Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Primăria Alba Iulia distribuie ajutoare alimentare pentru persoanele de pe listele suplimentare, în perioada 20-30 ianuarie. Beneficiarii și programul de distribuție


Publicat

ajutoare alimentarePrimăria Municipiului Alba Iulia anunţă distribuirea de ajutoare alimentare în cadrul Programului Operaţional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate – POAD 2014 pentru persoanele aflate pe listele suplimentare.

Persoanele care nu se regăsesc pe listele iniţiale şi care beneficiază de ajutoarele alimentare distribuite în cadrul POAD, conform Hotărârii de Guvern nr. 799/2014, se pot prezenta la Centru de zi pentru persoane vârstnice, strada Libertăţii, nr. 21, în perioada 20 – 30 ianuarie, după cum urmează:

1. Persoanele cu handicap grav şi accentuat, neinstituţionalizate, adulţi şi copii

– cu actul de identitate (original și copie) şi certificatul de încadrare în grad de handicap în original

2. Pensionarii sistemului public de pensii ale căror drepturi, obţinute din pensie sau, după caz, din pensii cumulate, se află sub 400 lei/lună; pensionarii sistemului public de pensii beneficiari de indemnizaţia socială pentru pensionari, acordată potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 6/2009 privind instituirea pensiei sociale minime garantate, aprobată prin Legea nr. 196/2009, al căror venit se află sub 400 lei/lună; persoanele beneficiare ale prevederilor Legii nr. 49/1991 privind acordarea de indemnizaţii şi sporuri invalizilor, veteranilor şi văduvelor de război, cu modificările şi completările ulterioare, Legii nr. 44/1994 privind veteranii de război, precum şi unele drepturi ale invalizilor şi văduvelor de război, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Legii nr. 49/1999 privind pensiile I.O.V.R., cu modificările şi completările ulterioare, Legii nr. 309/2002 privind recunoaşterea şi acordarea unor drepturi persoanelor care au efectuat stagiul militar în cadrul Direcţiei Generale a Serviciului Muncii în perioada 1950-1961, cu modificările şi completările ulterioare, Decretului-lege nr. 118/1990 privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice de dictatura instaurată cu începere de la 6 martie 1945, precum şi celor deportate în străinătate ori constituite în prizonieri, republicat, cu completările ulterioare, Ordonanţei Guvernului nr. 105/1999 privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate de către regimurile instaurate în România cu începere de la 6 septembrie 1940 până la 6 martie 1945 din motive etnice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 189/2000, cu modificările şi completările ulterioare, Legii recunoştinţei faţă de eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei române din decembrie 1989, precum şi faţă de persoanele care şi-au jertfit viaţa sau au avut de suferit în urma revoltei muncitoreşti anticomuniste de la Braşov din noiembrie 1987 nr. 341/2004, cu modificările şi completările ulterioare,Legii nr. 109/2005 privind instituirea indemnizaţiei pentru activitatea de liber-profesionist a artiştilor interpreţi sau executanţi din România, republicată, Legii nr. 8/2006 privind instituirea indemnizaţiei pentru pensionarii sistemului public de pensii, membri ai uniunilor de creatori legal constituite şi recunoscute ca persoane juridice de utilitate publică, cu modificările şi completările ulterioare, Legii nr. 578/2004 privind acordarea unui ajutor lunar pentru şotul supravieţuitor, cu modificările ulterioare, dacă nu realizează alte venituri în afară de cele provenite din drepturile băneşti acordate de aceste legi ale căror cuantum cumulat se află sub 400 lei/lună.

– cu actul de identitate (original și copie) şi ultimul cupon de pensie ( ianuarie 2015 sau decembrie 2014 ) vizat de Casa Judeţeană de Pensii Alba în conformitate cu H.G.799/2014, în original

3. Şomerii care beneficiază în condiţiile Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, cu modificările şi completările ulterioare, de indemnizaţie de şomaj în cuantum lunar stabilit conform prevederilor legale până la 400 lei, inclusiv,

– cu actul de identitate (original și copie) şi carnetul de şomaj vizat la data distribuţiei în original din care să reiese cuantumul indemnizației de șomaj.

4. Şomerii înregistraţi la agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă judeţene care nu beneficiază de indemnizaţie de şomaj în condiţiile Legii nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare;

– cu actul de identitate (original și copie) şi adeverinţă care atestă înregistrarea ca şomer neindemnizat de la AJOFM Alba, în original

5. Familiile beneficiare de alocaţie pentru susţinerea familiei acordată în baza Legii nr. 277/2010 privind alocaţia pentru susţinerea familiei, republicată, cu modificările ulterioare.

– cu actul de identitate (original și copie) şi dispoziţia scrisă a primarului pentru plata drepturilor alocaţiei de susţinere a familiei sau a ajutorului social în original

6. Familiile şi persoanele singure cărora le este stabilit, prin dispoziţie scrisă a primarului, dreptul la un venit minim garantat acordat în baza Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările şi completările ulterioare;

– cu actul de identitate (original și copie) şi dispoziţia scrisă a primarului pentru plata drepturilor alocaţiei de susţinere a familiei sau a ajutorului social în original

Fiecare persoană va primi 2 cutii identice.

Toate actele prezentate trebuie să fie valabile la data distribuţiei.

Programul de distribuţie: luni -vineri: orele 9.00 – 15.00



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Informare meteo: Vânt puternic în mai multe zone din țară și ninsori la munte. Rafale de peste 50 km/h

Publicat

vant

Cea mai mare parte a ţării va fi afectată, pe parcursul zilei de luni, de intensificări temporare ale vântului, cu viteze în general de 45-55 km/h, potrivit unei informări emise de Administraţia Naţională de Meteorologie.

La munte precum şi în regiunile nord-vestice, centrale, sudice şi sud-estice vor fi intervale în care rafalele vor depăşi 55-65 de km/h şi izolat 70 km/h.

În zona montană înaltă, la altitudini de peste 1800 m, rafalele vor depăşi 80-100 km/h.

Potrivit ANM, temporar va ninge în zona de munte şi pe arii restrânse în regiunile intracarpatice.

Până la ora 10.00. este în vigoare Cod Galben și Cod Portocaliu de ninsori viscolite la munte.

Vezi și Avertizare meteo Cod Portocaliu de viscol puternic și ninsori viscolite în Alba și alte județe din țară

surse: agerpres.ro, meteoromania.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

DSP Alba: 546 persoane vaccinate în județ, în ultimele 24 de ore. Nu au fost semnalate reacții adverse imediate

Publicat

În județul Alba au fost vaccinate 546 persoane, în ultimele 24 de ore. Potrivit DSP Alba, nu au fost înregistrate reacții adverse sau pierderi de vaccin.

”Duminică, 24 ianuarie, în județul Alba au fost imunizate anti-COVID în total 546 de persoane în centrele fixe de faza a II-a, astfel: 246 la Alba Iulia, 60 la Aiud, 60 la Sebeș, 60 la Blaj, 60 la Cugir, 60 la Câmpeni).

Nu au fost doze de vaccin irosite și nici reacții adverse imediate”, anunță DSP Alba.

 

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Angajări la STAT. POSTURI vacante în instituții publice din județul Alba. Calendarul concursurilor și condiții pentru candidați

Publicat

birou

Mai multe posturi sunt vacante în această perioadă în județul Alba. Candidații interesați de ocuparea acestora trebuie să îndeplinească unele condiții, privind studiile, vechimea de muncă și alte cerințe.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exercițiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

POSTURI VACANTE:

ALBA IULIA

Căminul pentru Persoane Vârstnice Alba Iulia

– asistent medical

Condiții: diploma de bacalaureat, studii postliceale în specialitatea asistența medicală, absolvite cu diplomă; certificat de membru în Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România; autorizație de liberă practică pentru exercitarea profesiunii de asistent medical în unitățile medicale autorizate, vizată pe anul în curs; vechime in specialitate necesară – minimum 6 luni

– asistent medical principal

Condiții: diploma de bacalaureat, studii postliceale în specialitatea asistență medicală, absolvite cu diplomă; certificat de membru în Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România; certificat de grad principal; autorizație de liberă practică pentru exercitarea profesiunii de asistent medical în unitățile medicale autorizate, vizată pe anul în curs; vechime în specialitate necesară: minimum 5 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 25 ianuarie 2021, ora 15.00

Concurs: 2 februarie 2021, ora 10:00: proba practică; 2 februarie 2021, ora 12:00: proba interviu.

Relații suplimentare, la Căminul pentru Persoane Vârstnice Alba Iulia din subordinea Consiliului Local al Municipiului Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, Str. Lalelelor nr. 60, județul Alba.

OCNA MUREȘ

Palatul Copiilor Alba Iulia – Clubul Copiilor Ocna-Mureș

– îngrijitor întreținere, 0,5 normă

Condiții: studii medii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 5 februarie 2021, ora 12.00

Concurs: 11 februarie 2021, ora 10.00: proba scrisă; 12 februarie 2021, ora 11.00: proba practică; 15 februarie 2021, ora 12.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obține la Palatul Copiilor Alba Iulia, str. Decebal nr. 23, judeţul Alba, telefon 0258/811.750.

BLAJ

Primăria Municipiului Blaj

– muncitor necalificat (pentru salubrizare căi publice)

Condiții: studii gimnaziale, fără vechime.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 1 februarie 2021, ora 14.00

Concurs: 9 februarie 2021, ora 11.00: proba practică și interviul; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la Primăria Municipiului Blaj, Serviciul Public de Gospodărie, str. Dr. Vasile Suciu nr. 4, telefon 0752242313.

Colegiul Naţional „Inochentie Micu Clain” Blaj

– îngrijitor

Condiții: studii medii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 3 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 9 februarie 2021, ora 13.00

Concurs: 11 februarie 2021, ora 10.00: proba practică; 12 februarie 2021, ora 10.00: proba interviu

Relaţii suplimentare, la sediul Colegiul Naţional „Inochentie Micu Clain”, Blaj, strada Simion Bărnuţiu, nr. 2, judeţul Alba, telefon 0258/711.208

CÂMPENI

Serviciul de Salubrizare și Administrare a Domeniului Public și Privat Câmpeni

– inspector de specialitate, gradul IA, în cadrul Compartimentului Contabilitate din Serviciul de Salubrizare și Administrare a Domeniului Public și Privat Câmpeni

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licența sau echivalentă în profilul economic; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 7 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 3 februarie 2020, ora 16:00

Concurs: 11 februarie 2020, ora 10.00: proba scrisă; 15 februarie 2020, ora 10.00: proba interviu.

Relații suplimentare, la Serviciul de Salubrizare și Administrare a Domeniului Public și Privat Câmpeni, str. Avram Iancu nr. 5, județul Alba, telefon 0744.395.773.

CUGIR

Primăria Orașului Cugir

– asistent medical școlar (post temporare vacant) – Serviciul Public de Asistență Socială al Orașului Cugir – Biroul Asistență Medicală, Compartimentul Asistență Medicală Școlară – Cabinet Medical.

Condiții: studii admise –  asistent medical, cu studii postliceale: diplomă de absolvire școală postliceală sanitară, școală de specializare postliceală sanitară, sau școală tehnică sanitară, eliberată de Ministerul Sănătății, Ministerul Învățământului și Științei/Ministerul Educației Naționale; certificat de absolvire școală postliceală sanitară, eliberat de Ministerul Educației Naționale/Ministerul Educației, Cercetării și Tineretului; atestat eliberat de Ministerul Învățământului și Ministerul Sănătății; certificat de absolvire eliberat de Ministerul Sănătății Publice; certificat de membru emis de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România SAU asistent medical, cu studii medii diplomă de absolvire liceu sanitar cu durata, de 5 ani, eliberată de Ministerul învățământului și Științei; vechime – minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor; îndeplinește condiția de vârstă reglementată de prevederile legale, respectiv de art. 22 alin. (4 ) din O.U.G. nr. 144/2008, cu modificările și completările ulterioare; certificat de membru emis de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 25 ianuarie 2021, ora 16.00

Concurs: 2 februarie 2021, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, sediul Primăriei Orașului Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

TEIUȘ

Primăria Orașului Teiuș

– asistent social, treapta practicant la Compartimentul Monitorizare Asistenți Personali – Direcția de Asistență Socială

Condiții: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în specializarea asistență socială; minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor; aviz de exercitare a profesiei de asistent social, treapta de competență – practicant, eliberat de Colegiul Național al Asistenților Sociali.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 3 februarie 2021, ora 16:00

Concurs: 11 februarie 2021, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Orașului Teiuș, str. Clujului nr. 80, Județul Alba, telefon 0258/851.101.

ALTE LOCALITĂȚI

Primăria Comunei Unirea

– șef Serviciu Voluntar pentru Situații de Urgență la Compartimentul Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență

Condiții: studii universitare absolvite cu diplomă de licență, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental – științe sociale, domeniul de licență – științe administrative, una din specializările: Administrație publică, Administrație europeană, Asistență managerială și administrativă, poliție locală; minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului; aviz psihologic; permis de conducere categoria B; certificat de competențe profesionale – șef Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență în situația în care nu deține certificatul menționat anterior, va depune o declarație pe proprie răspundere privind angajamentul de a deține acest certificat în termen de 6 luni, sub sancțiunea destituirii din funcție.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 3 februarie 2020, ora 15.00

Concurs: 16 februarie 2020, ora 10.00: proba scrisă; 19 februarie 2020, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la Primăria Comunei Unirea, cu sediul în comuna Unirea, Str. Mureșului nr. 597, județul Alba, telefon 0258/876.101.

inspector de specialitate, gradul debutant, la Compartimentul Fond Funciar, Cadastru, Patrimoniu

Condiții: studii universitare absolvite cu diplomă de licență, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental – științe inginerești, domeniul de licență – inginerie geodezică, una din specializările: măsurători terestre și cadastru; Topogeodezie și automatizarea asigurării topogeodezice; cadastru și managementul proprietăților; geodezie și geoinformatică; nu necesită vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 2 februarie 2021, ora 15.00

Concurs: 15 februarie 2021, ora 10.00: proba scrisă; 18 februarie 2021, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la Primăria Comunei Unirea, judeţul Alba, cu sediul în localitatea Unirea, Str. Mureşului nr. 597, judeţul Alba, telefon 0258/876.101.

Şcoala Gimnazială „Decebal” Cricău

– îngrijitor

Condiții: studii medii, fără vechime.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 2 februarie 2021, ora 14.30

Concurs: 10 februarie 2021, ora 10.00: proba practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Şcolii Gimnaziale „Decebal” Cricău, Str. Principală, nr. 319, județul Alba, telefon 0258/845.105, e-mail scoala.cricau@yahoo.com.

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

ANUNȚ IMPORTANT în atenția beneficiarilor de GRANTURI pentru investiții acordate IMM-urilor – Măsura 3

Publicat

Alba24.ro oferă firmelor beneficiare ale Granturilor pentru investiții (Măsura 3) acordate IMM-urilor din cadrul schemei de ajutor de stat instituită prin ORDONANȚA DE URGENTĂ nr. 130 din 31 iulie 2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului Operațional Competitivitate 2014 – 2020, în contextul crizei provocate de COVID-19 posibilitatea publicării anunțurilor de demarare proiect și închidere proiect în condiții rapide și nebirocratice.

Procedura este simplă și presupune următorii pași:

1. Trimiteți pe e-mail la publicitate@alba24.ro o comandă fermă, care să conțină datele de facturare ale societății dvs și data în care doriți publicarea

2. Trimiteți pe același e-mail anunțul de demarare sau închidere proiect în format editabil (word) si in format .pdf

3. Veți primi factura fiscală în valoare de 1.000 RON + TVA

4. După ce faceți dovada plătii, anunțul se publică pe prima pagină Alba24.ro în coloana Actualitate și în categoria Economie

5. Anunțul se publică timp de 3 zile consecutiv

6. După cele 3 zile, primiți pe e-mail un raport de difuzare și o monitorizare (printscreen-uri) pentru a face dovada publicării

Alba24.ro îndeplinește toate condițiile impuse de finanțator privind audiența, adresabilitatea și traficul. În luna decembrie 2020, Alba24.ro a avut 1.636.402 vizitatori unici, conform trafic.ro

Publicarea anunțurilor online este suficientă și NU este nevoie să publicați într-un ziar tipărit aceste anunțuri.

Întreaga procedură este rapidă, ieftină și acceptată de finanțator.

În plus se face exclusiv online, scutindu-vă de drumuri și expunere inutilă în condițiile sanitare actuale.

Puteți vedea aici exemple de anunțuri similare publicate deja în Alba24:

(P) BIROTICA SRL: ANUNȚ DEMARARE PROIECT. „Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor

(P) TED PROTECT SRL: ANUNȚ DEMARARE PROIECT. „Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor”

Relații suplimentare puteți obține pe e-mail la publicitate@alba24.ro sau telefonic la 0726176056 

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate