Administrație
POSTURI vacante, la începutul anului 2017. Angajări la DGASPC, primăriile din Sebeş şi Cîmpeni şi alte instituţii publice din judeţ. Condiţii
La începutul anului 2017, sunt organizate concursuri în mai multe instituţii publice din judeţul Alba. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, ce ţin de studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.
Concursuri organizate în luna decembrie şi condiţii de participare:
Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba – Serviciul de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap
– medic primar specialitatea medicină internă 1/2 post (0,5 normă)
– medic specialist specialitatea psihiatrie 1/4 post (0,25 normă)
– medic primar specialitatea neurologie 1/4 post (0,25 normă)
– medic primar specialitatea oftalmologie 1/4 post (0,25 normă)
– medic primar specialitatea expertiza medicală a capacităţii de muncă 1/2 post (0,5 normă)
– psiholog principal – 1/2 post (0,5 normă)
Condiţii pentru ocuparea posturilor de medic: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţa sau echivalentă în domeniul medical; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.
Condiţii pentru ocuparea postului de psiholog principal: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul psihologiei; atestat de psiholog cu drept de liberă practică în specialitatea psihologie clinică, eliberat de Colegiul Psihologilor din România, treapta de specializare principal.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 16 ianuarie 2017, ora 16.00
Concurs: 25 ianuarie 2017, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115.
Primăria Municipiului Sebeş
– poliţist local, clasa I, grad profesional principal din cadrul Direcţiei Poliţia Locală Sebeş – Compartiment circulaţie rutieră.
Condiţii: cele prevăzute de art. 54 din Legea nr, 188/1999 – privind statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialităţile – juridice sau economice; vechime în specialitatea studiilor: minimum 5 ani.
– poliţist local, clasa I, grad profesional superior din cadrul Direcţiei Poliţia Locală Sebeş – Compartiment protecţia mediului, disciplina în construcţii, activitate comercială.
Condiţii: cele prevăzute de art. 54 din Legea nr, 188/1999 – privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialităţile – juridice, economice sau tehnice, vechime în specialitatea studiilor: minimum 9 ani.
– poliţist local, clasa III, grad profesional principal din cadrul Direcţiei Poliţia Locală Sebeş – Compartiment protecţia mediului, disciplina în construcţii, activitate comercială
Condiţii: cele prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 – privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare; studii medii absolvite cu diplomă dce bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor minimum 5 ani.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 13 ianuarie 2017, ora 14.00
Concurs: 23 ianuarie 2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
– inspector, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Compartimentului cadastru – aparatul de specialitate al primarului
Condiţii: cele generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 – privind statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare; studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă: topografie, cadastru, geodezie; vechime în specialitatea studiilor: minimum 1 an.
– inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului achiziţii publice – aparatul de specialitate al primarului
Condiţii: cele generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 – privind statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialităţile – juridice sau economice; vechime în specialitatea studiilor: minimum 9 ani
Data limită pentru depunerea dosarelor: 13 ianuarie 2017, ora 14.00
Concurs: 28 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
– inspector, clasa I, grad profesional superior (2 posturi) – Compartimentul urbanism. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată tehnice, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor: minimum 9 ani.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 12 ianuarie 2017, ora 14.00
Concurs: 26 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
– inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Biroului Colectare Creanţe Bugetare – Aparatul de specialitate al primarului. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată economice, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor: minimum 9 ani.
– inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Biroului Colectare Creanţe Bugetare – Aparatul de specialitate al primarului. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialităţile – economice sau juridice; vechime în specialitatea studiilor: minimum 9 ani.
– inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Biroului Executări Silite şi Control Fiscal – Aparatul de specialitate al primarului. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialităţile – economice sau juridice; vechime în specialitatea studiilor: minimum 9 ani.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 6 ianuarie 2017, ora 14:00
Concurs: 16 ianuarie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior
– consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Comparti mentului Investiţii Publice – Aparatul de specialitate al primarului. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată tehnice, economice sau juridice, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor: minimum 9 ani.
– consilier, clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului Investiţii Publice – Aparatul de specialitate al primarului. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată tehnice, economice sau juridice, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor: minimum 5 ani.
– consilier, clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului Investiţii Publice – Aparatul de specialitate al primarului. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată tehnice, economice sau juridice, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor: minimum 5 ani.
– consilier, clasa I. grad profesional asistent din cadrul Compartimentului Investiţii Publice – Aparatul de specialitate al primarului. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv siudii superioare de lungă durată tehnice, economice sau juridice, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor: minimum 1 an.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 6 ianuarie 2017, ora 16:00
Concurs: 18 ianuarie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, Județul Alba, Piaţa Primăriei nr. 1 ,la camera 2C-Resurse Umane.
Primăria Orașului Câmpeni
– inspector I superior, la Compartimentul Personal Resurse Umane (post pe perioadă determinată)
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă în domeniul economic, juridic, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor, 9 ani.
Concurs: 9 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 11 ianuarie 2017, ora 10.00: proba interviu.
– inspector de specialitate II la Serviciul contabilitate taxe şi impozite
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime: minimum 1 an în domeniul contabilităţii.
Concurs: 23 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 26 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba interviu.
Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Câmpeni, Piața Avram Iancu 5, Judeţul Alba, telefon 0258/771.215.
Clubul Sportiv Şcolar Blaj
– şofer
Condiţii: studii medii, vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: minimum 1 an.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 10 ianuarie 2017
Concurs: 18 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 20 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba interviu; 23 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba practică.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Clubul Sportiv Şcolar, cu sediul în Blaj, str. Parc Avram Iancu nr. 2, judeţul Alba, telefon 0736348211.
Grădiniţa cu Program Prelungit „Lumea Copiilor” Blaj
– administrator financiar
Condiţii: nivelul studiilor: superioare, în specialitatea postului; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: – 3 ani.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 12 ianuarie 2017, ora 15:00
Concurs: 20 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 25 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba interviu.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Grădiniţa cu Program Prelungit „Lumea Copiilor”, Blaj, judeţul Alba, telefon: 0258-711023, 0733021597, 0727378369
Primăria Comunei Stremț
– consilier, clasa I, gradul profesional asistent
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul asistenţă socială
Anunţ publicat în 23 decembrie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile.
Concurs: 25 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 27 ianuarie 2017, ora 10:00: proba interviu.
– consilier, clasa I, gradul profesional superior
Condiţii: absolvent studii superioare în domeniul Contabilitate, specializarea Contabilitate şi informatică de gestiune sau Economie, specializarea turism şi servicii.
Anunţ publicat în 23 decembrie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile.
Concurs: 25 ianuarie 2017, ora 13.00 – proba scrisă; 27 ianuarie 2017, ora 14.00 – proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Streamț, Județul Alba, din str. Principală, nr. 99, telefon 0258/848.101
ALTE POSTURI
Casa de Asigurări de Sănătate Alba
– referent, clasa III, grad superior
Condiţii: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe operare Word, Excel.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 5 ianuarie 2017, ora 10:00
Concurs: 18 ianuarie 2107 – proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Casei de Asigurări de Sănătate Alba cu sediul în Alba Iulia, str. Vasile Goldiș nr. 5, Județul Alba, telefon: 0258/834.339.
Primăria Orașului Cugir
– consilier, clasa I, gradul profesional superior pentru Compartimentul Achiziţii publice
Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: inginerie civilă şi instalaţii, drept, administraţie publică, contabilitate sau economie; vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.
Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 9 ianuarie 2017
Concurs: 18 ianuarie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 20 ianuarie 20179 ianuarie 2017 -: proba interviu.
– inspector de specialitate – Compartiment Cabinet Primar. (funcţie temporar vacantă)
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul tehnic sau economic; vechime în specialitatea studiilor: minimum 3 ani.
Termen limită de depunere a dosarelor: 3 ianuarie 2017
Concurs: 11 ianuarie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 16 ianuarie 2017: proba interviu.
Primăria Orașului Cugir
– inspector, clasa I, grad profesional superior pentru Compartimentul managementul calităţii
Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul ştiinţe economice, respectiv domeniile: economie, administrarea afacerilor, contabilitate, finanţe, management: marketing
Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 27 decembrie 2016
Concurs: 17 ianuarie 2017, ora 11.00: proba scrisă; 19 ianuarie 2017: proba interviu.
– inspector clasa I, gradul profesional superior în cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială al Oraşului Cugir – Compartiment autoritate tutelară şi protecţia copilului
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.
Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 27 decembrie 2016
Concurs: 10 ianuarie 2017, ora 11.00: proba scrisă; 12 ianuarie 2017: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.
Grădiniţa cu Program Prelungit nr. 2 Aiud
– muncitor I (bucătar)
Condiţii: nivelul studiilor – studii de specialitate în domeniu, vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de bucătar 10 ani.
Concurs: 23 ianuarie 2017, ora 13.00 – proba practică; 25 ianuarie 2017, ora 13.00 – proba interviu.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Grădiniţa cu Program Prelungit nr. 2 Aiud cu sediul în loc. Aiud. Str. Unirii nr. 10. jud. Alba, tel. 0258/861747.
Primăria Orașului Zlatna
– şef serviciu, gradul II, la Serviciul Public de Gospodărie Comunală
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe inginereşti; vechime în specialitatea studiilor minimum 5 ani.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 4 ianuarie 2017, ora 16:00
Concurs: 12 ianuarie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 18 ianuarie 2017, ora 11.00 – proba interviu;
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Zlatna din Zlatna, Calea Moților nr. 12, Județul Alba, telefon 0258/856.337.
Primăria Oraşului Abrud
– consilier, clasa I, grad profesional principal în cadrul Compartimentului Buget – Contabilitate
Condiţii: nivelul studiilor – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului – 5 ani
Concurs: 17 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba suplimentară de testare cunoștințe PC; 17 ianuarie 2017, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Abrud din Piaţa Eroilor, nr. 1, telefon 0258/780.519, interior 18.
Primăria Comunei Ighiu
– referent, gradul I
Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat, vechimea în muncă – minim 3,6 ani.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 9 ianuarie 2017, ora 16:00
Concurs: 18 ianuarie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Comunei Ighiu, Județul Alba, din Ighiu, nr. 56, telefon: 0258/844.103.
Colegiul Naţional „Titu Maiorescu” Aiud
– bibliotecar
Condiţii: absolvirea, cu examen de diplomă, a unei instituţii de învăţământ, secţia de biblioteconomie, sau a altor instituţii de învăţământ ai căror absolvenţi au studiat în timpul şcolarizării disciplinele de profil din domeniul biblioteconomiei; fără vechime.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 6 ianuarie 2017, ora 14.00
Concurs: 11 ianuarie 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 11 ianuarie 2017, ora 12.00 – proba interviu.
Relații suplimentare la Colegiul Naţional „Titu Maiorescu”, Aiud, judeţul Alba, din str. Ecaterina Varga nr. 10, telefon 0258861946
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News