Connect with us
Publicitate

EDUCAȚIE

REZULTATE TITULARIZARE 2021: Au fost publicate NOTELE la proba scrisă. Care sunt rezultatele profesorilor la examen


Publicat

examen

Ministerul Educației a publicat, marți, rezultatele la Titularizare 2021. Contestațiile pot fi depuse astăzi și mâine, iar rezultatele finale vor fi cunoscute în 3 august.

Peste 400 de profesori din Alba au susținut, în 21 iulie, testarea scrisă.

AICI, rezultatele la Titularizare 2021 în ALBA.

AICI, rezultatele la Titularizare 2021 în țară (harta județe).

Pentru angajarea pe perioadă nedeterminată (titularizare), candidații trebuie să obțină la proba scrisă minimum nota 7 (șapte), iar pentru angajarea pe perioadă determinată (suplinire), minimum nota 5 (cinci).

Contestațiile se depun la sediile inspectoratelor școlare județene sau se transmit prin mijloace electronice, marți 27 iulie, până la ora 21.00 și miercuri, 28 iulie, până la ora 12.00. Contestaţiile pot fi transmise si prin e-mail, după afişarea rezultatelor, până miercuri, 28 iulie, ora 12.00.

AICI model Contestație Titularizare 2021.

Anul trecut, rata de promovare era de 54,23% înainte de contestații, respectiv 56,52% după rezultate finale.

Evaluarea lucrărilor – Titularizare 2021

Fiecare evaluator stabileşte, prin raportare la baremul de evaluare şi notare, nota lucrării scrise. Pentru validarea evaluărilor, diferenţa dintre notele acordate de cei doi evaluatori nu trebuie să fie mai mare de 1 punct.

Dacă diferenţa dintre notele acordate de cei doi evaluatori este mai mică sau egală cu 1 punct, notele sunt trecute pe teze de cei doi evaluatori, care semnează fiecare în dreptul notei acordate. Preşedintele comisiei de evaluare calculează şi scrie, în borderoul centralizator şi pe fiecare lucrare, media aritmetică a celor două note, cu două zecimale, fără rotunjire, aceasta reprezentând nota obţinută de candidat la proba scrisă.

În cazul în care diferența dintre notele acordate de cei doi evaluatori este mai mare de 1 punct, președintele comisiei de evaluare dispune reverificarea lucrării respective, în prezența sa, asigurându-se respectarea baremului, în conformitate cu Procedura specifică privind desfășurarea activităților din centrele de evaluare/contestații. În funcție de rezultatele reverificării se decide, prin consens, nota lucrării.

Contestații

Contestațiile la proba scrisă se depun la inspectoratele școlare, în perioada prevăzută de Calendar. Contestația la proba scrisă se depune personal de către candidat sau prin împuternicit, acesta din urmă prezentând procura notarială în original. Contestația la proba scrisă poate fi transmisă și prin poștă electronică, situație în care candidatul anexează la contestația transmisă și cartea/buletinul/adeverința de identitate. Nu pot fi contestate lucrările scrise ale altor candidați.

În cazul în care diferența -în plus sau în minus -dintre nota acordată de comisia de soluţionare a contestaţiilor şi nota acordată de comisia de evaluare este mai mică de 1,5 puncte sau egală cu 1,5 puncte, rămâne definitivă nota acordată de comisia de contestaţii. (6) Dacă diferența între nota finală stabilită de comisia de evaluare a lucrărilor scrise şi nota finală stabilită de comisiade soluţionare a contestaţiilor este mai mare de 1,5 puncte, diferenţă care poate fi în plus sau în minus, lucrarea scrisă este recorectată de o comisie de recorectare numită prin decizie de inspectorul şcolar general, formată din alte persoane decât cele care au evaluat iniţial/reevaluat lucrarea scrisă. Rezultatul stabilit de comisia de recorectare, conform prevederilor art. 70 şi Procedurii specifice privind desfăşurarea activităţilor din centrele de evaluare/contestaţii, este definitiv. Inspectorul şcolar general dispune aplicarea măsurilor legale asupra persoanelor care nu şi-auîndeplinit atribuţiile în cadrul concursului.

După afişarea rezultatelor finale, candidaţii pot solicita comisiei judeţene/a municipiului Bucureşti de organizare şi desfăşurare a concursului să îşi vadă lucrarea, fără ca, în urma vizualizării, să obţină reevaluarea lucrării şi/sau modificarea notelor acordate.

Condiții pentru Titularizare 2021 – repartizări pe posturi

Pentru angajarea pe perioadă nedeterminată, candidații trebuie să obțină minimum nota 7 (șapte) atât la proba scrisă, cât și la proba practică/ inspecția specială la clasă în profilul postului sau cel puțin media 8 (opt) la inspecțiile la clasă în profilul postului, în cadrul examenului național de definitivare în învățământ, sesiunea 2021, pe parcursul anului şcolar 2020-2021.

Media de repartizare se calculează astfel: [(nota obținută la proba scrisa)*3+(nota obținută la proba practică/inspecția specială la clasă)]/4.

Pentru angajarea pe perioadă determinată, candidații trebuie săobțină minimum nota 5 (cinci) atât la proba scrisă, cât și la proba practică/inspecția specială în profilul postului sau cel puțin media 5 (cinci) la inspecțiile la clasă în profilul postului sau în cadrul examenului național de definitivare în învățământ, sesiunea 2020, pe parcursul anului şcolar 2020-2021.

Media de repartizare se calculează astfel: [(nota obținută la proba scrisă)*3+(nota obținută la proba practică/inspecția specială la clasă)]/4.

Pentru proba scrisă, Centrul Naţional de Politici şi Evaluare în Educaţie stabileşte 3 (trei) variante de subiecte şi baremele de evaluare aferente.

Cadrul didactic titular în învăţământul preuniversitar anterior înscrierii la concurs, care se prezintă la concursul naţional pentru ocuparea unui alt post didactic/unei alte catedre declarat(e) vacant(e)/rezervat(e) în învăţământ preuniversitar şi nu ocupă post/catedră sau obţine o notă mai mică de 5 (cinci), îşi păstrează calitatea de titular în unitatea/unităţile de învăţământ din care provine.

Cadrul didactic angajat cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei care participă la concursul naţional pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunea 2021 şi obţine media de repartizare minimum 7 (şapte) poate solicita repartizarea pe perioadă nedeterminată pe postul didactic/catedra pe care este angajat, în condiţiile în care consiliul de administraţie/consiliile de administraţie al/ale unităţilor de învăţământ confirmă, prin adresă scrisă, că postul didactic/catedra respectiv(ă) are o viabilitate estimată de cel puţin 4 (patru) ani şcolari şi poate fi ocupat(ă) pe perioadă nedeterminată. Adresa se depune la dosarul de înscriere la concursul naţional de către candidat.

În situaţia în care cadrul didactic angajat pe durata de viabilitate a postului/catedrei nu obţine media de repartizare minimum 7 (şapte), dar obţine cel puţin media de repartizare minimum 5 (cinci), rămâne angajat pe durata de viabilitate a postului/catedrei, conform deciziei de repartizare pe post/catedră.

Cadrul didactic angajat cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei care participă la concursul naţional pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar pierde această calitate în situaţia în care obţine o notă mai mică de 5 (cinci) la proba scrisă din cadrul concursului naţional, sesiunea 2021, la disciplina/una dintre disciplinele corespunzătoare postului didactic/catedrei pe care este angajat, conform deciziei de repartizare.

Posturile didactice/catedrele eliberate, inclusiv posturile didactice/catedrele vacante propuse pentru a fi ocupate pe perioadă nedeterminată, care se includ în listă sub un singur cod, se ocupă în şedinţele de repartizare ulterioare.

În cazul mediilor de repartizare egale obţinute la concurs, prioritate la ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate au, în ordine:

a) candidaţii cuprinşi în programe recunoscute de Ministerul Educației și Cercetării, prin care se recrutează, se selectează, se pregătește și se sprijină personalul didactic de predare pentru a desfăşura activităţi didactice în unităţi de învăţământ preuniversitar situate în medii dezavantajate;

b) candidaţii cu domiciliul în localitatea în care se află postul didactic/catedra solicitat(ă);

c) candidaţii care au dobândit gradul didactic I;

d) candidaţii care au dobândit gradul didactic II;

e) candidaţii care au dobândit definitivarea în învăţământ;

f) candidaţii cu media de departajare cea mai mare

g) candidaţii cu media cea mai mare obţinută la examenul de licenţă/absolvire a studiilor, respectiv media cea mai mare obţinută la examenul de bacalaureat pentru absolvenţii liceelor pedagogice.

Vezi integral Extras Metodologie Titularizare 2021

CALENDAR TITULARIZARE 2021:

21 iulie 2021desfășurarea probei scrise

27 iulie 2021 – comunicarea rezultatelor iniţiale

27-28 iulie 2021 – înregistrarea contestațiilor la inspectoratele școlare și transmiterea acestora la centrele de evaluare

29 iulie-2 august 2021 – soluţionarea contestațiilor

3 august 2021 –  comunicarea rezultatelor finale

4 august 2021 – repartizarea cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei care au participat la concursul naţional, sesiunea 2021, conform prevederilor art. 74alin. (3), lit. a) sau 80 alin. (9), după caz; repartizarea candidaţilor conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. b) sau 80 alin. (9), după caz;

5 august 2021 – ședință de repartizare, în ordine, a: (i) cadrelor didactice titulare, conform prevederilor 74 alin. (3), lit. c); (ii) cadrelor didactice titulare, conform prevederilor 74 alin. (3), lit. d); (iii)cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei rămase cu norma didactică de predare incompletă, conform prevederilor 74 alin. (3), lit. e); (iv)cadrelor didactice titulare, conform prevederilor 74 alin. (3), lit. f) sau 80 alin. (9), după caz

6 august 2021 – reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate

9-23 august 2021 – emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

Sezon de schi în Austria: acces pe pârtii doar pentru cei vaccinați, testați sau care au trecut prin boală

Publicat

Austria îşi va deschide pârtiile de ski în sezonul de iarnă din acest an, însă vor fi introduse unele restricţii pentru pasionaţii sporturilor de iarnă, transmite DPA.

Operatorii de instalaţii pe cablu vor permite accesul numai persoanelor care pot prezenta o dovadă că au fost vaccinaţi sau testaţi împotriva coronavirusului sau au trecut prin boală, a anunţat luni Guvernul de la Viena. În plus, chiar dacă nu vor fi introduse măsuri de distanţare socială şi de limitare a capacităţii instalaţiilor pe cablu, pasagerii vor fi obligaţi să poarte o mască de tip FFP2.

„Sunt convins că în aceste condiţii va fi posibil un sezon de iarnă fără grijă şi în siguranţă în ţara noastră”, a declarat ministrul austriac al Turismului, Elisabeth Koestinger.

Cu toate acestea, dacă numărul pacienţilor infectaţi cu coronavirus la secţiile de terapie intensivă va creşte, regulile ar putea fi înăsprite, a precizat Executivul de la Viena.

În prezent, la secţiile de terapie intensivă din Austria sunt internaţi aproximativ 200 de pacienţi infectaţi cu COVID. Imediat după ce acest număr va ajunge la 300, persoanelor nevaccinate li se va interzice vizitarea facilităţilor apres-ski, a declarat ministrul austriac al Sănătăţii, Wolfgang Mueckstein. Atunci când numărul pacienţilor infectaţi cu COVID din secţiile de terapie intensivă va ajunge la 400, persoanele nevaccinate vor trebui să prezinte un rezultat negativ la testul PCR pentru a putea avea acces la instalaţiile pe cablu, restaurante şi hoteluri, iar un test rapid antigen nu va mai fi acceptat.

În Austria, turismul este responsabil pentru 6% din PIB, o pondere care în cazul regiunii muntoase Tirol ajunge la 18%.

sursă: Agerpres

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

Unii români nu vor fi debranșați de la rețelele de gaz și curent, chiar dacă nu-și plătesc facturile. Care sunt condițiile

Publicat

contor curent gaz

Ordonanța pentru debranşarea sau deconectarea clienţilor rău-platnici la gaze naturale şi energie electrică a fost adoptată luni de Senat în unanimitate, însă cu un amendament: exceptarea de la debranşare a anumitor consumatori, în starea de alertă.

Este vorba despre OUG 84/2021.

Categoriile exceptate de la debranșare

Categoriile exceptate sunt:

  • consumatorul vulnerabil de energie definit prin Legea 226/2021
  • consumatorul final casnic de energie electrică ce are un consum mediu lunar mai mic de 100 kWh şi nu mai mult de şase facturi neachitate în sold
  • consumatorul final casnic de gaze naturale ce are un consum mediu lunar mai mic de 1.000 Kwh şi nu mai mult de şase facturi neachitate în sold.

„Nerespectarea prevederilor de către operatorii de transport şi distribuţie de energie electrică şi gaze naturale se sancţionează cu amenda de la 200.000 lei la 300.000 lei. Constatarea contravenţiei şi aplicarea sancţiunii se fac de către reprezentanţii împuterniciţi ai ANRE”, se arată în ordonanţă, potrivit dcnews.ro.

Ordonanţa de urgenţă, în forma emisă de Guvern, abrogă articolul 72, alineat 1, din OUG 70/2020, prevedere care stabileşte că pe perioada stării de alertă operatorii de transport şi distribuţie energie electrică şi gaze naturale asigură continuitatea furnizării serviciilor, iar în situaţia în care este incident un motiv de debranşare/deconectare, amână efectuarea acestei operaţiuni până la încetarea stării de alertă.

Perioadă de tranziție de 90 de zile

Actul normativ al Guvernului prevede includerea unei perioade de tranziţie de 90 de zile, în timpul căreia clienţii finali care au beneficiat de prevederile articolului 72, alineat 1 ale OUG nr. 70/2020 nu pot fi deconectaţi pentru debitele restante aferente perioadei de aplicabilitate ale respectivelor prevederi, aceştia având posibilitatea să identifice, împreună cu prestatorii de servicii din domeniile energie electrică şi/sau gaze naturale şi în funcţie de situaţia proprie, soluţii pentru achitarea debitelor restante.

Ordonanţa va fi dezbătută de Camera Deputaţilor, for decizional în acest caz.

surse: dcnews.ro, agerpres.ro

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Cargo-biciclete de închiriat la Alba Iulia. Primăria a demarat procedura de achiziție

Publicat

Primăria Alba Iulia caută o firmă care să ofere 14 cargo-biciclete de închiriat pentru persoane fizice și juridice în municipiu, în cadrul unui proiect ce vizează promovarea mijloacelor de transportul alternativ și ecologice.

Este vorba despre 10 cargo-biciclete clasice și patru electrice, iar valoarea estimată a serviciilor de închiriere ce vor fi achiziționate de administrația locală este de 49.385 lei.

Cargo-bicicletele vor putea fi cumpărate de utilizatori, la preț redus, după testare.

Durata serviciilor ce vor fi achiziționate de primărie este 1 octombrie 2021 – 27 februarie 2022.

Cargo-biciclete de închiriat – dotări

Potrivit documentației, cele 4 cargo-biciclete electrice trebuie să aibă 3 sau 4 roți cu diametru de 22-24, schimbător cu cel puțin 4 viteze, să fie acționate cu pedale sau motor electric și acumulator. De asemenea, trebuie să aibă viteza limitată la 25 km/oră și să aibă autonomie de până la 30 km, încărcător la rețea inclus, coș pentru sarcina utilă de 15-20 kg și sistem antifurt tip clește pe roată. Opțional, acestea vor fi dotate cu sistem de urmărire GPS.

Celelalte 10 carcgo-biciclete obișnuite vor trebui să aibă 3-4 roți cu diametrul de 22-24, schimbător cu cel puțin 3 viteze, acționare cu pedale, coș pentru sarcina utilă de 15-20 kg, sistem antifurt tip clește pe roată, sistem de urmărire GPS.

Achiziția se va face în cadrul proiectului ”Cargo-bicicleta – agent de schimbare a orașului – CityChangerBike CCCB”.

Utilizarea cargo-bicicletelor este promovată ca mijloc alternativ de transport al mărfurilor și ca opțiune personală pentru petrecerea timpului liber, pentru cumpărături etc.

Serviciile achiziționate de primărie includ aprovizionare (furnizarea cargo-bicicletelor), asamblare și pregătire pentru testare, amplasare și recuperare a cargo-bicicletelor în locațiile ce vor fi stabilite, întreținere și verificare periodică, depanare, raport după testare și vânzarea la preț redus, după testare, către utilizatori din Alba Iulia.

Perioada de testare este estimată la trei luni, iar prețul estimat pentru vânzare după utilizare este de cel mult 900 de lei pentru o cargo-bicicletă electrică, respectiv 400 de lei pentru una obișnuită.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

LISTA: Peste 220 de localități din România au incidență mai mare de 3. Devine obligatoriu certificatul COVID. Situația din Alba

Publicat

Luni, 20 septembrie, în țară erau 224 de localități în care incidența cazurilor COVID era mai mare de 3 la mia de locuitori. Pe lista INSP sunt și localități din județul Alba.

Începând cu aceeași dată, în aceste localități este obligatoriu certificatul verde COVID la accesul în restaurante, la cinema, în săli de spectacole, la nunți, botezuri și alte mese festive.

Vezi și Certificatul verde, folosit de astăzi. Unde este obligatoriu și cum se descarcă

După ce o localitate atinge incidența de 3 la mia de locuitori este necesară convocarea Comitetelor Județene pentru Situații de Urgență pentru adoptarea de măsuri de prevenție și limitare a răspândirii virusului SARS – COV – 2, în conformitate cu prevederile Hotărârilor CNSU și a celor de guvern în vigoare, transmite INSP.

Județ/localitate/incidența

Sibiu – Şeica Mică – 10.03

Caraş – Severin – Pojejena – 9.83

Cluj – Cătina – 9.67

Cluj – Ploscoş – 9.66

Satu Mare – Târşolţ – 9.40

Maramureş – Bârsana – 8.24

Satu Mare – Gherţa Mică – 7.92

Satu Mare – Vama – 7.25

Neamţ – Tupilaţi – 7.08

Suceava – Horodnic De Jos – 6.85

Maramureş – Asuaju De Sus – 6.56

Bistriţa – Năsăud – Negrileşti – 6.56

Timiş – Dumbrava – 6.55

Satu Mare – Oraş Negreşti – Oaş – 6.38

Botoşani – Tudora – 6.26

Teleorman – Zâmbreasca – 6.26

Satu Mare – Tarna Mare – 6.08

Timiş – Bara – 6.04

Sălaj – Meseşenii De Jos – 6.03

Caraş – Severin – Ticvaniu Mare – 6.01

Timiş – Bucovăţ – 5.95

Ilfov – Afumaţi – 5.94

Botoşani – Roma – 5.87

Satu Mare – Viile Satu Mare – 5.86

Satu Mare – Bixad – 5.84

Timiş – Moraviţa – 5.79

Bistriţa – Năsăud – Budacu de Jos – 5.64

Cluj – Geaca – 5.57

Teleorman – Islaz – 5.56

Caraş – Severin – Gârnic – 5.47

Satu Mare – Călineşti – Oaş – 5.44

Dolj – Gherceşti – 5.41

Teleorman – Blejeşti – 5.40

Arad – Frumuşeni – 5.37

Maramureş – Giuleşti – 5.36

Vâlcea – Oraş Horezu – 5.36

Timiş – Cenei – 5.29

Olt – Deveselu – 5.29

Timiş – Denta – 5.28

Suceava – Poieni – Solca – 5.26

Timiş – Giulvăz – 5.21

Caraş – Severin – Fârliug – 5.14

Satu Mare – Apa – 5.12

Maramureş – Călineşti – 5.10

Dolj – Oraş Bechet – 5.09

Caraş – Severin – Ciudanoviţa – 5.06

Cluj – Sănduleşti – 5.02

Satu Mare – Bătarci – 5.00

Maramureş – Oraş Vişeu De Sus – 4.97

Satu Mare – Turţ – 4.97

Satu Mare – Doba – 4.94

Bihor – Brusturi – 4.93

Sălaj – Mirşid – 4.88

Bihor – Gepiu – 4.84

Bistriţa – Năsăud – Şieu – Măgheruş – 4.83

Timiş – Şag – 4.82

Satu Mare – Supur – 4.82

Dolj – Fărcaş – 4.77

Bacău – Parava – 4.76

Olt – Fărcaşele – 4.69

Bistriţa – Năsăud – Nuşeni – 4.66

Arad – Cărand – 4.65

Olt – Obârşia – 4.64

Bistriţa – Năsăud – Lunca Ilvei – 4.56

Suceava – Oraş Solca – 4.56

Cluj – Gârbău – 4.54

Teleorman – Uda – Clocociov – 4.53

Bistriţa – Năsăud – Matei – 4.49

Olt – Milcov – 4.47

Satu Mare – Certeze – 4.46

Suceava – Frătăuţii Vechi – 4.46

Timiş – Becicherecu Mic – 4.45

Ilfov – Mogoşoaia – 4.45

Prahova – Brebu – 4.44

Bistriţa – Năsăud – Chiuza – 4.44

Vâlcea – Oraş Băile Govora – 4.44

Maramureş – Bogdan Vodă – 4.41

Satu Mare – Municipiul Satu Mare – 4.40

Sălaj – Şimişna – 4.40

Vaslui – Măluşteni – 4.37

Olt – Cezieni – 4.36

Olt – Ianca – 4.36

Maramureş – Ocna Şugatag – 4.31

Dâmboviţa – Butimanu – 4.30

Suceava – Todireşti – 4.30

Botoşani – Corni – 4.27

Satu Mare – Racşa – 4.26

Caraş – Severin – Ciclova Română – 4.25

Călăraşi – Curcani – 4.24

AlbaSâncel – 4.23

Timiş – Moşniţa Nouă – 4.22

Ilfov – Corbeanca – 4.18

Olt – Traian – 4.18

Dolj – Cârcea – 4.17

Sălaj – Bobota – 4.16

Sălaj – Bocşa – 4.16

Dolj – Catane – 4.16

Cluj – Tureni – 4.15

Olt – Corbu – 4.13

Cluj – Săvădisla – 4.13

Teleorman – Vedea – 4.12

Ilfov – Oraş Bragadiru – 4.10

Timiş – Maşloc – 4.07

Bistriţa – Năsăud – Municipiul Bistriţa – 4.07

Ilfov – Brăneşti – 4.04

Botoşani – Curteşti – 4.04

Ialomiţa – Gheorghe Doja – 4.01

Ilfov – Dobroeşti – 3.98

Ialomiţa – Manasia – 3.98

Dolj – Şimnicu De Sus – 3.98

Ialomiţa – Ciocârlia – 3.94

Arad – Zădăreni – 3.93

Braşov – Hălchiu – 3.92

Timiş – Dumbrăviţa – 3.90

Neamţ – Făurei – 3.88

Prahova – Oraş Azuga – 3.88

Timiş – Giroc – 3.87

Caraş – Severin – Berzovia – 3.83

Cluj – Borşa – 3.83

Dolj – Calopăr – 3.82

Timiş – Sacoşu Turcesc – 3.82

Timiş – Ghiroda – 3.77

Cluj – Căşeiu – 3.76

Ilfov – Oraş Otopeni – 3.76

Bacău – Strugari – 3.73

Harghita – Mărtiniş – 3.72

Suceava – Botoşana – 3.71

Ilfov – Oraş Voluntari – 3.71

Bistriţa – Năsăud – Târlişua – 3.71

Caraş – Severin – Glimboca – 3.69

Maramureş – Moisei – 3.69

Bistriţa – Năsăud – Teaca – 3.69

Timiş – Parţa – 3.68

Satu Mare – Păuleşti – 3.65

Vrancea – Bilieşti – 3.64

Teleorman – Ciuperceni – 3.63

Suceava – Municipiul Rădăuţi – 3.63

Timiş – Oraş Buziaş – 3.63

Gorj – Crasna – 3.61

Vaslui – Creţeşti – 3.61

Ilfov – Glina – 3.61

Arad – Moneasa – 3.61

Bistriţa – Năsăud – Galaţii Bistriţei – 3.60

Ilfov – Chiajna – 3.59

Galaţi – Movileni – 3.59

Maramureş – Vişeu De Jos – 3.59

Prahova – Cornu – 3.58

Călăraşi – Mitreni – 3.58

Ialomiţa – Sărăţeni – 3.57

Cluj – Baciu – 3.56

Botoşani – Havârna – 3.55

Giurgiu – Singureni – 3.55

Timiş – Municipiul Timişoara – 3.54

Maramureş – Şişeşti – 3.54

Prahova – Vâlcăneşti – 3.54

Iaşi – Oraş Hârlău – 3.52

Ilfov – Ciorogârla – 3.51

Cluj – Jichişu De Jos – 3.49

Ilfov – Oraş Popeşti – Leordeni – 3.49

Suceava – Suceviţa – 3.49

Caraş – Severin – Grădinari – 3.48

Ialomiţa – Răduleşti – 3.48

Bistriţa – Năsăud – Şieu – 3.45

Constanţa – Independenţa – 3.44

Teleorman – Municipiul Roşiori De Vede – 3.43

Timiş – Pădureni – 3.40

Prahova – Oraş Slănic – 3.37

Galaţi – Corod – 3.36

Arad – Chisindia – 3.35

Suceava – Ciocăneşti – 3.34

Vaslui – Fereşti – 3.33

Ilfov – Berceni – 3.32

Cluj – Mărişel – 3.32

Ilfov – Dărăşti – Ilfov – 3.31

Mehedinţi – Obârşia De Câmp – 3.31

Bbistriţa – Năsăud – Rodna – 3.31

Maramureş – Oraş Seini – 3.30

Vaslui – Tanacu – 3.30

Teleorman – Gălăteni – 3.29

Dolj – Teasc – 3.29

Timiş – Dudeştii Noi – 3.27

Suceava – Şcheia – 3.27

Argeş – Căteasca – 3.26

Neamţ – Doljeşti – 3.26

Maramureş – Baia Mare – 3.26

Olt – Spineni – 3.25

Teleorman – Mârzăneşti – 3.24

Teleorman – Tătărăştii De Jos – 3.24

Constanţa – Cuza Vodă – 3.20

Suceava – Horodnic De Sus – 3.19

Vâlcea – Pietrari – 3.19

Prahova – Proviţa De Jos – 3.18

Mureş – Tăureni – 3.18

Constanţa – Costineşti – 3.17

Mehedinţi – Brezniţa – Motru – 3.16

Galaţi – Suceveni – 3.16

Iaşi – Vlădeni – 3.15

Ialomiţa – Oraş Căzăneşti – 3.14

Bistriţa – Năsăud – Parva – 3.13

Ilfov – Gruiu – 3.12

Timiş – Oraş Jimbolia – 3.12

Neamţ – Valea Ursului – 3.12

Teleorman – Măldăeni – 3.11

Teleorman – Nanov – 3.11

Suceava – Frătăuţii Noi – 3.09

Cluj – Beliş – 3.08

Neamţ – Gârcina – 3.08

Ialomiţa – Valea Măcrişului – 3.08

Cluj – Apahida – 3.06

Galaţi – Cosmeşti – 3.06

Bistriţa – Năsăud – Şieu – Odorhei – 3.06

Teleorman – Tturnumăgurele – 3.05

Constanţa – Adamclisi – 3.04

Dâmboviţa – Tărtăşeşti – 3.04

Ilfov – Copăceni – 3.03

Bistriţa – Năsăud – Monor – 3.03

Giurgiu – Ogrezeni – 3.03

Iaşi – Răchiteni – 3.03

Bistriţa – Năsăud – Runcu Salvei – 3.03

Olt – Cilieni – 3.02

Iaşi – Scobinţi – 3.02

Galaţi – Smârdan – 3.01

Alba – Sohodol – 3.00

Tteleorman – Stejaru – 3.00

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate