Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Salariile de bază din Primăria Alba Iulia, aprobate în Consiliul Local. Venituri FABULOASE pentru primar și viceprimari

Publicat

sediu Primaria Alba Iulia

primaria alba iuliaSalariile de bază ale angajaților Primăriei Alba Iulia, ca urmare a intrării în vigoare a noii legi a salarizării, au fost aprobate în ședința Consiliului Local de astăzi. Potrivit proiectului, primarul municipiului, Mircea Hava, va avea salariu brut de 16.313 lei, în timp pentru viceprimari venitul brut este 14.500 lei lunar.

Până la noua mările, primarul din Alba Iulia câștiga puțin pentru 4.000 de lei, asta înseamnă ca va lua de patru ori mai mult după aprobarea proiectului.

Vă prezentăm valoarea brută a salariilor propuse în proiect:

Aleși locali

  • Primar (Mircea Hava) – 16.313 lei
  • Viceprimar (Paul Voicu, Gabriel Pleșa) – 14.500 lei

Administrator public

  • Administrator public (Nicolaie Moldovan) – 11.600 lei

Cabinetul primarului

  • Șef cabinet – 7.840 lei (dintre care 713 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • Consilier – 7.500 lei (dintre care 682 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Secretarul municipiului

  • secretar municipiu – 9.342 lei (dintre care 849 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Administrare și gestionare Cetate Vauban

  • consilier – 3.000 lei (dintre care 273 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Compartiment spațiu expozițional Principia

  • consilier – 3.200 lei (dintre care 291 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • consilier – 2.500 lei (dintre care 227 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • referent – 2.400 lei (dintre care 219 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Compartiment de organizare evenimente și promovare turistică

  • consilier – 6.500 lei (dintre care 591 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • consilier – 6.300 lei (dintre care 573 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Centrul european de tineret „Euro 26” și învățământ

  • inspector – 3.200 lei (dintre care 291 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Compartiment de audit intern

  • auditor – 4.951 lei (dintre care 450 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Serviciul protecție civilă, securitate și sănătate în muncă

  • șef serviciu – 5.500 lei (dintre care 500 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Compartiment relații cu asociațiile de proprietari

  • consilier – 4.132 lei (dintre care 376 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • inspector – 3.813 lei (dintre care 347 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • inspector (4 ore) – 1.300 lei (dintre care 119 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Biroul resurse umane

  • șef birou – 7.500 lei (dintre care 682 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • inspector – 4.500 lei (dintre care 409 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • inspector – 3.813 lei  (dintre care 347 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • consilier – 3.200 lei (dintre care 291 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Compartiment informare presă, comunicare și relații publice

  • consilier – 4.300 lei (dintre care 391 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • consilier – 4.132 lei  (dintre care 376 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • consilier – 2.825 lei (dintre care 257 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Dispecerat municipal de relații cu cetățenii

  • consilier – 4.132 lei (dintre care 376 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • inspector – 4.000 lei (dintre care 364 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • consilier – 2.136 lei (dintre care 194 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • referent – 2.100 lei (dintre care 191 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Compartiment relații internaționale, relații cu mediul de afaceri și societatea civilă, parteneriate

  • manager public – 7.841 lei (dintre care 713 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Birou evidența patrimoniu, sistem informatic geografic

  • șef birou – 6.000 lei (dintre care 545 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • consilier – 4.132 lei (dintre care 376 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Direcția juridică, administrație publică locală

  • director executiv – 10.200 lei (dintre care 927 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Serviciul administrație publică locală juridic, contencios

  • șef serviciu (vacant) – 6.500 lei (dintre care 591 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • consilier – 5.500 lei (dintre care 500 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Compartiment autoritate tutelară

  • consilier – 3.000 lei (dintre care 273 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • consilier – 2.800 lei (dintre care 255 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Compartiment arhivă

  • consilier – 4.132 lei (dintre care 376 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Compartiment registrul agricol

  • consilier – 4.132 lei (dintre care 376 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • consilier – 2.800 lei (dintre care 255 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Direcția cheltuieli

  • director executiv – 10.500 lei (dintre care 875 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Serviciul financiar, salarizare, contabilitate

  • șef serviciu – 7.500 lei (dintre care 625 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • consilier – 7.200 lei (dintre care 600 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • consilier – 4.500 lei (dintre care 409 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • inspector – 7.000 lei (dintre care 583 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • inspector – 4.000 lei (dintre care 364 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Compartiment transport, libera inițiativă

  • consilier – 4.200 lei (dintre care 364 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • inspector – 3.000 lei (dintre care 273 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Direcția venituri

  • director executiv – 10.500 lei (dintre care 955 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Compartiment constatare, impunere persoane juridice

  • consilier – 6.593 lei (dintre care 599 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • consilier – 3.359 lei (dintre care 305 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • inspector – 6.813 lei (dintre care 619 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Biroul impozite și taxe locale persoane fizice și juridice

  • șef birou – 9.162 lei (dintre care 833 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • consilier – 6.813 lei (dintre care 619 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • inspector – – 6.593 lei (dintre care 599 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Birou constatare impunere persoane fizice

  • șef birou – 9.162 lei (dintre care 833 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • consilier – 6.813 lei (dintre care 619 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Compartiment încasări impozite și taxe locale

  • consilier – 6.813 lei (dintre care 619 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • inspector – – 6.593 lei (dintre care 599 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • referent – 4.337 lei (dintre care 394 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Direcția urbanism, amenajarea teritoriului

  • arhitect șef – 10.600 lei (dintre care 964 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Serviciul urbanism

  • consilier – 5.000 lei (dintre care 455 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Direcția tehnică, dezvoltare

  • director executiv – 10.400 lei (dintre care 945 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Serviciul investiții și lucrări publice

  • șef serviciu – 8.000 lei (dintre care 727 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • consilier – 7.000 lei (dintre care 636 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • consilier – 5.500 lei (dintre care 500 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • inspector – 6.300 lei (dintre care 573 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Biroul întreținere și reparații clădiri

  • șef birou – 7.500 lei (dintre care 682 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • consilier – 5.800 lei (dintre care 527 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • consilier – 4.500 lei (dintre care 409 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Serviciul verificare evaluare și achiziții publice

  • șef serviciu – 8.000 lei (dintre care 727 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Compartiment zone de agrement și toalete publice

  • administrator – 2.328 lei (dintre care 212 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • inspector de specialitate – 3.000 lei (dintre care 273 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Biroul deservire generală

  • șef birou – 6.500 lei (dintre care 591 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • consilier – 4.500 lei (dintre care 409 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • șofer – 3.800 lei (dintre care 345 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • îngrijitor clădiri – 2.300 lei (dintre care 209 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Serviciul Poliția Locală

  • șef serviciu – 6.500 lei (dintre care 591 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Biroul ordine și liniște publică

  • șef birou – 5.195 lei (dintre care 472 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • polițist local – 3.931 lei (dintre care 357 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • polițist local – 2.442 lei (dintre care 222 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Biroul circulația pe drumurile publice

  • șef birou – 4.502 lei (dintre care 409 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • polițist local – 2.758 lei (dintre care 251 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • polițist local – 2.064 lei (dintre care 188 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Biroul disciplina în construcții și afișaj stradal

  • șef birou – 5.500 lei (dintre care 500 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • polițist local – 3.931 lei (dintre care 357 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • polițist local – 2.064 lei (dintre care 188 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Biroul instruire, logistică, activitatea comercială, protecția mediului

  • șef birou – 5.500 lei (dintre care 500 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • consilier – 3.867 lei (dintre care 352 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Compartiment protecția mediului

  • polițist local – 3.780 lei (dintre care 344 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Compartiment activitate comercială

  • polițist local – 3.780 lei (dintre care 344 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Birou dispecerat

  • șef birou – 4.897 lei (dintre care 445 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • polițist local – 3.931 lei (dintre care 357 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • polițist local – 2.190 lei (dintre care 199 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Biroul paza bunurilor I

  • șef birou – 4.217 lei (dintre care 383 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • agent pază – 2.064 lei (dintre care 188 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

Biroul paza bunurilor II

  • șef birou – 4.500 lei (dintre care 409 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)
  • agent pază – 2.064 lei (dintre care 188 lei spor condiții periculoase sau vătămătoare)

 

 



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

6 Comentarii

6 Comentarii

  1. Paulina

    luni, 24.07.2017 at 15:32

    Care sunt conditiile periculoase si vatamatoare la care sunt supusi acesti birocrati? Se rupe scaunul de asa aglomeratie in birouri? De-asta sunt asa mari taxele si impozitele locale.

    • Milu

      marți, 25.07.2017 at 09:35

      Nu numai taxele si impozitele locale sunt mari. Toate impozitele si taxele din tara asta sunt mari ca sa tina in spate asistatii sociali si birocratii statului. Da, ar trebui sa defineasca aceste conditii periculoase si vatamatoare. Oare le cerem noi, cetatenii, explicatii? Degeaba urlam si strigam, ca noi, in privat nu producem cat consuma ei, autoritatile statului, locale sau centrale, oricare ar fi! Si degeaba vorbim ca ei isi aproba numai ce le convine, doar au Parlamentul drept exemplu. Si? Cine plateste pentru toate astea? Noi, sclavii moderni!

  2. Petrica

    marți, 25.07.2017 at 00:03

    Cei care muncim la privat ramanem cu 1500 1600 lei!,iar voi aveti aproape 20000 lei!.De unde aceste salarii?,din taxe si impozite super mari.Tara anormala!Rusine,sa va fie.

  3. viki

    miercuri, 26.07.2017 at 14:55

    Mai da-va-n p…. mea pe toti !!!!!

  4. votul

    miercuri, 26.07.2017 at 15:43

    Platiti ce ati votat, fiecare dintre voi. Asta se intimpla cind analizezi cu ce partid votezi si nu pe cine alegi !

  5. ics

    luni, 31.07.2017 at 13:05

    Adevarat. Daca era PSD-ul ei isi dadeau pe linie salariul minim pe economie.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

EVENIMENT

Racordarea la rețeaua electrică se poate face și fără cărți funciare. Florin Roman: Solicitările din zona Apusenilor erau blocate

Publicat

Racordarea la rețeaua electrică este din nou posibilă pentru cetățenii care nu dețin cărți funciare, transmite deputatul de ALba, Florin Roman. 

Acesta spune că, în ultimele luni, mai mulți cetățeni, în special din zona munților Apuseni, au semnalat o problemă cu care se confruntau des.

”Urmare a publicării în Monitorul Oficial a ordinului ANRE 17/2022, printre documentele necesare a fi depuse odată cu cererea de aviz tehnic de racordare (ATR) s-a introdus ca document obligatoriu și extrasul de carte funciară.

Acest lucru a blocat practic majoritatea solicitărilor venite din zona munților Apuseni, dar și din alte zone ale județului Alba unde proprietarii terenurilor nu au reușit întăbularea acestora până în prezent.

Pentru a veni în sprijinul a mii de familii aflate în această situație m-am adresat ANRE unde am semnalat blocajul apărut, legislația fiind corectată prin ordinul ANRE 81/2022.

Îi indemn pe această cale pe toți cetățenii care s-au confruntat cu această problemă să se adreseze din nou operatorului de distribuție DEER în vederea soluționării favorabile a cererilor lor” atransmis deputatul Florin Roman, care este și vicepreședinte al Camerei Deputatilor.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Angajări la ISU Alba: Concursuri pentru ocuparea de posturi vacante, prin încadrare directă. Condiții pentru candidați

Publicat

Inspectoratul pentru Situații de Urgență (ISU) Alba a scos la concurs mai multe posturi vacante, prin încadrare directă. 

La nivel național, pentru acoperirea deficitului de personal necesar gestionării eficiente a misiunilor specifice armei, în perioada următoare, Inspectoratul General pentru Situații de Urgență scoate la concurs peste 1.500 de posturi vacante, existente la nivel național.

Din totalul acestora, 1.000 sunt pentru încadrarea subofițerilor conducători auto lângă structurile de intervenție și 577 pentru ofițeri și subofițeri din structurile suport, pentru domeniile prevenire, resurse umane, achiziții, logistică, relații publice, financiar, comunicații și IT, pregătire pentru intervenție, secratariat și centrul operațional.

Anunțurile de concurs vor fi afișate pe site-ul Inspectoratului General pentru Situații de Urgență și pe website-urile inspectoratelor județele pentru situații de urgență/al municipiului București-Ilfov.

Posturi vacante la ISU Alba, prin încadrare directă:

– Ofițer specialist II în cadrul Structurii de securitate – Componenta de Securitate pentru Tehnologia Informației și Comunicațiilor

Definirea sumară a atribuțiilor postului:

  • îndeplinește măsurile de protecție fizică, prin măsuri procedurale, protecție personal pe linie de INFOSEC;
  • îndrumă activitatea privind desfășurarea contractelor clasificate pe linie de INFOSEC;
  • coordonează activitatea de protecție a informațiilor clasificate în sistemele informatice și de comunicații, la nivelul unității;
  • consiliază șeful Structurii de securitate în legătură cu aspectele privind securitatea informațiilor din SIC;
  • organizează, coordonează, execută, îndrumă și controlează activitatea de protecție a informațiilor clasificate în cadrul unității;
  • asigură executarea controalelor tematice și determinate de situații de urgență;
  • asigură efectuarea cercetărilor în situația compromiterii informațiilor clasificate sau a încălcării reglementărilor de securitate.

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

1. Categoria de personal care poate ocupa postul: Ofițer;

2. Gradul militar minim necesar ocupantului postului: Sublocotenent;

3. Pregătirea necesară ocupantului postului:

  • 3.1 Pregătire de bază: – studii superioare de lungă durată sau studii universitatr de licență (S) absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în următoarele domenii de licență și specializări: matematică – specializarea matematică informatică; informatică – specializarea informatică; fizică – specializarea fizică informatică; chimie – specializarea chimie informatică; inginerie electrică – specializarea inginerie electrică și calculatoare, inginerie aplicată în inginerie electrică; inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale (întreg domeniul); calculatoare și tehnologia informației (întreg domeniul); ingineria sistemelor (întreg domeniul); științe inginerești aplicate – specializările informatică industrială, matematică și informatică aplicată în inginerie; ingineria materialelor – specializarea informatică aplicată în ingineria materialelor; științe militare, informații și ordine publică – specializările managementul organizației, managementul sistemelor de comunicații militare; cibernetică, statistică și informatică economică –specializările cibernetică economică, informatică economică; contabilitate – specializarea contabilitate și informatică de gestiune; științe administrative – specializarea administrație publică (cu brevet de ofițer în arma/ serviciul comunicații și informatică specialitate militară transmisiuni).
  • 3.2 Pregătire de specialitate: -;

– Ofițer specialist II în cadrul Inspecției de Prevenire – Compartimentul Control și Activități Preventive

Definirea sumară a atribuțiilor postului:

  • desfășoară activități de informare preventivă pentru cunoașterea de către cetățeni a tipurilor de risc specifice zonei de competență, a măsurilor de prevenire, precum și a conduitei de urmat pe timpul situațiilor de urgență;
  • conlucrează cu autoritățile administrației publice locale, precum și cu alte instituții în elaborarea reglementărilor specifice situațiilor de urgență;
  • întocmește și actualizează evidențele nominale și statistice repartizate, desfășoară activități de prevenire a situațiilor de urgență la instituții publice, localități, construcții/amenajări cu aglomerări de persoane și operatori economici din zona de competență a inspectoratului județean;

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

1. Categoria de personal care poate ocupa postul: ofițer;

2. Gradul militar minim necesar ocupantului postului: sublocotenent;

3. Pregătirea necesară ocupantului postului:

  • 3.1 Pregătire de bază:
    • studii universitare (militare sau civile) cu diplomă de licenţă, într-unul dintre domeniile de licenţă – matematică; informatică; fizică; chimie; inginerie chimică; geografie; geologie; ştiinţa mediului; inginerie civilă; ingineria instalaţiilor; inginerie electrică; inginerie energetică; inginerie electronică, telecomunicaţii şi tehnologii informaţionale; inginerie geologică; inginerie geodezică; mine, petrol şi gaze; inginerie aerospaţială; ingineria autovehiculelor; ingineria transporturilor; inginerie forestieră; silvicultură; ingineria produselor alimentare; calculatoare şi tehnologia informaţiei; ingineria sistemelor; inginerie mecanică; inginerie industrială; ştiinţe inginereşti aplicate; mecatronică şi robotică; ingineria materialelor; ingineria mediului; inginerie şi management; inginerie genistică; inginerie de armament, rachete şi muniţii; drept; ştiinţe administrative; ştiinţe ale comunicării; ştiinţe militare, informaţii şi ordine publica; economie; finanţe; management; arhitectură.
  • 3.2 Pregătire de specialitate: nu este cazul

– Ofițer specialist I în cadrul Serviciului Logistic – Compartimentul Patrimoniu Imobiliar

Definirea sumară a atribuțiilor postului:

  • Urmărește și controlează activitatea subunităților din cadrul inspectoratului județean pe linia administrării patrimoniului imobiliar;
  • Monitorizează stadiul derulării obiectivelor de investiții, intervenții și reparații curente;
  • Organizează evidența de cadastru a construcțiilor și terenurilor ce se află în administrarea / folosința unității.

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

1. Categoria de personal care poate ocupa postul: Ofițer;

2. Gradul militar minim necesar ocupantului postului: Sublocotenent;

3. Pregătirea necesară ocupantului postului:

  • 3.1 Pregătire de bază: – studii universitare (militare sau civile) cu diplomă de licență în unul dintre domeniile fundamentale: „Matematică și științe ale naturii”, „Științe inginerești”, „Științe sociale”, ori în unul din următoarele domenii de licență: „arhitectură”, „urbanism”.
  • 3.2 Pregătire de specialitate: -;

– Subofițer tehnic principal în cadrul Compartimentului Financiar

Definirea sumară a atribuțiilor postului:

  • Ține evidența cantitativ-valorică la gestiunile: echipament, rechizite, veselă, bibliotecă, agch, literatură militară. Înlocuiește subofițerul tehnic principal și subofițerul casier.

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

1. Categoria de personal care poate ocupa postul: subofițer;

2. Gradul militar minim necesar ocupantului postului: sergent major;

3. Pregătirea necesară ocupantului postului:

  • 3.1 Pregătire de bază: Școală militară sau liceu cu diplomă de bacalaureat;
  • 3.2 Pregătire de specialitate: -;

– Subofițer tehnic principal în cadrul Serviciului Resurse Umane – Compartimentul Prevenirea Riscurilor Profesionale și Protecția Lucrătorilor

Definirea sumară a atribuțiilor postului:

  • Se ocupă de activitățile de protecție și de activitățile de prevenire a riscurilor profesionale din unitate.

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

1. Categoria de personal care poate ocupa postul: subofițer;

2. Gradul militar minim necesar ocupantului postului: sergent major;

3. Pregătirea necesară ocupantului postului:

  • 3.1 Pregătire de bază: studii în învățământul liceal, filiera teoretică în profil real sau filiera tehnologică în profil tehnic, absolvent cu diplomă de bacalaureat;
  • 3.2 Pregătire de specialitate: curs în domeniul securității și sănătății în muncă, cu o durată de cel puțin 80 de ore;

– Subofițer administrativ principal în cadrul Stației de Pompieri Câmpeni

Definirea sumară a atribuțiilor postului:

  • Post de execuție privind întreținerea și exploatarea mijloacelor din dotare și activitatea administrativ gospodărească a subunității. Răspunde de îndeplinirea sarcinilor specifice postului, dispozițiile și ordinele date, participă la intervenții în situații de urgență.

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

1. Categoria de personal care poate ocupa postul: subofițer;

2. Gradul militar minim necesar ocupantului postului: sergent major;

3. Pregătirea necesară ocupantului postului:

  • 3.1 Pregătire de bază: Liceu cu diplomă de bacalaureat sau școală militară;
  • 3.2 Pregătire de specialitate: -;

– Subofițer administrativ principal – Serviciul Logistic – Patrimoniu Imobiliar

Definirea sumară a atribuțiilor postului:

  • Primește, păstrează și eliberează bunuri aflate în administrarea, folosința sau deținerea ISU. Este gestionarul depozitelor: Cazarmare, Stoc mobilizare.

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

1. Categoria de personal care poate ocupa postul: Subofițer;

2. Gradul militar minim necesar ocupantului postului: Sergent major;

3. Pregătirea necesară ocupantului postului:

  • 3.1 Pregătire de bază: Absolvent de liceu cu diplomă de bacalaureat sau absolvent al școlilor militare.
  • 3.2 Pregătire de specialitate: nu este cazul;

– Subofițer secretariat principal – Compartimentul Secretariat, Documente Clasificate și Arhivă

Definirea sumară a atribuțiilor postului:

  • desfășoară activități specifice de secretariat și protecția informațiilor clasificate, conform reglementărilor în vigoare.

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

1. Categoria de personal care poate ocupa postul: Subofițer;

2. Gradul militar minim necesar ocupantului postului: Sergent major;

3. Pregătirea necesară ocupantului postului:

  • 3.1 Pregătire de bază: Absolvent de liceu cu diplomă de bacalaureat.
  • 3.2 Pregătire de specialitate: nu este cazul;

– Subofițer administrativ principal – Serviciul Logistic – Tehnic

Definirea sumară a atribuțiilor postului:

  • Primește, păstrează și eliberează bunuri aflate în administrarea, folosința sau deținerea ISU. Este gestionarul depozitelor: Auto, C.L., BVCA, PSI, Scule și utilaje, AGCh.

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

1. Categoria de personal care poate ocupa postul: Subofițer;

2. Gradul militar minim necesar ocupantului postului: Sergent major;

3. Pregătirea necesară ocupantului postului:

  • 3.1 Pregătire de bază: Absolvent de liceu cu diplomă de bacalaureat sau absolvent al școlilor militare.
  • 3.2 Pregătire de specialitate: -;

– Subofițer operativ principal din cadrul Centrului Operațional – Analiză, evaluare și coordonare intervenție

Definirea sumară a atribuțiilor postului:

  • Post de execuție privind centralizarea, prelucrarea, analiza și interpretarea datelor și informațiilor despre tipurile de risc, situații de urgență produse și evoluția acestora. Elaborează documente operative pe linie de intervenție în situații de urgență, participă la elaborarea și întocmește studii, prognoze și analize privind situațiile de urgență. Desfășoară activități pentru monitorizarea și gestionarea situațiilor de urgență. Participă la acțiuni de intervenție. Desfășoară activități de organizare, coordonare și executarea măsurilor și acțiunilor în vederea îndeplinirii sarcinilor și misiunilor. Verifică documentații pentru avizarea planurilor de intervenție.

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

1. Categoria de personal care poate ocupa postul: Subofițer;

2. Gradul militar minim necesar ocupantului postului: Sergent major;

3. Pregătirea necesară ocupantului postului:

  • 3.1 Pregătire de bază: Absolvent al școlii militare de subofițeri și maiștri militari sau absolvent de liceu cu diplomă de bacalaureat.
  • 3.2 Pregătire de specialitate: – ;

– Subofițer tehnic principal din cadrul Serviciului Logistic – Patrimoniu Imobiliar

Definirea sumară a atribuțiilor postului:

  • Participă la desfășurarea activităților pe linia patrimoniului imobiliar, actualizează evidențele tehnic-operative, întocmește documentele specifice compartimentului și urmărește modul de executare al lucrărilor de întreținere și reparații.

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

1. Categoria de personal care poate ocupa postul: Subofițer;

2. Gradul militar minim necesar ocupantului postului: Sergent major;

3. Pregătirea necesară ocupantului postului:

  • 3.1 Pregătire de bază: Absolvent de liceu cu diplomă de bacalaureat sau absolvent al școlilor militare.
  • 3.2 Pregătire de specialitate: nu este cazul;

– Subofițer tehnic principal în cadrul Serviciului Resurse Umane – Încadrare-gestiune personal

Definirea sumară a atribuțiilor postului:

  • asigură îndeplinirea tuturor activităților pe linie de încadrare-gestiune personal.

Condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

1. Categoria de personal care poate ocupa postul: subofițer;

2. Gradul militar minim necesar ocupantului postului: sergent major;

3. Pregătirea necesară ocupantului postului:

  • 3.1 Pregătire de bază: absolvent al studiilor liceale, cu diplomă de bacalaureat;
  • 3.2 Pregătire de specialitate: nu este cazul;

Mai multe informații despre concursuri, AICI

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

BLAJ

Tânăr din Bucerdea Grânoasă, reținut de Poliție pentru violență, distrugere, violare de domiciliu și amenințare. Ce a făcut

Publicat

Un tânăr din comuna Bucerdea Grânoasă a fost reținut după ce a intrat în curtea unei rude, un bărbat din localitate, pe care l-ar fi agresat și amenințat.

Potrivit IPJ Alba, duminică, 26 iunie, polițiștii Secției 5 Politie Rurală Blaj au luat măsura reținerii, pentru 24 de ore, față de un tânăr de 24 ani, din comuna Bucerdea Grânoasă, care este cercetat pentru violență în familie, distrugere, violare de domiciliu și amenințare.

Duminică, în jurul orei 22.30, în urma unui conflict spontan avut cu o rudă (un bărbat de 58 de ani, din comuna Bucerdea Grânoasă), ar fi pătruns, fără drept, în curtea acestuia și l-ar fi agresat și amenințat.

Persoana reținută va fi prezentată în fața magistraților din cadrul Parchetului de pe lângă Judecătoria Blaj, pentru dispunerea măsurilor legale.

Potrivit unor surse, bărbatul de 58 de ani ar fi unchiul tânărului care l-a agresat.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Zeci de bicicliști amendați de Poliția Alba. Nici cei care circulă pe trotinete electrice nu au scăpat de sancțiuni

Publicat

Zeci de bicicliști care nu au respectat regulile rutiere au fost amendați de polițiștii rutieri din Alba. Aceștia au sancționat și persoane care circulau pe trotinete electrice.

Potrivit IPJ Alba, în perioada 23 – 24 iunie, Serviciul Rutier din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Alba a organizat, pe raza județului Alba, o acțiune care a avut ca scop prevenirea evenimentelor rutiere în care sunt implicați bicicliștii și persoanele care circulă cu trotinetele electrice.

În urma acțiunii au fost depistați și sancționați 42 de bicicliști care au încălcat regulile de circulație pe drumurile publică și 4 conducători de trotinete electrice.

Alți 339 de participanți la traficul rutier au fost sancționați de polițiști, în această perioadă.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax