Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Primăria Aiud: CONCURSURI de ocupare a funcțiilor de director Direcția Economică și arhitect șef. Condiții pentru candidați

Primăria Aiud

Publicat

Primăria Municipiului Aiud organizează la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a două posturi vacante, cu normă întreagă, după cum urmează:

– 1 funcție publică de conducere specifică de arhitect-șef din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud;

–  1 funcție publică de conducere de director executiv al Direcției Economice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud.

Condițiile de participare la concurs pentru postul de arhitect-șef din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului și amenajării teritoriului, conform art. 36^1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismului, cu modificările și completările ulterioare;

– absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor <LLNK 12011 1 12 2p2 153 59>art. 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;

– atestat eliberat de Registrul Urbaniștilor din România;

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 7 ani.

Candidații trebuie să îndeplinească condițiile de ocupare a unei funcții publice, prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ.

Condițiile de participare la concurs pentru postul de director executiv al Direcției Economice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință: științe economice;

– absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor <LLNK 12011 1 12 2p2 153 59>art. 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 7 ani.

Candidații trebuie să îndeplinească condițiile de ocupare a unei funcții publice, prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ.

Condițiile de desfășurare ale concursului:

– Proba scrisă: 07.10.2019, ora 11:00 – sediul Primăriei municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;

– Interviul: se va susține într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise.

Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 3.09.2019 – 23.09.2019, ora 16:00 (inclusiv), la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei municipiului Aiud.

Condițiile de participare şi condițiile de desfășurare ale concursului, bibliografia, atribuțiile prevăzute în fișa postului şi alte date necesare desfășurării concursului se afișează la sediul Primăriei municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861310 interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, persoana de contact: Morar Angela, consilier în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:



ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate