Economie
Probleme la BT24 și BT GO. Aplicațiile Băncii Transilvania funcționează cu intermitențe
Probleme la Aplicațiile de banking ale Băncii Transilvania, semnalate pe parcursul zilei de joi, 12 octombrie. Utilizatorii au întâmpinat dificultăți la conectarea la aplicațiile BT24 și BT GO furnizate de Banca Transilvania.
De la primele ore ale dimineții de joi, 12 octombrie, ambele aplicații au fost inaccesibile, iar pe site-ul băncii a fost afișată o notificare despre efectuarea unor lucrări de mentenanță.
Totuși, la orele amiezii s-a reușit rezolvarea problemelor în ceea ce privește aplicația BT 24 – însă doar pentru varianta desktop.
Soluții alternative pentru a vă gestiona conturile și tranzacțiile:
Pentru companii:
– Aplicația BT GO funcționează normal, astfel că utilizatorii pot continua să o utilizeze fără probleme.
Pentru clienții persoane fizice: Se recomandă utilizarea aplicației BT Pay, care acoperă aproape toate funcționalitățile aplicației BT24. De asemenea, varianta web a BT24 poate fi o alternativă.
”Momentan, echipa de suport lucrează la remedierea problemelor întâmpinate în funcționarea aplicațiilor BT24 și BT GO. Până la soluționarea completă a acestor probleme, funcționalitățile principale ale aplicațiilor sunt disponibile în BT Pay, atât în secțiunea carduri, cât și în zona de conturi.
Vă rugăm să aveți în vedere aceste recomandări și să utilizați variantele alternative până la remedierea problemelor cu aplicațiile BT24 și BT GO”, au transmis reprezentanții Băncii Transilvania.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News