Economie
Reclamațiile online la Protecția Consumatorului vor putea fi înregistrate doar între anumite ore. Care este motivul
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anunțat că de miercuri, 6 aprilie, formularul de reclamații online va putea fi utilizat doar între anumite ore.
ANPC precizează că derulează o operațiune importantă de dezvoltare și modernizare a sistemului de depunere a reclamațiilor online către structurile teritoriale ale Autorității.
”În acest context, începând de la data 6.04.2022, ora 0.00, până la finalizarea acestor lucrări, formularul de reclamații online, disponibil pe site-ul www.anpc.gov.ro, va putea fi utilizat de consumatori după următorul program: de luni-vineri, între orele 8.00-16.30.
Măsura este necesară pentru ca lucrările începute să se poată derula într-un termen optim și să se poată realiza testările necesare platformei online, care să permită funcționarea ei în parametrii prevăzuți.
face demersuri permanente pentru îmbunătățirea modalităților de comunicare cu publicul larg, folosind toate pârghiile pe care le are la îndemână pentru a fi cât mai aproape de consumator și de nevoile sale”, anunță ANPC.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
pilu
luni, 04.04.2022 at 21:02
Am făcut şi eu o reclamaţie şi m-au pus să ataşez o dovadă la ceea ce reclam. Bineînţeles, on line. Dar mi-au răspuns.