Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Posturi în administraţie: secretar și inspector asistent la primăriile Cugir și Alba Iulia, şef birou la CJ Alba și consilier la Camera Agricolă

Publicat

job

Mai multe posturi din administraţia publică locală şi judeţeană din Alba sunt scoase la concurs în această perioadă. Este vorba despre poziţii de funcţionari publici disponibile atât la Consiliul Judeţean Alba, cât şi la nivelul primăriilor Alba Iulia și Cugir, dar şi un post de consilier la Camera Agricolă Alba.

Vă prezentăm în continuare detalii despre organizarea concursurilor şi condiţii de participare:

Secretar al orașului

Primăria Orașului Cugir

(anunţ făcut public în 17 octombrie)

Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere vacante de secretar al orașului Cugir, județul Alba. Concursul se organizează la sediul ANFP în data de 18 noiembrie 2013, ora 10.00: proba scrisă.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe juridice sau administrative;
  • studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
  • să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani;
  • să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul ANFP în termen de 20 zile și trebuie să conţină:

  • formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la HG nr. 611/2008, modificată;
  • copia actului de identitate;
  • copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
  • copie de pe diploma de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
  • copia carnetului de muncă sau adeverinţă care atestă vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate;
  • cazierul administrativ.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din str. Eforie nr. 5, Sector 5, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

  • Angajator:
Primăria Orașului Cugir
  • Categoria angajatorului:
Primării
  • Județ:
Alba
  • Tipul postului:
Permanent
  • Nivelul postului:
Funcții de conducere
  • Termen expirare:
16 zile

Șef birou

Consiliul Județean Alba

(anunţ făcut public în 17 octombrie)

Consiliul Județean Alba organizează concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere vacante de șef birou în cadrul Biroului Accesare Coordonare Proiecte.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • să fie absolvenți de Masterat sau de studii postuniversitare în domeniul Administrației Publice, Management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
  • să fie numiți într-o funcție publică din clasa I;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – minimum 2 ani;
  • să nu aibă în cazierul administrativ o sancțiune disciplinară neradiată.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 5 noiembrie 2013, ora 16:00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 15 noiembrie 2013, ora 10:00: proba scrisă;
  • data interviului va fi comunicată ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 143, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Consiliului Județean Alba din Piața Ion I.C. Brătianu nr. 1, telefon 0258/813.380, interior 1222.

  • Angajator:
Consiliul Județean Alba
  • Categoria angajatorului:
Consilii județene
  • Județ:
Alba
  • Tipul postului:
Permanent
  • Nivelul postului:
Funcții de conducere
  • Termen expirare:
15 zile

Inspector asistent

Primăria Municipiului Alba Iulia

(anunţ făcut public în 11 octombrie)

Primăria Municipiului Alba Iulia, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante de inspector, clasa I, gradul profesional asistent la Biroul disciplina în construcţii – Direcţia urbanism, amenajarea teritoriului.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: inginerie civilă, ingineria instalaţiilor, inginerie electrică, inginerie energetică, inginerie geologică, inginerie geodezică, inginerie mecanică, inginerie industrială şi ingineria materialelor;
  • vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an;
  • cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 12 noiembrie 2013, ora 13.00: proba scrisă;
  • data interviului se va comunica ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Alba Iulia din str. Calea Moților nr. 5A.

  • Angajator:
Primăria Municipiului Alba Iulia
  • Categoria angajatorului:
Primării
  • Județ:
Alba
  • Tipul postului:
Permanent
  • Nivelul postului:
Funcții de execuție
  • Termen expirare:
10 zile

Consilier

Camera Agricolă Județeană Alba

(anunţ făcut public în 4 octombrie)

Camera Agricolă Județeană Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante de consilier, clasa I, gradul profesional superior.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
  • vechime minimum 9 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 23 octombrie 2013, ora 16.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 04 noiembrie 2013: proba scrisă;
  • data interviului se va comunica ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Camerei Agricole Județene Alba din municipiul Alba Iulia, str. Alexandru Ioan Cuza nr. 4, telefon 0258/830.208.

  • Angajator:
Camera Agricolă Județeană Alba
  • Categoria angajatorului:
Instituții județene
  • Județ:
Alba
  • Tipul postului:
Permanent
  • Nivelul postului:
Funcții de execuție
  • Termen expirare:
3 zile

Directori (2 posturi)

Organismul Intermediar Regional pentru Programul Operațional Sectorial „Dezvoltarea Resurselor Umane” – Regiunea Centru

(anunţ făcut public în 10 octombrie)

Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de conducere vacante de director executiv și, respectiv, director executiv adjunct din cadrul Organismului Intermediar Regional pentru Programul Operațional Sectorial „Dezvoltarea Resurselor Umane” – Regiunea Centru (OIR POSDRU Regiunea Centru).

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani;
  • cunoştinţe de operare pe calculator – Microsoft Office – nivel mediu.

Concursul se va organiza la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici conform calendarului următor:

  • 23 octombrie 2013, ora 09.00: proba suplimentară eliminatorie de testare a cunoștințelor de operare PC;
  • 23 octombrie 2013, ora 10.00: proba scrisă.

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul ANFP în termen de 8 zile și trebuie să conţină:

  • copia actului de identitate;
  • formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la HG nr. 611/2008, modificată;
  • copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
  • copia carnetului de muncă sau adeverinţă care atestă vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate;
  • cazierul judiciar (poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere);
  • adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
  • declaraţia pe propria răspundere/adeverinţă care atestă că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din str. Eforie nr. 5, Sector 5, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

sursa: Guvern

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax