Connect with us
Publicitate

Actualitate

Primăria Aiud: Începe o nouă procedură de atribuire a autorizațiilor de taxi. Cererile se depun până în 29 februarie

primaria aiud

Publicat

primaria aiud Primăria municipiului Aiud anunță începerea procedurilor pentru acordarea autorizațiilor de taxi. Cererile pentru cele 91 de autorizații valabile se pot depune până în data de 29 februarie 2017.

În vederea respectării prevederilor Legii nr.38/2003 privind transportul în regim de taxi, modificată şi completată, Primăria municipiului Aiud face următorul anunţ:

a) conform HCL Nr.161/26.08.2015, numărul maxim de autorizaţii taxi ce pot fi atribuite pe raza Municipiului Aiud este de 91, urmând să se atribuie autorizaţia cu nr. de ordine 072.

b) data limită până la care pot fi depuse cererile de înscriere pentru participare la această procedură este 27.02.2017.

c) solicitantul autorizaţiei taxi este: ”SOFICĂ FAM SRL-D”

d) pentru a obţine o autorizaţie taxi din partea autorităţii de autorizare în conformitate cu art.11 din Legea 38/2003 modificată şi completată, solicitantul trebuie să depună următoarele documente în copie:
– autorizaţia de transport emisă de primărie;
– certificatul de înmatriculare, şi cartea de identitate a autovehiculului din care să rezulte că acesta este deţinut de către transportatorul autorizat, în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing;
– certificatul de agreare valabil prin vizare anuală;
– buletin metrologic
– dovada fiscalizării aparatului de taxat;
– asigurarea persoanelor şi bagajelor;
– dovada apartenenţei la o asociaţie profesională;
– declaraţie pe proprie răspundere privind criteriile de departajare pentru autovehiculul respectiv;

e) data anunţării rezultatului atribuirii: 31.03.2017;

f) data la care va fi demarată procedura de eliberare a autorizaţiilor taxi: 31.03.2016.

g) Acordarea punctajelor se face pe baza îndeplinirii criteriilor de departajare, declarându-se câştigătoare autovehiculele care au obţinut punctajele cele mai mari, în ordine descrescătoare, stabilite pe grupe de autovehicule diferenţiate în ordinea descrescătoare a capacităţii cilindrice a motoarelor.

Criteriile de departajare vor fi:

a) vechimea autovehiculului de la data fabricaţiei;

b) clasificarea autovehiculului conform normelor de poluare Euro;

c) volumul portbagajului util şi echiparea cu instalaţie pentru aer condiţionat;

d) vechimea în ani de când transportatorul desfăşoară autorizat activitatea de transport respectivă;

e) gradul de protecţie a pasagerului/pasagerilor, respectiv existenţa airbagurilor pentru pasagerul din fată/pasagerii din spate;

f) efortul investiţional al transportatorului autorizat, definit de modul de deţinere, în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing, a autovehiculelor pe tipuri;

g) posibilitatea asigurării reale a prezenţei autovehiculului în activitate de minimum 8 ore pe zi lucrătoare;

h) dotări suplimentare ale autovehiculului, astfel cum sunt :
– dispozitiv GPS de monitorizare
– dispozitiv fix de înregistrare a precizărilor făcute de client;
– perete despărţitor între conducătorul auto şi clienţi;
– dispozitiv de plată prin intermediul cardului bancar.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate