Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

REZULTATE CONCURS IPJ Alba pentru ocuparea celor 58 de posturi de agenţi de poliţie, specialităţile ordine publică şi rutieră. NOTELE


Publicat

sediul IPJ Alba

sediu IPJ politia albaInspectoratul Judeţean de Poliţie Alba a publicat rezultatele în urma concursului pentru ocuparea celor 58 de posturi de agenţi de poliţie, din sursă externă. Cei care nu sunt mulţumiţi de note pot depune contestaţii la sediul IPJ Alba până duminică seara, iar cel târziu marţi vor fi comunicate rezultatele finale. Reamintim că pentru ocuparea celor 58 de posturi de ordine publică, rutieră şi transporturi au participat la concurs 165 de candidaţi.

Testul de sâmbătă a cuprins 60 de întrebări, cu trei variante de răspuns din care doar una era corectă. Nota minimă de promovare a testului scris este 7.00.

Rezultate concurs pentru ocuparea celor 57 de posturi de agenţi de poliţie la ordine publică (urban şi rural), respectiv conductori câini (18 candidaţi nu au obţinut nota minimă 7). Vezi AICI: Anunt rezultate IPJ Alba

Rezultate concurs pentru ocuparea unui post la Poliţia Rutieră Teiuş: Anunt rezultate rutiera Alba

Posturile scoase la concurs sunt următoarele:

Posturi în specialitatea ordine publică – mediul urban – 21 posturi:

– agent II  la Poliția Municipiului Alba Iulia – Biroul de Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 283 din statul de organizare al unității;

– agent II  la Poliția Municipiului Alba Iulia – Biroul de Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 287 din statul de organizare al unității;

– agent II  la Poliția Municipiului Alba Iulia – Biroul de Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 288 din statul de organizare al unității;

– agent II  la Poliția Municipiului Alba Iulia – Biroul de Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 289 din statul de organizare al unității;

– agent II  la Poliția Municipiului Alba Iulia – Biroul de Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 293 din statul de organizare al unității;

– agent II  la Poliția Municipiului Aiud – Biroul de Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 360 din statul de organizare al unității;

– agent II  la Poliția Municipiului Aiud – Biroul de Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 361 din statul de organizare al unității;

– agent III  la Poliția Municipiului Blaj – Biroul de Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 404 din statul de organizare al unității;

– agent II  la Poliția Municipiului Sebeș – Biroul de Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 438 din statul de organizare al unității;

– agent III  la Poliția Municipiului Sebeș – Biroul de Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 442 din statul de organizare al unității;

– agent II  la Poliția orașului Abrud – Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 473 din statul de organizare al unității;

– agent III  la Poliția orașului Baia de Arieș – Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 490 din statul de organizare al unității;

– agent III  la Poliția orașului Baia de Arieș – Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 491 din statul de organizare al unității;

– agent III  la Poliția orașului Cugir – Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 533 din statul de organizare al unității;

– agent II  la Poliția orașului Ocna Mureș – Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 558 din statul de organizare al unității;

– agent II  la Poliția orașului Ocna Mureș – Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 560 din statul de organizare al unității;

– agent III  la Poliția orașului Ocna Mureș – Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 561 din statul de organizare al unității;

– agent III  la Poliția orașului Ocna Mureș – Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 562 din statul de organizare al unității;

– agent II  la Poliția orașului Teiuș – Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 574 din statul de organizare al unității;

– agent I  la Poliția orașului Zlatna – Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 590 din statul de organizare al unității;

– agent II  la Poliția orașului Zlatna – Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 591 din statul de organizare al unității;

Posturi în specialitatea ordine publică din mediul urban de conductori câini – 3 posturi:

– agent II  (și conductor câini) la Poliția Municipiului Alba Iulia – Biroul de Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 295 din statul de organizare al unității;

– agent II  (și conductor câini) la Poliția Municipiului Aiud – Biroul de Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 363 din statul de organizare al unității;

– agent II  (și conductor câini) la Poliția orașului Cugir – Ordine Publică – Siguranță publică și patrulare, prevăzut la poziția 532 din statul de organizare al unității;

Posturi în specialitatea ordine publică – mediul rural – 33 posturi:

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Cricău Tip I, prevăzut la poziția 611 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Ighiu Tip I, prevăzut la poziția 618 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Ighiu Tip I, prevăzut la poziția 619 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Ighiu Tip I, prevăzut la poziția 620 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Meteș Tip I, prevăzut la poziția 624 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Sîntimbru Tip I, prevăzut la poziția 626 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Sîntimbru Tip I, prevăzut la poziția 627 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Berghin Tip I, prevăzut la poziția 641 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Ciugud Tip I, prevăzut la poziția 646 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Ciugud Tip I, prevăzut la poziția 647 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Săliștea Tip I, prevăzut la poziția 649 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Vințu de Jos Tip I, prevăzut la poziția 659 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Hopârta Tip I, prevăzut la poziția 672 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Rădești Tip I, prevăzut la poziția 684 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Rîmetea Tip I, prevăzut la poziția 688 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Rîmeț Tip II, prevăzut la poziția 693 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Fărău Tip I, prevăzut la poziția 705 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Lunca Mureșului Tip I, prevăzut la poziția707 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Noșlac Tip I, prevăzut la poziția 710 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Bucerdea Grânoasă Tip I, prevăzut la poziția 724 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Cergău Tip I, prevăzut la poziția 727 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Mihalț Tip I, prevăzut la poziția 735 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Roșia de Secaș Tip I, prevăzut la poziția 738 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Sîncel Tip I, prevăzut la poziția 761 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Șona Tip I, prevăzut la poziția 766 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Cut Tip I, prevăzut la poziția 802 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Doștat Tip I, prevăzut la poziția 809 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Avram Iancu Tip I, prevăzut la poziția 836 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Poiana Vadului Tip I, prevăzut la poziția 850 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Vidra Tip I, prevăzut la poziția 859 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Vadu Moților Tip I, prevăzut la poziția 863 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Almașu Mare Tip I, prevăzut la poziția 906 din statul de organizare al unității;

– ajutor șef post la Post de poliție comunal Sălciua Tip I, prevăzut la poziția 926 din statul de organizare al unității.

– agent de poliţie în specialitatea poliţie rutieră din structura Inspectoratului de Poliţie Judeţean Alba (agent III la Poliţia Oraşului Teiuş – rutieră).


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


TOP articole in ultimele zile

Publicitate

ADMINISTRATIE

Primăria Alba Iulia scoate la licitație terenuri pentru construirea unor întreprinderi sociale în cartierul Lumea Nouă

Publicat

Primăria Alba Iulia intenționează să organizeze licitațiile pentru concesionarea pe 10 ani a două terenuri pe care să fie amenajate întreprinderi de inserție în cartierul Lumea Nouă. Acestea fac parte din proiectul de revitalizare a zonei, ce ar urma să fie finanțat din fonduri POR.

Cele două terenuri, în suprafață de aproximativ 2000 mp fiecare, se află pe strada Gheorghe Șincai 14 și vor fi utilizate pentru construirea de spații de producție/prestări servicii (întreprinderi sociale de inserție). Vor fi concesionate prin licitație publică, pe o perioadă de 10 ani.

Vezi și FOTO Se-nnoiește „Lumea Nouă” din Alba Iulia. 150 de locuinţe sociale, teren de sport plus alte facilități

Valoarea de inventar este de circa 300.000 de lei pentru fiecare lot. Prețul minim de pornire al licitației publice este de 1,19 euro/mp/an.

La licitație pot participa persoane fizice sau juridice, române sau străine.

Concesionarul va avea obligația ca, în termen de cel mult 12 luni de la semnarea contractului de concesiune, să obțină autorizațiile și să termine construcția.

De asemenea, va trebui să asigure dotarea construcțiilor cu mobilier, utilaje și echipamentele necesare desfășurării activității, pe cheltuiala sa.

Va avea de suportat cheltuielile cu utilitățile, taxele și impozitele pentru locație și nu o poate închiria sau subconcesiona.

Va angaja personal, fără criterii discriminatorii, din rândul locuitorilor din cartierul Lumea Nouă și împrejurimi. Pentru participarea la licitație va trebui depusă o garanție de participare ce reprezintă contravaloarea redevenței minime pe 6 luni.

Strategia de revitalizare a zonei ”Lumea Nouă”, cu o valoare nerambursabilă de 7 milioane de euro, a fost aprobată în februarie 2018, fiind inițiată de Asociația FAL Alba Iulia Incluzivă (fondator Municipiul Alba Iulia). Strategia includea acțiuni de finanțat prin POR 2014-2020 sau POCU 2014-2020, printre care: creare/reabilitare/modernizare spații publice urbane, extindere rețea transport public cu noi rute și stații de autobuz, zone verzi, facilități pentru recreere (zone pentru sport, locuri de joacă), modernizarea pieței Talcioc, construirea unor locuințe sociale, a unor întreprinderi de inserție, a unui centru multifuncțional (sală spectacole, activități, întâlniri comunitare), servicii de dispensar, after-school, microcantină socială, voluntariat, ucenicie, informare și consiliere, mentorat, formare profesională, programe educaționale.

Potrivit documentației proiectului HCL aprobat luni, la data depunerii și aprobării strategiei nu existau ghiduri de condiții specifice, însă informațiile disponibile sugerau că orice investiție era condiționată de dreptul de proprietate, astfel că a fost emis Certificat de urbanism (în 2017), aprobat PUZ pentru zona Gheorghe Șincai (în 2018). În 2019 a fost licitată și realizarea documentațiilor pentru studiul de fezabilitate, însă între timp a apărut ghidul solicitantului potrivit căruia solicitanții eligibili sunt doar întreprinderile sociale de inserție cu sediul/punct de lucru în zona respectivă.

Prin urmare, este necesară concesionarea terenurilor, pentru a putea fi obținute fondurile de finanțare. Suma alocată pentru construirea acestora este de 400.000 de euro, potrivit ghidului citat.

În documentație se mai explică faptul că în zona Lumea Nouă încadrarea în muncă cu forme legale a locuitorilor este scăzută (55,8% dintre tinerii cu vârste între 16 și 24 de ani nu sunt angajați sau integrați în sistemul de învățământ, 38,1% dintre cei cu vârste între 15 și 64 de ani nu au loc de muncă legal).

De asemenea, locurile de muncă accesibile acestora sunt cele de pe piața secundară a muncă (menaj, reciclare fier vechi, servicii apă-canal și salubritate, munci necalificate), iar principala sursă de venit este reprezentată de alocațiile pentru copii (56%), pe lângă salarii (44%), ajutoare sociale (30,7%).

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

În ce condiții pot ieși din casă minorii și cine trebuie să le completeze declarația pe proprie răspundere. Precizări oficiale

Publicat

politie amenzi 1

Grupul de Comunicare Strategică a realizat un material prin care încearcă să răspundă la o serie de întrebări transmise de cetățeni, în contextul epidemiei de coronavirus și a măsurilor speciale prevăzute de ordonanțele militare.

Spre exemplu, cele legate de circulația minorilor. Redăm mai jos răspunsurile oficiale ale autorităților.

Întrebare: Este permisă circulația persoanelor care nu au împlinit vârsta de 18 de ani în afara locuinței/gospodăriei, pentru activităţile menţionate la pct. 5 şi 6?

Răspuns: În ceea ce privește minorii cu vârsta cuprinsă între 0 și 16 ani, deplasarea acestora în afara locuinței trebuie efectuată sub supravegherea sau cu încuviințarea părinților sau a tutorelui legal. În contextul epidemiologic actual, recomandăm limitarea la minim a acestor deplasări.

Întrebare: Dacă da, cine trebuie să completeze declaraţia pe propria răspundere în cazul minorilor care nu au împlinit 16 ani şi, respectiv, în cazul minorilor între 16-18 ani?

Răspuns: În cazul minorilor sub 16 ani declarația trebuie completată și semnată de unul dintre părinți sau de tutorele legal.

Minorii cu vârste cuprinse între 16 și 18 ani completează și semnează singuri declarația pe propria răspundere, cu mențiunea că aceștia trebuie să respecte condițiile individuale de deplasare și că le este interzisă participarea la activități fizice colective.

De asemenea, minorii cu vârste cuprinse între 16 și 18 ani vor avea asupra lor și documentele de identitate.

Alte întrebări la care au răspuns autoritățile:

Întrebare: Pot merge la serviciu, în această perioadă, şi persoanele care fac naveta? Care locuiesc în Ilfov, de pildă, şi muncesc în Bucureşti?

Răspuns: În conformitate cu prevederile Ordonanței militare nr. 3 din 24.03.2020 privind măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19, art. 1, pct. a „Se interzice circulația tuturor persoanelor în afara locuinței/gospodăriei, cu următoarele excepții…deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoiˮ.

Astfel, actul normativ stipulează că este permisă deplasarea între locuință și locul de muncă. Nu se face mențiunea că localitatea în care se defășoară activitatea profesională trebuie să fie aceeași cu cea de domiciliu.

În conformitate cu exemplul oferit de dumneavoastră, un cetățean care locuiește în Ilfov se poate deplasa la locul de muncă din București, cu condiția să aibă asupra sa documentele prevăzute la art. 4 al ordonanței menționate mai sus, respectiv legitimația de serviciu, adeverința eliberată de angajator sau o declarație pe propria răspundere.

Întrebare: Cât de departe de domiciliul nostru poate fi situat cabinetul medicului specialist? Putem merge pentru acest consult de la Cluj la Bucureşti, de pildă?

Răspuns: Nu este prevăzută o limită de distanță la care trebuie să fie situat cabinetul medical, dar recomandăm cetățenilor să facă deplasări în scopuri medicale, altele decât urgențele majore, doar după verificarea disponibilității medicilor.

Întrebare: La ce distanţă maximă de domiciliu poate fi amplasată unitatea comercială la care putem face cumpărături? Putem merge la cumpărături, de pildă, din cartierul Berceni într-un hipermarket din Militari?

Răspuns: Prevederile Ordonanței militare nr. 3 din 24.03.2020 privind măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19 nu menționează o distanță cuantificabilă, însă recomandarea pentru cetățeni este să se deplaseze la cele mai apropiate magazine unde sunt comercializate produsele care le sunt necesare.

Întrebare: Ce înseamnă în kilometri, de pildă, „deplasare scurtă, lângă domiciliu”? Cei care fac jogging ar trebui să alerge doar în jurul blocului sau şi pe străzile alăturate? Care e distanţa maximă permisă?

Răspuns: Activitățile fizice, sportive, trebuie realizate în jurul domiciliului sau al locului în care cetățenii locuiesc în fapt, în jurul gospodăriei, casei, blocului și nu în parcuri, locuri de joacă, terenuri de sport, etc. De asemenea, reamintim că sunt interzise activitățile fizice colective.

Întrebare: Animalele de companie trebuie plimbate doar în jurul blocului sau proprietarii lor pot merge şi în parcurile din apropiere? Cât au voie să se îndepărteze de domiciliu?

Răspuns: Plimbarea zilnică a animalelor de companie trebuie realizată în jurul domiciliului sau al locului în care cetățenii locuiesc în fapt, în jurul gospodăriei, casei, blocului și nu în parcuri, locuri de joacă, terenuri de sport, etc.

Întrebare: Pot să-mi transport cu mașina soția/soțul la/de la serviciu?

Răspuns: Dacă apreciați că motivul deplasării este unul justificat, puteți face acest lucru completând declarația pe proprie răspundere raportat la prevederea din art.1 lit.d (deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copilului, asistența persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități ori deces al unui membru de familie).

După cum se poate constata, situațiile cuprinse în normă au caracter exemplificativ, dar presupun temeiuri de o anumită importanță.

O astfel de situație ar putea fi justificată dacă nu există mijloace de transport în comun sau dacă riscul expunerii la infectare este mai mare (deplasarea la locul de muncă ar presupune schimbarea mai multor mijloace de transport în comun, timpii de așteptare în stații, etc).

Pentru conducătorul auto cu vârsta de peste 65 de ani este recomandabil să evite inclusiv aceste deplasări în afara perioadei de timp 11.00-13.00.

Întrebare: Pot să transport în mașina mai mult de 3 persoane?

Răspuns: Prevederea din art.3 din Ordonanța militară nr.3 vizează doar deplasarea pietonală și nu transportul public. Este important însă să respectați măsurile generale de prevenire a răspândirii COVID 19, inclusiv prin păstrarea unui loc liber între pasageri.

Explicația este valabilă și pentru transportul organizat de operatorii economici pentru deplasarea salariaților la/de la locul de muncă.

Întrebare: Dacă am un prieten care vine cu avionul din altă țară pot să îl iau de la aeroport?

Răspuns: Acest motiv nu este prevăzut ca excepție în textul Ordonanței Militare nr. 3. Dar, în cazul în care persoana nu are cu ce să se deplaseze de la aeroport către locul de domiciuliu sau locul în care urmează să locuiască, atunci deplasarea este permisă, completând declarația pe propria răspundere, având motiv ajutorarea persoanelor. Trebuie avut în vedere că cetățenii care sosesc din zonele roșii intră în carantină instituționalizată, deci aceștia nu pot fi luați de la aeroport de aparținători, rude sau prieteni, iar cei care vin din zonele galbene intră în autoizolare. Acest fapt presupune că persoana care intră în contact cu ei trebuie să respecte aceeași procedură de autoizolare.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

GRAFIC: Când s-ar putea încheia epidemia de coronavirus în Italia. Estimările experților, pe regiuni

Publicat

Lumina de la capătul tunelului nu e încă aproape, dar este vizibilă, spun experții italieni. Potrivit unor estimări realizate de un centru de cercetare universitar, epidemia de coronavirus din Italia ar putea lua sfârșit între 5 și 16 mai,, dar asta depinde foarte mult de comportamentul italienilor.

Într-o analiză realizată de Corriere della Sera se spune că, având în vedere tendințele actuale, ziua zero ar putea apărea pe rând în regiunile Italiei, de la jumătatea primei săptămâni din luna mai până la sfârșitul celei de-a doua săptămâni a lunii – adică între 5 și 16 mai.

Foto: Corriere della Sera

O parte din regiunile Italiei sunt cu mult înaintea altora în ceea ce privește controlul epidemiei și, din acest motiv, acestea pot ieși din criză mult mai devreme, potrivit sursei citate. Astfel, în regiunea Trentino-Alto Adige, epidemia s-ar putea încheia pe 6 aprilie, în Basilicata pe 7 aprilie, în Valle d’Aosta pe 8 aprilie, iar în Puglia pe 9 aprilie.

Însă, în cele mai afectate regiuni, epidemia ar putea să dureze mai mult. Potrivit graficului analiștilor, publicat de Corriere della Serra, în Lombardia criza s-ar putea încheia pe 22 aprilie, în Emilia-Romagna, pe 28 aprilie, iar în Toscana epidemia s-ar putea întinde până la data de 5 mai.

Estimările sunt realizate de Institutul Einaudi pentru Economie și Finanțe (Eief), un centru de cercetare universitar susținut de Banca Italiei, dar complet independent în cercetare.

sursa: digi24.ro, corriere.it

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Comunicat Sorin Bumb: PNL a început demersurile pentru impozitarea pensiilor speciale. Banii rămași, alocați luptei anti-COVID

Publicat

Deputatul liberal de Alba, Sorin Bumb, a transmis un comunicat de presă legat de amendamentul PNL privind impozitarea pensiilor speciale și alocarea banilor economisiți luptei anti-COVID. 

Comunicat: 

”Parlamentarii PNL au depus azi la Parlament un amendament prin care se propune impozitarea progresiva a pensiilor speciale, cu 10% pana la 95%, în funcție de cuantumul pensiei.

Astfel, propunerea PNL vizează impozitarea cu 10% a pensiilor speciale între 2001-4000 lei, cu 60% a pensiilor speciale cuprinse între 4001-7000 lei și cu 95% a pensiilor speciale care depășesc cuantumul de 7000 lei.

PNL a optat pentru varianta impozitării progresive, motivată de starea de urgență, pentru a nu intra în conflict constituțional cu decizii ale CCR, care interzic eliminarea totală a acestui tip de privilegii. După cum se cunoaște deja, Curtea Constituțională a României a decis că aceste pensii speciale nu pot fi abrogate.

PNL a mai avut o lege inițiata de parlamentarii săi și adoptată de Parlament, prin care se eliminau pensiile speciale, dar legea a fost atacată la CCR de Avocatul Poporului. Astfel, varianta impozitării progresive este singura variantă viabilă.

În categoria pensiilor speciale supuse impozitării progresive sunt cuprinși: parlamentarii și funcționarii parlamentari; magistrații și personalul auxiliar, inclusiv judecătorii CCR; funcționarii Curții de conturi; Avocatul Poporului; personalul navigant; personalul diplomatic. Nu intra in categoria impozitării progresive polițiștii și militarii, beneficiari ai unor pensii militare.

România trece acum printr-o situație nemaiîntâlnită, o situație de criză, în care toți trebuie să fim solidari și în care cei cu pensii speciale pot contribui la efortul financiar pe care țara îl face pentru a trece cu bine prin pandemia generată de acest nou virus.

Dacă toate forțele politice din Parlament demonstrează voință politică și acceptă acest amendament, el poate fi adoptat într-o săptămână și pus în practică începând cu drepturile aferente lunii următoare intrării în vigoare a legii. Credem că susținerea acestor amendamente ale PNL ar fi o bună dovadă de maturitate politică și de responsabilitate din partea celelalte partide politice din Parlament.

Economiile rezultate la buget prin impozitarea pensiilor speciale vor merge în achiziții medicale și pentru susținerea celor din prima linie a frontului de luptă cu epidemia!

Sorin Ioan BUMB,

Deputat PNL de Alba

Vicepreședinte al Comisiei pentru Industrii și Servicii a Camerei Deputaților”

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate