Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Primăria Aiud atribuie o nouă autorizaţie taxi în municipiu. Condiţiile de acordare


Publicat

Primăria Aiud

În vederea respectării prevederilor Legii nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi și în regim de închiriere, cu modificările și completările ulterioare, Primăria municipiului Aiud face următorul anunţ:

a) conform HCL nr.161/26.08.2015, numărul maxim de autorizaţii taxi ce pot fi atribuite pe raza municipiului Aiud este de 91, urmând să se atribuie autorizaţia cu nr. de ordine 081;

b) data limită până la care pot fi depuse cererile de înscriere pentru participare la această  procedură este 6.04.2019

c) solicitantul autorizaţiei taxi este: “SC HOME BASE S.R.L. AIUD”

d) pentru a obţine o autorizaţie taxi din partea autorităţii de autorizare, în conformitate cu art. 11 din Legea nr. 38/2003, solicitantul trebuie să depună următoarele documente, în copie:

–  autorizaţia de transport emisă de primărie

– certificatul de înmatriculare şi cartea de identitate a autovehiculului din care să rezulte că acesta este deţinut de către transportatorul autorizat, în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing

– certificatul de agreare valabil prin vizare anuală, emis de Regia Autonomă Registrul Auto Român (R.A.R.)

 –  buletin metrologic

–  dovada fiscalizării aparatului de taxat

–  asigurarea persoanelor şi bagajelor

– declaraţie pe proprie răspundere privind criteriile de departajare pentru autovehiculul respectiv

 – declaraţie pe propria răspundere privind modul în care este asigurată dispecerizarea şi la ce dispecerat taxi este arondat transportatorul autorizat.

e)  data anunţării rezultatului atribuirii: 29.04.2019

 f) data la care va fi demarată procedura de eliberare a autorizaţiilor taxi: 30.04.2019

g) acordarea punctajelor se face pe baza îndeplinirii criteriilor de departajare, declarându-se câştigătoare autovehiculele care au obţinut punctajele cele mai mari, în ordine descrescătoare, stabilite pe grupe de autovehicule diferenţiate în ordinea descrescătoare a capacităţii cilindrice a motoarelor.

Criteriile de departajare vor fi:

a) vechimea autovehiculului de la data fabricaţiei

b) clasificarea autovehiculului conform normelor de poluare Euro

c) volumul portbagajului util şi echiparea cu instalaţie pentru aer condiţionat

d) vechimea în ani de când transportatorul desfăşoară autorizat activitatea de transport respectivă

e) gradul de protecţie a pasagerului/pasagerilor, respectiv existenţa airbagurilor pentru pasagerul din fată/pasagerii din spate

f) efortul investiţional al transportatorului autorizat, definit de modul de deţinere, în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing, a autovehiculelor pe tipuri

g) posibilitatea asigurării reale a prezenţei autovehiculului în activitate de minimum 8 ore pe zi lucrătoare

h) dotări suplimentare ale autovehiculului, astfel cum sunt:

– dispozitiv GPS de monitorizare

– dispozitiv fix de înregistrare a precizărilor făcute de client

– perete despărţitor între conducătorul auto şi clienţi

– dispozitiv de plată prin intermediul cardului bancar.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Admitere la școli de poliție 2021: Peste 240 de tineri, înscriși din județul Alba. Ce trebuie să știe candidații

Publicat

sediu ipj

Peste 240 de tineri din județul Alba s-au înscris la școlile de poliție pentru admiterea în acest an. Comparativ, la admiterea de anul trecut erau înscriși 196 de candidați din Alba.

Candidații care au depus cereri de înscriere mai au timp până în 10 martie să depună actele pentru dosarele de recrutare.

Urmează susţinerea probei de evaluare a performanţei fizice în centrele zonale de selecţie (în perioada 18-24 martie 2021), iar susţinerea probei de verificare a cunoştinţelor se va realiza la unităţile de selecţie, la data de 27 martie 2021.

Citește și: ADMITERE MAI 2021: ÎNSCRIERI la şcolile de agenţi de POLIȚIE şi subofiţeri jandarmi, pompieri. LOCURI, CALENDAR, condiții

Examinarea medicală a candidaților rămași în concurs se va realiza după parcurgerea acestor etape.

Rezultatele finale ale admiterii sunt aduse la cunoștința candidaților prin afișare pe site-ul oficial al unităților de învățământ, până la data de 17 aprilie 2021.

La nivel național, sunt peste 1.700 de locuri la cele trei școli de agenți de poliție:

Şcoala de Agenţi de Poliţie „Vasile Lascăr” Câmpina – specializarea Agent de poliţie – 1.283 locuri din care 1160 IGPR, 3 DGL, 2 DGAESRI, 30 IGI, 8 DSG, 40 DEPABD, 2 CNSIS, 5 DGA, 15 DGP, 4 DRPCIV, 3 CFIC, 1 DGCTI, 10 SIE; din acestea, 25 locuri IGPR (romi) și 15 locuri IGPR (minorități)

Şcoala de Agenţi de Poliţie „Septimiu Mureşan” Cluj-Napoca – specializarea Agent de poliție – 200 locuri din care 190 IGPR, 5 DGA, 5 DGP; dintre acestea, 4 locuri IGPR (romi) și 3 locuri IGPR (minorități)

Şcoala de Pregătire a Agenţilor Poliţiei de Frontieră „Avram Iancu” Oradea – specializarea Agent de poliţie de frontieră – 220 locuri din care 200 IGPF, 10 IGI, 10 DGP (3 IGPF – romi; 3 IGPF – minorități)

La înscriere, candidaților li se atribuie un cod unic de identificare, folosit pe întreaga procedură de concurs.

Dosarul de recrutare în vederea participării la concursul de admitere conţine următoarele documente (școala de poliție):

a) cererea de înscriere şi CV;

b) copii ale documentelor care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului;

c) copii ale actului de identitate, carnetului de muncă/certificatului stagiu de cotizare şi/sau altor documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă şi, dacă este cazul, ale livretului militar;

d) copii ale certificatului de naştere al candidatului, soţului/soţiei şi fiecărui copil, ale certificatului de căsătorie, precum şi, după caz, ale hotărârilor judecătoreşti privind starea civilă;

e) autobiografia şi tabelul nominal cu rudele candidatului şi soţul/soţia candidatului;

f) cazierul judiciar;

g) o fotografie color 9×12 cm;

h) fişa medicală-tip de încadrare în MAI;

i) declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare

– avizul psihologic, adeverința medicală eliberată de medicul de familie, consimțământul informat

Vezi Model-consimtamant-informat

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

INCENDIU la Aiud. Pompierii intervin pentru stingerea flăcărilor ce au cuprins un teren din municipiu

Publicat

Pompierii din Aiud au fost chemați să intervină pentru stingerea unui incendiu de vegetație izbucnit pe raza municipiului.

Din primele date, incendiul se manifestă pe strada Gheorghe Doja, în zona releului, potrivit ISU Alba.

Revenim cu amănunte.

foto: arhivă

Citeste mai mult
Publicitate

BLAJ

Bani adevărați pentru Podul Minciunilor de la Blaj. Proiectul a primit 7 milioane de lei de la Guvern, după aprobarea bugetului

Publicat

Primarul din Blaj, Gheorghe Valentin Rotar, a anuțat pe contul său de Facebook că un proiect al orașului a primit 7 milioane de lei de la bugetul de stat. Este vorba despre reabilitarea și modernizarea „Podului Minciunilor”.

”Deputatul Florin Roman își ține promisiunile față de Blaj! Parlamentul României a aprobat Anexa nr. 7/03 din proiectul Bugetului de Stat pe anul 2021, prin care se alocă suma de 7 milioane de lei Municipiului Blaj, pentru finanțarea obiectivului de investiții „Pasaj superior km 377+131 – Podul Minciunilor”!

Valoarea totală a investiției este estimată la 15 milioane de lei.

În acest moment, SF-ul proiectului este finalizat, în baza unui concurs de soluții organizat în anul 2020, iar proiectul tehnic și execuția lucrării urmează să fie licitate în perioada următoare.

Lucrările vor începe în luna august 2021, finalizarea noului pod fiind estimată pentru luna iunie 2022.
Noul pod va avea 5 benzi de circulație rutieră și 2 benzi pentru circulația pietonală (trotuare acoperite și încălzite) și va fi una dintre cele mai spectaculoase construcții din România, cu soluții arhitecturale contemporane care respectă patrimoniul existent în zonă!” a scris acesta pe Facebook.

FOTO: Schiță desen cu „Podul Minciunilor” de la Blaj

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Spirit civic la Alba Iulia: Un tânăr a găsit un portmoneu cu bani și acte și l-a dus la poliție

Publicat

Un tânăr din Alba Iulia a predat poliţiei un portmoneu în care era suma de 1.331 de lei și acte, pe care l-a găsit pe stradă. Inspectoratul de Poliţie Judeţean Alba îi adresează domnului Uță Raul Bogdan felicitări pentru spiritul civic de care a dat dovadă.

Potrivit IPJ Alba, la data de 2 martie 2021, la Poliția Municipiului Alba Iulia s-a prezentat domnul Uță Raul Bogdan, de 27 de ani, din Alba Iulia, care a predat un portmoneu în care se afla suma de 1.331 lei, carduri și documente. Tânărul a declarat că a găsit portmoneul pe partea carosabilă, în zona unei intersecții din cartierul Ampoi al municipiului Alba Iulia.

În urma verificărilor efectuate, polițiștii au identificat persoana care pierduse portmoneul, un tânăr din Câmpeni, căruia urmează să îi fie restituit.

Polițiștii îi adresează, în mod public, felicitări domnului Uță Raul Bogdan, care a dat dovadă de un spirit civic desăvârșit.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate