Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

RAPORT IPJ Alba pe primul trimestru 2014: Peste 300 de persoane cercetate pentru infracţiuni economice, 24 de accidente grave şi mii de apeluri prin 112


Publicat

pol

Poliţiştii din Alba au înregistrat aproape 3000 de sesizări de infracţiuni, peste 300 de dosare pentru infracţiuni economice şi au evidenţiat o creştere a cazurilor de furturi, în primul trimestru al anului. În această perioadă, prin apelul de urgenţă 112 au fost sesizate 4.362 de evenimente, cu 4% mai multe faţă de perioada similară a anului 2013, iar poliţia rutieră a intervenit la 24 de accidente grave şi a reţinut aproape 900 de permise de conducere. Activitatea Inspectoratului de Poliţie Judeţean Alba pe primele trei luni ale anului 2014 a fost prezentată, marţi, în cadrul unei şedinţe la sediul instituţiei.

În această perioadă au fost înregistrate 2.920 sesizări de infracţiuni, cu 12,6% mai puţine faţă de perioada similară a anului 2013. A scăzut cu 8,1% infracţionalitatea în mediul urban şi cu 20,7% în mediul rural.

Poliţiştii inspectoratului au emis ordonanţă de reţinere faţă de 22 de persoane, dintre care 14 persoane au fost arestate preventiv de către instanţele de judecată.

În trimestrul I al anului 2014 au fost constatate patru infracţiuni grave comise cu violenţă, (un omor şi 3 tentative de omor), reprezentând 0,3% din infracţionalitatea judiciară şi 0,11% din totalul infracţionalităţii constatate. Infracţiunile de mare violenţă au fost comise în mod spontan, în majoritatea lor pe fondul consumului excesiv de băuturi alcoolice, în anturajul apropiat sau familie.

Infracţiunile contra patrimoniului (1.400) reprezintă 39,4% din totalul infracţiunilor constatate la nivelul judeţului Alba. Furturile reprezintă cel mai important segment infracţional al acestei categorii (55%), în timp ce infracţiunile de tâlhărie au scăzut de la 8 la 5 infracţiuni, nefiind înregistrate tâlhării comise cu arme de foc.

Pe linia protejării patrimoniului cultural naţional, prevenirea şi combaterea furturilor de obiecte de cult, protejarea siturilor arheologice şi monumentelor istorice, în trimestrul I 2014 au fost înregistrate cinci dosare penale. În cadrul activităţilor desfăşurate în baza delegărilor în dosare penale ale Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia au fost realizate cinci comisii rogatorii internaţionale.

Peste 300 de persoane cercetate pentru infracţiuni economice

În ceea ce priveşte constatarea de infracţiuni de natură economico-financiare, au fost constatate 1.243 infracţiuni de natură economico-financiară, cu 31% mai multe decât în perioada similară a anului 2013. Pentru aceste infracţiuni au fost sau sunt în curs de cercetare 332 persoane.

În primele trei luni ale anului, au fost sesizate 52 de infracţiuni stradale, cu 25% mai puţine decât în trimestrul I din 2013, reprezentând 1,8% din totalul infracţiunilor sesizate.

În cursul perioadei analizate, în mediul rural au fost constatate un număr total de 964 infracţiuni, cele mai multe fiind infracţiuni contra patrimoniului (40%), din care infracțiunile de furt reprezintă 27% din totalul infracţionalităţii constatate în mediul rural.

Dosare penale pentru ilegalităţi în prelucrarea şi comercializarea lemnului

Pentru combaterea infracțiunilor silvice, în primele trei luni 2014, efectivele de poliţie împreună cu specialişti în domeniu au desfăşurat activităţi în conformitate cu Planul comun de acţiune „Scutul pădurii 2013”, pentru prevenirea şi combaterea faptelor ilegale privind materialul lemnos, asigurarea unor condiţii de piaţă corecte prin eliminarea lemnului de provenienţă ilicită, acţionând totodată şi în scopul apărării patrimoniului forestier naţional şi a integrităţii acestuia.

Au fost aplicate 107 sancţiuni contravenţionale şi a fost confiscată cantitatea de 557 mc material lemnos. Totodată, în urma activităţilor efectuate, au fost înregistrate 124 dosare penale la Legea 46/2008 – Codul Silvic.

Persoane date în urmărire naţională

În urma activităţilor specifice efectuate de poliţiştii din Alba, în perioada analizată, s-a reuşit identificarea a 50 de persoane aflate în urmărire. La începutul anului 2014 existau în lucru 36 cazuri de persoane dispărute, cinci persoane cu identitate necunoscută şi 31 cadavre cu identitate necunoscută. Pe parcursul perioadei analizate s-au înregistrat 23 de dispariţii / plecări voluntare, dintre care 18 minori şi 5 majori. Nu au fost înregistrate cadavre cu identitate necunoscută. Au fost soluţionate 26 de cazuri de dispariţii / plecări voluntare, dintre care 21 minori.

La sfârşitul trimestrului I 2014 au rămas în evidenţă 33 persoane dispărute, din care 5 minori, iar despre trei se deţin date certe că s-au înecat şi cinci persoane cu identitate necunoscută precum şi 31 cadavre cu identitate necunoscută.

Mai multe apeluri prin SNUAU 112: 4.300 de evenimente înregistrate

Prin Sistemul Naţional Unic pentru Apeluri de Urgență în primele 3 luni ale anului 2014, au fost înregistrate 4.362 evenimente, cu 4% mai multe faţă de perioada similară a anului 2013. Dintre acestea, 67% au fost din mediul urban, iar 33% din mediul rural.

Cele mai multe apeluri primite prin SNUAU 112 au fost înregistrate în zilele de sfârşit de săptămână (duminica – 723 apeluri,  sâmbăta – 714 apeluri, vinerea – 593 apeluri), iar cele mai puţine, în zilele de marţi (526 apeluri).

Cele mai multe sesizări, au fost cele referitoare la scandaluri, tulburarea ordinii şi liniştii publice, conflicte – 1.592 (36,5%), urmate de sesizările referitoare la domeniul rutier – 621 (14,2%), de sesizările referitoare la infracţiuni de furt – 281 (6,5%).

24 de accidente grave şi aproape 900 de permise de conducere suspendate

În primele trei luni ale anului 2014, Poliţia Rutieră a înregistrat 24 de accidente grave, soldate cu 6 morţi, 21 de răniţi grav şi 4 răniţi uşor.

Principalele cauze ale producerii accidentelor grave de circulaţie au fost viteza neadaptată la condiţiile de drum, traversarea neregulamentară şi neacordarea de prioritate pietonilor.

În mediul urban s-au produs 11 accidente, soldate cu 3 morţi, 11 răniţi grav şi doi răniţi uşor. În mediul rural s-au produs 11 accidente, soldate cu 3 morţi, 8 răniţi grav şi un rănit uşor, iar pe DN1 şi DN7 s-au produs 2 de accidente, soldate cu rănirea gravă a două persoane şi rănirea uşoară a unei persoane.

Pe autostrada A1 nu s-a produs nici un accident grav de circulaţie.

Au fost constatate 210 infracţiuni, din care 113 la regimul circulaţiei şi 97 de altă natură.

Pentru conducerea unui autovehicul cu o îmbibaţie alcoolică peste limita legală au fost constatate 45 de infracţiuni, iar pentru conducerea unui autovehicul neînmatriculat sau fără permis, au fost constatate 17 infracţiuni.

S-au aplicat 15.123 sancţiuni contravenţionale, iar pentru nerespectarea regimului legal de viteză au fost aplicate 5.154 contravenţii, din care 15 pentru viteză de peste 50 km/h.

Au fost reţinute în vederea suspendării sau anulării 899 permise de conducere şi au fost retrase 428 certificate de înmatriculare.

Pregătiri pentru alegerile europarlamentare

Şeful Inspectoratului de Poliţie Judeţean Alba, Ioan Nicolae Căbulea, le-a cerut poliţiştilor să intensifice activităţile de prevenire şi combatere a infracțiunilor comise cu violenţă, contra patrimoniului, dar şi a celor din domeniul economico-financiar.

A atras atenţia asupra perioadei imediat următoare, în contextul campaniei electorale şi a alegerilor europarlamentare ce vor avea loc în data de 25 mai şi le-a cerut poliţiştilor să ia toate măsurile pentru asigurarea climatului de siguranţă publică corespunzător şi să acţioneze cu fermitate pentru prevenirea şi sancţionarea oricărei încălcări a legislaţiei din domeniul de referinţă.

De asemenea, a subliniat importanța menţinerii bunei colaborări cu celelalte structuri de aplicare a legii din subordinea Ministerului Afacerilor Interne şi cu reprezentanţii administraţiei publice locale, respectiv cu structurile de poliţie locală, care, conform Deciziei Biroului Electoral Central, nr. 44 din 15.04.2014, au atribuţii pentru paza locurilor de afişaj electoral.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

Campania BlooDoChallenge: Donatorii de sânge și trombocite, recompensați de localul ”La Poartă” din Alba Iulia

Publicat

Localul ”La Poarta” din Alba Iulia a venit partener oficial BlooDoChallenge, ceea ce înseamnă că fiecare donator de sânge sau trombocite poate fi recompensat.

Reprezentanții localului spun că inițiativa lor este menită să încurajeze lumea să doneze.

”Începând de astăzi, oamenii trebuie să-și descarce aplicația, după care să-și facă cont pe aplicație.
Se pot programa pentru donare lunar, iar pentru fiecare donație acumulează puncte, iar pe baza acelor puncte, noi o să avem diverse oferte în aplicație.
Tot ce trebuie oamenii sa facă, este sa scaneze un cod QR oferit la vaccinare pentru a acumula puncte, după care să vină la noi și să aleagă una dintre ofertele din aplicație”, au transmis reprezentanții ”La Poarta”. 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Planetele Venus, Marte și Mercur se pot vedea cu ochiul liber în luna mai 2021. Când poți descoperi pe cer ”Luceafărul de seară”

Publicat

sursa foto: stellarium.org

Trei planete ale sistemului solar pot fi văzute, în luna mai seara, pe cer, cu ochiul liber – Venus, Marte și Mercur. Astronomii anunță că că planeta Venus e mai puțin vizibilă la începutul lunii, Marte nu este foarte strălucitoare, iar Mercur se vede cel mai bine în primele douăzeci de zile din luna mai.

Venus și Mercur urmează să se “suprapună” 

În serile de mai se pot vedea Venus, Mercur și Marte. După ora 2 dimineața răsar Saturn și Jupiter.

Potrivit Observatorului Astronomic “Amiral Vasile Urseanu” din Bucureşti, planeta Venus începe luna mai aproape de orizont, însă se ridică în fiecare zi. La mijlocul lunii mai, planeta apune mai târziu şi este astfel, mai vizibilă.

Venus și Mercur își fac apariția pe cerul de seară. Venus se vede mai greu la începutul lunii, dar din ce în ce mai bine spre sfârșitul ei, și rămâne pe cer pe tot parcursul verii și toamnei.

Mercur se vede ma ușor în primele 20 de zile de mai, deasupra orizontul de vest. Căutați în crepuscul o stea strălucitoare, nu foarte aproape de orizont, dar nici prea sus, a cărei lumină nu pâlpâie. Se poate vedea de la apusul Soarelui până în jurul ore 21:30.

Venus începe luna mai aproape de orizont, dar se ridică în fiecare zi, la mijlocul acesteia începând să apună mai târziu și să se vadă mai ușor. Este mai strălucitoare decât Mercur și vede în aceeași regiune de cer cu acesta, înspre vest.

Cele două planete se apropie aparent una de alta și se vor întâlni în ultima săptămână a lunii mai. Cel mai aproape vor fi între 27 și 30 mai. Practic, între 24 și 31 mai cele două planete se vor putea vedea în același câmp vizual al unui binoclu care mărește de 7ori (7×50).

Luna trece prin preajma celor două planete în serile de 12, 13 și 14 mai.

Cele două planete vor urma să se apropie una de cealaltă şi se vor “suprapune” în ultima săptămână a lunii mai, fenomenul fiind cel mai vizibil între 27 şi 30 mai.

Între 24 şi 31 mai, cele două planete se vor putea vedea în acelaşi câmp vizual al unui binoclu care măreşte de 7 ori (7×50).

Conform informațiilor furnizate de Observatorul Astronomic, pe parcursul lunii mai, planeta Marte va străbate toată constelaţia Gemini.

La sfârşitul lunii, se va afla în preajma stelelor Castor şi Pollux, cele mai strălucitoare din constelaţie.

Planeta se vede de la apusul Soarelui până la miezul nopţii, când apune.

Luna ajunge în preajma planetei în serile de 15 şi 16 mai.

Când se vor putea vedea și alte planete

După ora 2.00 dimineaţa răsare Saturn şi, la o oră după acesta, Jupiter, potrivit oamenilor de știință. Saturn se află într-o constelaţie în care nu se găsesc stele strălucitoare.

Prin urmare, dacă priviţi înspre sud-est, aproape de orizont, veţi vedea planeta, ca o stea strălucitoare care nu pâlpâie.

În stânga sus faţă de planetă, foarte aproape, se află steaua theta Capricorni, aflată la 158 de ani lumină depărtare.

Dacă priviţi în aceeaşi direcţie, după ora 3 veţi vedea două stele strălucitoare, Saturn şi Jupiter (Jupiter fiind mai strălucitor).

Chiar dacă se află în aceeaşi zonă de cer, planetele se află în constelaţii diferite: Saturn este în Capricornus, iar Jupiter în Aquarius.

Jupiter este de două ori mai aproape de noi decât Saturn, la 765 de milioane de kilometri.

Dacă doriţi să le priviţi prin telescop va trebui aşteptaţi până când se ridică pe cer, cândva înainte de răsăritul Soarelui.

Luna trece prin preajma planetelor în dimineţile de 4-5 mai şi 30 mai – 2 iunie.

Dimineaţa răsare şi planeta Neptun, dar aceasta nu se vede cu ochiul liber. Cerul nopţilor de mai este dominat de steaua strălucitoare, de culoare gălbuie, Arcturus din constelaţia Bootes (Bouarul).

Luna în luna mai 2021

Pe 3 mai se produce faza de Ultimul Pătrar, la ora 22:54.

Pe 11 mai se produce faza de Lună Nouă, la ora 22:00.

Începând cu data de 13 mai Luna începe să se vadă seara pe cer.

Pe 19 mai se produce faza de Primul Pătrar, la ora 22:06.

Pe 26 mai se produce faza de Lună Plină, la ora 14:18. Luna pare plină între 25 și 27 mai.

Surse: Observatorul Astronomic ”Amiral Vasile Urseanu”

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: Recordul mondial pentru cel mai mare urs vânat, stabilit în România. Ursul Lache a fost împușcat de Nicolae Ceaușescu

Publicat

România deține recordul mondial pentru cel mai mare urs împușcat într-o partidă de vânătoare. Ursul se numea Lache și a fost împușcat la o partidă de vânătoare din 1983. Vânătorul a fost chiar președintele României, dictatorul comunist Nicolae Ceaușescu.

Recordul mondial pentru cel mai mare urs vânat a fost înregistrat de către Nicolae Ceaușescu în 1983, la Poiana Brașov, unde apropiații dictatorului organizaseră o sesiune de vânătoare special pentru el.

Citește și Asalt asupra castelului din Riegersburg, aparținând prințului care a împușcat ursul din Covasna. Sute de români lasă comentari

Potrivit DCNews, ursul împușcat de Ceaușescu a primit 687 de puncte și reprezintă un record mondial pentru un astfel de trofeu.

Ursul ucis de Ceaușescu are cu aproape 100 de puncte mai multe decât ursul Arthur, împușcat la Ojdula, Covasna, pe 13 martie 2021, de către Prințul Emanuel von und zu Liechtenstein.

Ceaușescu ar fi împușcat ursul pentru a doborî recordul lui Iosif Broz Tito. Ursul Lache a crescut într-o grădină zoologică și avea peste 400 de kilograme.

Vezi și VIDEO: Urs filmat în apropierea barajului de la Feneșasa. Numărul exemplarelor semnalate în județul Alba a crescut foarte mult

Pentru a fi vânat l-au lăsat în libertate, iar cel care a pus ochii pe ”trofeu” a fost chiar ”primul vânător al țării”, dictatorul Nicolae Ceaușescu.

Oamenii săi l-au ademenit pe animal, iar Ceaușescu a tras destul de aproape, doborându-l imediat. Blana-trofeu este expusă și în ziua de azi la Muzeul Cinegetic din Posada.

sursa: EVZ Capital

Foto: captură video youtube

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Zeci de posturi bine plătite, scoase la concurs în județul Alba. Condiții de participare și documente necesare

Publicat

36 posturi, vacante, în afara organigramei sunt scoase la concurs de Organismul Intermediar Regional pentru Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane Regiunea Centru (OIR POSDRU Centru). 

Posturile vacante sunt pe o perioadă determinată până la sfârșitul anului 2023. 

Înscrierile pentru concurs au început din 27 aprilie și durează până în data de 13 mai la ora 14.00.

Înscrierea la concursul organizat de OIR POSDRU Regiunea Centru se realizează electronic, prin încărcarea dosarului de concurs utilizând link-ul concurs.oirposdrucentru.ro.

Dosarul de concurs reprezintă fişierul cu dimensiunea de maximum 50 MB care va cuprinde toate documentele solicitate la înscriere, scanate unele după altele.

Mai multe detalii și documentele necesare pot fi accesate AICI

Ce posturi sunt scoase la concurs

Compartiment Monitorizare Proiecte – 17 posturi, din care:

– 7 posturi de expert 1A (minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene);

– 10 posturi de expert 1 (minim 1 an vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene)

Compartiment Verificare Proiecte – Unitate Verificare Proiecte – 16 posturi, din care:
– 5 posturi de expert 1A (minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene);

– 11 posturi de expert 1 (minim 1 an vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene)

Compartiment Verificare Proiecte – Unitate Verificare Achiziţii şi Conflicte de Interese – 3 posturi, din care:

– 1 post de expert 1A (minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene)

– 2 posturi de expert 1 (minim 1 an vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene)

Condiţii de participare

II. 1. Condiţii specifice ocupare posturi în cadrul Compartimentului Monitorizare
Proiecte:

a). Expert 1A – 7 posturi în cadrul Compartimentului Monitorizare Proiecte;
– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau adeverinţă valabilă emisă de universitate până la eliberarea diplomei (inclusiv sistem Bologna)

– minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene;

– cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook – nivel de bază;

– disponibilitatea pentru deplasări poate constitui un avantaj.

b). Expert 1 – 10 posturi în cadrul Compartimentului Monitorizare Proiecte

– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau adeverinţă valabilă emisă de universitate până la eliberarea diplomei (inclusiv sistem Bologna)

– minim 1 an vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene

– cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook – nivel de bază;

– disponibilitatea pentru deplasări poate constitui un avantaj

II.2. Condiţii specifice ocupare posturi în cadrul Unității Verificare Proiecte (Compartimentul Verificare Proiecte);

a) Expert 1A – 5 posturi în cadrul Unității Verificare Proiecte;

– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau adeverinţă valabilă emisă de universitate până la eliberarea diplomei (inclusiv sistem Bologna);

– minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene;

– cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook – nivel de bază;

– disponibilitatea pentru deplasări poate constitui un avantaj.

b). Expert 1 – 11 posturi în cadrul Unității Verificare Proiecte

– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau adeverinţă valabilă emisă de universitate până la eliberarea diplomei (inclusiv sistem Bologna)

– minim 1 an vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene;

– cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook – nivel de bază;

– disponibilitatea pentru deplasări poate constitui un avantaj.

II.3. Condiţii specifice ocupare posturi în cadrul Unității Verificare Achiziţii şi Conflicte de Interese (Compartimentul Verificare Proiecte);

a). Expert 1A – 1 post în cadrul Unității Verificare Achiziţii şi Conflicte de Interese

– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau adeverinţă valabilă emisă de universitate până la eliberarea diplomei (inclusiv sistem Bologna);

– minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene;

– perfecţionări/specializări relevante în domeniul achiziţiilor publice atestate de diplome sau certificate

– cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook – nivel de bază;

– disponibilitatea pentru deplasări poate constitui un avantaj.

b). Expert 1 – 2 posturi în cadrul Unității Verificare Achiziţii şi Conflicte de Interese

– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau adeverinţă valabilă emisă de universitate până la eliberarea diplomei (inclusiv sistem Bologna);

– minim 1 an vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene;

– perfecţionări/specializări relevante în domeniul achiziţiilor publice atestate de diplome sau certificate

– cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook – nivel de bază;

– disponibilitatea pentru deplasări poate constitui un avantaj.

Dosarul de concurs va conţine, în mod obligatoriu, următoarele documente:

a) Cerere de înscriere (Anexa 1) adresată directorului executiv al OIR POSDRU Regiunea Centru;

b) Curriculum Vitae model Europass;

c) Copia actului de identitate sau orice document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

d) Copii ale diplomelor, documentelor care atestă nivelul studiilor efectuate și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor
care atestă îndeplinirea condițiilor specifice prevăzute pentru ocuparea postului;

e) Copii ale documentelor care să ateste vechimea în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene, necesară ocupării postului;

f) Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate. Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății. Adeverinţa medicală se prezintă în original la data susţinerii interviului.

g) Cazierul judiciar, aflat în termen de valabilitate, sau o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru
care candidează. În toate situațiile, cazierul judiciar va fi depus în original la data susținerii interviului;

h) Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (Anexa 2);

Documentele din dosarul de concurs se prezintă în original, pentru verificarea conformităţii cu realitatea, doar de către candidaţii declaraţi ADMIŞI în urma susţinerii interviului.

Calendarul concursului 

1. Publicarea anunțului de concurs: 26.04.2021
2. Constituire comisie de concurs și soluționare a contestațiilor: 26.04.2021
3. Depunerea dosarelor de către candidaţi  27.04.2021 – 13.05.2021, ora 14:00
4. Afișare rezultate selecţie dosare de concurs: 14.05.2021
5. Depunere eventuale contestaţii selecţie dosare: 17.05.2021
6. Soluţionare eventuale contestaţii selecţie dosare: 18.05.2021
7. Perioadă desfăşurare probă interviu:
8. 24.05.2021- 31.05.2021
9. Afişare rezultat interviu: 02.06.2021
10. Depunere eventuale contestaţii interviu: 03.06.2021
11. Soluţionare eventuale contestaţii interviu: 04.06.2021
12. Afişare rezultate finale: 04.06.2021

 

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate