Administrație
S-a votat logo-ul municipiului Alba Iulia
Identitatea vizuală a municipiului Alba Iulia a fost supusă la vot, vineri, 29 octombrie, în cadrul şedinţei de consiliu local. Logo-ul Cetăţii Alba Carolina, o reprezentare în culori organice a fortificaţiei de tip Vauban, cu formă stelară, va fi însoţit de sloganul ” Cealaltă Capitală ( The Other Capital), Bine aţi venit în cea mai mare Cetate din România”. Brandul turistic al oraşului a fost conceput de albaiulianul Adrian Docea, iar în realizarea acestuia s-a ţinut cont şi de sugestiile celor care au intrat pe site pentru a vota varianta finală de logo. „Ne dorim ca, în fiecare an, Alba Iulia să devină capitala a ceva (aşa cum Sibiul este acum capitala bunului simţ). S-a dorit promovarea Cetăţii în ansamblul ei, iar această identitate vizuală va reprezenta municipiul nostru peste tot în lume” a explicat purtătorul de cuvânt al Primăriei Alba Iulia, Mihai Coşer. Consilierii locali au votat în unanimitate brand-ul şi înregistrarea noului logo la OSIM: „Îmi place acest logo şi cred că sloganul este foarte potrivit, având în vedere că Marea Unire de la 1918 s-a făcut la Alba Iulia” a opinat consilierul PD-L Mihai Baco.
Ideea realizării unei identităţi vizuale a municipiului Alba Iulia a fost primită cu interes de către albaiulieni. Prima care şi-a manifestat dorinţa de a folosi acest logo pe produsele ei a fost firma „Agras”. Aceasta doreşte să imprime sigla oraşului pe toate plasele şi ambalajele ce vor fi prezentate la târgurile naţionale şi internaţionale.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News