Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Primăria Alba Iulia scoate la concurs un post plătit cu peste 12.000 de lei lunar. Ce condiții trebuie îndeplinite

Publicat

sediu primarie drona

Un post de director executiv rămas vacant în administrația locală din Alba Iulia, plătit lunar cu peste 12.000 de lei, a fost scos la concurs.

Persoanele care au studii universitare de licență în domeniul ingineriei civile sau ingineriei instalațiilor, diplomă de master în administrație publică și minim șapte ani de experiență în domeniu pot aplica pentru funcția vacantă din Primăria Alba Iulia.

Este vorba despre funcția de director executiv (clasa I, gradul II) al Direcției tehnice-dezvoltare.

Potrivit raportului privind transparența veniturilor salariale din Primăria Alba Iulia, la data de 30 septembrie 2019, postul de director executiv era plătit lunar cu 12.000 de lei, salariu de bază.

La salariul de bază se adaugă vouchere de vacanță în valoare de 1.450 de lei și indemnizația de hrană de 4.164 de lei.

Condiţii de participare:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul de licenţă (DL): inginerie civilă sau ingineria instalaţiilor;

– studii universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;

– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani

Concursul (proba scrisă) se va desfăşura în data de 18 martie 2020 ora 11.00, sediul Primăriei municipiului Alba Iulia, Str. Calea Moților, nr. 5A, Alba Iulia, iar data, ora şi locul organizării interviului se va anunţa odată cu afişarea rezultatelor la proba scrisă, la sediul Primăriei municipiului Alba Iulia, str. Calea Moţilor, nr. 5A.

Dosarele de înscriere se pot depune până în data de 04.03.2020 inclusiv, ora 15.00, la secretarul comisiei de concurs – Letiţia Popa, Biroul resurse umane, tel. 0372 586 473.

Mai multe detalii AICI.

De asemenea, vacant mai este și un post de inspector, clasa I, la Direcția Venituri a municipiului Alba Iulia. 

Condiţii de participare:

– Studii de specialitate: Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile de licență (DL): Matematică- specializarea: matematică informatică sau informatică- specializarea: informatică, informatică aplicată;

– Vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani;

– Cunoștințe de operare PC: nivel avansat.

Concursul (proba scrisă) se va desfăşura în data de 17 martie 2020 ora 11.00, sediul Primăriei municipiului Alba Iulia, Str. Calea Moților, nr. 5A, Alba Iulia. iar data, ora şi locul organizării interviului se va anunţa odată cu afişarea rezultatelor la proba scrisă, la sediul Primăriei municipiului Alba Iulia, str. Calea Moţilor, nr. 5A.

Proba suplimentară eliminatorie de testare a cunoştiinţelor de operare PC nivel avansat va avea loc în data de 16 martie 2020 ora 11.00, la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, str. Calea Moţilor nr.5A.

Dosarele de înscriere se pot depune până în data de 03 martie 2020 inclusiv, ora 15.00, la secretarul comisiei de concurs, Toma Maria Diana, Biroul resurse umane – tel. 0372/586 473.

Detalii AICI

 

 

 

 

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax