Eveniment
Probleme la BT24: Utilizatorii nu au putut folosi aplicația. Ce spune directorul de comunicare al băncii, Sergiu Mircea

Aplicația BT24 a Băncii Transilvania a întâmpinat probleme luni, 26 august în jurul prânzului. Este vorba despre o aplicație folosită de sute de mii de români.
Luni, în jurul prânzului, când utilizatorii au încercat să folosească aplicația pentru a face diverse plăți, s-au lovit de o problemă.
Aplicația nu funcționa, iar utilizatorii au primit următorul mesaj: ”Aplicația BT 24 este în mentenanță. Dacă între timp ai nevoie de ajutor, ne auzim 24/7 la numărul 0264308028 sau ne poți scrie pe adresa de email.

Contactat de reporterii ziarului alba24.ro, Sergiu Mircea, director de marketing și comunicare al Băncii Transilvania a făcut o serie de precizări.
Reporterii alba24.ro l-au întrebat pe acesta dacă ar fi fost vorba despre un atac cibernetic. Sergiu Mircea a declarat că nu a fost vorba despre nici un atac.
Acesta a precizat pentru alba24.ro că au fost câteva intermitențe, fără probleme deosebite. ”O fereastră de mentenanță și apoi volume mari care s-au adunat”, a declarat Sergiu Mircea pentru alba24.ro.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News