Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Primăria Aiud: Concurs pentru două posturi de director executiv și de inspector. Calendar și condiții pentru candidați


Publicat

primaria aiud

Primăria Municipiului Aiud organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nederminată a două posturi. Este vorba despre un post de director executiv al Direcției Economice din cadrul aparatului de specialitate al primarului și un post de inspector, clasa I, grad profesional principal în cadrul Direcției Economice, Compartiment Impozite și taxe locale persoane fizice din cadrul aparatului de specialitate al primarului.

Ambele concursuri sunt organizate la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, în baza art. II din Legea nr.203/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

Postul de director executiv al Direcției Economice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud

Condiţiile de participare la concurs pentru postul de director executiv al Direcției Economice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință: științe economice;

– absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.

Candidații trebuie să îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcții publice, prevăzute la art. 465 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Durata timpului de muncă pentru funcția publică de director executiv este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână, reprezentând durată normală a timpului de muncă.

Condiţiile de desfăşurare a concursului:

– Proba scrisă: 05.04.2021, ora 11:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;

– Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise;

– Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 04.03.2021 – 23.03.2021 (ora 16:00), la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud.

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia, tematica, atribuțiile stabilite în fișa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310, interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, persoana de contact: Cipcigan Patricia Tatiana, șef birou al Biroului Resurse Umane, Control Intern, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Postul de inspector, clasa I, grad profesional principal în cadrul Direcției Economice, Compartiment Impozite și taxe locale persoane fizice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud

Durata timpului de muncă pentru funcția publică de inspector, clasa I, grad profesional principal este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână, respectiv durată normală a timpului de muncă.

Candidații trebuie să îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcții publice, prevăzute la art. 465 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Condițiile de participare la concurs pentru postul de inspector, clasa I, grad profesional principal în cadrul Direcției Economice, Compartiment Impozite și taxe locale persoane fizice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință: științe economice;

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Condiţiile de desfăşurare a concursului:

– Proba scrisă: 06.04.2021, ora 11:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;

– Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise;

– Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 04.03.2021 – 23.03.2021 (ora 16:00), la sediul Primăriei Municipiului Aiud.

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfășurare a concursului, bibliografia, tematica, atribuțiile stabilite în fișa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310, interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, persoana de contact: Dancea Stînea Anamaria, consilier în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

LOCURI de MUNCĂ în ALBA: 306 posturi în Alba Iulia, Blaj și Sebeș. Oferta completă prin AJOFM

Publicat

locuri munca

Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Alba a transmis oferta de locuri de muncă disponibile în județul Alba, la data de 13 aprilie.

Sunt vacante 306 locuri de muncă în județul Alba, în mai multe domenii.

NOU: Adaugă anunț angajare/ caută loc de muncă AICI: Anunțuri.Ardeal24.ro

OFERTA de locuri de muncă prin AJOFM ALBA:

Agenţia Locală pentru Ocuparea Forţei de Muncă Alba Iulia – 0258 831 137

Angajator – post vacant – nr. locuri / telefon mobil

RO-ARMYCATERING SA – administrator – 1 – 0213185008
UNIVERSITATEA 1 DECEMBRIE 1918 – administrator financiar (patrimoniu) (studii superioare) – 1 – 0258806276
MMA GROUP SECURITY SRL – agent de securitate – 8 – 0742864555
SC VI TINDALA JUNIOR SRL – agent de vânzari – 1 – 0737967730
EQUAL WEB DESIGN SRL – agent de vânzari – 1 – 0761572251
MATIAS GROUP SRL – ajutor bucatar – 1 – 0732313313
TRANSILVANIA NUTS SRL – ambalator manual – 3 – 0790229953
TRANSILVANIA NUTS SRL – tehnician programare, lansare, urmarirea productiei – 1 – 0790229953
RO-ARMYCATERING SA – bucatar – 10 – 0213185008
PROFI ROM FOOD SRL – casier – 4 – 0372568838
PEMA ELECTROTEHNIC SRL – confectioner cablaje auto – 10 – 0746285284
GENERALI ROMANIA ASIGURARE REA – consilier vânzari asigurari – 5 – 0731600549
VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION ALBA SRL – economist în economie generala – 1 – 0372133700
PREMIUM NAILS S.R.L. – cosmetician – 1 – 0744134939
EQUAL WEB DESIGN SRL – designer grafica (studii medii) – 1 – 0761572251
EQUAL WEB DESIGN SRL – designer pagini web (studii medii) – 1 – 0761572251
SC VI TINDALA JUNIOR SRL – director vânzari – 1 – 0737967730
S.C. CRYSTAL INDUSTRY SRL – electrician de întretinere si reparatii – 3 – 0735545122
ALCORFARM SRL – farmacist – 1 – 0737702309
CRYSTAL INDUSTRY SRL – inginer automatist – 1 – 0735545122
CRYSTAL INDUSTRY SRL – inginer electroenergetica – 1 – 0735545122
VI TINDALA JUNIOR SRL – inginer în industria alimentara – 1 – 0737967730
COMUNITATEA EVREILOR ALBA IULI – îngrijitor batrâni la domiciliu – 2 – 0744790410
RO-ARMYCATERING SA – lucrator bucatarie (spalator vase mari) – 10 – 0213185008
PROFI ROM FOOD SRL – lucrator comercial – 5 – 0372568838
ALBANI FOREX SRL – magaziner – 1 – 0744693292
TRANSILVANIA NUTS SRL – manipulant marfuri – 3 – 0790229953
NEAȚĂ DORU ÎI – muncitor necalificat la ambalarea produselor sub forma de praf si granule – 2 – 0723451535
WERCO METAL SRL – muncitor necalificat la ambalarea produselor sub forma de praf si granule – 1 – 0258856190
PEMA ELECTROTEHNIC SRL – muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor – 10 – 0746285284
SEWS ROMANIA DEVA – muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor – 30 – 0258805112
RO-ARMYCATERING SA – ospatar (chelner) – 10 – 0213185008
SOCIAL WOOD SRL – preparator-dozator adezive, rasini, lacuri si emailuri în industria lemnului – 1 – 0761572251
RO-ARMYCATERING SA – sef depozit – 1 – 0213185008
TRANSILVANIA NUTS SRL – sef schimb – 1 – 0790229953
VI TINDALA JUNIOR SRL – sofer de autoturisme si camionete – 1 – 0737967730
TRANSILVANIA NUTS SRL – stivuitorist – 2 – 0790229953
SOCIAL WOOD SRL – tâmplar manual/artizanal – 1 – 0761572251
SOCIAL WOOD SRL – tâmplar universal – 1 – 0761572251
VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION ALBA SRL – tehnician asigurarea calitatii – 1 – 0372133700
TRANSILVANIA NUTS SRL – tehnician mecanic – 1 – 0736363987
VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION ALBA SRL – tehnician mentenanta mecanica echipamente industriale – 1 – 0372133700
WERCO METAL SRL – topitor, turnator metale si aliaje neferoase – 2 – 0258856190

AJOFM Alba – Punct de lucru Blaj – 0725 225 883

Angajator – post vacant – nr. locuri – telefon mobil

BOSCH AUTOMOTIVE SRL – analist calitate – 3 – 0258807805
BOSCH AUTOMOTIVE SRL – electrician de întretinere si reparatii – 5 – 0258807805
BOSCH AUTOMOTIVE SRL – functionar administrativ – 22 – 0258807805
BOSCH AUTOMOTIVE SRL – inginer mecanic – 5 – 0258807805
BOSCH AUTOMOTIVE SRL – inginer productie – 3 – 0258807805
HYDROTARE 2019 S.R.L. – inginer sunet – 1 – 0744602117
BOSCH AUTOMOTIVE SRL – mecanic utilaj – 5 – 0258807805
BOSCH AUTOMOTIVE SRL – muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor – 70 – 0258807805
BOSCH AUTOMOTIVE SRL – operator la masini-unelte cu comanda numerica – 15 – 0258807805
BOSCH AUTOMOTIVE SRL – planificator/specialist plan sinteze – 4 – 0258807805
BOSCH AUTOMOTIVE SRL – sef serviciu marketing – 1 – 0258807805

AJOFM Alba – Punct de lucru Sebeş – 0725 225 885

Angajator – post vacant – nr. locuri – telefon mobil

SOCIETATEA DE PRODUCERE A ENERGIEI ELECTRICE IN HIDROCENTRALE ” HIDROELECTRICA” S.A. – agent hidrotehnic – 1 – 0258806442
PROFI ROM FOOD SRL – casier – 4 – 0372568838
SOCIETATEA DE PRODUCERE A ENERGIEI ELECTRICE IN HIDROCENTRALE ” HIDROELECTRICA” S.A. – electrician exploatare centrale si statii electrice – 1 – 0258806442
AIRON CONFECŢII SRL – lacatus mecanic – 1 – 0740270658
PROFI ROM FOOD SRL – lucrator comercial – 5 – 0372568838
EURO TOP RECICLARE S.R.L. – lucrator pentru salubrizare – 7 – 0727735622
CAMIRO SPED SRL – mecanic auto – 1 – 0751455046
ALBANI FOREX SRL – muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor – 3 – 0744693292
CAMIRO SPED SRL – sofer autocamion/masina de mare tonaj – 1 – 0751455046
AIRON CONFECŢII SRL – sudor – 1 – 0740270658
ALBANI FOREX SRL – sudor manual cu flacara de gaze – 2 – 0744693292

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Creșă și grădiniță în locul unei foste centrale, la Sebeș. Va avea un tobogan exterior pentru acces în curtea de joacă

Publicat

Primăria Sebeș vrea să transforme o fostă centrală termică din zona Valea Frumoasei într-o creșă și grădiniță modernă, printr-o investiție de peste 5,3 milioane de lei. Clădirea va avea un tobogan exterior, cu ajutorul căruia copiii vor putea ajunge de la etaj direct în curtea de joacă.

Primăria Sebeș a lansat luni, 12 aprilie, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) o licitație pentru transformarea unor clădiri – centrală termică și depozit cărbune – în Creșă și Grădiniță – zona Valea Frumoasei. Valoarea totală estimată este de 5.315.978 de lei, fără TVA. 

Potrivit memoriului tehnic de arhitectură, terenul în suprafață de 1.875 mp pe care urmează să fie amplasate creșa și grădinița este situat în intravilanul municipiului Sebeș, pe strada Valea Frumoasei.

În prezent, pe teren se află un depozit de cărbune și garaj în suprafață de 398 mp (care urmează să fie demolat) și o centrală termică dezafectată în suprafață de 444 mp.

Construcția propusă va avea un regim de înălțime P+1E + pod și o suprafață construită desfășurată de 936 mp. De asemenea, se prevede amenajarea unui spațiu recreațional în suprafață de 972,44 mp, din care 348,16 mp spațiu de joacă.

Creșă

Creșa va fi amplasată la parter și va avea următoarea distribuție a spațiilor: Accesul în creșă se va face pe latura nordică și este acoperit de o copertină. Traseul de la accesul pe poartă până în clădire se va face prin intermediul unei rampe cu panta maximă de 8%.

Primul spațiu al creșei este holul de intrare amplasat pe latura nordică a clădirii și permite accesul utilizatorilor la vestiarul de primire și filtrare a copiilor și respectiv la biroul directorului. Biroul administrației (director) a fost amplasat în imediata vecinătate pentru ca părinții să beneficieze de un traseu scurt și eficient și pentru a nu fi nevoiți să parcurgă distanțe mari sau să străbată spațiile curate destinate copiilor.

Vestiarul primire filtru are rolul de a asigura examinarea medicală și epidemiologică a copiilor și conține: filtru copii – spațiu invasat, termometrizare, dușuri, WC-uri. Acesta are legătură directă cu camera de izolare cu grup sanitar și cu cabinetul medical.

Acesta din urmă este amplasat în imediata vecinătate a camerelor de dormit și a sălii multifuncționale, iar pentru situații de contaminare a fost creată o ușă cu ieșire direct în exterior pentru a evita contaminarea celorlalți copii.

Creșa este compusă din trei grupe:

  • grupa mică (sugari)
  • grupa mijlocie (1-2 ani)
  • grupa mare (2-3 ani)

Grădiniță

Ca tipologie, gradinița este una de tip grădiniță de zi cu program prelungit, întrucât copiii pot să doarmă aici. Grădinița va avea trei grupe de copii, având o capacitate de 15 copii fiecare (în total 45 de copii).

Grădinița va fi amplasată la etaj și va avea următoarea distribuție a spațiilor: accesul se face pe latura nordică prin intermediul unei scări exterioare protejată la intemperii care conduce la holul de primire – filtru. În acest hol se face trierea copiilor, iar pentru prevenirea contaminării a fost creat un acces direct spre camera de izolare a copiilor cu boli virale incipiente. Din acest hol sunt de asemenea accesibile biroul directorului și respectiv camera de vestiar unde copii se dezbracă și își păstrează ținuta de joacă.

Urmează un hol de distribuție cu legături directe către sălile de grupă, sala educatoarelor și materiale didactice, sala multifuncțională, grup sanitar colectiv, boxă rufe murdare / curate.

Sălile de grupă asigură atât loc de joacă cât și sală pentru dormit prin intermediul unor paturi rabatabile pe perete.

Sala multifuncțională este folosită pentru diverse activități – joacă, vizionare film, dans, servire masă. Hrana este adusă de la bucătăria de la parter prin intermediul liftului într-un oficiu de nivel în legătură directă cu sala multifuncțională. În continuarea sălii multifuncționale este prevăzută o terasă acoperită, deschisă pentru copii care ies periodic la aer curat.

Holul de distribuție are acces pe latura de vest spre un balcon de unde, prin intermediul unui tobogan, copii pot ajunge direct în curtea de joacă.

Personalul are acces separat, prin cea de-a doua casă de scară. Acesta beneficiază de un vestiar, prevăzut cu grup sanitar și un birou al educatoarelor ce conține și depozit al materialelor didactice.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Liber la vaccinarea cu AstraZeneca. Doritorii se vor putea prezenta la centrele de vaccinare chiar dacă nu au programare

Publicat

foto: vacunasaep.org

Vaccinarea cu AstraZeneca, la liber pentru doritori. Comitetul Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID-19 (CNCAV) a emis luni o circulară care permite centrelor de vaccinare să inoculeze la cerere toate persoanele care se prezintă, indiferent dacă au sau nu programare.

Autoritățile vor ca vaccinarea cu AstraZeneca să fie permisă pentru toți cei care solicită să primească acest ser, potrivit Biziday.ro. De altfel, au existat cereri chiar din partea coordonatorilor de centre, care spun că se prezintă în continuare numeroase persoane ce vor să fie imunizate cu AstraZeneca.

Circulara ar urma să fie prezentată într-o conferință de presă în cursul zilei de marți.

Potrivit datelor afișate pe platforma dezvoltată de STS, în urmă cu două zile erau neocupate aproximativ 65.000 de locuri pentru vaccinarea cu AstraZeneca, în timp ce pentru Pfizer, de exemplu, erau neocupate doar 50 de locuri.

Pe listele de așteptare sunt înscrise în jur de 590.000 de persoane, dintre care 550.000 pentru Pfizer, 27.000 pentru Moderna și doar 8.600 pentru AstraZeneca.

sursa: biziday.ro

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

BUILD STAR SRL: ANUNȚ ÎNCEPERE PROIECT grant capital de lucru – SC BUILD STAR SRL (P)

Publicat

BUILD STAR SRL cu sediul în localitatea Şard, str. LAB, nr. 399 D, jud Alba, înregistrată sub J01/675/2011 la Oficiul Registrului Comerțului, CUI/CIF 29147183 anunță lansarea proiectului cu titlul ”Proiect capital de lucru – SC BUILD STAR SRL”, proiect RUE nr. 6574 înscris în cadrul Măsurii ”Granturi pentru capital de lucru”, instituită prin OUG nr 130/2020.

Proiectul se derulează pe o perioada de maxim 12 luni, începând cu data semnării contractului de finanțare cu Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri/ AIMMAIPE, AIMMAIPE Târgu Mureș, respectiv 07.04.2021.

Obiectivul proiectului îl reprezintă sprijinirea financiară prin ajutorul de stat acordat sub formă de grant – Capital de lucru pentru societatea BUILD STAR SRL.

Proiectul are, printre principalele rezultate, următoarele:

– menținerea activității pe o perioadă de minimum 6 luni,

– menținerea/suplimentarea numărului locurilor de muncă față de data depunerii cererii, pe o perioadă de minimum 6 luni, la data acordării granturilor

Valoarea proiectului este de 307083.81 (valoarea totală) din care: 267029.4 lei grant și 40054.41 lei cofinanțare.

Contract finanțare M2-6574 din 07-04-2021

Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020.

Persoană de contact:

Man Petru Raul

tel 0740841649

man.raul90@gmail.com

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate