Actualitate
Primăria Aiud angajează șef birou în cadrul Biroului Administrația Pieței. Condiţii de participare la concurs
Primăria municipiului Aiud organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unui post vacant, funcţie contractuală de conducere de șef birou din cadrul Biroului Administrația Pieței din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud.
Condiţii specifice:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.
Condiții de desfășurare ale concursului:
Proba scrisă: 23 august, ora 10:00 la sediul Primăriei municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu.
Interviul se susţine într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
Dosarele de înscriere la concurs se depun până în data de 10 august 2017, ora 16:00 la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud.
Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei municipiului Aiud şi pe site-ul www.aiud.ro.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud, camera 22, telefon 0258 861 310 interior 13.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News