Eveniment
Proiect pentru construirea unei creșe în comuna Săsciori, cu finanțare prin PNRR. Primăria a cumpărat servicii de consultanță
Primăria Săsciori vrea să acceseze fonduri prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) pentru construirea unei creșe în comună.
La sfârșitul lunii mai, Primăria comunei Săsciori a cumpărat, prin achiziție directă pe platforma SEAP, servicii de consultanță în elaborarea și depunerea unui proiect pentru construirea unei creșe, prin PNRR.
Valoarea serviciilor este de 30.000 de lei, fără TVA, ofertantul fiind Konic Napoca Management Romania SRL.
Potrivit documentației, serviciile de consultanță în scrierea și depunerea proiectului includ: analiza, scrierea, bugetul și pregătirea proiectului pentru depunere.
Contractul prevede:
- Analiza ideii de proiect – în colaborare cu consucerea instituției și cu responsabilii de la nivelul UAT;
- Identificarea surselor de finanțare pentru ideea de proiect;
- Analiza eligibilității ideii de proiect și corelarea informațiilor cu cerințele programului de finanțare;
- Realizarea dosarului de finanțare – completarea cererii de finanțare, a declarațiilor și anexelor solicitate de finanțator;
- Definirea activităților din proiect, inclusiv a echipei de management;
- Realizarea bugetului proiectului şi verificarea cheltuielilor eligibile şi neeligibile;
- Modelarea bugetului în vederea maximizării sumei nerambursabile;
- Verificarea documentelor emise de instituțiile publice, necesar a fi atașate proiectului;
- Furnizarea de informații şi formulare pentru obţinerea avizelor necesare depunerii proiectului conform programului de finanţare;
- Verificare cadru (DALI)Documentație Avizare Lucrări de Intervenție și/sau SF mixt cu elemente de DALI – conform HG 907)
- Verificare documente de proprietate – status actualizare conform legii
- Realizarea unui calendar de implementare al proiectului
- Pregătirea dosarului proiectului în conformitate cu cerințele finanțatorului;
- Depunerea proiectului online și/sau tipărit în numele sau împreună cu beneficiarul (după caz). Supraveghere, comunicare, clarificări, evaluare, finalizare;
- Supravegherea procesului de verificare a dosarului (proiectului) de finanţare;
- Comunicare cu instituţia finanţatoare;
- Comunicare permanentă cu beneficiarul referitoare la stadiul proiectului depus;
- Analiza şi depunerea răspunsurilor la clarificările solicitate de finanţator în vederea finalizării procesului de evaluare, eventual depunerea unei contestații. Perioada de pre-contractare și semnarea Contractului de Finanțare;
- Pregătirea și participarea la vizita precontractuală;
- Consiliere pentru pregătirea documentelor necesare semnării Contractului de finanțare.
Conform descrierii, se va acorda o garanție de formă care constă în redepunerea proiectului dacă este respins pe motiv de conformitate şi/sau eligibilitate din motive imputabile firmei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News