Economie
Laptele nu simte criza: Profitul companiei „Albalact” a crescut, în primele 9 luni ale anului, cu 46,85%
Datele înregistrate în primele 9 luni ale acestui an în activitatea „Albalact” arată creşteri ale cifrei de afaceri şi profitului. Compania continuă investiţiile în extinderea capacităţii de producţie şi lărgirea portofoliului de produse.
Potrivit unui comunicat al companiei, în perioada ianuarie-septembrie 2011, cifra de afaceri a „Albalact” a crescut cu 34,32% fata de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 246.184.629 lei, de la 183.278.274 lei în 2010.
Veniturile totale din perioada menţionată sunt cu 43,88% mai mari faţă de veniturile totale raportate în intervalul similar, anul trecut. Veniturile „Albalact” au crescut la 282.263.793 lei în 2011, de la 196.174.416 lei în 2010.
Profitul „Albalact” în primele 9 luni ale anului 2011 a crescut cu 46,85%. Albalact a raportat un profit de 3.515.840 lei pentru perioada ianuarie-septembrie 2011, faţă de 2.394.102 lei, cât a înregistrat în aceeaşi perioadă din 2010.
„Piata lactatelor se afla în continuare sub presiunea crizei de materie primă, a preţurilor, a scăderilor de consum şi puterii slabe de cumpărare. Am investit resurse importante anul acesta pentru lansarea unor produse noi şi campanii, dar am făcut eforturi mai mari şi pentru reducerea costurilor, ca să ne menţinem profitabili. Creşterea business-ului şi câştigarea unor noi cote de piaţă sunt în continuare o prioritate, dar vrem să păstrăm profitabilitatea. Până la sfârşitul anului, vom finaliza investiţiile noi în liniile de producţie la fabrica din Oiejdea, dar şi la fabrica <Rarăul>, pentru că anul viitor intenţionăm să dezvoltăm portofoliul de produse şi să intrăm în categorii noi. Piaţa lactatelor încă are segmente cu perspective mari de creştere din punct de vedere valoric şi vrem să ne dezvoltăm pe aceste oportunităţi”, a declarat directorul general al „Albalact”, Raul Ciurtin.
„Albalact” a investit peste 300.000 de euro în campanie de comunicare TV pentru iaurturile „Zuzu” la pahar – „Zuzu iaurt – Mai cu viaţă!”, ce a fost lansată recent, în continuarea procesului de rebranding „Zuzu”, început în 2010.
În ceea ce priveşte brand-ul „Fulga”, compania a lansat în vara acestui an noua platforma de comunicare digitală – un site nou si un joc online.
„Albalact” este al treilea producător de lactate din România, cu tradiţie de 38 de ani pe piaţa românească a lactatelor. Înfiinţată în anul 1971 şi transformată în societate comercială pe acţiuni în 1990, compania din judeţul Alba a fost privatizată în 1999. „Albalact” are peste 600 de angajaţi şi peste 6000 de acţionari şi este listată la categoria Rasdaq a Bursei de Valori Bucureşti. Din 2009, „Albalact” deţine 96,46% din pachetul de acţiuni al societăţii „Rarăul” Câmpulung Moldovenesc. În prezent, „Albalact” comercializeaza produse proaspete pasteurizate şi UHT sub brand-urile „Fulga”, „Zuzu”, „De Albalact” şi „Rarăul”.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
toby
vineri, 11.11.2011 at 06:24
……profit in detrimentul sanatattii consumatorului de …..produse traditionale…