Connect with us
Publicitate

Actualitate

”Protecția informațiilor clasificate” – program postuniversitar de formare și dezvoltare profesională lansat de Academia de Informații și UAB

Publicat

Cei care doresc să activeze în structurile de securitate ale autorităţilor şi instituţiilor publice, agenţilor economici cu capital integral sau parţial de stat ori altor persoane juridice de drept public sau privat, care gestionează informaţii secrete de stat se pot înscrie pe cele 40 de locuri disponibile în programul postuniversitar „Protecţia informaţiilor clasificate”. Locuitorii din Alba au acces la acest program prin intermediul unui parteneriat încheiat între Universitatea „1 Decembrie 1918” Alba Iulia şi Academia Naţională de Informaţii „Mihai Viteazul”.

Cele două instituţii organizează programul postuniversitar de formare şi dezvoltare profesională continuă, denumit „Protecţia informaţiilor clasificate”, în următoarele condiţii.

Obiectivele programului

Dobândirea cunoştinţelor necesare îndeplinirii atribuţiilor ce revin funcţionarilor de securitate/personalului din structurile de securitate ale autorităţilor şi instituţiilor publice, agenţilor economici cu capital integral sau parţial de stat, ori altor persoane juridice de drept public sau privat, care gestionează informaţii secrete de stat.

Durata programului

Perioada de derulare a cursului va fi 5 aprilie – 11 mai 2013 , activităţile didactice desfăşurându-se în zilele de vineri şi sâmbătă ale acestui interval, cu excepţia zilelor de 3 şi 4 mai a.c., între orele 8.00–14.00

Numărul de locuri: 40

Organizarea şi desfăşurarea colocviului de admitere

Condiţii pentru înscrierea la colocviu

1. Este absolvent cu diplomă al unei instituţii de învăţământ superior de lungă durată, acreditată.

2. Desfăşoară sau urmează să desfăşoare activităţi care presupun acces la informaţii secrete de stat, conform cadrului legal în vigoare.

3. Îndeplineşte/va îndeplini funcţii şi responsabilităţi care au tangenţă cu domeniul protecţiei informaţiilor clasificate.

4. Are posibilitatea participării la cursuri, conform orarului, frecvenţa fiind obligatorie.

5. Să nu fi fost sancţionat pentru abateri ori contravenţii la regimul protecţiei informaţiilor clasificate

Documente necesare pentru înscrierea la colocviu

Curriculum vitae (model european)

Adeverinţă conform căreia desfăşoară sau urmează să desfăşoare activităţi care presupun acces la informaţii secrete de stat, conform cadrului legal în vigoare

Certificatul de naştere (copie)

4 fotografii format ¾ (tip buletin)

Actul de identitate(copie)

Diploma de licenţă sau echivalentă, însoţită de foaia matricolă (copie)

Certificatul de căsătorie în cazul schimbării numelui (copie)

Chitanţa reprezentând contravaloarea taxei de înscriere

Un dosar plic.

Înscrierea candidaţilor la colocviul de admitere

Înscrierea la colocviul de admitere se va face în intervalul 18 februarie–15 martie 2013, de luni până vineri, între orele 9.00–13.00, prin: completarea unei cereri tip, adresată rectorului Academiei Naţionale de Informaţii „Mihai Viteazul”; depunerea dosarului de înscriere la sediul Direcţiei Judeţene de Informaţii Alba (Alba Iulia, str. I.C. Brătianu, nr. 4, telefon 0258 802 900)

Desfăşurarea colocviului de admitere

Colocviul se va desfăşura în ziua de 22 martie 2013, la sediul Universităţii „1 Decembrie 1918” Alba Iulia (Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr. 5) şi va consta în examinarea documentelor prezentate la înscriere şi susţinerea unui interviu pe marginea legislaţiei în domeniul protecţiei informaţiilor clasificate.

Taxa de înscriere este 100 lei şi se achită la momentul înscrierii.

Taxa de şcolarizare este 700 lei şi se achită de către candidaţii declaraţi „admis”, prin ordin de plată în contul RO07TREZ7015019XXX008103 deschis la Trezoreria Sectoru lui 1 Bucureşti, cod fiscal 4204267).

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate