Internet, Excel); cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională (engleză sau franceză) – minim nivel B1.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 31 octombrie 2017, ora 16.00
Concurs: 8 noiembrie 2017: proba scrisă – Sala „Periodice” a Serviciului Bibliotecă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
– administrator financiar gradul II S – Serviciul Financiar – Contabilitate
Condiţii: studii superioare de lungă durată (S) absolvite cu diplomă (Ciclul I şi II Bologna) sau echivalentă acestora, specializarea ştiinţe economice (finanţe sau contabilitate); minimum 3 ani vechime în muncă în domeniul financiar-contabil pe funcţii ce necesită studii superioare de lungă durată; cunoştinţe de utilizare a calculatorului (Word, Internet, Excel).
– administrator patrimoniu treapta I M – Serviciul Social – Cantina Studenţească
Condiţii: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat, profil tehnologic, specializarea/ domeniul: Economic/ Turism şi alimentaţie/ Industrie alimentară; minimum 10 ani vechime în muncă în specialitatea studiilor liceale absolvite
– îngrijitor – Serviciul Social – Cămine studenţeşti.
Condiţii: studii medii (minimum 10 clase); minimum 1 an vechime în muncă.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 31 octombrie 2017, orele 8.00 – 16.00
Concurs: 8 noiembrie 2017: proba scrisă/ practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Informaţii suplimentare: sediul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, judeţul Alba, telefon 0258/806.276.
Liceul de Arte „Regina Maria“ Alba Iulia
– secretar şef
Condiţii: vechime în muncă – 8 ani; nivelul studiilor – studii superioare.
– şofer, categoria D1, D.
Condiţii: vechime în muncă – 8 ani; nivelul studiilor – studii medii.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 8 noiembrie 2017
Concurs: 16 noiembrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; 17 noiembrie 2017, ora 10.00: proba practică; 17 noiembrie 2017, ora 12.00: proba interviu
Relaţii suplimentare: Liceul de Arte „Regina Maria“, Alba Iulia, judeţul Alba din Strada Călăraşilor nr. 2, tel. 0258/812.473.
Primăria Municipiului Alba Iulia
– medic specialist/ primar – Serviciul public de asistenţă medicală – Dispensarul studenţesc al Universităţii „1 Decembrie 1918“ din Alba Iulia
Condiţii: studii de specialitate: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul medicinii; act doveditor al confirmării in specialitatea medicină geneială/medicină familie; certificat de membru în Colegiul Medicilor din România, vizat la zi.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 3 noiembrie 2017, ora 15.00
Concurs: 15 noiembrie 2017, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
– director executiv – Direcţia Venituri
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe economice, științe juridice sau științe administrative; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 6 noiembrie 2017, ora 15:00
Concurs: 21 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.
– şef serviciu, la Serviciul Comunitar pentru Cadastru și Agricultură
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă, în domeniul de licență (DL): inginerie geodezică sau mine, petrol și gaze, specialitatea: topografie minieră; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; cunoştinţe de operare PC – nivel avansat, program AUTOCAD.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 8 noiembrie 2017, ora 15.00
Concurs: 22 noiembrie 2017, ora 11.00: proba suplimentară (eliminatorie) de testare a cunoștințelor PC; 23 noiembrie 2017, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.
– consilier, clasa I, gradul profesional debutant / Direcţia venituri – Biroul constatare, impunere persoane fizice
– consilier, clasa I, gradul profesional debutant / Compartimentul încasări impozite şi taxe locale
Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă In ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe economice, ştiinţe juridice sau ştiinţe administrative; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: -; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 30 octombrie 2017, ora 15:00
Concurs: 13 noiembrie 2017, ora 11:00: proba eliminatorie de testare a cunoştinţelor de operare PC – la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor, nr. 5 A; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la Centrul de Resurse „Academia Doamnelor“, Alba Iulia, Str. Gladiolelor nr. 3 A; data și ora interviului va fi comunicată ulterior
Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din Calea Moţilor nr. 5A, județul Alba, Telefon: 0258/819.462.
– şef serviciu – Serviciul Urbanism – Primăria Alba Iulia (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă arhitectură – specializarea arhitectură, conservarea şi restaurare de arhitectură sau în domeniul de licenţă urbanism – specializarea proiecte şi planificare urbană sau urbanism şi administrarea teritoriului; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani; cunoştinţelor de operare PC – nivel mediu.
Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile
Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
– şef serviciu – Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor – Primăria Alba Iulia (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani; cunoştinţelor de operare PC – nivel mediu.
Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile
Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
– muncitor necalificat
Condiţii: studii generale; vechime în specialitate necesară: -.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 31 octombrie 2017, ora 15:00
Concurs: 8 noiembrie 2017, ora 11:00: proba practică la „Adăpostul public al câinilor fără stăpân” din municipiul Alba Iulia, Str. Rogozului nr. 40; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.
Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba
– şef serviciu – Serviciul Management de caz pentru copii şi managementul calităţii serviciilor de tip familial (concurs organizat de ANFP)
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ştiinţe juridice, psihologie, asistenţă socială sau sociologie; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.
Concurs: 29 noiembrie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare: Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.
Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos
– medic primar, specialitatea psihiatrie 1/2 post (0,5 normă)
– medic primar, specialitatea psihiatrie 1/2 post (0,5 normă)
– medic specialist, specialitatea psihiatrie – 2 posturi
– medic 5 posturi
Centrul de îngrijire şi Asistenţă Baia de Arieş
– medic.
Serviciul de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap:
– medic primar, specialitatea medicină internă – 1/4 post (0,25 normă)
– medic specialist, specialitatea psihiatrie – 1/4 post (0,25 normă)
– medic primar, specialitatea neurologie – 1/4 post (0,25 normă)
– medic primar, specialitatea oftalmologie – 1/4 post (0,25 normă)
– medic primar, specialitatea expertiza medicală a capacităţii de muncă – 1/4 post (0,25 normă)
Condiţiile pentru posturile de medic/medic specialist medic primar: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional în specialitatea: medicină de familie, recuperare, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală; certificat de membru al Colegiului Medicilor din Romania vizat pe anul în curs.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 1 noiembrie 2017, ora 16.00
Concurs: 10 noiembrie 2017, ora 11.00 proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare la la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, judeţul Alba, tel. 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755/069.660.
Unitatea Militară 02401 – Colegiul Naţional Militar Alba Iulia
– muncitor calificat (zugrav-vopsitor) I – personal civil contractual
Condiţii: studii profesionale, cu o vechime în specialitatea studiilor de minimum 10 ani
– îngrijitor (studii: minimum 10 clase) – personal civil contractual
Data limită pentru depunerea dosarelor: 3 noiembrie 2017, ora 15.00
Concurs: 10 noiembrie 2017, ora 9.30- proba scrisă; 14 noiembrie 2017, ora 09.00: proba interviu
Relații suplimentare se pot obține la sediul Unitatății Militare 02401, Alba Iulia din Ministerul Apărării Naţionale, Alba Iulia, Bd. Revoluţiei nr. 25, telefon 0258/834.010, interior 123.
Serviciul Public de Gospodărie Comunală Blaj
– muncitor calificat – zidar – 2 posturi
Condiţii: studii 8 clase şi curs de calificare sau şcoala profesională, vechime în muncă 5 ani
– muncitor calificat – zugrav – 2 posturi
Condiţii: studii 8 clase şi curs de calificare sau şcoală profesională, vechime în muncă 5 ani;
– şofer
Condiţii: studii 8 clase, vechime în muncă 5 ani, permis de conducere B, C.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 7 noiembrie 2017, ora 14.00
Concurs: 20 noiembrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; 22 noiembrie 2017, ora 14.00: proba interviu.
Relații suplimentare: la sediul Serviciului Public de Gospodărie Comunală Blaj, județul Alba, telefon 0258/710.110,0724/060.511.
Primăria Orașului Cugir
– inspector de specialitate, gradul IA la Compartiment Cabinet Primar (post temporar, pe perioadă determinată)
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe: juridice, administrative, politice şi economice, perfecţionări sau specializări în domeniul studiilor de specialitate: juridice /administrative / economice / politice, limba engleză – nivel avansat (atestat/diplomă/certificat).
Termenul limită de depunere a dosarelor: 10 noiembrie 2017
Concurs: 20 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă; 23 noiembrie 2017, proba interviu.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15 sau 6, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.
Şcoala Gimnazială Scărişoara
– administrator financiar, 0,5 normă
Condiţii: nivelul studiilor – studii superioare în domeniul economic, cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor – minimum 3 ani vechime în instituţii publice; cunoaşterea programelor specifice raportărilor contabile către Inspectoratul Şcolar Judeţean, Ministerul Educaţiei Naţionale, Agenţia Naţională dc Administrare Fiscală.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 8 noiembrie 2017, ora 13.00
Concurs: 16 noiembrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; 16 noiembrie 2017, ora 14.30: proba interviu.
Relații suplimentare: sediul Şcolii Gimnaziale Scărişoara, str. Centru nr. 194, Judeţul Alba, telefon: 0258/777.529, 0767.265.602.
Primăria Comunei Mihalț
– consilier, clasa I, grad profesional debutant – Compartimentul Fond Funciar.
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor inginereşti – măsurători terestre şi cadastru.
Concurs: 27 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Mihalţ, judeţul Alba, telefon 0258/718.101.
ALTE POSTURI
Primăria Comunei Ciugud
– şef Serviciu Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă, grad profesional superior, în cadrul Compartimentului Situaţii de Urgenţă
Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în muncă de minimum 9 ani.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 30 octombrie 2017, ora 16.00
Concurs: 7 noiembrie 2017, ora 11.00: proba scrisă; 9 noiembrie 2017, ora 11.00: proba interviu.
– şofer – Compartimentul Administrarea domeniului public şi privat
Condiţii: studii generale; permis de conducere categoria B; vechime în muncă de minimum 6 ani.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 30 octombrie 2017, ora 16.00
Concurs: 7 noiembrie 2017, ora 11.00: proba scrisă; 9 noiembrie 2017, ora 11.00: proba practică; 13 noiembrie 2017, ora 11.00: proba interviu.
Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Comunei Ciugud, str. Principală, nr.141, judeţul Alba, telefon 0258/841.205.
Spitalul de Boli Cronice Cîmpeni
– director medical – norma întreagă, perioadă determinată
Condiţii: absolvent de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea medicină; cel puţin medic specialist; minimum 5 ani vechime în specialitatea respectivă
Termen limită pentru depunerea dosarelor de înscriere: 10 noiembrie, ora 15.00, la Spitalul de Boli Cronice Cimpeni – serviciul RUNOS
Concurs: 20 noiembrie, ora 10.00, la sediul spitalului, test-grilă/ lucrare scrisă de verificare a cunoştinţelor din legislaţia specifică postului; 21 noiembrie, ora 10.00, susţinerea proiectului de specialitate pe o temă din domeniul de activitate al postului; 22 noiembrie, ora 10.00, interviu.
– director financiar-contabil (normă întreagă, perioadă determinată).
Condiţii: absolvent de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în profil economic; cel puţin 2 ani vechime în specialitatea studiilor.
Termen limită pentru depunerea dosarului de înscriere: 17 noiembrie 2017, ora 15.00
Concurs: 27 noiembrie, ora 10.00, la sediul spitalului, test-grilă/lucrare scrisă de verificare a cunoştinţelor din legislaţia specifică postului; 28 noiembrie, ora 10.00, susţinerea proiectului de specialitate pe o temă din domeniul de activitate al postului; 29 noiembrie, ora 10.00, interviul.
Detalii la Serviciul Resurse Umane, telefon 0258/771.582.
Primăria Municipiului Aiud
– director executiv – Direcţia de Asistenţă socială
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.
Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile
Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
– director executiv – Direcţia Economică
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.
Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile
Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
– arhitect şef al municipiului (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice 1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.
Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile
Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.
– auditor, clasa I, gradul profesional asistent
Condiţii: cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează; să fi obţinut cel puţin calificativul «bine» la evaluarea anuală a performanţelor individuale în ultimii 2 ani calendaristici; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.
Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.
Primăria municipiului Blaj
– architect şef al municipiului (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice 1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani.
Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile
Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 11:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior
Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.
Primăria Municipiului Sebeş
– şef serviciu – Serviciul Cheltuieli şi Resurse Umane (Primăria Sebeş)
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.
Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile
Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.
Mai multe detalii despre posturile scoase la concurs le puteţi afla de la fiecare instituţie care organizează procedurile de angajare.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News