Actualitate
Primăria Aiud anunță o nouă procedură de atribuire a autorizațiilor de taxi. Termen pentru înscriere, 29 decembrie
O nouă procedură de atribuire a autorizațiilor de taxi este anunțată de Primăria Aiud. Aceasta vizează autorizaţia cu numărul de ordine 065 și termen pentru înscriere este 29 decembrie.
În vederea respectării prevederilor Legii nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi, modificată şi completată, Primăria municipiului Aiud face următorul anunţ:
Conform HCL nr.161/26.08.2015, numărul maxim de autorizaţii taxi ce pot fi atribuite pe raza municipiului Aiud este de 91, urmând să se atribuie autorizaţia cu nr. de ordine 065.
Data limită până la care pot fi depuse cererile de înscriere pentru participare la această procedură este 29.12.2015.
Solicitantul autorizaţiei taxi este PFA IRIMIE VASILE VIRGIL.
Pentru a obţine o autorizaţie taxi din partea autorităţii de autorizare în conformitate cu art. 11 din Legea 38/2003, modificată şi completată, solicitantul trebuie să depună următoarele documente, în copie:
– autorizaţia de transport emisă de primărie;
– certificatul de înmatriculare şi cartea de identitate a autovehiculului din care să rezulte că acesta este deţinut de către transportatorul autorizat, în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing;
– certificatul de agreare valabil prin vizare anuală;
– buletin metrologic;
– dovada fiscalizării aparatului de taxat;
– asigurarea persoanelor şi bagajelor;
– dovada apartenenţei la o asociaţie profesională;
– declaraţie pe proprie răspundere privind criteriile de departajare pentru autovehiculul respectiv.
Data anunţării rezultatului atribuirii este 30.12.2015.
Data la care va fi demarată procedura de eliberare a autorizaţiilor taxi este 31.12.2015.
Acordarea punctajelor se face pe baza îndeplinirii criteriilor de departajare, declarându-se câştigătoare autovehiculele care au obţinut punctajele cele mai mari, în ordine descrescătoare, stabilite pe grupe de autovehicule diferenţiate în ordinea descrescătoare a capacităţii cilindrice a motoarelor.
Criteriile de departajare vor fi:
– vechimea autovehiculului de la data fabricaţiei;
– clasificarea autovehiculului conform normelor de poluare Euro;
– volumul portbagajului util şi echiparea cu instalaţie pentru aer condiţionat;
– vechimea în ani de când transportatorul desfăşoară autorizat activitatea de transport respectivă;
– gradul de protecţie a pasagerului/pasagerilor, respectiv existenţa airbagurilor pentru pasagerul din faţă/pasagerii din spate;
– efortul investiţional al transportatorului autorizat, definit de modul de deţinere, în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing, a autovehiculelor pe tipuri;
– posibilitatea asigurării reale a prezenţei autovehiculului în activitate de minimum 8 ore pe zi lucrătoare;
– dotări suplimentare ale autovehiculului, astfel cum sunt :
– dispozitiv GPS de monitorizare;
– dispozitiv fix de înregistrare a precizărilor făcute de client;
– perete despărţitor între conducătorul auto şi clienţi;
– dispozitiv de plată prin intermediul cardului bancar.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News