Economie
Probleme la tranzacții online sesizate de clienți ING Bank: plăți dublate la plata cu cardul
Clienți ING Bank au sesizat probleme după ce au făcut plăți online cu cardul. Aceștia spun că banii au fost încasați de două ori. Incidente similare s-au petrecut și în trecut.
”Au fost identificate tranzacții dublate cu cardurile ING fiind vorba de neluare la banca acceptatoare.
Vă rugăm să așteptați reglările ce vor fi făcute pe conturile dumneavoastră în cursul zilei de mâine. Ne cerem scuze pentru dificultățile întâmpinate”, răspunde robotul ING Bank dacă ceri explicații pentru dispariția banilor, potrivit economica.net.
Problemele au apărut la tranzacții înregistrate în 2 august. Unii clienți au rămas fără bani pe card în urma tranzacțiilor dublate.
La ultimile incidente de acest gen au fost dublate plățile cu cardurile pentru peste 200.000 de clienți ING, potrivit sursei citate.
UPDATE Reprezentații băncii ING au transmis o serie de precizări cu privire la incident.
Potrivit acestora, ”vă informăm că în cursul zilei de ieri, 02 august 2023, din motive independente de ING, generate de către o altă bancă acceptatoare de plăți (din România), o parte dintre tranzacțiile efectuate de către clienții ING la terminalele respectivei bănci acceptatoare au fost dublate.
Precizăm că am oferit tot suportul clienților noștri afectați. În cursul acestei dimineți, tranzacțiile dublate ale clienților ING au fost corectate.
Important: Această situație nu a fost determinată de către ING”, au precizat reprezentanții ING.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News