Connect with us
Advertisement

Actualitate

Primăria Aiud: Concurs pentru ocuparea unor posturi de inspector şi muncitor calificat. Condiţii pentru candidaţi

primaria aiud

Publicat

Primăria Municipiului Aiud organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată determinată a unui post temporar vacant, funcție publică de execuție de inspector, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Direcției Economice, Compartiment Executare silită și încasare venituri din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud.

Concursul se desfăşoară la sediul Primăriei Aiud, strada Cuza Vodă, nr. 1.

Condiţiile de participare la concurs:

– candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 1 an.

Condiţiile de desfăşurare ale concursului:

– proba scrisă: 22.01.2019, ora 11:00, la sediul Primăriei municipiului Aiud, sala Ion I.C. Brătianu;

– interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

Dosarele de concurs ale candidaţilor se vor depune în perioada 07.01.2019 – 14.01.2019 (ora 16:00), la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei municipiului Aiud.

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare ale concursului, bibliografia şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310 interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, persoană de contact: Morar Angela, consilier în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern, precum și pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacante de muncitor calificat, treapta profesională III din cadrul Biroului Seră, Zone verzi.

Condiţiile de desfăşurare:

– proba scrisă: 30.01.2019, ora 10:00 – sediul Serviciului Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local Aiud, str. Tribun Tudoran, nr. 9; 

– interviul se va susține într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise.

Data, ora şi locul organizării interviului se vor anunța odată cu afișarea rezultatelor la proba scrisă.

Dosarele de participare la concurs se depun până la data de 21.01.2019, ora 15:00, la sediul Serviciului Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local Aiud – Compartiment Resurse Umane.

Condiţiile generale de participare:

– candidaţii trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.

Condiţiile specifice de participare:

– studii medii sau școală profesională;

– vechime în muncă: minimum 3 ani.                                   

Relaţii suplimentare se pot obține la Compartimentul Resurse Umane  din  cadrul Serviciului Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local Aiud și la numărul de telefon 0258/861593, interior 13.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement