Actualitate
Primăria Aiud: Din 18 octombrie se vor distribui cereri și declarații pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinței

Începând cu data de 18 octombrie 2021 se vor distribui cereri şi declaraţii pe propria răspundere pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinţei pentru sezonul rece noiembrie 2021 – martie 2022 și/sau a suplimentului pentru energie, conform Legii nr.226/2021 privind stabilirea măsurilor de protecţie socială pentru consumatorul vulnerabil de energie și a HG nr. 1073/2021 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 226/2021.
Cererile şi declaraţiile pe propria răspundere pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinţei și/sau a suplimentului pentru energie, lista cu actele necesare și lista bunurilor ce conduc la excludere se vor prelua de la Direcția de Asistenţă Socială a Municipiului Aiud, str. Unirii, nr. 8A, jud. Alba și de la Biroul Comunicare și Relaţii Publice din cadrul Primăriei Municipiului Aiud, cu sediul în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1 sau se pot descărca de pe site-ul Primăriei Municipiului Aiud www.aiud.ro .
Depunerea cererii însoțită de actele necesare pentru acordarea ajutorului la încălzire și/sau a suplimentului pentru energie se face la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Aiud, str. Unirii, nr. 8A, jud. Alba.
În conformitate cu prevederile art. 17, alin7, lit. a) din Legea 226/2021, solicitările depuse pana in data de 20 noiembrie 2021 și pentru care vor fi emise dispozițiile de acordare a primarului, vor fi puse la plată pentru întreg sezonul rece.

Informaţii suplimentare pot fi solicitate la Direcția de Asistenţă Socială a Municipiului Aiud, telefon 0258.862313 sau 0372.717596.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News