Abrud
Primăria Abrud scoate la concurs postul de șef serviciu în cadrul Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență. Condiții
Primăria orașului Abrud organizează un concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, de execuție, vacante, de șef serviciu în cadrul Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență.
Potrivit anunțului, condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt următoarele:
- nivelul studiilor – minim studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat
- permis de conducere categoria B, C și C+E
- vechime în muncă: 5 ani
- conform fișei postului candidaţii pentru ocuparea postului de șef serviciu a Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență, trebuie să fie absolvenți a unui curs de șef serviciu voluntar pentru situații de urgență.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 6 ianuarie 2023: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
- 18 ianuarie 2023, ora 10.00: proba scrisă;
- ora și data interviului se vor comunica ulterior.
Mai multe informații, AICI.
sursa: posturi.gov.ro
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News