Connect with us
Publicitate

Actualitate

România Digitală, un proiect Vodafone, Economedia și Oxygen pentru digitalizarea micilor antreprenori români

Publicat

Vodafone, Economedia și Oxygen lansează joi un proiect care își propune să sublinieze beneficiile pe care le aduce digitalizarea pentru antreprenorii români.

Sperăm ca poveștile de succes ale business-urilor pe care le vom ilustra să devină o sursă de inspirație pentru antreprenorii care încă nu au făcut pasul spre digitalizare.

Tendința globală de digitalizare a accelerat odată cu venirea pandemiei, iar nevoia de digitalizare a business-urilor românești este încă mare, în contextul în care gradul de digitalizare al companiilor și instituțiilor este încă scăzut.

România se situează pe locul 25 în UE în ceea ce privește integrarea tehnologiei digitale în activitățile întreprinderilor, arată Indicele economiei și societății digitale (DESI) elaborat de Comisia Europeană.

Doar 33% dintre IMM-uri au cel puțin un nivel de bază de intensitate digitală, în comparație cu media UE de 60%, conform aceluiași indice.

Vodafone se implică deja în procesul transformare digitală a întreprinderilor mici și mijlocii din România, punându-le la dispoziție resurse și informații utile despre construirea unei prezențe online, promovare online sau instrumente pentru munca de la distanță.

De exemplu, Vodafone oferă o soluție care le permite comercianților să accepte plăți cu cardul oriunde și oricând, prin intermediul telefonului mobil, în locul dispozitivului clasic POS, fiind ideală pentru afacerile mici și mijlocii care au nevoie de o soluție simplă și rapidă de plată.

Totodată, Vodafone mai oferă o soluție pentru planificarea, optimizarea și monitorizarea rutelor zilnice ale flotei de vehicule ale unei companii, care permite optimizarea rutelor pentru reducerea numărului de kilometri parcurși pentru livrări, reducerea combustibilului utilizat și scăderea timpilor în trafic.

Dar soluțiile digitale oferite de Vodafone sunt diverse și acoperă o gamă largă de nevoi de digitalizare pe care le putem întâlni în rândul business-urilor de dimensiuni mici și medii, precum soluții de semnătură digitală, soluții de emitere de facturi și alte documente de plată, soluții de arhivare electronică a documentelor, soluții de securitate.

Așadar, în cadrul acestui proiect, Economedia și Vodafone își propun să vină periodic cu exemple de succes în materie de digitalizare, care au folosit atât soluții Vodafone Business, cât și alte tipuri de soluții, pentru a arăta beneficiile aduse de digitalizare pentru IMM-uri.

Proiectul este implementat cu ajutorul agenției Oxygen.

Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este o agenție integrată de comunicare, iar portofoliul de clienți reunește branduri și companii locale și internaționale precum: Enel, Vodafone, Garanti BBVA, Arctic, Beko, Grundig, Farmec, Gerovital, Nufar, Triumf, Olympus, Betano, Băneasa Shopping City, Moncler, Oppo, Beciul Domnesc, VEKA, Siniat – Grupul Etex, Selgros, Aquila, Patria Bank, Gregory’s România, Skechers, Sony Pictures AXN, Tenaris Silcotub, Fashion House, ATP Trucks, Email de Sighisoara, Magna Pharm, BERD, Prime Kapital și mulți alții.

În 2022, Oxygen a devenit prima agenție de comunicare din România care și-a neutralizat amprenta de carbon, asumându-și trecerea într-o nouă etapă de evoluție.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate