Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Prognoza anuală a tendințelor pe TikTok, pentru anul 2023. Ce trenduri va încuraja aplicația și cu ce critici se confruntă

Publicat

În ultimele 12 luni TikTok și-a dedicat resursele pentru a reimagina divertismentul. Utilizatorii au împărtășit povești reale, personale, care au reunit comunitățile și i-au ajutat pe alții să descopere noi moduri de gândire.

TikTok What’s Next Report 2023 este cea de-a treia prognoză anuală a tendințelor, concepută pentru a ajuta utilizatorii să înțeleagă cum se vor schimba dorințele și nevoile consumatorilor în anul următor și ce va însemna asta pentru strategiile lor, atât pe TikTok, cât și în afara acesteia.

Acest nou raport analizează semnalele care stau la baza funcționării aplicației.

Sofia Hernandez, șefa globală de marketing de afaceri pentru TikTok a declarat:

„2022 a fost anul în care oamenii și-au dat seama că nu trebuie să-și trăiască viața așa cum au făcut-o întotdeauna – avem în vedere puncte de vedere și idei diferite care transcend culturile pe TikTok.

Vom vedea mai multe în acest domeniu, pe măsură ce comunitățile noastre devin mai încrezătoare și inspiră schimbări pozitive împreună.

Pe fundalul creșterii costului vieții și al provocărilor asociate acestuia, raportul nostru What’s Next indică că oamenii vor căuta noi modalități de a obține succesul, fericirea și bunăstarea – iar TikTok va fi un instrument care îi va ajuta să-l găsească.”

Raportul relevă trei transformări la scară largă care demonstrează modul în care TikTok modelează cultura, dar și semnalele relevante pentru fiecare dintre aceste forțe care arată comportamente și interese emergente în anumite sectoare.

Raportul arată că ”pe baza cercetărilor și a comportamentelor pe care le-am văzut pe TikTok, estimam că vor exista trei forțe majore de tendință care vor sublinia această schimbare:

  • Divertisment interactiv
  • Spațiu care aduce bucurie
  • Idealuri construite în comunitatea utilizatorilor”

”TikTok nu este o ședință la primărie. Este o colecție de cluburi mici în care oamenii pot găsi idei noi despre cum să-și exploreze pasiunile și să-și trăiască viața.

De fapt, TikTok are o șansă de 1,8 ori mai mare de a prezenta oamenilor subiecte noi despre care nu știau că le plac, comparativ cu platformele sociale tradiționale” arată raportul.

Tiktok, aplicație controversată

Totuși, intenția de a educa a aplicației atrage controverse argumentate.

Jurnalista Maria Ressa, laureată a premiului Nobel, este una dintre vocile cele mai coerente care avertizează cu privire la pericolul rețelelor sociale și în mod special al TikTok.

”Majoritatea oamenilor, nu realizează că sunt manipulați, că aceste platforme eludează faptele. Nu primești fapte, primești un nămol toxic.

Rețelele sociale încurajează furia, ura, teoriile conspirației. Generează violență, și situația se înrăutățește.

Violența în mediul online este violență în lumea reală”, a spus Ressa într-un interviu.

Ressa a spus de asemenea că speră că UE va lua măsuri pentru a reglementa companiile de social media.

Când a fost întrebată ce sfaturi i-ar da lui Elon Musk, care a cumpărat Twitter, Ressa l-a avertizat pe miliardar cu privire la consecințele libertății de exprimare necontrolate.

„Există un motiv pentru care, atunci când organizațiile de știri funcționau ca nuște filtre pentru informație, aveam standarde și transparență.

Libertatea de exprimare necontrolată este ca o persoană care strigă foc și nu există foc. Libertatea de exprimare cu orice preț are costuri” a spus ea, adăugând: ”Mai ales pentru că nu e libertate”.

 

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. Pleșa Regele Păgânilor

    duminică, 01.01.2023 at 23:16

    Doar curve și cersitori bombardieri ce nu le place munca găsești pe tik tok 😉 , nu mai are farmec în 2023

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax