Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

POSTURI la Universitate, Ambulanţă, DGASPC, primării, şcoli şi alte instituţii din Alba. Condiţii


Publicat

În următoarea perioadă, se organizează concursuri pentru ocuparea mai multor posturi vacante în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Alba (posturi temporar vacante)

– asistent medical debutant generalist PL la Substaţia Sebeş

Condiţii: diplomă de şcoală sanitară post liceală sau echivalentă; diplomă de bacalaureat;
certificat de membru O.A.MG.M.A.M.R. vizat la zi; adeverinţă de participare la concurs eliberată de O.A.M.G.M.A.M.R.;

şofer autosanitară I la Staţia Centrală Alba lulia

Condiţii: diplomă de bacalaureat; permis de conducere pentru şofer profesionist, cat. B şi C; diplomă de absolvire a cursului de ambulanţier; 6 ani vechime ca şofer profesionist.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 31 octombrie 2017, ora 15.00

Concurs: 8 noiembrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; 13 noiembrie 2017, ora 10.00: proba practică; 14 noiembrie 2017, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Alba din Alba Iulia, str. Calea Moţilor nr. 83, Judeţul Alba, telefon: 0258/834.211.

Universitatea “1 Decembrie 1918” Alba Iulia

bibliotecar, grad II S – Serviciul Bibliotecă (post temporar, perioadă determinată)

Condiţii: studii superioare absolvite cu diplomă în domeniul biblioteconomiei sau studii superioare absolvite cu diplomă în alte domenii plus curs de specializare/perfecţionare finalizat sau în curs de finalizare în domeniul biblioteconomiei; vechime în muncă: minimum 1 an; cunoştinţe de utilizare a calculatorului (Word, Internet, Excel); cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională (engleză sau franceză) – minim nivel B1.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 31 octombrie 2017, ora 16.00

Concurs: 8 noiembrie 2017: proba scrisă – Sala „Periodice” a Serviciului Bibliotecă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

administrator financiar gradul II S – Serviciul Financiar – Contabilitate

Condiţii: studii superioare de lungă durată (S) absolvite cu diplomă (Ciclul I şi II Bologna) sau echivalentă acestora, specializarea ştiinţe economice (finanţe sau contabilitate); minimum 3 ani vechime în muncă în domeniul financiar-contabil pe funcţii ce necesită studii superioare de lungă durată; cunoştinţe de utilizare a calculatorului (Word, Internet, Excel).

administrator patrimoniu treapta I M – Serviciul Social – Cantina Studenţească

Condiţii: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat, profil tehnologic, specializarea/ domeniul: Economic/ Turism şi alimentaţie/ Industrie alimentară; minimum 10 ani vechime în muncă în specialitatea studiilor liceale absolvite

îngrijitor – Serviciul Social – Cămine studenţeşti.

Condiţii: studii medii (minimum 10 clase); minimum 1 an vechime în muncă.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 31 octombrie 2017, orele 8.00 – 16.00

Concurs: 8 noiembrie 2017: proba scrisă/ practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Informaţii suplimentare: sediul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, judeţul Alba, telefon 0258/806.276.

Liceul de Arte „Regina Maria“ Alba Iulia

– secretar şef

Condiţii: vechime în muncă – 8 ani; nivelul studiilor – studii superioare.

şofer, categoria D1, D.

Condiţii: vechime în muncă – 8 ani; nivelul studiilor – studii medii.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 8 noiembrie 2017

Concurs: 16 noiembrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; 17 noiembrie 2017, ora 10.00: proba practică; 17 noiembrie 2017, ora 12.00: proba interviu

Relaţii suplimentare: Liceul de Arte „Regina Maria“, Alba Iulia, judeţul Alba din Strada Călăraşilor nr. 2, tel. 0258/812.473.

Primăria Municipiului Alba Iulia

medic specialist/ primar – Serviciul public de asistenţă medicală – Dispensarul studenţesc al Universităţii „1 Decembrie 1918“ din Alba Iulia

Condiţii: studii de specialitate: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul medicinii; act doveditor al confirmării in specialitatea medicină geneială/medicină familie; certificat de membru în Colegiul Medicilor din România, vizat la zi.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 3 noiembrie 2017, ora 15.00

Concurs: 15 noiembrie 2017, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– director executiv – Direcţia Venituri

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe economice, științe juridice sau științe administrative; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 6 noiembrie 2017, ora 15:00

Concurs: 21 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

– şef serviciu, la Serviciul Comunitar pentru Cadastru și Agricultură

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă, în domeniul de licență (DL): inginerie geodezică sau mine, petrol și gaze, specialitatea: topografie minieră; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; cunoştinţe de operare PC – nivel avansat, program AUTOCAD.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 8 noiembrie 2017, ora 15.00

Concurs: 22 noiembrie 2017, ora 11.00: proba suplimentară (eliminatorie) de testare a cunoștințelor PC; 23 noiembrie 2017, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

consilier, clasa I, gradul profesional debutant / Direcţia venituri – Biroul constatare, impunere persoane fizice

consilier, clasa I, gradul profesional debutant / Compartimentul încasări impozite şi taxe locale

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă In ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe economice, ştiinţe juridice sau ştiinţe administrative; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: -; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 30 octombrie 2017, ora 15:00

Concurs: 13 noiembrie 2017, ora 11:00: proba eliminatorie de testare a cunoştinţelor de operare PC – la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor, nr. 5 A; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la Centrul de Resurse „Academia Doamnelor“, Alba Iulia, Str. Gladiolelor nr. 3 A; data și ora interviului va fi comunicată ulterior

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din Calea Moţilor nr. 5A, județul Alba, Telefon: 0258/819.462.

şef serviciu – Serviciul Urbanism – Primăria Alba Iulia (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă arhitectură – specializarea arhitectură, conservarea şi restaurare de arhitectură sau în domeniul de licenţă urbanism – specializarea proiecte şi planificare urbană sau urbanism şi administrarea teritoriului; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani; cunoştinţelor de operare PC – nivel mediu.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

şef serviciu – Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor – Primăria Alba Iulia (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani; cunoştinţelor de operare PC – nivel mediu.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– muncitor necalificat

Condiţii: studii generale; vechime în specialitate necesară: -.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 31 octombrie 2017, ora 15:00

Concurs: 8 noiembrie 2017, ora 11:00: proba practică la „Adăpostul public al câinilor fără stăpân” din municipiul Alba Iulia, Str. Rogozului nr. 40; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba

şef serviciu – Serviciul Management de caz pentru copii şi managementul calităţii serviciilor de tip familial (concurs organizat de ANFP)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ştiinţe juridice, psihologie, asistenţă socială sau sociologie; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concurs: 29 noiembrie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare: Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos

– medic primar, specialitatea psihiatrie 1/2 post (0,5 normă)

– medic primar, specialitatea psihiatrie 1/2 post (0,5 normă)

– medic specialist, specialitatea psihiatrie – 2 posturi

– medic 5 posturi

Centrul de îngrijire şi Asistenţă Baia de Arieş

– medic.

Serviciul de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap:

– medic primar, specialitatea medicină internă – 1/4 post (0,25 normă)

– medic specialist, specialitatea psihiatrie – 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar, specialitatea neurologie – 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar, specialitatea oftalmologie – 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar, specialitatea expertiza medicală a capacităţii de muncă – 1/4 post (0,25 normă)

Condiţiile pentru posturile de medic/medic specialist medic primar: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional în specialitatea: medicină de familie, recuperare, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală; certificat de membru al Colegiului Medicilor din Romania vizat pe anul în curs.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 1 noiembrie 2017, ora 16.00

Concurs: 10 noiembrie 2017, ora 11.00 proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, judeţul Alba, tel. 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755/069.660.

Unitatea Militară 02401 – Colegiul Naţional Militar Alba Iulia

– muncitor calificat (zugrav-vopsitor) I – personal civil contractual

Condiţii: studii profesionale, cu o vechime în specialitatea studiilor de minimum 10 ani

îngrijitor (studii: minimum 10 clase) – personal civil contractual

Data limită pentru depunerea dosarelor: 3 noiembrie 2017, ora 15.00

Concurs: 10 noiembrie 2017, ora 9.30-  proba scrisă; 14 noiembrie 2017, ora 09.00: proba interviu

Relații suplimentare se pot obține la sediul Unitatății Militare 02401, Alba Iulia din Ministerul Apărării Naţionale, Alba Iulia, Bd. Revoluţiei nr. 25, telefon 0258/834.010, interior 123.

Serviciul Public de Gospodărie Comunală Blaj

– muncitor calificat – zidar – 2 posturi

Condiţii: studii 8 clase şi curs de calificare sau şcoala profesională, vechime în muncă 5 ani

– muncitor calificat – zugrav – 2 posturi

Condiţii: studii 8 clase şi curs de calificare sau şcoală profesională, vechime în muncă 5 ani;

şofer

Condiţii: studii 8 clase, vechime în muncă 5 ani, permis de conducere B, C.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 7 noiembrie 2017, ora 14.00

Concurs: 20 noiembrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; 22 noiembrie 2017, ora 14.00: proba interviu.

Relații suplimentare: la sediul Serviciului Public de Gospodărie Comunală Blaj, județul Alba, telefon 0258/710.110,0724/060.511.

Primăria Orașului Cugir

– inspector de specialitate, gradul IA la Compartiment Cabinet Primar (post temporar, pe perioadă determinată)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe: juridice, administrative, politice şi economice, perfecţionări sau specializări în domeniul studiilor de specialitate: juridice /administrative / economice / politice, limba engleză – nivel avansat (atestat/diplomă/certificat).

Termenul limită de depunere a dosarelor: 10 noiembrie 2017

Concurs: 20 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă; 23 noiembrie 2017, proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15 sau 6, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Şcoala Gimnazială Scărişoara

– administrator financiar, 0,5 normă

Condiţii: nivelul studiilor – studii superioare în domeniul economic, cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor – minimum 3 ani vechime în instituţii publice; cunoaşterea programelor specifice raportărilor contabile către Inspectoratul Şcolar Judeţean, Ministerul Educaţiei Naţionale, Agenţia Naţională dc Administrare Fiscală.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 8 noiembrie 2017, ora 13.00

Concurs: 16 noiembrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; 16 noiembrie 2017, ora 14.30: proba interviu.

Relații suplimentare: sediul Şcolii Gimnaziale Scărişoara, str. Centru nr. 194, Judeţul Alba, telefon: 0258/777.529, 0767.265.602.

Primăria Comunei Mihalț

– consilier, clasa I, grad profesional debutant – Compartimentul Fond Funciar.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor inginereşti – măsurători terestre şi cadastru.

Concurs: 27 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Mihalţ, judeţul Alba, telefon 0258/718.101.

ALTE POSTURI

Primăria Comunei Ciugud

şef Serviciu Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă, grad profesional superior, în cadrul Compartimentului Situaţii de Urgenţă

Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în muncă de minimum 9 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 30 octombrie 2017, ora 16.00

Concurs: 7 noiembrie 2017, ora 11.00: proba scrisă; 9 noiembrie 2017, ora 11.00: proba interviu.

şofer – Compartimentul Administrarea domeniului public şi privat

Condiţii: studii generale; permis de conducere categoria B; vechime în muncă de minimum 6 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 30 octombrie 2017, ora 16.00

Concurs: 7 noiembrie 2017, ora 11.00: proba scrisă; 9 noiembrie 2017, ora 11.00: proba practică; 13 noiembrie 2017, ora 11.00: proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Comunei Ciugud, str. Principală, nr.141, judeţul Alba, telefon 0258/841.205.

Spitalul de Boli Cronice Cîmpeni

– director medical – norma întreagă, perioadă determinată

Condiţii: absolvent de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea medicină; cel puţin medic specialist; minimum 5 ani vechime în specialitatea respectivă

Termen limită pentru depunerea dosarelor de înscriere: 10 noiembrie, ora 15.00, la Spitalul de Boli Cronice Cimpeni – serviciul RUNOS

Concurs: 20 noiembrie, ora 10.00, la sediul spitalului, test-grilă/ lucrare scrisă de verificare a cunoştinţelor din legislaţia specifică postului; 21 noiembrie, ora 10.00, susţinerea proiectului de specialitate pe o temă din domeniul de activitate al postului; 22 noiembrie, ora 10.00, interviu.

director financiar-contabil (normă întreagă, perioadă determinată).

Condiţii: absolvent de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în profil economic; cel puţin 2 ani vechime în specialitatea studiilor.

Termen limită pentru depunerea dosarului de înscriere: 17 noiembrie 2017, ora 15.00

Concurs: 27 noiembrie, ora 10.00, la sediul spitalului, test-grilă/lucrare scrisă de verificare a cunoştinţelor din legislaţia specifică postului; 28 noiembrie, ora 10.00, susţinerea proiectului de specialitate pe o temă din domeniul de activitate al postului; 29 noiembrie, ora 10.00, interviul.

Detalii la Serviciul Resurse Umane, telefon 0258/771.582.

Primăria Municipiului Aiud

director executiv – Direcţia de Asistenţă socială

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

director executiv – Direcţia Economică

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

arhitect şef al municipiului (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice 1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

auditor, clasa I, gradul profesional asistent

Condiţii: cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează; să fi obţinut cel puţin calificativul «bine» la evaluarea anuală a performanţelor individuale în ultimii 2 ani calendaristici; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria municipiului Blaj

– architect şef al municipiului (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice 1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 11:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria Municipiului Sebeş

şef serviciu – Serviciul Cheltuieli şi Resurse Umane (Primăria Sebeş)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Mai multe detalii despre posturile scoase la concurs le puteţi afla de la fiecare instituţie care organizează procedurile de angajare.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Record de vaccinări anti-COVID, în România, în ultimele 24 de ore. Câte persoane s-au vaccinat cu prima doză

Publicat

Peste 150.000 de persoane au fost vaccinate în ultimele 24 de ore, conform statisticii realizate de Comitetul Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID-19.

Dintre acestea,110.033 au fost imunizate cu prima doză, potrivit românia24.ro

150.639 de persoane au fost vaccinate în ultimele 24 de ore. În total 6.621.326 de persoane au fost imunizate de la începutul campaniei cu o doză, iar 6.041.920 dintre acestea au schema completă de vaccinare. De asemenea, 759.661 de persoane au făcut și doza a treia.

Comitetul Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID-19 anunță că, potrivit datelor furnizate de Institutul Național de Sănătate Publică, prin aplicația Registrul Electronic Național al Vaccinărilor, marți, la ora 17.00, numărul total de doze administrate de vaccin împotriva COVID-19 (începând cu data de 27 decembrie 2020) a ajuns la 12.129.295.

Au fost utilizate 9.184.514 de doze Pfizer BioNTech, 799.298 de doze Moderna, 851.868 de doze AstraZeneca și 1.293.615 de doze Johnson&Johnson.

În ultimele 24 de ore au fost 78 de reacții adverse în urma vaccinării. În ceea ce privește numărul total de reacții adverse înregistrate la nivelul centrelor de vaccinare, începând din 27 decembrie 2020, sunt 18.211 de reacții comune și minore.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Cum a ajuns un elev din Alba în ”închisoarea îngerilor” și la Valea Neagră după ce a fost condamnat de comuniști. Proces în 1949

Publicat

În 1949, un tânăr din Sâncel era condamnat la trei ani de închisoare pentru uneltire contra ordinii sociale și deținere de ”publicațiuni interzise”, de către autoritățile comuniste. 

Acesta avea să ajungă încarcerat în ”închisoarea îngerilor” – singurul penitenciar de copii din lume și, mai apoi, la Peninsula – Valea Neagră, unul dintre cele mai mari lagăre ale Canalului Dunăre-Marea Neagră. 

Este vorba despre Ilie Rațiu, născut în anul 1927 la Sâncel și decedat în 1985. Faptele pentru care a fost condamnat la închisoare de către regimul comunist sunt detaliate într-o motivare recentă a Tribunalului Alba. 

Fiica acestuia cere în instanță să primească indemnizația de urmaș a unei persoane persecutate politic de către regimul comunist. În 21 septembrie 2021, magistrații Tribunalului Alba au dat o decizie în acest sens.

Mai mult de atât, pe site-ul Institutului de Investigare a Crimelor Comunismului (IICCMER) se poate găsi și o fișă a tânărului și motivul pentru care a fost încarcerat la Peninsula – Valea Neagră.

Faptele pentru care a fost condamnat s-au petrecut când Ilie era elev. Potrivit motivării instanței, tânărul a fost judecat de Tribunalul Sibiu.

Magistrații de atunci au notat că acesta, elev fiind, la îndemnul unei alte persoane, a aderat la mișcarea legionară, mai exact la un grup din Blaj, Grupul 72 Horea, în anul 1947.

Tânărul a participat la 8 ședințe, a cotizat de trei ori cu bani și a ajutat la cooptarea de noi membri. De asemenea, în locuința lui M.A., unde se țineau ședințele, în secret, a primit și publicațiile interzise. Apoi, le-a dat spre citire și unei alte persoane.

”În aceeași sentință penală este descris modul de desfășurare a ședințelor grupului la locuința lui M.A., în cuprinsul considerentelor fila 4, ultimul paragraf, după ritmul specific legionar și în spiritul fascist, sentința descriind întocmai modul de salut, ritualurile și obiceiuri ale grupului”, se mai arată în motivarea citată.

A fost condamnat „fără acordare de circumstanțe atenuante la trei ani închisoare corecțională pentru delictul de uneltire contra ordinii sociale, aplicând art. 209 pct. II C.P. și trei ani de interdicție corecțională, constând în pierderea drepturilor prev. de art. 58 C.P. și îl obligă și la plata sumei de 1.000 (una mie) lei cheltuieli de judecată aplicând art. 304 CJM”. Apoi „cu acordare de circumstanțe atenuante îl mai condamnă la doi ani închisoare corecțională pentru deținere de publicațiuni interzise, aplicând art. 325 litera c C.P. Conform art. 101 C.P. și 463 C.J.M. execută pedeapsa cea mai grea și se compută detențiunea preventivă de la data 1 iulie 1948”, se mai arată în motivare.

Cum arată o fișă a unui deținut politic: de la ”închisoarea îngerilor” la Valea Neagră

În 1950 a fost întocmită o fișă pe numele tânărului, încarcerat atunci la Valea Neagră. Pe spatele fișei mai apare un detaliu: Ilie a fost prima dată încarcerat la Penitenciarul Târgșor, supranumit ”închisoarea îngerilor”.

Pe fișă, pe lângă datele de identificare apare ocupația părinților, cea de plugari și averea acestora: 6 iugăre, 2 vaci, 10 oi și o casă cu trei camere.

De asemenea, mai apare că în trecut nu activase în plan politic, dar că, la momentul întocmirii fișei, era membru al organizației Legionare FDC Blaj.

De asemenea, se mai precizau starea de sănătate și semnalmentele acestuia.

În perioada 1948-1952, la Târgşor, Prahova, a funcţionat singura puşcărie pentru copii din lume. Sute de minori care se împotriveau făţiş regimului sau făceau parte din mişcările legionare au fost obligaţi să-i studieze în „închisoarea îngerilor“ pe Marx şi Engels, au fost supuşi experimentelor psihice şi bătuţi, cu intenţia de a fi „reeducaţi“ în spiritul „omului nou“ comunist.

Pe fișă mai apare anul în care a început executarea pedepsei și data la care avea să se termine: 7 iulie 1951.

Ce a decis Tribunalul Alba

În linii mari, magistrații au specificat că bărbatul, tatăl reclamantei, ”a fost condamnat pentru infracțiuni pentru s-a dovedit că a desfășurat o activitate fascistă și legionară în cadrul unei organizații sau mișcări de acest fel”.

Potrivit art. 14 din Decretul lege nr. 118 din 30 martie 1990 privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice de dictatura instaurată cu începere de la 6 martie 1945, precum și celor deportate în străinătate ori constituite în prizonieri, republicat în conformitate cu art. III din Legea nr. 232/2020 pentru modificarea și completarea 118 4318C1 0 28>Decretului lege nr. 118/1990 privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice de dictatura instaurată cu începere de la 6 martie 1945, precum și celor deportate în străinătate ori constituite în prizonieri, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1036 din 5 noiembrie 2020, dându-se textelor o nouă numerotare:

Prevederile prezentului decret lege nu se aplică persoanelor condamnate pentru infracțiuni contra umanității sau celor în cazul cărora s-a dovedit că au desfășurat o activitate fascistă și/sau legionară în cadrul unei organizații sau mișcări de acest fel, precum și copiilor acestora.

Așadar, legea a exclus de la aplicarea sa persoanele sau moștenitorii acestor persoane condamnate pentru infracțiuni contra umanității sau cei în cazul cărora s-a dovedit că au desfășurat o activitate fascistă și/sau legionară în cadrul unei organizații sau mișcări de acest fel, precum și copiilor acestora.

Deși mama reclamantei a primit indemnizație, de când noua lege a intrat în vigoare, cei ale căror rude au fost condamnate pentru fapte similare nu au mai primit indemnizații.

Sentința poate fi atacată în termen de 15 zile de la pronunțare, însă momentan pe portalul instanțelor de judecată nu apare a fi formulat un recurs.

sursă foto: Institutul de Investigare a Crimelor Comunismului (IICCMER)

Citeste mai mult
Publicitate

BLAJ

Atmosferă de basm pregătită pentru perioada sărbătorilor de iarnă, la Blaj. Decorațiuni luminoase gigant și mii de luminițe

Publicat

Blajul se pregătește pentru perioada sărbătorilor de iarnă. Administrația locală închiriază cu peste 320.000 de lei decorațiuni luminoase care vor îmbrăca municipiul în haine de sărbătoare.

Printre ornamentele amplasate în municipiu se vor afla figurine luminoase tridimensionale sub formă de Moș Crăciun, înalte de 4 metri, un brad luminos înalt de 9 metri, figurine luminoase 3D sub formă de sanie, reni, spiriduși, îngeri, oameni de zăpadă și cadouri gigant. Tabloul feeric de Crăciun va fi completat de șiruri, baghete și perdele luminoase, care vor împodobi orașul și vor aduce veselie celor mici și celor mari. 

Primăria Blaj a lansat luni, 25 octombrie, o licitație în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) pentru închirierea unor decorațiuni iluminat festiv pentru a fi montate în municipiul Blaj pentru perioada Sărbătorilor de Crăciun.

Valoarea totală estimată este de 325.000 de lei, fără TVA.

Potrivit caietului de sarcini, în momentul de față, municipiul Blaj deține instalații de iluminat festiv, însă sunt învechite și insuficiente pentru decorarea orașului pentru sărbătorile de Crăciun, fiind necesar suplimentarea acestora.

Lista decorațiunilor

Produs – descriere – nr. bucăți

– urare tridimensională 2022 luminoasă – realizat pe structură de aluminiu, cu lungimea totală de minim 6 m, înălțimea fiecărei cifre de minim 1,5 m , lățimea de minim 0,3 m, decorat cu LED uri cu flash alb/galben, furtun de culoare alba/galbenă – 1 buc.

– baghete luminoase – cu efect dinamic, înălțimea de minim 0,75 m, având formă conică cu iluminare la 360 de grade, interconectabile cu celelalte produse, diametrul în partea de sus de minim 10 cm iar în partea de jos de minim 2 cm – 170 buc.

– figurină bidimensională luminoasă – sub forma de stea cu minim 4 colțuri, realizată pe structură de aluminiu, decorată cu furtun dublu luminos cu LED alb/galben, șir cu LED-uri albe și flash alb/galben, diametrul de minim 1,1 m – 14 buc.

– șiruri luminoase – cu lungimea de minim 20 m , formate din minim 2 segmente de 10 m, decorate cu minim 120 de Led-uri albe și/sau galbene, interconectabile minim 10 buc, pentru decorarea unui număr de minim 45 de arbori – 330 buc.

– șiruri luminoase cu flash – cu lungimea de minim 12 m, decorate cu minim 120 de LED-uri albe, interconectabile minim 10 buc, pentru realizarea unei arcade luminoase cu lungimea de 50 m și lățimea de 3 m – 352 buc.

– figurină luminoasă tridimensională – sub formă de jumătăți de sfere, decorate cu carpetă luminoasă de diferite culori și stele realizate din furtun luminos de culoare albă, șir luminos LED de culoare alb/galben, înălțimea de minim 2 m – 2 buc.

– figurină tridimensională personaj – sub formă de Moș Crăciun, realizată pe structură de aluminiu cu înălțimea de minim 4 m, decorată cu LED-uri albe și carpetă luminoasă de culoare roșie, albă și neagră – 2 buc.

– figurină luminoasă tridimensională – sub formă de sanie, realizată pe structură de aluminiu, decorată cu carpetă roșie/albă , având lungimea de minim 4 m, lățime de minim 1,5 m – 1 buc.

– figurină tridimensională personaj – sub formă de înger luminos, realizată pe structură de aluminiu cu înălțimea de minim 3 m, decorată cu LED-uri albe și flash alb/galben – 2 buc.

– figurină tridimensională personaj – sub forma de soldat, confecționat din poliuree cu stuctură metalică interioară, protejat în strat poliuretanic anti vandalism, pictat în culoare roșie/neagră și albă, înălțime de minim 4 m – 2 buc.

– figurină tridimensională personaj – sub formă de spiriduș cu cadou, confecționat din poliuree cu structură metalică interioară, protejat în strat poliuretanic anti vandalism, pictat în culoare roșie, albă și verde, cu înălțime de minim 1,5 m – 3 buc.

– figurină luminoasă tridimensională – sub formă de cadouri, realizate pe structură de aluminiu, decorate cu carpetă luminoasă de diferite culori, fundă luminoasă, având latura de minim 1 m – 18 buc.

– figurină luminoasă tridimensională – sub formă de cristale de gheață, cu înălțimea de minim 1,5 m, decorate cu LED-uri albe și flash alb/glaben, carpetă luminoasă de culoare albă – 24 buc.

– țurțuri luminoși – cu lungimea de minim 3 m, înălțimea de minim 0,9 m, decorați cu LED-uri albe și flashalb/galben, interconectabili minim 10 produse – 230 buc.

– figurină luminoasă personaj tridimensional – sub formă de om de zăpadă, realizată pe structura de aluminiu, cu înălțimea de minim 2,2 m, decorată cu LED-uri albe, carpetă luminoasă de culoare albă și roșie – 2 buc.

– figurină luminoasă personaj tridimensional – sub formă de om de zăpadă, realizată pe structură de aluminiu, cu înălțimea de minim 2,4 m, decorată cu LED-uri albe, carpetă luminoasă de culoare verde, roșie, albă – 2 buc.

– figurină luminoasă personaj tridimensional – sub formă de om de zăpadă, realizată pe structură de aluminiu, cu înălțimea de minim 1,7 m, decorată cu LED-uri albe, carpetă luminoasă de culoare verde, albastră și albă – 2 buc.

– glob luminos tridimensional – realizat pe structură de aluminiu cu diametrul de minim 2,5 m, decorat cu LED-uri și flash-uri de culoare galbenă/albă – 1 buc.

– figurină tridimensională personaj – sub formă de ren cu înălțimea de minim 3 m, realizată pe structură de aluminiu – 2 buc.

– sfere luminoase tridimensionale – cu diametrul de minim 1,1 m, realizate pe structură de aluminiu, decorate cu LED-uri albe și flash alb/galben și stele luminoase, carpetă de culoare galbenă și/sau albastră – 3 buc.

– brad tridimensional luminos – realizat pe structură de aluminiu cu înălțime de minim 9 m, lățimea la bază de minim 4 m, decorat cu carpetă luminoasă galbenă și roșie sub formă de panglici, având LED-uri și flash-uri albe/galben – 1 buc.

– perdele luminoase – cu lățimea de minim 2 m, înălțimea de minim 3 m, decorate cu LED-uri și flash alb/galben, interconectabile cu celalalte produse – 24 buc.

– figurină tridimensională – sub forma scaunului lui Mos Crăciun, realizată pe structură de aluminiu, decorată cu LED-uri albe și flash-uri, carpetă luminoasă de culoare de culoare roșie, înălțime de minim 2 m, lățime de minim 1 m – 2 buc.

– figurină tridimensională luminoasă – sub forma de tren cu minim 2 vagoane, realizată pe structură de aluminiu, decorat cu LED-uri albe/galbene flash alb/galben, furtun luminos de culoare albă, lungime de minim 6 m, lățime de minim 1 m – 1 buc.

– figurină tridimensională luminoasă – sub formă de cadou gigant, realizată pe structură de aluminiu, cu înălțimea de minim 4 m, decorat cu LED-uri albe și falsh alb/galben, lățimea de minim 2 m – 1 buc.

– copac tridimensional luminos – realizat pe structură de aluminiu, înălțimea de minim 5 m, lățimea de minim 2 m, decorat cu șiruri luminoase, LED-uri albe și flash alb/galben – 1 buc.

– figurină tridimensională – sub formă de cizma lui Moș Crăciun, confecționată din poliuree cu structură metalică interioară, protejată în strat poliuretanic anti vandalism, pictată în culoare roșie și albă, cu înălțime de minim 4 m și decorată cu LED-uri albe – 1 buc.

Durata de închiriere a produselor este de aproximativ 2 luni sau până în 25 ianuarie 2022.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Proiectul privind concedierea angajaților din sănătate care nu prezintă certificatul digital, AVIZ NEGATIV în comisie, la Senat

Publicat

Senat

Comisia pentru Drepturile Omului, Egalitate de Șanse, Culte și Minorități a Senatului a avizat negativ propunerea legislativă care condiționa angajații din sănătate la vaccinarea anti Covid-19. 

Cea mai importantă prevedere a proiectului care a stârnit numeroase nemulțumiri în rândul cadrelor medicale este aceea că, pentru a-și desfășura activitatea, personalul medical trebuie să facă dovada certificatului digital, în caz contrar, angajatorul putând suspenda pe o perioadă de 30 de zile activitatea celor care nu prezintă certificatul sau, dacă nici după cele 30 de zile nu este prezentat certificatul digital, angajatorul poate înceta de drept contractul de muncă.

Potrivit știripesurse.ro, în sprijinul deciziei senatorilor PSD din Comisie de a da aviz negativ proiectului, au venit și punctele de vedere din partea Avocatului Poporului, Consiliului Național de Combatere a Discriminării și Institutului pentru Drepturile Omului.

Reamintim faptul că propunerea legislativă privind stabilirea unor măsuri în domeniul sanitar, pe perioada stării de alertă, pentru personalul din cadrul unor unități publice și private a fost înregistrată la Senat pentru dezbatere în data de 14 octombrie.

Printre inițiatorii proiectului se numără senatorul PNL Florin Cîțu, deputatul PNL Lucian Bode și deputatul UDMR Kelemen Hunor.

Până în prezent au fost primite avize favorabile cu amendamente sau observații de la Consiliul Legislativ, Comisia pentru muncă, familie şi protecţie socială și Consiliul Economic şi Social.

sursa: stiripesurse.ro

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate