Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Procurorii, critici dure împotriva legii care încurajează săvârșirea infracțiunilor de evaziune fiscală


Publicat

just

Asociația ”Mișcarea pentru Apărarea Statutului Procurorilor” (AMASP) critică dur legea care îi scapă de închisoare pe evazioniști dacă achită prejudiciul, cu argumentul că România încurajează săvârșirea infracțiunilor de evaziune fiscală.

Procurorii solicită puterii legislative și puterii executive să reexamineze aceste modificări și să abroge dispozițiile.

România a introdus una dintre „cele mai blânde regimuri de sancționare din Uniunea Europeană”, transmite AMASP.

Procurorii atrag atenția că în România există peste 1.200.000 de firme active și încă 200.000 cu activitate suspendată, însă doar 250 de procurori și 3000 de polițiști se ocupă la nivelul întregii țări de cazurile de evaziune fiscală.

În anul 2020 deficitul de încasare a TVA a fost cel mai mare din Uniunea Europeană (circa 34%), media europeană fiind de 9.2%, mai arată procurorii, care sustin că noile reglementări vor încuraja firmele să își asume riscul de a fi obligate peste 7 ani de la comiterea faptei să plătească taxele și impozitele sustrase, în cazul în care sunt prinse de autorități, cu o dobândă globală de 20% și fără a risca să i se aplice o pedeapsă.

Preşedintele Klaus Iohannis a promulgat pe 31 martie legea care îi scapă pe evazioniști de închisoare dacă achită prejudiciul

Actul normativ prevede că cei inculpați pentru evaziune fiscală de până la 100.000 de euro, infracțiune care în prezent se pedepsește cu închisoarea, scapă doar cu amendă dacă achită integral prejudiciul, iar dacă dau și 20% în plus, fapta nu se mai pedepsește deloc, indiferent de cuantumul evaziunii.

Legea, inițiată de deputatul PSD Cătălin Rădulescu, supranumit ”Mitralieră”, a primit votul final din partea Camerei Deputaților pe 15 decembrie 2020, în ultima zi a legislaturii trecute.

Deputații PNL și USR au votat împotriva inițiativei.

Comunicatul AMASP întegral:

„La data de 01.04.2021 a fost publicată legea nr. 55/2021 de modificare a dispozițiilor legii nr. 241/2005 pentru prevenirea și combaterea evaziunii fiscale, în cuprinsul actului normativ modificator fiind incluse 2 dispoziții de atenuare sau eliminare a sancționării persoanelor care au săvârșit infracțiunile prevăzute de art. 8 și 9 din legea nr. 241/2005 (rambursări ilegale de TVA și evaziune fiscală), efectul cumulat al acestor dispoziții fiind de stabilire a unuia dintre cele mai blânde regimuri de sancționare din Uniunea Europeană și de încurajare a săvârșirii infracțiunilor de evaziune fiscală.

Având în vedere că organismele internaționale califică evaziunea fiscală ca infracțiune gravă iar în acest moment, prin operaționalizarea EPPO, o parte din competența de investigare a acestor infracțiuni va fi transferată către această instituție, fiind considerate infracțiuni care aduc atingere intereselor Uniunii Europene, solicităm puterii legislative și puterii executive să reexamineze aceste modificări și să abroge dispozițiile care în realitate sunt o formă de dezincriminare mascată.

În acest sens subliniem că prin legea nr. 55/2021, într-o primă etapă, legiuitorul a statuat posibilitatea aplicării pedepsei amenzii în cazul în care prejudiciul care nu depășește suma de 100.000 de euro este achitat de suspect/inculpat și obligativitatea aplicării pedepsei amenzii atunci când prejudiciul achitat nu depășește 50.000 euro.

Cu surprindere observăm că, dincolo de această atenuare a sancțiunii în cazul faptelor pe care legiuitorul le consideră de o gravitate redusă, prin art. 10 alin. 11 și 12 din aceeași lege se creează o impunitate absolută, indiferent de valoarea prejudiciului, atât timp cât cel puțin unul dintre participanții la comiterea faptei este dispus să plătească prejudiciul și un procent adițional de 20%.

Se ajunge astfel ca gravitatea faptei și consecințele comiterii infracțiunii să fie evaluate, contrar criteriilor din dreptul procesual penal, doar prin raportare la capacitatea și voința făptuitorului de a plăti o sumă în plus, probabil inspirat din sistemul cumpărării indulgențelor religioase.

În mod absurd, în această construcție legislativă, unei persoane care a săvârșit infracțiunea de evaziune fiscală cu un prejudiciu de 90.000 de euro i se va aplica totuși pedeapsa amenzii, chiar dacă achită prejudiciul însă nu mai poate achita un procent adițional de 20% în timp ce unei persoane care a săvârșit infracțiunea de evaziune fiscală cu un prejudiciu de 1 milion de euro nu i se va aplica nicio pedeapsă dacă este dispusă să achite în plus ”comisionul” de 20% pentru bugetul statului.

În cazul în care legiuitorul nu a evaluat toate elementele necesare pentru a fundamenta o astfel de politică penală, AMASP dorește să aducă la cunoștința factorilor decidenți următoarele aspecte statistice ce ar fi trebuit luate în calcul:

1. În România funcționează un număr de circa 1,2 milioane de societăți comerciale active și încă 200.000 suspendate.

2. În anul 2020 deficitul de încasare a TVA a fost cel mai mare din Uniunea Europeană (circa 34%), media europeană fiind de 9.2%.

3. În România activitatea de urmărire penală a infracțiunilor economico-financiare (deci nu doar evaziune fiscală) este exercitată de un număr de maximum 250 de procurori și 3000 de polițiști.

În acest moment nu există o analiză a numărului de dosare penale care să aibă ca obiect infracțiunea de evaziune fiscală în toate formele sale prevăzute de Legea 241/2005.

Aparent, doar în municipiul București există înregistrate peste 5.000 de dosare penale la un număr de circa 25 de procurori desemnați să efectueze astfel de anchete.

Din totalul numărului de astfel de dosare, rechizitorii sunt efectuate cam in 7-8 % dintre cauze.

4. Un contribuabil face, în general, obiectul unui control fiscal cam după 3-4 ani, uneori mai mult.

În alte state europene, spre deosebire de România, există de mai multi ani sisteme informatice fiscale bine puse la punct, baze de date care generează cu ușurință analize de risc, facilitând identificarea zonelor cu grad ridicat de risc și, în consecință, controale și măsuri în zonele respective

5. După această perioadă de timp în care contribuabilul a putut sustrage sumele datorate bugetului de stat, în cazul în care există o sesizare a autorităților judiciare, instrumentarea unui dosar penal (poliție și parchet) durează între 1 și 3 ani, în funcție de dificultate, de probatoriu, de valoarea produsului infracțional.

Aceeași durată există și la instanța de fond, apoi o altă perioadă în apel.

6. Printr-un simplu calcul matematic, având în vedere că dobânda medie pentru credite acordate persoanelor juridice este de 10% anual, este evident că persoana care este dispusă să încalce normele de drept penal material, va fi mai degrabă tentată să își asume riscul de a fi obligat peste 7 ani de la comiterea faptei să plătească taxele și impozitele sustrase, în cazul în care este prins de autorități, cu o dobândă globală de 20% și fără a risca să i se aplice o pedeapsă.”

Legea a fost sesizată la CCR de Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie – Secţiile Unite, de Guvernul României şi de Avocatul Poporului. Curtea a decis că legea este constituţională.

Potrivit actului normativ, care modifică legea 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale:

Art. 10, alin. (1) se modifică și va avea următorul cuprins:

(1) În cazul săvârşirii unei infracţiuni de evaziune fiscală prevăzute la art. 8 şi 9, dacă în cursul urmăririi penale sau al judecăţii, prejudiciul cauzat este acoperit integral, iar valoarea acestuia nu depăşeşte 100.000 euro, în echivalentul monedei naţionale, se poate aplica pedeapsa cu amendă.

Dacă prejudiciul cauzat şi recuperat în aceleaşi condiţii este de până la 50.000 euro, în echivalentul monedei naţionale, se aplică pedeapsa cu amenda.

După alineatul (1) se introduc trei noi alineate, alin.(1 ) – (13 ), cu următorul cuprins:

„(1 prim ) În cazul săvârșirii uneia dintre infracțiunile prevăzute la art. 8 și 9, dacă în cursul urmăririi penale sau în cursul judecății până la pronunțarea unei hotărâri judecătorești definitive, prejudiciul produs prin comiterea faptei, majorat cu 20% din baza de calcul, la care se adaugă dobânzile și penalitățile este acoperit integral, fapta nu se mai pedepsește, făcându-se aplicarea dispozițiilor art. 16 alin. (1) lit. h) din Legea nr.135/2010 privind Codul de procedură penală, cu modificările și completările ulterioare;

Dispozițiile prezentului articol se aplică tuturor inculpaților chiar dacă nu au contribuit la acoperirea prejudiciului prevăzut la alin.(1) și (1 prim).

Inițiativa, semnată de deputatul PSD Cătălin Rădulescu, a intrat în dezbaterea parlamentară la finalul lui 2017, pe vremea când partidul era condus de Liviu Dragnea, între timp condamnat la trei ani și jumătate de închisoare cu executare.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

1 Comentariu

1 Comment

  1. pilu

    vineri, 09.04.2021 at 17:35

    Sistemul nu doarme ! Face in asa fel incat poate fura linistit.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

Campania BlooDoChallenge: Donatorii de sânge și trombocite, recompensați de localul ”La Poartă” din Alba Iulia

Publicat

Localul ”La Poarta” din Alba Iulia a venit partener oficial BlooDoChallenge, ceea ce înseamnă că fiecare donator de sânge sau trombocite poate fi recompensat.

Reprezentanții localului spun că inițiativa lor este menită să încurajeze lumea să doneze.

”Începând de astăzi, oamenii trebuie să-și descarce aplicația, după care să-și facă cont pe aplicație.
Se pot programa pentru donare lunar, iar pentru fiecare donație acumulează puncte, iar pe baza acelor puncte, noi o să avem diverse oferte în aplicație.
Tot ce trebuie oamenii sa facă, este sa scaneze un cod QR oferit la vaccinare pentru a acumula puncte, după care să vină la noi și să aleagă una dintre ofertele din aplicație”, au transmis reprezentanții ”La Poarta”. 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Planetele Venus, Marte și Mercur se pot vedea cu ochiul liber în luna mai 2021. Când poți descoperi pe cer ”Luceafărul de seară”

Publicat

sursa foto: stellarium.org

Trei planete ale sistemului solar pot fi văzute, în luna mai seara, pe cer, cu ochiul liber – Venus, Marte și Mercur. Astronomii anunță că că planeta Venus e mai puțin vizibilă la începutul lunii, Marte nu este foarte strălucitoare, iar Mercur se vede cel mai bine în primele douăzeci de zile din luna mai.

Venus și Mercur urmează să se “suprapună” 

În serile de mai se pot vedea Venus, Mercur și Marte. După ora 2 dimineața răsar Saturn și Jupiter.

Potrivit Observatorului Astronomic “Amiral Vasile Urseanu” din Bucureşti, planeta Venus începe luna mai aproape de orizont, însă se ridică în fiecare zi. La mijlocul lunii mai, planeta apune mai târziu şi este astfel, mai vizibilă.

Venus și Mercur își fac apariția pe cerul de seară. Venus se vede mai greu la începutul lunii, dar din ce în ce mai bine spre sfârșitul ei, și rămâne pe cer pe tot parcursul verii și toamnei.

Mercur se vede ma ușor în primele 20 de zile de mai, deasupra orizontul de vest. Căutați în crepuscul o stea strălucitoare, nu foarte aproape de orizont, dar nici prea sus, a cărei lumină nu pâlpâie. Se poate vedea de la apusul Soarelui până în jurul ore 21:30.

Venus începe luna mai aproape de orizont, dar se ridică în fiecare zi, la mijlocul acesteia începând să apună mai târziu și să se vadă mai ușor. Este mai strălucitoare decât Mercur și vede în aceeași regiune de cer cu acesta, înspre vest.

Cele două planete se apropie aparent una de alta și se vor întâlni în ultima săptămână a lunii mai. Cel mai aproape vor fi între 27 și 30 mai. Practic, între 24 și 31 mai cele două planete se vor putea vedea în același câmp vizual al unui binoclu care mărește de 7ori (7×50).

Luna trece prin preajma celor două planete în serile de 12, 13 și 14 mai.

Cele două planete vor urma să se apropie una de cealaltă şi se vor “suprapune” în ultima săptămână a lunii mai, fenomenul fiind cel mai vizibil între 27 şi 30 mai.

Între 24 şi 31 mai, cele două planete se vor putea vedea în acelaşi câmp vizual al unui binoclu care măreşte de 7 ori (7×50).

Conform informațiilor furnizate de Observatorul Astronomic, pe parcursul lunii mai, planeta Marte va străbate toată constelaţia Gemini.

La sfârşitul lunii, se va afla în preajma stelelor Castor şi Pollux, cele mai strălucitoare din constelaţie.

Planeta se vede de la apusul Soarelui până la miezul nopţii, când apune.

Luna ajunge în preajma planetei în serile de 15 şi 16 mai.

Când se vor putea vedea și alte planete

După ora 2.00 dimineaţa răsare Saturn şi, la o oră după acesta, Jupiter, potrivit oamenilor de știință. Saturn se află într-o constelaţie în care nu se găsesc stele strălucitoare.

Prin urmare, dacă priviţi înspre sud-est, aproape de orizont, veţi vedea planeta, ca o stea strălucitoare care nu pâlpâie.

În stânga sus faţă de planetă, foarte aproape, se află steaua theta Capricorni, aflată la 158 de ani lumină depărtare.

Dacă priviţi în aceeaşi direcţie, după ora 3 veţi vedea două stele strălucitoare, Saturn şi Jupiter (Jupiter fiind mai strălucitor).

Chiar dacă se află în aceeaşi zonă de cer, planetele se află în constelaţii diferite: Saturn este în Capricornus, iar Jupiter în Aquarius.

Jupiter este de două ori mai aproape de noi decât Saturn, la 765 de milioane de kilometri.

Dacă doriţi să le priviţi prin telescop va trebui aşteptaţi până când se ridică pe cer, cândva înainte de răsăritul Soarelui.

Luna trece prin preajma planetelor în dimineţile de 4-5 mai şi 30 mai – 2 iunie.

Dimineaţa răsare şi planeta Neptun, dar aceasta nu se vede cu ochiul liber. Cerul nopţilor de mai este dominat de steaua strălucitoare, de culoare gălbuie, Arcturus din constelaţia Bootes (Bouarul).

Luna în luna mai 2021

Pe 3 mai se produce faza de Ultimul Pătrar, la ora 22:54.

Pe 11 mai se produce faza de Lună Nouă, la ora 22:00.

Începând cu data de 13 mai Luna începe să se vadă seara pe cer.

Pe 19 mai se produce faza de Primul Pătrar, la ora 22:06.

Pe 26 mai se produce faza de Lună Plină, la ora 14:18. Luna pare plină între 25 și 27 mai.

Surse: Observatorul Astronomic ”Amiral Vasile Urseanu”

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: Recordul mondial pentru cel mai mare urs vânat, stabilit în România. Ursul Lache a fost împușcat de Nicolae Ceaușescu

Publicat

România deține recordul mondial pentru cel mai mare urs împușcat într-o partidă de vânătoare. Ursul se numea Lache și a fost împușcat la o partidă de vânătoare din 1983. Vânătorul a fost chiar președintele României, dictatorul comunist Nicolae Ceaușescu.

Recordul mondial pentru cel mai mare urs vânat a fost înregistrat de către Nicolae Ceaușescu în 1983, la Poiana Brașov, unde apropiații dictatorului organizaseră o sesiune de vânătoare special pentru el.

Citește și Asalt asupra castelului din Riegersburg, aparținând prințului care a împușcat ursul din Covasna. Sute de români lasă comentari

Potrivit DCNews, ursul împușcat de Ceaușescu a primit 687 de puncte și reprezintă un record mondial pentru un astfel de trofeu.

Ursul ucis de Ceaușescu are cu aproape 100 de puncte mai multe decât ursul Arthur, împușcat la Ojdula, Covasna, pe 13 martie 2021, de către Prințul Emanuel von und zu Liechtenstein.

Ceaușescu ar fi împușcat ursul pentru a doborî recordul lui Iosif Broz Tito. Ursul Lache a crescut într-o grădină zoologică și avea peste 400 de kilograme.

Vezi și VIDEO: Urs filmat în apropierea barajului de la Feneșasa. Numărul exemplarelor semnalate în județul Alba a crescut foarte mult

Pentru a fi vânat l-au lăsat în libertate, iar cel care a pus ochii pe ”trofeu” a fost chiar ”primul vânător al țării”, dictatorul Nicolae Ceaușescu.

Oamenii săi l-au ademenit pe animal, iar Ceaușescu a tras destul de aproape, doborându-l imediat. Blana-trofeu este expusă și în ziua de azi la Muzeul Cinegetic din Posada.

sursa: EVZ Capital

Foto: captură video youtube

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Zeci de posturi bine plătite, scoase la concurs în județul Alba. Condiții de participare și documente necesare

Publicat

36 posturi, vacante, în afara organigramei sunt scoase la concurs de Organismul Intermediar Regional pentru Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane Regiunea Centru (OIR POSDRU Centru). 

Posturile vacante sunt pe o perioadă determinată până la sfârșitul anului 2023. 

Înscrierile pentru concurs au început din 27 aprilie și durează până în data de 13 mai la ora 14.00.

Înscrierea la concursul organizat de OIR POSDRU Regiunea Centru se realizează electronic, prin încărcarea dosarului de concurs utilizând link-ul concurs.oirposdrucentru.ro.

Dosarul de concurs reprezintă fişierul cu dimensiunea de maximum 50 MB care va cuprinde toate documentele solicitate la înscriere, scanate unele după altele.

Mai multe detalii și documentele necesare pot fi accesate AICI

Ce posturi sunt scoase la concurs

Compartiment Monitorizare Proiecte – 17 posturi, din care:

– 7 posturi de expert 1A (minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene);

– 10 posturi de expert 1 (minim 1 an vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene)

Compartiment Verificare Proiecte – Unitate Verificare Proiecte – 16 posturi, din care:
– 5 posturi de expert 1A (minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene);

– 11 posturi de expert 1 (minim 1 an vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene)

Compartiment Verificare Proiecte – Unitate Verificare Achiziţii şi Conflicte de Interese – 3 posturi, din care:

– 1 post de expert 1A (minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene)

– 2 posturi de expert 1 (minim 1 an vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene)

Condiţii de participare

II. 1. Condiţii specifice ocupare posturi în cadrul Compartimentului Monitorizare
Proiecte:

a). Expert 1A – 7 posturi în cadrul Compartimentului Monitorizare Proiecte;
– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau adeverinţă valabilă emisă de universitate până la eliberarea diplomei (inclusiv sistem Bologna)

– minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene;

– cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook – nivel de bază;

– disponibilitatea pentru deplasări poate constitui un avantaj.

b). Expert 1 – 10 posturi în cadrul Compartimentului Monitorizare Proiecte

– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau adeverinţă valabilă emisă de universitate până la eliberarea diplomei (inclusiv sistem Bologna)

– minim 1 an vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene

– cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook – nivel de bază;

– disponibilitatea pentru deplasări poate constitui un avantaj

II.2. Condiţii specifice ocupare posturi în cadrul Unității Verificare Proiecte (Compartimentul Verificare Proiecte);

a) Expert 1A – 5 posturi în cadrul Unității Verificare Proiecte;

– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau adeverinţă valabilă emisă de universitate până la eliberarea diplomei (inclusiv sistem Bologna);

– minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene;

– cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook – nivel de bază;

– disponibilitatea pentru deplasări poate constitui un avantaj.

b). Expert 1 – 11 posturi în cadrul Unității Verificare Proiecte

– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau adeverinţă valabilă emisă de universitate până la eliberarea diplomei (inclusiv sistem Bologna)

– minim 1 an vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene;

– cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook – nivel de bază;

– disponibilitatea pentru deplasări poate constitui un avantaj.

II.3. Condiţii specifice ocupare posturi în cadrul Unității Verificare Achiziţii şi Conflicte de Interese (Compartimentul Verificare Proiecte);

a). Expert 1A – 1 post în cadrul Unității Verificare Achiziţii şi Conflicte de Interese

– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau adeverinţă valabilă emisă de universitate până la eliberarea diplomei (inclusiv sistem Bologna);

– minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene;

– perfecţionări/specializări relevante în domeniul achiziţiilor publice atestate de diplome sau certificate

– cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook – nivel de bază;

– disponibilitatea pentru deplasări poate constitui un avantaj.

b). Expert 1 – 2 posturi în cadrul Unității Verificare Achiziţii şi Conflicte de Interese

– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau adeverinţă valabilă emisă de universitate până la eliberarea diplomei (inclusiv sistem Bologna);

– minim 1 an vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene;

– perfecţionări/specializări relevante în domeniul achiziţiilor publice atestate de diplome sau certificate

– cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook – nivel de bază;

– disponibilitatea pentru deplasări poate constitui un avantaj.

Dosarul de concurs va conţine, în mod obligatoriu, următoarele documente:

a) Cerere de înscriere (Anexa 1) adresată directorului executiv al OIR POSDRU Regiunea Centru;

b) Curriculum Vitae model Europass;

c) Copia actului de identitate sau orice document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

d) Copii ale diplomelor, documentelor care atestă nivelul studiilor efectuate și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor
care atestă îndeplinirea condițiilor specifice prevăzute pentru ocuparea postului;

e) Copii ale documentelor care să ateste vechimea în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene, necesară ocupării postului;

f) Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate. Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății. Adeverinţa medicală se prezintă în original la data susţinerii interviului.

g) Cazierul judiciar, aflat în termen de valabilitate, sau o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru
care candidează. În toate situațiile, cazierul judiciar va fi depus în original la data susținerii interviului;

h) Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (Anexa 2);

Documentele din dosarul de concurs se prezintă în original, pentru verificarea conformităţii cu realitatea, doar de către candidaţii declaraţi ADMIŞI în urma susţinerii interviului.

Calendarul concursului 

1. Publicarea anunțului de concurs: 26.04.2021
2. Constituire comisie de concurs și soluționare a contestațiilor: 26.04.2021
3. Depunerea dosarelor de către candidaţi  27.04.2021 – 13.05.2021, ora 14:00
4. Afișare rezultate selecţie dosare de concurs: 14.05.2021
5. Depunere eventuale contestaţii selecţie dosare: 17.05.2021
6. Soluţionare eventuale contestaţii selecţie dosare: 18.05.2021
7. Perioadă desfăşurare probă interviu:
8. 24.05.2021- 31.05.2021
9. Afişare rezultat interviu: 02.06.2021
10. Depunere eventuale contestaţii interviu: 03.06.2021
11. Soluţionare eventuale contestaţii interviu: 04.06.2021
12. Afişare rezultate finale: 04.06.2021

 

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate