Connect with us
Publicitate

ABRUD

Primăria Abrud scoate la concurs postul de șef serviciu în cadrul Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență. Condiții

Publicat

Primăria orașului Abrud organizează un concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, de execuție, vacante, de șef serviciu în cadrul Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență.

Potrivit anunțului, condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt următoarele:

  • nivelul studiilor – minim studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat
  • permis de conducere categoria B, C și C+E
  • vechime în muncă: 5 ani
  • conform fișei postului candidaţii pentru ocuparea postului de șef serviciu a Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență,  trebuie să fie absolvenți a unui curs de șef serviciu voluntar pentru situații de urgență.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 6 ianuarie 2023: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 18 ianuarie 2023, ora 10.00: proba scrisă;
  • ora și data interviului se vor comunica ulterior.

Mai multe informații, AICI.

sursa: posturi.gov.ro

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax