Actualitate
Precizări de la STS despre apeluri de urgență. Ce s-a întâmplat cu Aplicația 112 după cazul Caracal
Pentru prima dată de la înființarea Serviciului de urgență 112, în anul 2019, numărul apelurilor non-urgente a scăzut sub 50%, a anunțat STS.
De la începutul anului până în 1 iulie, numărul total al apelurilor primite la Serviciul de urgență 112 este de 5.715.753, dintre care 2.989.280 au fost apeluri urgente și 2.726.473 au fost apeluri non-urgente.
În perioada 20- 31 iulie, la numărul unic de urgență 112 s-a înregistrat un număr total de 403.886 apeluri, din care 192.751 au reprezentat apeluri non-urgente. Adică în perioada scandalului de la Caracal.
Mai exact, între 20 și 25 iulie și 26-31 iulie, au fost efectuate 196.332 apeluri, din care 95.701 au fost apeluri non-urgente, iar în perioada 26-31 iulie, au fost înregistrate 207.554 apeluri, din care 97.050 au fost apeluri non-urgente.
Un număr însemnat de apeluri non-urgente au fost apeluri recepționate de pe cartele neidentificabile, potrivit STS.
În ceea ce privește aplicația „APEL 112”, în momentul de față, aplicația are un total de 145.640 descărcări, din cate 787 în perioada 20-25 iulie, după care au crescut la 122.071 descărcări (26-31 iulie).
Cele mai multe descărcări ale Aplicației „APEL 112” au fost în data de 26 iulie, respectiv 40.134.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News