Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

REZULTATE CONCURS IPJ Alba pentru ocuparea celor 58 de posturi de agenţi de poliţie, specialităţile ordine publică şi rutieră. NOTELE


Publicat

sediul IPJ Alba

sediu IPJ politia albaInspectoratul Judeţean de Poliţie Alba a publicat rezultatele în urma concursului pentru ocuparea celor 58 de posturi de agenţi de poliţie, din sursă externă. Cei care nu sunt mulţumiţi de note pot depune contestaţii la sediul IPJ Alba până duminică seara, iar cel târziu marţi vor fi comunicate rezultatele finale. Reamintim că pentru ocuparea celor 58 de posturi de ordine publică, rutieră şi transporturi au participat la concurs 165 de candidaţi.

Testul de sâmbătă a cuprins 60 de întrebări, cu trei variante de răspuns din care doar una era corectă. Nota minimă de promovare a testului scris este 7.00.

Rezultate concurs pentru ocuparea celor 57 de posturi de agenţi de poliţie la ordine publică (urban şi rural), respectiv conductori câini (18 candidaţi nu au obţinut nota minimă 7). Vezi AICI: Anunt rezultate IPJ Alba

Rezultate concurs pentru ocuparea unui post la Poliţia Rutieră Teiuş: Anunt rezultate rutiera Alba

Posturile scoase la concurs sunt următoarele:

Posturi în specialitatea ordine publică – mediul urban – 21 posturi:

– agent II  la Poliția Municipiului Alba Iulia – Biroul de Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 283 din statul de organizare al unității;

– agent II  la Poliția Municipiului Alba Iulia – Biroul de Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 287 din statul de organizare al unității;

– agent II  la Poliția Municipiului Alba Iulia – Biroul de Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 288 din statul de organizare al unității;

– agent II  la Poliția Municipiului Alba Iulia – Biroul de Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 289 din statul de organizare al unității;

– agent II  la Poliția Municipiului Alba Iulia – Biroul de Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 293 din statul de organizare al unității;

– agent II  la Poliția Municipiului Aiud – Biroul de Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 360 din statul de organizare al unității;

– agent II  la Poliția Municipiului Aiud – Biroul de Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 361 din statul de organizare al unității;

– agent III  la Poliția Municipiului Blaj – Biroul de Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 404 din statul de organizare al unității;

– agent II  la Poliția Municipiului Sebeș – Biroul de Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 438 din statul de organizare al unității;

– agent III  la Poliția Municipiului Sebeș – Biroul de Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 442 din statul de organizare al unității;

– agent II  la Poliția orașului Abrud – Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 473 din statul de organizare al unității;

– agent III  la Poliția orașului Baia de Arieș – Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 490 din statul de organizare al unității;

– agent III  la Poliția orașului Baia de Arieș – Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 491 din statul de organizare al unității;

– agent III  la Poliția orașului Cugir – Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 533 din statul de organizare al unității;

– agent II  la Poliția orașului Ocna Mureș – Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 558 din statul de organizare al unității;

– agent II  la Poliția orașului Ocna Mureș – Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 560 din statul de organizare al unității;

– agent III  la Poliția orașului Ocna Mureș – Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 561 din statul de organizare al unității;

– agent III  la Poliția orașului Ocna Mureș – Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 562 din statul de organizare al unității;

– agent II  la Poliția orașului Teiuș – Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 574 din statul de organizare al unității;

– agent I  la Poliția orașului Zlatna – Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 590 din statul de organizare al unității;

– agent II  la Poliția orașului Zlatna – Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 591 din statul de organizare al unității;

Posturi în specialitatea ordine publică din mediul urban de conductori câini – 3 posturi:

– agent II  (și conductor câini) la Poliția Municipiului Alba Iulia – Biroul de Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 295 din statul de organizare al unității;

– agent II  (și conductor câini) la Poliția Municipiului Aiud – Biroul de Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 363 din statul de organizare al unității;

– agent II  (și conductor câini) la Poliția orașului Cugir – Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 532 din statul de organizare al unității;

Posturi în specialitatea ordine publică – mediul rural – 33 posturi:

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Cricău Tip I, prevăzut la poziția 611 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Ighiu Tip I, prevăzut la poziția 618 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Ighiu Tip I, prevăzut la poziția 619 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Ighiu Tip I, prevăzut la poziția 620 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Meteș Tip I, prevăzut la poziția 624 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Sîntimbru Tip I, prevăzut la poziția 626 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Sîntimbru Tip I, prevăzut la poziția 627 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Berghin Tip I, prevăzut la poziția 641 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Ciugud Tip I, prevăzut la poziția 646 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Ciugud Tip I, prevăzut la poziția 647 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Săliștea Tip I, prevăzut la poziția 649 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Vințu de Jos Tip I, prevăzut la poziția 659 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Hopârta Tip I, prevăzut la poziția 672 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Rădești Tip I, prevăzut la poziția 684 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Rîmetea Tip I, prevăzut la poziția 688 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Rîmeț Tip II, prevăzut la poziția 693 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Fărău Tip I, prevăzut la poziția 705 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Lunca Mureșului Tip I, prevăzut la poziția707 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Noșlac Tip I, prevăzut la poziția 710 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Bucerdea Grânoasă Tip I, prevăzut la poziția 724 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Cergău Tip I, prevăzut la poziția 727 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Mihalț Tip I, prevăzut la poziția 735 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Roșia de Secaș Tip I, prevăzut la poziția 738 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Sîncel Tip I, prevăzut la poziția 761 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Șona Tip I, prevăzut la poziția 766 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Cut Tip I, prevăzut la poziția 802 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Doștat Tip I, prevăzut la poziția 809 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Avram Iancu Tip I, prevăzut la poziția 836 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Poiana Vadului Tip I, prevăzut la poziția 850 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Vidra Tip I, prevăzut la poziția 859 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Vadu Moților Tip I, prevăzut la poziția 863 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Almașu Mare Tip I, prevăzut la poziția 906 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Sălciua Tip I, prevăzut la poziția 926 din statul de organizare al unității.

– agent de poliţie în specialitatea poliţie rutieră din structura Inspectoratului de Poliţie Judeţean Alba (agent III la Poliţia Oraşului Teiuş – rutieră).



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

FOTO: O cometă descoperită în 2020 poate fi văzută în iulie pe cerul României. Imagini spectaculoase din Alba și din țară

Publicat

O cometă descoperită în martie 2020 poate fi văzută din România, în luna iulie. Se va afla la distanța minimă față de Pământ pe 23 iulie: 103 milioane de kilometri.

Cometa a fost observată prima dată de către telescopul spațial NEOWISE, în 27 martie 2020. Imagini cu cometa au fost postate pe rețeaua de socializare. Mai jos, cum s-a văzut pe cer la Cugir și în Bârlad.

sursă: Lucian Bodea – Facebook

Potrivit AstroInfo, cometa se află în constelația Puppis și avea magnitudinea 17.

La începutul lunii iunie cometa ajunsese la magnitudinea 7, iar la finalul lunii avea deja magnitudinea 3, când a întrat în câmpul LASCO C3 al telescopului solar SOHO. Cometa a trecut la periheliu pe 3 iulie 2020 la distanța de 43 milioane de km și a început să fie observată din 4 iulie, pe cerul dimineții, ajungând foarte strălucitoare.

sursă: Ciprian Vîntdevară

Cometa poate fi obervată cel mai bine dimineața sau seara. E nevoie de orizont cât mai coborât în zona nordică și nord-estică. Cometa e vizibilă cu ochiul liber, dar se recomandă utilizarea unui binoclu.

În această perioadă Luna va fi uneori pe cer în același timp cu cometa.

Perioada optimă de observare a cometei fără ca Luna să deranjeze prea tare este 15-25 iulie.

sursă imagini: Facebook – Lucian Nicolae, Astroinfo, Ciprian Vîntdevară

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO: „LISTA ROȘIE” a activităților care ne pot îmbolnăvi de COVID-19. Care sunt cele mai periculoase locuri

Publicat

foto: Ezekiel J. Emanuel, James P. Phillips, Saskia Popescu

Lăcașurile de cult sunt, alături de restaurante, baruri, teatre, cinematografe, transportul în comun, transportul cu avionul și petrecerile în interior, cele mai periculoase locuri pentru transmiterea coronavirusului, susține dr. Ezekiel J. Emanuel, consilier special al directorului general al Organizației Mondiale a Sănătății (OMS).

„Trebuie să știți care sunt riscurile și cât de mult sunteți dispus să vă asumați. De aceea, împreună cu prof. Saskia Popescu, un epidemiolog de la Universitatea din Arizona și dr. James P. Phillips, șeful medicinii în caz de dezastre la medicina de urgență GWU, am dezvoltat un index de risc COVID-19 pentru a vă ajuta să faceți acest lucru, pe baza a patru factori cheie: spațiu închis, durata interacțiunii, mulțimi (densitatea persoanelor și provocările pentru distanțarea socială), expirație forțată (strănut, țipăt, cântat, tuse)”, a explicat dr. Ezekiel J. Emanuel. 

Potrivit specialiștilor, cele mai reduse riscuri sunt reprezentate de:

  • statul acasă, singur sau cu familia
  • plimbările în aer liber, cu sau fără animale de companie
  • picnicuri împreună cu prieteni, cu respectarea distanțării sociale
  • preluarea alimentelor sau a cafelei
  • alergarea sau plimbările cu bicicleta, singur sau cu o altă persoană

Riscuri de nivel scăzut spre mediu:

  • sporturi distanțate în aer liber (exemplu tenis, golf, etc.)
  • cumpărături de alimente
  • cumpărături cu amănuntul

Riscuri de nivel mediu:

  • deplasarea la Unitățile de Primiri Urgențe (UPU)
  • vizita la cabinetele medicale
  • vizita la cabinetele stomatologice
  • mesele în aer liber
  • deplasarea cu taxiul sau cu serviciile de ride-sharing
  • vizitarea muzeelor

Riscuri de nivel mediu spre ridicat:

  • exercițiile la sală
  • în interiorul restaurantelor sau cafenelelor
  • lucrul în birou
  • frizerii, saloane de cosmetică

Cele mai ridicate riscuri sunt reprezentate de:

  • petrecerile în interior
  • baruri și cluburi de noapte
  • concerte
  • practicarea sporturilor de contact (exemplu: fotbal, baschet, volei, etc.)
  • transportul în comun
  • transportul cu avionul
  • participarea ca spectatori la competiții sportive
  • cinematografe, teatre
  • lăcașuri de cult

sursa: ezekielemanuel.com

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Conditiile din Programul „Noua casă”. Garanții de la stat de 60 % la credite de până la 100.000 de euro. PROIECT

Publicat

prima casa

Programul „Prima casă”, redenumit în acest an „O familie, o casă”, va deveni „Noua casă”, potrivit unui proiect de ordonanţă publicat de Ministerul Finanţelor Publice (MFP).

Creditul pentru achiziţionarea unei locuinţe noi va fi de maxim 100.000 de euro, garantat de stat în procent de 60%, în timp ce pentru achiziţia unei alte categorii de locuinţe creditul va avea o valoare maximă de 70.000 de euro și va fi garantat de stat în procent de 50%, exclusiv dobânzile, comisioanele şi spezele bancare aferente creditului.

Potrivit proiectului, se va menţine avansul minim de 5% din preţul de achiziţie al locuinţei, acesta reprezentând diferenţa dintre preţul de achiziţie al locuinţei rezultat din antecontractul de vânzare-cumpărare şi finanţarea garantată.

Astfel, preţul de achiziţie a locuinţei este:

  • de maximum 100.000 de euro echivalent lei, iar valoarea finanţării garantate este de maximum 95.000 de euro echivalent lei, dar nu mai mult decât valoarea rezultată din raportul de evaluare a locuinţei, exclusiv avansul plătit de beneficiar, pentru achiziționarea de locuințe noi și locuințe supuse unor lucrări de intervenție în vederea consolidării și/sau reducerii riscului seismic recepționate la terminarea lucrărilor cu cel mult 5 ani înainte de data solicitării creditului garantat;
  • de maximum 70.000 EUR echivalent lei, iar valoarea finanţării garantate este de maximum 66.500 EUR echivalent lei, dar nu mai mult decât valoarea rezultată din raportul de evaluare a locuinţei, exclusiv avansul plătit de beneficiar pentru achiziționarea altor categorii de locuințe.

Potrivit iniţiatorilor, prin stabilirea unor valori diferenţiate ale finanţărilor garantate, care cresc progresiv în funcţie de încadrarea locuinţelor în categoria noi, s-a urmărit stimularea achiziţiei de locuinţe noi, superioare din punct de vedere calitativ, în vederea înnoirii şi creşterii calităţii fondului locativ, având ca rezultat implicit şi relansarea sectorului de construcţii. Acelaşi scop s-a urmărit şi prin diferenţierea procentelor de garantare în funcţie de încadrarea locuinţelor în categoria noi, menţinându-se astfel politica legislaţiei actuale în vigoare de diferenţiere a procentelor de garantare în funcţie de această încadrare.

Prin noul proiect, autorităţile propun abrogarea unor dispoziţii din programul „O familie, o casă”, prevăzute de Legea nr. 40/2020 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 60/2009. Este vorba despre cele referitoare la procentele diferenţiate de garantare de maximum 100% pentru toate categoriile de locuinţe achiziţionate de către persoanele care fac parte dintr-un grup vulnerabil definit conform art. 6 din Legea asistenţei sociale nr. 292/2011, cu modificările şi completările ulterioare, de maximum 50% pentru locuinţe noi şi consolidate, respectiv recepţionate la terminarea lucrărilor cu cel mult 5 ani înainte de data solicitării creditului şi de maximum 40% pentru celelalte tipuri de locuinţe.

Se propune eliminarea dispoziţiilor referitoare la limitele restrictive de venituri impuse beneficiarilor la data solicitării creditului garantat, individual sau ale beneficiarului împreună cu soţul sau soţia, după caz, care nu pot depăşi valoarea de 4.500 lei, respectiv nu pot depăşi valoarea veniturilor nete lunare ale familiei de 7.000 lei, pentru familiile cu unul sau mai mulţi copii, la data solicitării creditului garantat.

„Accentuarea caracterului social al programului „O familie, o casă” a ridicat unele probleme în ceea ce priveşte modalitatea în care poate fi acordat sprijinul statului pentru a facilita accesul la finanţări bancare pentru persoanele defavorizate şi a persoanele care fac parte din grupuri vulnerabile, persoane pentru care se acordă de regulă alte forme de sprijin şi intervenţii din partea statului. Ţinând cont de faptul că programul „Prima casă” a fost conceput ca un program de sprijin pentru populaţia activă, din clasa medie, capabilă să achiziţioneze o locuinţă în condiţiile pieţii şi să acceseze şi să susţină plata ratelor din împrumuturi bancare, este necesar resistematizarea funcţională a mecanismului de finanţare-garantare specific, astfel încât să poată fi create premise pentru atingerea obiectivelor şi pentru stimularea construcţiei şi achiziţionării de locuinţe noi. În contextul actual, caracterizat de manifestarea efectelor crizei economice pe fondul pandemiei de Covid-19, trebuie să fie utilizate programe şi mecanisme de finanţare-garantare care şi-au dovedit în timp funcţionalitatea şi eficienţa, atât în privinţa adresabilităţii, cât şi sub aspectul rezultatelor, aşa cum este cazul programului „Prima casă”. Un alt avantaj al utilizării unor mecanisme adaptate şi funcţionale este reprezentat de faptul că atât criteriile de eligibilitate, cât şi condiţiile de accesare şi de derulare a mecanismului de finanţare-garantare sunt consacrate şi extrem de cunoscute în piaţă, de către beneficiari, bănci, autorităţile şi organismele implicate, existând astfel premise ca noul Program va fi uşor de implementat. Modificările şi completările propuse prin prezentul proiect de ordonanţă de urgenţă sunt centrate pe reluarea şi consolidarea elementelor de bune practici din prevederile, în prezent abrogate, ale vechiului program „Prima casă”, precum şi pe utilizarea mandatarului specializat al statului în operaţiuni de garantare în numele şi în contul statului a creditelor destinate achiziţionării de locuinţe – FNGCIMM”, se mai arată în nota de fundamentare.

Pe de altă parte, iniţiatorii proiectului de act normativ precizează că noile valori garantate de stat au fost stabilite având în vedere indicatorul supraaglomerării şi calitatea locuirii.

Potrivit sursei citate, suprafaţa medie a unei locuinţe în UE-28 este de peste 100 metri pătraţi (mp) în timp ce în România suprafaţa medie utilă a unei locuinţe era de 47,7 mp la 31 decembrie 2019 (conform datelor publicate de INS în Studiul – Fondul de locuinţe la 31 decembrie 2019). Totodată, în comparaţie cu suprafaţa medie locuibilă de 34 mp pe persoană din Europa, România are o medie relativ scăzută pe persoană (20 m2).

„Supraaglomerarea şi aspectele legate de condiţiile de locuit sunt luate în considerare pentru crearea unui indicator mai complet al calităţii locuirii. Rata privării severe de locuinţă, definită ca fiind proporţia persoanelor care locuiesc într-o locuinţă considerată supraaglomerată, fiind afectate în acelaşi timp de probleme locative, trebuie îmbunătăţită prin politici publice de susţinere a accesului populaţiei la achiziţionarea de locuinţe superioare calitativ, cu o suprafaţă corespunzătoare. În aceste condiţii, în considerarea analizei de mai sus, propunem stabilirea următoarelor praguri valorice maxime pentru finanţările garantate în cadrul Programului Noua casă: 100.000 euro echivalent lei pentru locuinţele noi şi pentru cele supuse unor lucrări de intervenţie în vederea consolidării şi/sau reducerii riscului seismic recepţionate la terminarea lucrărilor cu cel mult 5 ani înainte de data solicitării creditului garantat în înţelesul prezentei ordonanţe de urgenţă sunt asimilate locuinţelor noi, cu un procent de garantare de maximum 60%; 70.000 euro echivalent lei pentru celelalte categorii de locuinţe, cu un procent de garantare de maximum 50%”, se mai arată în nota de fundamentare.

Beneficiarii eligibili

Persoana fizică ce îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:

a) la data solicitării creditului garantat, declară pe propria răspundere fie că nu deţine în proprietate exclusivă sau împreună cu soţul ori soţia nicio locuinţă, indiferent de modul şi de momentul în care a fost dobândită, fie că deţine în proprietate exclusivă sau împreună cu soţul ori soţia cel mult o locuinţă, dobândită prin orice alt mod decât prin Program, în  uprafaţă utilă mai mică de 50 mp;

b) achiziţionează o singură locuinţă, printr-un credit acordat şi garantat în condiţiile Programului;

c) are calitatea de împrumutat în raport cu finanţatorul.

Vezi AICI proiectul. 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO Exemplu de educație: Un albaiulian a adunat împreună cu fiul său peste 60 de saci de gunoaie de pe malul râului Ampoi

Publicat

Un albaiulian a adunat joi dimineața, împreună cu fiul său în vârstă de 8 ani, peste 60 de saci cu PET-uri și deșeuri de pe malul râului Ampoi. Acesta trage un semnal de alarmă cu privire la situația gestionării gunoaielor în localitățile traversate de râu și roagă primarii din Zlatna, Meteș și Ighiu să facă ceva în acest sens. „Alba Iulia nu este delta de gunoaie aruncate în Ampoi”, a mai transmis acesta. 

„Alături de fiul meu David, în vârstă de 8 ani, ne-am petrecut toată dimineața igienizând un mal al râului Ampoi, la limita administrativă cu comuna Ighiu. Am strâns în câteva ore peste 60 de saci de PET-uri și alte deșeuri aduse de viitură de după ultimele ploi.

E o acțiune pe care o fac în primul rând din raționament ecologic. Însă la fel de important mi se pare să îl învăț pe fiul meu că acest gen de atitudine este una corectă.

Am însă de spus un lucru, pentru că adevărul trebuie spus, dacă vrei ca situația să se îmbunătățească: râul Ampoi nu izvorăște din M-ții Pădurea Neagră, râul Ampoi izvorăște din Valea Dosului, adică puțin mai sus de Zlatna și astfel traversează trei unități administrativ teritoriale (UAT-uri), adică Zlatna, Meteș și Ighiu, cu trei primari, colegi de-ai mei, cărora vreau să le transmit că Alba Iulia nu este delta de gunoaie aruncate în Ampoi de locuitorii acestor localități, pe care râul le traversează! Ampoiul nu este groapa de gunoi a mocanilor! Ei trebuie să își rezolve în mod civilizat acesta problemă a ridicării și gestionării deșeurilor din localități!

Fiecare viitură, fiecare umflare de râu aduce cu sine tone de deșeuri: în deosebi material plastic, din exact aceste localități și nu din altă parte!

Un rău care traversează o localitate este o binecuvântare prin toate beneficiile care le aduce! Dumnezeu a îmbogățit acestă țară cu sute de râuri care o străbat, iar noi le transformăm în purtătoare de gunoaie, asta din comoditate, inconștiență și prostie!

Rog insistent primarii și celelalte autorități din aceste localități să-și asume aceste scăpări majore și să facă ceva în sensul acesta. Îi văd adesea în presă cu alte realizări edilitare, dar începând de acum în colo nu mai pot ignora acesta latură a respectului față de mediu absolut vitală pentru noi!”, a transmis albaiulianul Rareș Buglea.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate