Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Primăria Aiud angajează expert la compartimentul Strategii de informatizare. Condiţii de participare la concurs

Publicat

primariaaiud Primăria Municipiului Aiud organizează, la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, concurs de recrutare în vederea ocupării funcţiei publice de execuție vacante de expert, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Direcției Tehnice, Compartiment Strategii de informatizare din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Aiud.

Condiţii de participare la concurs:

– condiții generale: candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

– condiții specifice:

a)studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință: matematică; ramura de știință: informatică; ramura de știință: inginerie electrică, electronică și telecomunicații; ramura de știință: ingineria sistemelor, calculatoare și tehnologia informației;

b)cunoștințe PC – nivel avansat: calculatoare personale – arhitectura, componente, caracteristici, periferice, diagnosticare defecte; configurare și administrare rețele LAN bazate pe sisteme de operare Microsoft Windows 2012 Server; administrare sisteme de operare Windows 7, Windows 8 și Windows 10; instalare și utilizare a produselor pachetelor MS Office 2007- 2016 – Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook.

Condiţii de desfăşurare a concursului:

–  proba suplimentară IT: 29.08.2017, ora 09:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud;

–  proba scrisă: 29.08.2017, ora 12:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;

– interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise;

– depunerea dosarelor: în termen de 20 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial, Partea a III-a, la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei municipiului Aiud.

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare ale concursului, bibliografia şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul www.aiud.ro.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul  Primăriei Municipiului Aiud, camera 22 și la nr. telefon  0258 861 310 interior 1013.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax