Eveniment
Proiectul „Marea Înfățișare” s-a încheiat. Peste 60.000 de persoane au văzut portretele albaiulienilor pe internet
Proiectul „Marea Înfățișare” a ajuns la final. Acesta a fost prezentat joi la sediul Primăriei Alba Iulia de inițiatorul proiectului, fotograful Romulus Oprișcan, alături de primarul Mircea Hava. Este vorba despre cea mai mare campanie de promovare a orașului Alba Iulia, prin portretele a peste 1.400 de albaiulieni și turiști.
În urmă cu câteva zile a fost afișat pe clădirea Magazinului „Unirea” din centrul orașului Alba Iulia un mesh de 150 de metri pătrați, cuprinzând logo-ul orașului compus din fotografiile albaiulienilor, „în semn de mulțumire pentru cei care au participat la campanie”, după cum a menționat fotograful. O variantă digitală a logo-ului poate fi vizualizată pe site-ul proiectului, albaiuliamea.ro, dar și pe Facebook.
„A fost o campanie de promovarea a orașului pe online. Oamenii din Alba Iulia au avut o deschidere fantastică, iar ecoul a fost foarte puternic. O mare surpriză a fost că multe persoane plecate în afara țării și-au regăsit rudele printre cei fotografiați. La un calcul sumar sunt peste 60.000 de vizitatori unici. Impactul a fost mare. Au fost și agenții de publicitate din București sau Cluj care ne-au felicitat pentru idee. 60.000 de oameni au auzit despre Alba Iulia și despre lucrurile deosebite care se fac aici”, a specificat Romulus Oprișcan.
„Alba Iulia are o cu totul altă înfățișare și se știe lucrul acesta. Pentru cei care au contact cu Alba Iulia mai rar, să știți că totul este spectaculos”, a declarat primarul Mircea Hava.
Pentru acest proiect a fost alocată suma de aproximativ 16.000 lei, din care 8.000 lei au fost cheltuiți pentru printul și chiria mesh-ului afișat pe Magazinul „Unirea”, restul au fost costuri pentru site-uri și promovare. Fotograful Romulus Oprișcan s-a implicat în acest proiect, voluntar.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News